Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 mei 2013, 20:26   #61
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Bij jou is inderdaad wel netjes een opbouw van dichter voorop naar dunner achterop. Zo schattenderwijs zit ongeveer 1/3e van de grafts in de haarlijn. Dat blijft weinig, pakweg 700 grafts, toch?

Ter vergelijk, mijn haarlijn was opgebouwd met 1400 grafts en zelfs dat heb ik verder laten verdichten (en inhammen nog iets verondiepen) met nog eens 900 grafts ...

Ik denk dat je je verwachting daarop moet instellen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2013, 20:31   #62
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Bij jou is inderdaad wel netjes een opbouw van dichter voorop naar dunner achterop. Zo schattenderwijs zit ongeveer 1/3e van de grafts in de haarlijn. Dat blijft weinig, pakweg 700 grafts, toch?

Ter vergelijk, mijn haarlijn was opgebouwd met 1400 grafts en zelfs dat heb ik verder laten verdichten (en inhammen nog iets verondiepen) met nog eens 900 grafts ...

Ik denk dat je je verwachting daarop moet instellen.
Hmm hmm hmm als jij al 2100 grafts nodig hebt om de haarlijn te verdichten dan begrijp ik ook hoe het komt dat het bij mij niet zo dik is. Ja, ongeveer 700 grafts van voren die erin gezet zijn. Nog heel wat te gaan dus om het te verdichten
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2013, 20:50   #63
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Hmm hmm hmm als jij al 2100 grafts nodig hebt om de haarlijn te verdichten dan begrijp ik ook hoe het komt dat het bij mij niet zo dik is. Ja, ongeveer 700 grafts van voren die erin gezet zijn. Nog heel wat te gaan dus om het te verdichten
2300, maar mijn ingreep is natuurlijk niet helemaal goed als vergelijking te gebruiken. Ik schat dat er zo'n 800 grafts puur in het verondiepen van de inhammen zijn gaan zitten (2x6 cm2). Hou het dus op 1500 voor een stevige haarlijn. Maar voor mij is dat nodig omdat ik nog dicht haar achter die haarlijn heb. Het verschil in dichtheid zou anders te veel opvallen.

In jouw geval is de hele dichtheid bovenop een stuk minder. Een dunnere haarlijn past daar beter bij. Als ze die te dicht hadden gemaakt, dan liep je rond met een soort zweetband van dichter haar ...

Als ik het zo zie, dan heeft Esteworld -met het aantal grafts en gezien de grootte van het implantatiegebied- gedaan wat ze konden. Maar ik weet niet wat jouw verwachtingen bij het eindresultaat waren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2013, 22:14   #64
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Ja dat is natuurlijk wel zo. Per individu is het anders wat er gedaan wordt, wat het beste resultaat oplevert. Het moet toch natuurlijk ogen.

In jouw geval kan het dus makkelijk een dikke haarlijn. Bij mij is het wellicht daarom minder, gelukkig valt het niet op als het gewoon naar voren valt

Ik wilde het gewoon wat voller hebben van voren en dat de inhammen een andere uitstraling zouden hebben, iets meer naar voren. Die inhammen zijn goed gelukt vind ik.
Wellicht als ik stabiel blijf laat ik de boel nog wat opvullen.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2013, 23:03   #65
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Hmm hmm hmm als jij al 2100 grafts nodig hebt om de haarlijn te verdichten dan begrijp ik ook hoe het komt dat het bij mij niet zo dik is. Ja, ongeveer 700 grafts van voren die erin gezet zijn. Nog heel wat te gaan dus om het te verdichten
Als ik het heel snel tel/schat kom ik op de 200-300 grafts in je kruin, zeer zeker niet meer. Dan vind ik je resultaat voor 1800 grafts toch wel tegenvallen. Gemiddeld genomen kan je meen ik nog ongeveer 30% verwachten vanaf maand 7 (er stond tot voor kort een tabel op prohairclinic maar die hebben ze helaas verwijderd), maar zelfs dan vind ik het een vrij mager resultaat.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2013, 18:16   #66
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Als ik het heel snel tel/schat kom ik op de 200-300 grafts in je kruin, zeer zeker niet meer. Dan vind ik je resultaat voor 1800 grafts toch wel tegenvallen. Gemiddeld genomen kan je meen ik nog ongeveer 30% verwachten vanaf maand 7 (er stond tot voor kort een tabel op prohairclinic maar die hebben ze helaas verwijderd), maar zelfs dan vind ik het een vrij mager resultaat.
Hierbij de tabel:

