Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2006, 01:15   #31
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Sinds een maand of 3 scheer ik alles beneden weg, de eerste paar keer inderdaad ontzettende jeuk, nu valt het erg mee en ziet het zonder eigenlijk wel erg fris uit..

Nu weer een tijdje niet meer, omdat die stoppeltjes scheren altijd lastig gaat hier, meestal haal ik dan ook de huid wat open (niet dat je het voelt, maartoch)..
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2006, 23:05   #32
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
zoevo ik ben ongeveer te gelijk begonnen met fina als jouw? en ervaar zelfde als jouw in de je onderschrift, is het bij jouw shedding of???? bij mij is et ook ineens zo dun geworden en blijft maar vallen die haren
Benji, ik weet niet of ik wel of geen vooruitgang boek..
mn voorste haarlijn valt dik in...kheb gelukkig nog redelijk wat haar...
Maar mn voorste haarlijn tieft in mekaar, maar heb t idee dat ik iets meer haar heb gekregen op t midden van mijn hoofd...
dus na die gekke sheddings denk ik wel dat er vooruitgang is geweest...maar ja...kweet t niet helemaal zeker...ene dag denk ik..."Kuut" andere dag denk ik "gaat echt beter"...dus ik twijfel zelf wel...
Wat is jouw status dan en je bevindingen?
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 17:53   #33
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
mooi dat je antwoord geeft want niemand die reageerde op mijn tread en zit er echt wel mee nu ineens!

bij mij begint het opeens erg opte vallen laatste 2 weken, krijg ook overal opmerkings opeens van! zooow waar heb jij ineens al je haar gelaten dan!
en van: wat word jij ineens snel kaal van kameraden.

heb ook erg veel uitval en tis zo dun geworden en inhammen opeens opgeschoven heeeeeeel snel binnen een maand allemaal wel, en als er nu eens wat terug kwam :s ik gebruik proscar en rooscure net zo lang als jouw dacht ik, en boek totaal niets.. maar ga wel ff door, en dan zit er nog maar 1 ding op :S milimeteren, mag er nog nie aan denken pfff. ik gebruik ook al anderhalf maand Saw palmetto 1500 gram per dag 2 tabletten dus, daaar zal et toch vast niet aan liggen??? weet echt geen raad meer.
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2006, 23:42   #34
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
mooi dat je antwoord geeft want niemand die reageerde op mijn tread en zit er echt wel mee nu ineens!

bij mij begint het opeens erg opte vallen laatste 2 weken, krijg ook overal opmerkings opeens van! zooow waar heb jij ineens al je haar gelaten dan!
en van: wat word jij ineens snel kaal van kameraden.

heb ook erg veel uitval en tis zo dun geworden en inhammen opeens opgeschoven heeeeeeel snel binnen een maand allemaal wel, en als er nu eens wat terug kwam :s ik gebruik proscar en rooscure net zo lang als jouw dacht ik, en boek totaal niets.. maar ga wel ff door, en dan zit er nog maar 1 ding op :S milimeteren, mag er nog nie aan denken pfff. ik gebruik ook al anderhalf maand Saw palmetto 1500 gram per dag 2 tabletten dus, daaar zal et toch vast niet aan liggen??? weet echt geen raad meer.

Hoe lang gebruik je nu al Fina?
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2006, 10:28   #35
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Hij zei net zo lang als mij, dus ongeveer 9 ofzo...
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2006, 16:49   #36
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo
Hij zei net zo lang als mij, dus ongeveer 9 ofzo...
Dan zou ik gewoon doorgaan tot 'het jaar' voorbij is, en dan nog eens verder kijken. Als je nu (te vroeg) stopt, zul je jezelf altijd blijven afvragen of het geen gewone shedding is geweest.
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2006, 12:21   #37
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Dat zou ik sowieso doen...kijken tot een jaar wat er van je haar terrecht is gekomen....
Kan je altijd nog beginnen met Minox...ook al is dat geen grandioze oplossing...thelpt icm fina heel vaak wel....
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2006, 17:31   #38
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
nee kan nie! minox krijg ik vage druk van op me borst en licht hoofd en wazige ogen! en dikke uitval en jeuk! helaas, maar ik blijf gewoon door doen tot een jaar en 2 maanden en dan kijk ik wel, hoop dat dit echt op houd, want er valt zoveel uit en het is al zo dun geworden op de aga plekken pfff. bedankt!

