Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juli 2007, 00:54   #91
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Noem hier op Haarweb eens iemand op die net zo kalend is dan Broli
en d.m.v. Fina weer een mooie kop met haar heeft gekregen.

Die is er niet.

Ik geloof wel dat Fina voor stabilisatie KAN zorgen, hergroei is een ander verhaal, of anders toch wel heel minimaal.

Nu kom je natuurlijk weer met je verhaal over de foto's die je gezien hebt, maar foto's zeggen helemaal niets.

Hoi
Mensen die een mooie kop met haar hebben gekregen zie je niet meer terug op deze site ... waarom zouden ze eigenlijk ...

Ik vind dat op deze site te vaak word geroepen : " Hup de tonduese erover "!! lekker makkelijk antwoord , mensen met AGA komen hier om advies om hun haar te behouden dus geef ze die dan ook , jij weet zelf wat het is om AGA te krijgen en je wilt niets liever dan geholpen worden , hoe zou jij het vinden als iedere dokter maar ging roepen : scheer maar kaal volgende patient , komt niet echt goed over he ?..dus laat Broly eerst eens wat gaan uitproberen alvorens de pijp meteen aan Maarten te geven .

Ik was 28 toen ik last kreeg van AGA en ben blij dat ik het nooit afgeschoren heb , ben nog heel tevreden met mij haardos (ben nu 50 jaar ) en ik heb het idee dat het er steeds beter gaat uitzien door een paar eenvoudige middeltjes te gebruiken die ik mede door deze site heb leren kennen

Mijn Dank hiervoor lotgenoten .
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 00:54   #92
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
??????Was jij niet die jongen met haartransplantaties????????
wow 1-0 voor Hanna
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 00:55   #93
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Je accepteert zelf toch ook geen kaalheid? Waarom moet een ander 't dan zomaar accepteren?
Hanna ,
Je slaat de spijker voor de 2e keer op zijn kop
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 01:01   #94
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
@Fruit,

Stop met gel, want daardoor lijkt 't veel erger!

Woon je ook in België, waardoor je minoxidil goedkoop en makkelijk kunt krijgen?
Friesland;p belgië is dus niet in de buurt
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 01:03   #95
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fruit Bekijk bericht
Ik ben naar de kapper geweest en wat gel in mn haar gedaan
zo erg is het dan:

voor:


boven:


Was ook één van de weinige keren dat de kapper er
niks van zei eigenlijk hoe het kwam dat ik zo weinig haar had..
Je ziet de lijnen eigenlijk ook wel als je goed kijkt he..
Hoe ik kaal ga worden, precies hetzelfde als me vader..
Mee eens wat Hanna zegt : stop met gel in je haren te doen , ten eerste is het niet goed voor jouw haar en ten tweede lijkt het voller als je er niks in doet , wanneer je gebruik gaat maken van Minoxidil kun je door deze lotion je haar ook in model brengen en als het goed droog is zit het perfect .

Zelf vind ik Minoxidil een ideale haarversteviger + dat het nog eens goed is voor je haar , wat wil je nog meer

Tip : masseer de Minoxidil in met je vingertoppen dat is veel beter en je stimuleert er ook nog je bloedvaten mee .

Minoxidil word gewoon aanbevolen om in je haar te druppelen , ik ben meer voor het masseren dan neemt het veel beter op .

Succes
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 01:04   #96
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Mee eens wat Hanna zegt : stop met gel in je haren te doen , ten eerste is het niet goed voor jouw haar en ten tweede lijkt het voller als je er niks in doet , wanneer je gebruik gaat maken van Minoxidil kun je door deze lotion je haar ook in model brengen en als het goed droog is zit het perfect .

Zelf vind ik Minoxidil een ideale haar versteviger + dat het nog eens goed is voor je haar , wat wil je nog meer

Tip : masseer de Minoxidil in met je vingertoppen dat is veel beter en je stimuleert er ook nog je bloedvaten mee .

