Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 oktober 2003, 22:42   #1
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Post Haartransplantatie en Tevredenheid topic....

En dan met name de laatste reply op deze topic... (Het blauwe gekleurde gedeelte)

Topic: haartransplantatie en tevredenheid
jorn
Member
Member # 4
posted 03-07-2003 20:21
--------------------------------------------------------------------------------
HOi allemaal,
ik wilde graag een discussie starten op dit forum. Ik ben benieuwd naar mensen die een haartransplantatie hebben ondergaan en wat ze er nu van vinden: zijn ze tevreden, waar zijn ze geweest, hoe was het proces, hoe lang is het geleden, welke techniek is gehanteerd etc.
Groeten Jorn


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 00:42
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal!
Het is nu 2 jaar geleden dat ik mijn haar heb laten doen bij transhair. Mijn haarlijn vind ik niet netjes afgewerkt. Een aantal single crafts zitten op sommige plekken veel te ver van mijn haarlijn af. Heel slordig. Ik ben behandeld met de prikmethode,maar desondanks is al het haar wat er nog tussenstond helemaal verdwenen. Terwijl bij mij pa (30 jaar ouder) daar nog wel haar staat. Ik heb al 2 jaar pijn in mijn kop(achter) en heb het gevoel dat mijn gezicht ook anders is gaan staan, strakker voorhoofd. Op sommige zitten zelfs 2 haartjes, waar singles zouden moeten zitten, geen gezicht. De consultant was daarintegen zeer enthousiast over het resultaat, zal de lul zijn naam niet noemen. Verder is mijn kop net een gatenkaas. Het ene gaatje is veel dieper als de ander. Ik loop al 5 jaar met een pet op en doe 'm echt niet meer af voordat ik nog een behandeling onderga en zeker niet bij transhair. Er zijn andere klinieken met veel betere en verfijnde methoden, ik heb de resultaten zelf mogen zien. Verder zijn mijn inhammen bijna zo groot als het continent zuid-afrika en tranhair wou mijn haarlijn net lager plaatsen. Bij de kliniek waar ik nu naartoega gaan ze 2 cm lager en planten de hetzelfde aantal haartjes in 1 cm brede haarlijn, die bij transhair werd verspreid over een gebied van 5 vierkante cm. Ik zou iedereen willen adviseren en neem dit echt van me aan: ALs je over je hart kan verkrijgen, scheer allemaal lekker je kop kaal. Ben je meteen van het gezeik af en het scheelt je een ontzettende hoop pijn verdriet en ellende en bovendien veel geld. Ik weet 't, ik kon het ook niet over m'n hart verkrijgen, maar durf nu mijn kop niet kaal te scheren vanwege alle gaten en littekens en een pruik is voor mij geen optie. Ze hebben me dus mooi bij de ballen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, sterkte mensen, Ron 1

P.s zijn er mensen die hun met priktechniek hebben laten doen en die nu hun hoofd kaal hebben geschoren? Vallen de gaatjes en littekens erg op? En zien de triple crafts er net uit als een handje spaghetti die uit je hoofd groeit?


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 09:25
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik was vergeten te vertellen dat mijn hoofdhuid nog steeds een beetje rood is(na 2 jaar)en het haar is heel erg stug en droog. De groeirichting daar ben ik ook niet blij mee, staat allemaal een kant op en bij een scheiding staat het recht omhoog. Verder wordt ik bij mijn slapen steeds kaler en als je dan veel haar bovenop heb, kloppen de verhoudingen niet meer...Dus ik ga lekker scheren denk ik.

Groetjes, Ron 1


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 20:30
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo weer,
Kwam weer iets boven, nu ik toch bezig ben: Tijdens mijn eerste vakantie, 11 maanden na mijn transplantatie en een lekker vel zonnetje, flink verbrand, begon mijn hoofd te zwellen en kwam er allemaal geel en korstachtig spul uit de gaatjes van de transplantaten. Mijn voorhoofd was 2 keer zo groot(ok ik overdrijf, zo voelde het, maar wel flink opgezwollen, geen gezicht). Het duurde bijna een week voordat het weg was, fijne vakantie met mijn nieuwe haar dus, dank voor de inlichting transhair.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Raymond79
Member
Member # 423
posted 08-10-2003 01:14
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Ron,
Wat vervelend voor je dat het allemaal zo klote is verlopen met die HT.
Ik ben zo vrij geweest om jouw verhaal ook op haarweb te plaatsen.

Waarom is een haarwerk geen optie. Misschien als je op www.toplace.com en www.coolpiece kijkt dat het misschien wel wat voor je is. is in ieder geval niet zo dat mensen het kunnen zien dat je draagt.

Succes en misschien kom ik je nog een tegen op het haarwebforum.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

jorn
Member
Member # 4
posted 10-10-2003 16:53
--------------------------------------------------------------------------------
HOi Ron,
ik heb je verhaal gelezen en vraag me af waarom je geen contact opneemt met transhair. Je bent namelijk de 1e bij wie dit is voorgekomen. Er wordt dan echt wel naar een oplossing gezocht.
Transhair kan het zich niet permitteren om mensen naar ontevredenheid te behandelen.
Het nummer is 073-6847311. Je kan mij ook mailen jornkielman@hotmail.com
Ik ben scriptant en schrijf mijn scriptie bij transhair. Ik ben er ook behandeld en ben super tevreden.
Groeten Jorn


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 30-10-2003 21:55
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Jorn,
Ik ben bij Transhair geweest en er wordt een beetje laconoiek op gereageerd. De consultant vond het resultaat werkelijjk schitterend mooi, waarmee hij mijn respect voor hem en Transhair meteen door de play spoelde. Ik heb jouw hand de hand ook geschut en je haar mogen bewonderen. Ben je echt tevreden als je jouw haar vergelijkt met transplantaten van andere klinieken? Jij hebt ook van die gaten in je hoofd en je blondeerd je haar niet voor niets. Eerlijk is eerlijk en als je echt goed onderzoek verricht, kom je erachter dat er klinieken zijn die het haar inplanten op die manier, dat het niet te onderscheiden is van echt haar. Leg je hoofd maar eens onder een loep, dan zal je zien dat ook jouw inplantaten te diep in je kop zijn gestopt. Dus misschien ben ik een miereneuker, maar ik wil voor de astronische bedragen die ik neertel wel een mooi resulaat, jij niet ?

Heb jij trouwens nog wel eens pijn in je kop achter?

Groetjes, Ron 1



--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.