Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 februari 2009, 23:28   #1
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
Inhammen moet je dan perse kaal worden?

Ik heb effe een vraagje,
ik ben al 17 jaar en ik heb niet echt inhammen gewoon haargrens beetje naar achteren lijkt of je inhammen hebt.maar als je inhammen hebt betekent het dat je altijd kaal wordt?toen ik 14-13 was had ik het zelfde.
maar toen ik 14 begon te worden is me hoofdvorm totaal veranderd als je kijkt rond me 12 jaar.lijkt wel of ik inahmmen heb gekregen ,mijn opa is niet kaal maar mijn vader wel,betekent dat ik dan ook kaal wordt?mijn opa heeft alleen inhammen maar niet haaruitval en kaalheid heeft ie niet,alleen inhammen net als mij heeft ie.maar mijn oma,s kant is wel kaal vandaar dat me vader het van haar moeder overgekregen heeft kan dat?mijn vader heeft ook inhammen.
maar mijn broertje heeft geen inhammen maar de hoofdvorm van me moeder,en ik de hoofdvorm van me vader kan het ook vandaar zijn?

Laatst gewijzigd door cartel1905; 5 februari 2009 om 23:35
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2009, 23:54   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
als je inhammen hebt dan hoef je zeker niet kaal te worden, maar dat je vader kaal is is dat meestal al geen goed vooruitzicht, het hoeft niks te zeggen toch. op een gegeven moment krijg je als man ook een wat mannelijker haarlijn, dat heeft verder weinig te maken met kaal worden, hoe dan ook ik zou rustiger slapen als pa nog een flinke bos op zijn hoofd had, maar ook dat wil niks zeggen, het is niet te voorspellen cartel, alles kan, gewoon afwachten en van het leven genieten.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 00:15   #3
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
maar dat me vader kaal is moet ik dan perse ook kaalworden,maar me opa is niet kaal.,kan het ook door laat slapen komen?volgens mij x chromosoomen krijg je van je moeder altijd,want ik had dat al toen ik 14 was maar toen was me hoofdvorm ook veel veranderd ten opzichte van mijn 12 jaar.hier is een foto van mij<<<<<<<<zijn dat echte inhammen vinden jullie???maar toen ik 11-12 was had ik dat niet,maar toen ik 14 werd is me hoofdvorm echt veel veranderd kan dat ook?,,ik heb me alleen kaalgeschoren hier op de foto maar zijn dat echte inhammen??<<kan het ook zo zijn dat ik van me opa de inhammen overgekregen heb ?of dat kan niet denk ik,,en mijn vader zegd dat ik al inhammen sinds me geboorte had,,kan dat tot een natuurlijke haarlijn behoren?kan het ook door te laat slapen zijn of dat je te lang achter pc zit dagelijks?ik weet niet of dit erg is om te zeggen ,ik trek ook bijna elke dag vaak, kan het ook dat je dan cellen verliest dat je ook kaal kan worden??kan iemand misschien alsjebliefd antwoorden op al mijn gestelde vragen beantwoorden?

Laatst gewijzigd door cartel1905; 6 februari 2009 om 00:58
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 01:20   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als je vader kaal is, wil dat nog niet zeggen dat jij ook kaal gaat worden. Je hebt immers ook genen van je moeder geërfd.
Laat gaan slapen, maakt niet uit, als je maar in totaal wel voldoende uren nachtrust krijgt.
Veel uren achter de pc zitten, is niet gezond; je moet naar buiten, frisse lucht inademen en veel bewegen/sporten. Ook gezond eten, dus geen snack-bar-zooi.
Dan krijgt je hele lichaam een goede conditie en dat is ook bevorderlijk voor je haren.

Op de foto heb je aan de rechterkant een inhammetje, maar dat lijkt erger door dat kapsel en is geen enkele reden tot paniek. Je bent nog veel te jong om je zorgen te maken. Volgend jaar kun je opnieuw een foto maken om te vergelijken en als het dan erger geworden is, kom je terug op het forum. Maar ga nu maar gewoon lekker van het leven genieten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 11:00   #5
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
want 3 jaar geleden was het ook zo niks aan veranderd,,<<< hiernaast nog een foto,maar dan is me haar wat langer dat is ongeveer 2-3 jaar geleden toen had ik ook inhammen lijkt wel en daar is het gebleven.niet verkeerd begrijpen ,maar ik trek ook bijna elke dag vaak kan het ook daar van zijn of?

Laatst gewijzigd door cartel1905; 6 februari 2009 om 11:18
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 12:32   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Op die laatste foto is helemaal geen sprake van inhammen. Ziet er prima uit.
Mannen doen wel 10 keer vaker aan sex dan vrouwen en worden vaker kaal dan vrouwen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 16:21   #7
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cartel1905 Bekijk bericht
want 3 jaar geleden was het ook zo niks aan veranderd,,<<< hiernaast nog een foto,maar dan is me haar wat langer dat is ongeveer 2-3 jaar geleden toen had ik ook inhammen lijkt wel en daar is het gebleven.niet verkeerd begrijpen ,maar ik trek ook bijna elke dag vaak kan het ook daar van zijn of?
Mijn hemel, laat dat ding eens met rust.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 17:04   #8
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink als jouw haarsituatie zoals op die profielfoto is, zie ik er niks aan hoor

moest ik zoveel haar hebben als jij , ik zou hier niet rondhangen hoor

logisch dat je je goed wil informeren voor te voorkomen dat je zou kaal kunnen worden...

maar op zich moest je uitdunnen zal je wel al in de 20 zijn hoor, als je 20 of ouder bent en je begint hier en daar iets te zien, daarmee bedoel ik aan je haarlijn vooraan , of aan je kruin, dan kan je hier nog altijd komen kijken wat je kan proberen om dit te stoppen...