Minoxidil word gewoon aanbevolen om in je haar te druppelen , ik ben meer voor het masseren dan neemt het veel beter op .

Succes
Minoxidil heeft geen bijwerkingen?
Kon er verder niks over vinden dus
ga er ook van uit dat het niet zo is?
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 02:41   #97
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
wow 1-0 voor Hanna
Het is geen wedstrijdje, toch? Morehair heeft juist ervaring met strijden tegen kaalheid en terugkijkend ziet hij dat voor hemzelf de beste weg eigenlijk accepteren zou zijn geweest. Nu kan ie niet meer terug. Zijn advies is accepteren als je dat kunt.

Voor mij is accepteren ook de koninklijke weg. Ik zie het feit dat ik het zelf niet kan accepteren soms eerder als zwakte.

Als ik een stroomschema zou maken, dan ziet het er als volgt uit:

Help ik word kaal!
actie: accepteren, lukt dat niet dan smeren.
Is smeren niet voldoende?
actie: accepteren, lukt dat niet, dan ook slikken.
Is smeren en slikken niet voldoende?
actie: accepteren, lukt dat niet, dan ook nog snijden.
Ben je nog niet tevreden?
actie: accepteren en dromen van een betaalbaar wondermiddel ...

Ik ben al gevorderd tot het voorlaatste stadium. Accepteren lukt me niet en in een wondermiddel voor mijn 65e geloof ik niet En ach, ik ben eigenlijk best tevreden zo.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 02:50   #98
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Ik was 28 toen ik last kreeg van AGA en ben blij dat ik het nooit afgeschoren heb , ben nog heel tevreden met mij haardos (ben nu 50 jaar ) en ik heb het idee dat het er steeds beter gaat uitzien door een paar eenvoudige middeltjes te gebruiken die ik mede door deze site heb leren kennen

Mijn Dank hiervoor lotgenoten .
Als jij al last van AGA hebt, dan heb je dat kennelijk in een heel erg lichte vorm! Sorry hoor, maar er zijn zat mensen hier die zeer gezond leven en toch een NW 7 hebben! Met een regime als dat van jouw kom je er dan echt niet! Dit moest ik echt even zeggen, sorry.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 10:09   #99
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Volgens mij is AnthonieH de enigste die begrijpt wat ik bedoel.

Ik zeg niet zomaar van hup de tondeuze er over, maar als je op je 21e al een kale kruin, inhammen en daartussen ook al dunner haar krijgt dan is het duidelijk dat Broli afstevent naar een NW 5/6/7. Zo'n agressieve vorm van AGA valt niet te stoppen.

Dan kun je iemand aan zn 21e wel aan de Fina gaan helpen maar dat is gekkenwerk. Elke dag dat hij die Fina neemt is een dag dat hij zijn kaalheid niet accepteert.

Moet hij dan 5 jaar gefrustreert Fina gaan slikken om er uiteindelijk achter te komen dat het niet helpt. Dan heeft hij 5 jaar langer een minderwaardigheidscomplex dan wanneer hij het zo snel mogelijk accepteert.

Mijn advies voor Broli is dus idd-als hij het over zn hart kan verkrijgen- om de tondeuze te pakken en het proberen te accepteren.


Je kunt de AGA van Johan2005 totaal niet vergelijken met de AGA van Broli. Dat is hetzelfde als het leger van Malta vergelijken met het leger van USA.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 10:23   #100
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fruit Bekijk bericht
Minoxidil heeft geen bijwerkingen?
Kon er verder niks over vinden dus
ga er ook van uit dat het niet zo is?
Minoxidil heeft wel soms wel degelijk bijwerkingen. Even zoeken doet een hoop, ga NOOIT ergens zomaar van uit. De meeste gebruikers hebben geen klachten, maar het kan wel.

De meest waargenomen bijwerking tijdens klinische studies met REGAINE, was milde dermatitis op de schedel.