http://www.prohairclinic.com/nieuws/...transplantatie
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 19:40   #67
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Ik wacht het gewoon nog even af. Als het volgens de tabel gemiddeld genomen nog 30% gaat groeien dan zal er zeker wel verschil te zien zijn met de situatie nu.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 03:01   #68
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Ik wacht het gewoon nog even af. Als het volgens de tabel gemiddeld genomen nog 30% gaat groeien dan zal er zeker wel verschil te zien zijn met de situatie nu.
Bovendien is het een gemiddelde en kan het zo maar zijn dat er in jouw geval nog meer bijkomt. Je moet het inderdaad gewoon nog even aankijken alvorens je echt een conclusie kan trekken.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 08:48   #69
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Wachten duurt lang... Maar ik vind dat er zeker goed verschil te zien is bij.... Over een half jaar... Heb jij je oerwoud!
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 20:06   #70
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Wachten duurt lang... Maar ik vind dat er zeker goed verschil te zien is bij.... Over een half jaar... Heb jij je oerwoud!
Dat is wel wat optimistisch! Ik zal over een tijdje weer nieuwe foto's posten.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2013, 23:48   #71
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Hey Kolone!

Jij loopt wat voor op mij...!
How's things going?

Ik ben nu 2 maanden onderweg en over het algemeen positief!

Gebruik nu dezelfde finasteride die jij gebruik! Hoefde niks bij tebetalen bij het afhalen...!!! Kreeg vandaag een mailtje binnen van FBTO dat ik €2,15 moet bij betalen.... Of te wel finasteride 5 mg voor €€2,15... Heb me wel aanvullend verzekerd op bepaalde fronten.... Maar dit is beter dan €48,00!
Bedankt voor de tip!

Ben benieuwd naar jou ontwikkeling...
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2013, 12:13   #72
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
[QUOTE=Kolonel;327330]Hahahaha nou vooralsnog zit ik alleen thuis dus die ht heeft nog niet veel geholpen

De electriciteitsrekening is weer betaald hierbij wat foto's met meer licht hahaha

Ik ben niet zo tevreden over de dichtheid van de frontlinie, het had wel een stuk voller gekund of zal het nog moeten groeien...[/QUO

Vind het ook extreem dun vooraan.
Heb je de kliniek al gecontacteerd over dit probleem?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2013, 20:07   #73
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Nu ruim een jaar verder dus de hoogste tijd voor een update. Van voren is het niet helemaal dik, maar het is toch goed opgevuld. Met name de inhammen zijn een stuk kleiner geworden. Helaas is het verschil in dichtheid tussen links en rechts wel gebleven, al valt het niet op. Links is iets dikker. Al met al een flinke vooruitgang vergeleken met de situatie van voor de transplantatie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0010.jpg‎ (147,5 KB, 242x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0017.jpg‎ (146,2 KB, 221x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0022.jpg‎ (143,2 KB, 209x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0023.jpg‎ (146,7 KB, 191x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0025.jpg‎ (150,1 KB, 198x gelezen)
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2013, 22:37   #74
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Hé Kolonel, een aardige kop met haar ondertussen! Ben je tevreden? Is het wat je had gehoopt of verwacht?
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2013, 21:04   #75
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Al is de bovenkant van mijn hoofd niet heel dicht begroeid, toch ben ik tevreden ermee. Het is dekkend geworden, ook als het kort is en de inhammen zijn niet meer prominent aanwezig.
Ik krijg ook helemaal geen reacties meer dat ik kaal word, voorheen wel, dus dat lijkt me een goed teken
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.