sorry voor mijn offtopic
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 19:22   #39
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Doet er hier niemand iets aan zijn billen? Bah vanaf mijn 14de heb ik daar last van... Toen ben ik meteen begonnen met epileren, steeds overnieuw. Niet wachten tot ze weer te veel waren aangegroeid (anders te veel pijn.) Op het begin wat rode bultjes enz. Nu lijkt het alsof ze steeds minder terugkomen.
Ik scheer ook al vanaf mijn 15/16de mijn borsthaar. Of jah... als je dat borsthaar mag noemen, de paar nauwelijks zichtbare haartjes. Op bil, buik en borst wil ik gewoon HELEMAAL glad zijn, hoort gewoon bij mijn stijl. Bij sommige vind ik het wel vet staan. Zolang het maar ziet zo een bos is (mijn vader)
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 19:57   #40
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als je er toch zoveel moeite mee hebt, dan kun je ze toch net zo goed definitief
weg laten laseren.

Ik vind het zowiezo raar om je kont te scheren. Alhoewel het in de homoscene volgens mij normaal is.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 20:23   #41
gizin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2006
Berichten: 22
Sorry hoor, maar ik ben niet zo van dat gladjanussen. Ik ben geen conservatief, maar epileren is toch geen mannenbusiness; de man heeft juist de gave haar te kunnen groeien op andere plaatsen, show your pride!
gizin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 20:27   #42
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik wil mn pride ook showen.

Daarom scheer ik mn schaamhaar ook.(dan lijkt hij groter! )
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 21:55   #43
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ik wil mn pride ook showen.

Daarom scheer ik mn schaamhaar ook.(dan lijkt hij groter! )


Ja al mijn vrienden zijn ook helemaal glad, dan heb je toch even net wat eerder de neiging om het weg te scheren he. Ik ben pas 17 dus het geld om het weg te laten laseren heb ik helaas niet. Ik vind haar op de kont gewoon niet mooi.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 22:15   #44
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT
Ja al mijn vrienden zijn ook helemaal glad, dan heb je toch even net wat eerder de neiging om het weg te scheren he. Ik ben pas 17 dus het geld om het weg te laten laseren heb ik helaas niet. Ik vind haar op de kont gewoon niet mooi.
Ik vind zelf de ontharingscreme van Veet in een tube heel makkelijk. Erop smeren, iets meer dan drie minuten laten intrekken en je wrijft onder de douche alle haren weg. Wees bij gebruik in de bilspleet wel heel voorzichtig, probeer eerst of je er wel goed tegen kunt.

Heel goed dat je je niet laat aanpraten dat het nichterig zou zijn of dat haren op je kont, je buik of je borst bij het man-zijn horen. Als degenen die dat zeggen consequent zijn, dan zouden ze vooral ook hun baard niet moeten scheren, dat is het toppunt van mannelijke haargroei!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2006, 22:58   #45
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Haha, ieder zijn smaak he. Wie weet raken de 'gladde mannen' binnekort weer uit de mode...
INT is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
donshaar verwijderen buurt breda knorretje Hirsutisme - Behandelingen 1 23 september 2011 20:30
verwijderen bean Hoe gebruik ik het Forum? 6 31 oktober 2008 06:47
haar electronisch verwijderen: blijvend Bart -bold Hirsutisme - Behandelingen 8 21 maart 2002 09:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.