Andere minder voorkomende bijwekringen zijn irritatieve dermatitis (roodheid, afschilfering en branderigheid), aspecifieke allergische reacties, netelroos, allergische rinitis, gezwollen gezicht, overgevoeligheid, kortademigheid, hoofdpijn, neuritis, duizeligheid, licht gevoel in het hoofd, neiging tot flauwvallen, vertigo, oedeem, pijn in de borst, bloeddrukschommelingen, hartkloppingen en variaties in de hartfrequentie.
Zeldzame bijwerkingen omvatten allergische contactdermatitis, folliculitis, alopecia (haarverlies), ongewenste hypertrichosis en seborroe. Behalve milde dermatologische aandoeningen, is er geen causaal verband vastgesteld tussen het gebruik van REGAINE en het optreden van de hierboven vermelde systemische bijwerkingen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 14:04   #101
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgy Bekijk bericht
Minoxidil heeft wel soms wel degelijk bijwerkingen. Even zoeken doet een hoop, ga NOOIT ergens zomaar van uit. De meeste gebruikers hebben geen klachten, maar het kan wel.

De meest waargenomen bijwerking tijdens klinische studies met REGAINE, was milde dermatitis op de schedel.

Andere minder voorkomende bijwekringen zijn irritatieve dermatitis (roodheid, afschilfering en branderigheid), aspecifieke allergische reacties, netelroos, allergische rinitis, gezwollen gezicht, overgevoeligheid, kortademigheid, hoofdpijn, neuritis, duizeligheid, licht gevoel in het hoofd, neiging tot flauwvallen, vertigo, oedeem, pijn in de borst, bloeddrukschommelingen, hartkloppingen en variaties in de hartfrequentie.
Zeldzame bijwerkingen omvatten allergische contactdermatitis, folliculitis, alopecia (haarverlies), ongewenste hypertrichosis en seborroe. Behalve milde dermatologische aandoeningen, is er geen causaal verband vastgesteld tussen het gebruik van REGAINE en het optreden van de hierboven vermelde systemische bijwerkingen.
damn;p
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 14:14   #102
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Hallo Fruit en Kippeman,

Als ik jullie verhalen hoor wordt ik daar een beetje triest van. Natuurlijk is het zwaar ruk om kaal te worden. Ben er ook doodsbang voor. We zitten hier natuurlijk op dit forum om te kijken naar oplossingen. Maar als je liever zelfmoord pleegt dan kaalt gaat het wel heel erg ver.

Bedenk dat alleen mannen die zelf kaal worden (en dan nog niet eens allemaal) echt kijken naar andere mannen die kaal worden. Bovendien heb ik een heel aantal kale of kalende vrienden en die hebben allemaal een (leuke) vriendin. Ik heb nog haar en ben vrijgezel (en ik zie er echt niet uit als een freak). Volgens mij heeft dat dus ook geen moer met je haar te maken.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 15:08   #103
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben al gevorderd tot het voorlaatste stadium. Accepteren lukt me niet en in een wondermiddel voor mijn 65e geloof ik niet En ach, ik ben eigenlijk best tevreden zo.
Dus, verder redenerend kan Haarweb wat jou betreft wel opgeheven worden?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 15:36   #104
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zeggen jullie tegen een vrouw óók: scheer maar kaal? Nee toch?

Eerst medicijnen proberen en als er werkelijk niks helpt, dan haartransplantaties of een haarwerk/pruik.
Mogelijkheden zàt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 15:45   #105
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Nee, een kale vrouw is iets heel anders dan een kale man. Ik zou een kale vrouw niet eens een ht aanraden. De enige optie voor een echte kale vrouw is een haarwerk. (vind ik dan toch tenminste)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
grijs haar op jonge leeftijd Marte Overige (haar)discussies - Algemeen 4 7 juni 2007 18:27
Haaruitval op jonge leeftijd Johan999 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 29 juli 2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.