Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 november 2004, 17:49   #31
duuuuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2004
Berichten: 62
Dat klopt ja :-D (kleine wereld)

Maar daar ben ik net mee gestopt. Ik had al "inhammen" voordat ik roaccutane kreeg dus daar ligt t niet aan....

Ik ga volgende week naar de dokter vragen om finasteride.
duuuuus is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2004, 15:58   #32
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
FInasteride werkt toch niet zo goed of nauwelijks tegen inhammen en wel tegen haaruitval op de kruin?
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2004, 17:17   #33
foobar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2004
Berichten: 76
flyehigh1987, ja volgens mij wel. Althans dat merk ik zelf dan tenminste.
foobar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 10:14   #34
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
fina of duta

ik gebruik reeds een jaar fina 1mg, ik ben best tevreden maar ik lees hier dat veel mensen overschakelen op duta! is dat beter? mijn dokter raad mijn af om nog lang fina te gebruiken omdat de bijwerkingen op langere termijn niet gekent zijn. maar ik wil mijn haren niet verliezen nog een vraagje wat kun je het best doen tegen inhammmen?? fina werkt daar niet zo goed tegen,heb ik me laten vertellen?
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 12:48   #35
Noodlezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Locatie: belgium
Berichten: 43
Kans op bijwerkingen en de bijwerkingen zelf zijn veel groter bij duta dan bij fina.
Momenteel combineer ik fina en minox om m'n inhammen tegen te gaan.
Ik gebruikte fina al een jaar wat alles stabiliseerde en verdere uitval stopzette maar ik bleef zitten met mn inhammen.
Nu gebruik ik sinds 1 maand minox en zie al kleine haartjes op de plaatsen waar er al lange tijd geen haartjes meer stonden, afwachten dus.

En nog dit, de reden waarom mensen van fina naar duta gaan is omdat de fina bij hen geen bevredigend resultaat oplevert.
Je zegt zelf dat je tevreden bent met het resultaat van de fina dus zou ik in jou geval minoxidil eens proberen maar zeker niet aan de duta beginnen.

Veel succes ng
Noodlezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 13:14   #36
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
bedankt voor je reactie noodlezz,ja ik ben tevreden over fina omdat het mijn haaruitval afremt.maar ik krijg geen nieuw haar bij mijn inhammen en kruin,niet dat het al ernstig is want ik denk dat er veel mensen zouden zijn die willen ruilen bijv op mijn kruin is het maar een klein plekje waar dunner haar is en dat zou ik graag' als dat mogelijk is' verbeterd zien. dus wou ik weten of duta mss sterker is of fina.ik heb toch maar minoxidil besteld via dr lee, mss zal het daarmee nog vebeteren groet
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 16:30   #37
Noodlezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Locatie: belgium
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurt
bedankt voor je reactie noodlezz,ja ik ben tevreden over fina omdat het mijn haaruitval afremt.maar ik krijg geen nieuw haar bij mijn inhammen en kruin,niet dat het al ernstig is want ik denk dat er veel mensen zouden zijn die willen ruilen bijv op mijn kruin is het maar een klein plekje waar dunner haar is en dat zou ik graag' als dat mogelijk is' verbeterd zien. dus wou ik weten of duta mss sterker is of fina.ik heb toch maar minoxidil besteld via dr lee, mss zal het daarmee nog vebeteren groet
Wel minox wordt bij meer mensen ervaren als stimulator van de nieuwe haargroei dan alleen stabiliseren van het kalingsproces, dus ik denk dat je hiermee een goeie kans maakt.
Ik ben nu al een tijdje bezig maar denk dat je heel heel geduldig moet zijn en je pas kunt oordelen na 3, 4 maanden of het nu echt aanslaat of niet.
In ieder geval veel succes ermee ng
Noodlezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 23:40   #38
Andrei
Andrei
 
Andrei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 januari 2007
Berichten: 33
Finestaride - Dutasteride?

Het zal vast wel eens naar voren zijn gekomen maar voor mij is dit een zeer groot dilemma. Wat kan ik nou het best gebruiken voor goede resultaten, Propecia of Dutasteride? (gebruik nu Propecia) Van Propecia weet ik dat het wetenschappelijk is aangetoond dat het werkt, geldt dit voor Dutasteride ook? Is er ook al een wetenschappelijk onderzoek geweest naar welke van de twee nou de beste resultaten heeft geboekt? Alvast bedankt.
Andrei is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2007, 01:00   #39
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andrei
Het zal vast wel eens naar voren zijn gekomen maar voor mij is dit een zeer groot dilemma. Wat kan ik nou het best gebruiken voor goede resultaten, Propecia of Dutasteride? (gebruik nu Propecia) Van Propecia weet ik dat het wetenschappelijk is aangetoond dat het werkt, geldt dit voor Dutasteride ook? Is er ook al een wetenschappelijk onderzoek geweest naar welke van de twee nou de beste resultaten heeft geboekt? Alvast bedankt.
Lees het haarwoordenboekje & de diverse thread over beide middelen eens aandachtig door!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.