Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 juni 2011, 15:55   #23
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Ja, http://minoxidil-bestellen.com is veilig. Bestellingen worden binnen een weekje geleverd, althans bij mij wel. Verder zou je ook op ebay kunnen kijken.

Maar om ontopic te blijven, er is een discussie gaande over die nieuwe kloon-website van minoxidil.com op hairlosstalk of hairlosshelp. Ik denk dat dr. Lee of zijn zakenpartner Dave achter de nieuwe website zit wat eigenlijk een hele hele domme zet is. De FDA in Amerika is niet coulant in dit soort zaken en geeft zeker geen tweede waarschuwing.

Dr. Lee heeft een heel ongeloofwaardig verhaal verzonnen over gestolen notebooks en recepten blabla, maar ondertussen wel aangeven dat het veilig is om bij die nieuwe website te bestellen. Ik geef het enkele maanden de tijd alvorens het uit de lucht gehaald word en dr. Lee of zijn zakenpartner een woonruimte met Hubba mag delen.

De originele producten van dr. Lee heb ik altijd geprezen, echt jammer dat hij zonodig finasteride in zijn producten moest mengen en hogere concentraties dan 5% minoxidil zonder recept verkocht.

Ik vermoed dat de FDA niet zomaar een onderzoek naar dr. Lee begonnen is maar concreet bewijs geleverd heeft gekregen van een niet nader te noemen skincare fabrikant die hard aan de weg timmert om concurrenten uit de weg te ruimen. Deze fabrikant heeft een nieuwe minoxidil 15% formule ontwikkeld en word momenteel beoordeeld door de FDA en zal alleen op recept verkrijgbaar zijn.

Laatst gewijzigd door Hair101; 30 juni 2011 om 15:58
Hair101 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.