maar gezien je jonge leeftijd en je heel mooie haardos, zou ik me in jouw geval geen zorgen in maken hoor...
maak je hier nu geen zorgen in , je bent jong, leef

elke dag bezigzitten met je haar, dat is ook stress hoor, en dat kan het ook beinvloeden...

als je tips wil :

- vermijd stress
- slaap goed (minstens 8uur)

en eet gezond, niet teveel mcdonalds en die dingen...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 17:53   #9
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
zijn dit inhammen vinden jullie het is wel een beetje mislukte foto maarja hahah kon geen andere vinden<<<<<dat is toen ik 14 was nu heb ik nog steeds dezelfde hoofdvorm toen ik 14 was,,maar ben nu 17 jaar en heb nog steeds zelfde ,niks aan veranderd vind ik zo te zien,ik zie er nog zelfde uit als toen ik 14 jaar was hoofdvorm en al.maar toen ik 12 jaar was had ik beetje bredere hoofd nu is me voorhoofd beetje smaller geworden en gezicht ook en al.?of komt het dat ik andere voorhoofd vorm heb dat dan lijkt of ik iinhammen heb?ik heb gewoon nu nog steeds zelfde haarlijn net als dit<<<dus als je inhammen hebt hoef je niet altijd kaal te worden,,aangezien dat me opa ook inhammen heeft en niet kaal is ,maar mijn vader heeft ook inhammen maar hij is wel wat kaal bij de kruin en voorhoofd kaal beetje, de broer van me oma is wel kaal (vaders kant),maar mijn opa is niet kaal,kan het zijn dat ik dan wat van me opa heb geErft of kan dat niet?

Laatst gewijzigd door cartel1905; 6 februari 2009 om 18:36
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 22:40   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat zijn geen inhammen, Cartel. Ik zou zelfs willen beweren dat je een hele lage haarlijn hebt!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 22:45   #11
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
ow maar als ik alles kort scheer zie je net een haar van 50cent precies zelfde bij hem lijkt ook datie inhammen heeft maar is niet denk ik,hoef ik me niet druk te maken ?
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2009, 02:55   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nee, je hoeft je niet druk te maken, zoals je al gemerkt hebt door al onze reacties.

Je hebt nu de mening gehoord van 4 ervaringsdeskundigen.

Als je ons niet gelooft, kun je maar naar een dokter gaan.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2009, 10:05   #13
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
dit ben ik nu ,17 jaar, toen ik 14 was ,was het ongeveer ook zo<<maar hier had ik alles kort geschoren,,dus het is geen inhammen zeggen jullie,ben wat blijer geworden,is van zijwaards opgenomen

Laatst gewijzigd door cartel1905; 7 februari 2009 om 19:18
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2009, 19:18   #14
cartel1905
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 71
dit ben ik nu ,17 jaar, toen ik 14 was was het ongeveer ook zo<<maar hier had ik alles kort geschoren,,dus het is geen inhammen zeggen jullie,ben wat blijer geworden,is van zijwaards opgenomen,,toen ik vorige fotos liet zien van me haren was ik 14 met wat lang haar dan,,maar hier ben ik 17 jaar <<,en wat kortere haar.op me 13-14 jaar was het ook zo ongeveer.dus hier is niks mis mee?<<<

mijn opa is ongeveer 55 jaar van mijn vaders kant dan en die heeft ook gewoon inhammen bijna hetzelfde als dit maar hij is echt niet kaal<en mijn vader had ook inhammen net als mijn opa maar is wel kaal hoe kan dat?kan misschien iemand deze vraag beantwoorden?,of kan zijn dat ik de haargrens van hun heb meegekregen?want mijn broertje is totaal anders dan mij hij heeft een andere hoofdvorm iets plattere voorhoofd hij lijkt op mijn moeders kant beetje en haarvorm ook en mijn broertje heeft geen inhammen want de broer van me moeder had ook geen inhammen,en ik lijk op mijn vaders kant en haarvorm lijkt ook op mijn vader betekent dat ik dan ook kaal wordt of is het een ander verhaal? kan dit ook dat ik van me opa iets kan erven van vaders kant,a.u.b graag reactie terug op al mijn vragen ,dan kan ik wat rustiger worden.

kijk ook me profielafbeelding en vergelijk die twee fotos en het verschil,met ietjse langer haar was toen ik 14 was die schuine foto dus,,en die rechte foto ben ik nu (17 jaar) met kortere haar dan.kan iemand misschien deze vraag ook beantwoorden?

kan iemand alsjebliefd antwoord geven op deze bovenstaande alle alinieas.alvast bedankt,.

Laatst gewijzigd door cartel1905; 7 februari 2009 om 20:21
cartel1905 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2009, 22:13   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Als je je profielfoto aanpast, dan verdwijnt de oude, Cartel. Vergelijken met een foto van gisteren of eergisteren die we alleen nog in ons eigen geheugen hebben is wat lastig

Over erfelijkheid valt gewoon heel weinig zinnigs te zeggen, Cartel. Het is een grote loterij. Alles kan, niets is zeker.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan ik kaal worden aan 1 kant parker AGA - Algemeen 24 23 april 2007 22:27
Balen van kaal worden Bas6562 AGA - Algemeen 37 4 juni 2005 16:53
Wie wil rijk worden aan een haarwerkzaak? the searcher Haarwerken 2 28 december 2003 17:30
Inhammen worden in de mode...!? pindakaas Van alles en nog wat... 1 21 december 2003 19:45
jorn moet objectiever worden Frans K Chirurgische behandelingen 6 29 oktober 2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.