Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2011, 11:44   #31
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
800 grafts is een prima aantal voor een eerste behandeling. Deze client heeft een zeer goede kwaliteit van haren, wat onmogelijk van een foto af te lezen is. Wanneer je de inhammen erg veel naar voren gaat opvullen loop je juist een risico om later, wanneer de kaalheid wel doorzet, een probleem te hebben. De haarlijn moet altijd natuurlijk blijven, ook over 30 jaar.

Wij hebben de verwachting gegeven dat de kaalheid niet sterk zal doorzetten, zeker weten doe je dit nooit.
Na het zien van de laatste foto kan ik me die 800 grafts wel voorstellen. Ik vraag me eigenlijk een beetje af of een ingreep wel echt wenselijk is. Wat je zegt, de haarlijn moet natuurlijk blijven, maar als je deze haarlijn nog gaat verbeteren, dan is het over 30 jaar een wel erg jeugdige haarlijn voor een vijftiger!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2011, 11:54   #32
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
800 grafts is een prima aantal voor een eerste behandeling. Deze client heeft een zeer goede kwaliteit van haren, wat onmogelijk van een foto af te lezen is. Wanneer je de inhammen erg veel naar voren gaat opvullen loop je juist een risico om later, wanneer de kaalheid wel doorzet, een probleem te hebben. De haarlijn moet altijd natuurlijk blijven, ook over 30 jaar.

Wij hebben de verwachting gegeven dat de kaalheid niet sterk zal doorzetten, zeker weten doe je dit nooit.
En dat laatste is voor mij onbegrijpelijk. Net zoals het dunne potloodstreepje van vroeger. Wees gewoon fair. Foto's zijn niet geweldig en zeker weten valt er via een consultatie meer te zien dan op enkele matige foto's. Desondanks zeggen de foto's wel genoeg en de verwachting van transhair vind ik helemaal niet realistisch.

Wat is er mis mee als je gewoon zegt dat de klant er rekening mee moet houden dat zijn kaalheid zich toch wel zal voortzetten ? Hij is immers pas 23. Nou dan kan de client besluiten om toch nog even te wachten en daar ligt hem nu net de crux...

Uiteraard kan de client ook besluiten om toch door te zetten, want anders kan je wachten tot je 50 bent. Maar dan heeft hij in elk geval alle informatie om zelf die keuze te maken. Persoonlijk behandelplan opstellen, kijken of hij dat financieel wel allemaal aankan, etc.

Je ziet wat er nu gebeurt, client is half en half al helemaal overtuigd dat alles in kannen en kruiken zit. FF wat inhammetjes wegwerken en klaar.


P.S. 3700 euro voor 800 grafts, dat kunnen jullie niet menen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Na het zien van de laatste foto kan ik me die 800 grafts wel voorstellen. Ik vraag me eigenlijk een beetje af of een ingreep wel echt wenselijk is. Wat je zegt, de haarlijn moet natuurlijk blijven, maar als je deze haarlijn nog gaat verbeteren, dan is het over 30 jaar een wel erg jeugdige haarlijn voor een vijftiger!
Het haar zit gewoon over de inhammen heen. Inhammen zijn overigens niet eens zo'n ramp, maar ze zijn al vlassig aan het worden, het is niet stevig meer. Wat transplantaatje zei, ze zei aan het optrekken.

Laatst gewijzigd door Lucky; 25 oktober 2011 om 11:56
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2011, 13:25   #33
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Begin gewoon met 800, maar realiseer je wel dat er kans bestaat dat je terug moet. Met jouw kapsel kunnen ze 800 zonder scheren. Gaat het mis dan kun je boel wel camoufleren tot je 28e en doe je er weer een a 1000-1200. Deze truc werkt alleen als je niet bang bent voor behandeling en geld ervoor over hebt.

Ik zelf ook zo gedaan: 26 jaar 800 28 jaar 1000 30jaar weer 1000.
Als de boel groeit hoop ik weer 5-10 verlost te zijn van mijn kaalheid. Alles is gedaan zonder scheren en niemand die iets merkt. Ala hollywood

Hans Kraaij jr heeft zo te zien ook een HT gehad in het verleden.
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 10:51   #34
Twijfelaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2011
Berichten: 24
Laat ik voorop stellen dat ik niet aan de professionaliteit twijfel van een kliniek die al jaren bestaat en heel veel behandelingen heeft uitgevoerd.

Echter ging het mij meer om de vraag welke klinieken er volgens jullie aan te raden zijn, en welke niet. Hoe jullie ervaringen zijn....

Daarnaast kan ik over het aantal grafts niet oordelen, ik ben absoluut een leek op dit gebied dus vertrouw op dat wat mij door een deskundige gezegd wordt. Hierbij ben ik in mijn eerste post wat euforisch geweest door te zeggen dan ik nu denk niet kaler te worden, maar misschien wil ik dit te graag denken! Bij het consult is wat meer vertrouwen gegeven, geen uitsluitsel..

Laatst gewijzigd door Twijfelaar; 26 oktober 2011 om 11:12
Twijfelaar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 12:14   #35
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twijfelaar Bekijk bericht
Laat ik voorop stellen dat ik niet aan de professionaliteit twijfel van een kliniek die al jaren bestaat en heel veel behandelingen heeft uitgevoerd.

Echter ging het mij meer om de vraag welke klinieken er volgens jullie aan te raden zijn, en welke niet. Hoe jullie ervaringen zijn....
Er zijn heel veel klinieken die al jaren bestaan en niet aan te raden zijn. Dus er zit een kleine tegenstrijdigheid in je vraagstelling en visie.

Klinkt als, ik ben vegetarier maar wil jullie toch vragen of er ergens een lekker kwalitatief stukkie vlees te koop is.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 15:36   #36
Twijfelaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2011
Berichten: 24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Er zijn heel veel klinieken die al jaren bestaan en niet aan te raden zijn. Dus er zit een kleine tegenstrijdigheid in je vraagstelling en visie.

Klinkt als, ik ben vegetarier maar wil jullie toch vragen of er ergens een lekker kwalitatief stukkie vlees te koop is.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ookal is een kliniek professioneel, dat niet direct wat zegt over of dit één van de beste is en de ervaringen daar ook naar zijn.

Zo is de spits van het nationale elftal van Brazilië een professional, maar ook de spits van Noord-Korea.... Toch is de spits van Brazilië beter... om maar een voorbeeld te noemen...
Twijfelaar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 15:39   #37
Twijfelaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2011
Berichten: 24
Belangrijk vind ik het ook dat een oordeel over een kliniek gebaseerd is op ervaring, waarvan ik dacht dat ik die ervaring hier wel zou vinden op haarweb

Ik hoop gewoon over een jaar hier te kunnen posten met een succesverhaal
Twijfelaar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 15:46   #38
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twijfelaar Bekijk bericht
Belangrijk vind ik het ook dat een oordeel over een kliniek gebaseerd is op ervaring, waarvan ik dacht dat ik die ervaring hier wel zou vinden op haarweb

Ik hoop gewoon over een jaar hier te kunnen posten met een succesverhaal
Ik heb in mijn eerste bericht in deze discussie al verwezen naar de FAQ voor ervaringen. Daar heb ik er een heleboel op een rij gezet.

Ervaringen zijn heel persoonlijk. Zelf heb ik alleen 2 ervaringen met Prohair, beide heel positief.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 16:00   #39
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Sluit me aan bij AnthonieH, erg te spreken over Prohair. Financieel ook een stuk aantrekkelijker. Moet het eindresultaat nog wel even afwachten.
crespo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.