Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 28 november 2010, 11:56   #3031
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Dat verhaal hoorde ik ook van de arts die de behandeling heeft bedacht en uitgevoerd, maar ik hoorde het ook tegengesproken worden, waarbij gezegd werd dat de nieuwe haren binnen een jaar weer zouden uitvallen. Daarom dacht ik, dan merken we het vanzelf wel aan Gerard Joling. Als het verhaal namelijk klopt, dan is zijn nieuwe haardos blijvend. Als de tegenspreking echter klopt, dan niet.

Nu is Gerard Joling echter al enkele maanden van het toneel verdwenen, wat in elk geval de publieke controleerbaarheid van het succes van die transplantatiemethode niet ten goede komt.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:11   #3032
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht
Dat verhaal hoorde ik ook van de arts die de behandeling heeft bedacht en uitgevoerd, maar ik hoorde het ook tegengesproken worden, waarbij gezegd werd dat de nieuwe haren binnen een jaar weer zouden uitvallen. Daarom dacht ik, dan merken we het vanzelf wel aan Gerard Joling. Als het verhaal namelijk klopt, dan is zijn nieuwe haardos blijvend. Als de tegenspreking echter klopt, dan niet.

Nu is Gerard Joling echter al enkele maanden van het toneel verdwenen, wat in elk geval de publieke controleerbaarheid van het succes van die transplantatiemethode niet ten goede komt.
Je hebt het verkeerd begrepen Dirk. Het donorhaar komt van je haarkrans af, wat niet uitval gevoelig is (los van ouderdom/ziekte).

Wat het punt met Geer was, is dat hij weer nieuwe haren zou krijgen op de plek waar ze de haren vandaan hebben gehaald. Die haarkrans dus. Daar is een boel om te doen. Niet dat zijn haartransplantaten weer zouden uitvallen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:23   #3033
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Dat ik het verkeerd begrepen heb kan. Ik begreep in elk geval dat een haarzakje gesplitst werd, en dat één deel dan weer wordt teruggezet in het donorgebied, en dat het andere deel wordt getransplanteerd. Volgens de arts c.s. zouden beide delen levensvatbaar zijn, volgens de tegensprekers zou slechts één deel levensvatbaar kunnen zijn. Waar dat levensvatbare deel dan werd (terug-) gezet, daar dacht ik niet eens over na. Dit is wat ik ervan begreep door destijds naar het programma 'Nieuwslicht' te kijken, waarin een mevrouw (stamcelonderzoekster Christine Mummery, heb ik net opgezocht) beweerde dat, ach nou ja, lees zelf maar:

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz...eer-kaal.dhtml

"HILVERSUM - Stamcelonderzoeker Christine Mummery voorspelt dat Gerard Joling ondanks zijn haartransplantatie weer kaal wordt. In het televisieprogramma Nieuwslicht, legt zij uit dat de artiest binnen een jaar tijd de eerste kale plekken tegemoet kan zien."

Ik vraag me dus af of bovenstaand verhaal te maken heeft met de vermeende oververmoeidheid van Gerard Joling.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:34   #3034
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Hier de uitzending, vanaf 10:39 volgt het segment over Joling.

http://www.hebikietsgemist.nl/afleve...vering-74.html
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:44   #3035
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht

...........

Ik vraag me dus af of bovenstaand verhaal te maken heeft met de vermeende oververmoeidheid van Gerard Joling.
Nee, dat Gerard Joling [al ken ik de man niet persoonlijk] nu "oververmoeid" schijnt te zijn - en daardoor misschien wat minder in de openbaarheid komt - heeft echt niets met [de kwaliteit van] zijn haartransplantaties te maken.

Leuk bedacht, maar .... nee !!

Groet
Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 28 november 2010 om 12:47
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:48   #3036
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Nee, dat Gerard Joling [al ken ik de man niet persoonlijk] nu "oververmoeid" schijnt te zijn heeft echt niets met zijn haartransplantaties te maken.

Leuk bedacht, maar .... nee !!

Groet
Roloff
Ik bedoel natuurlijk niet dat hij oververmoeid geraakt zou zijn door haartransplantaties, ik bedoel dat hij thans wellicht oververmoeidheid voorwendt om te verbergen dat er problemen zijn opgetreden met zijn nieuwe haardos.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:54   #3037
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Ik bedoel, als het publieke gezicht van een nieuwe haartransplantatiemethode plotseling drie maanden van het toneel verdwijnt - ongeveer in de periode waarvoor er problemen voorspeld zijn - dan lijkt het mij gerechtvaardigd om me zoiets af te vragen.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 12:59   #3038
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht
Dat ik het verkeerd begrepen heb kan. Ik begreep in elk geval dat een haarzakje gesplitst werd, en dat één deel dan weer wordt teruggezet in het donorgebied, en dat het andere deel wordt getransplanteerd. Volgens de arts c.s. zouden beide delen levensvatbaar zijn, volgens de tegensprekers zou slechts één deel levensvatbaar kunnen zijn. Waar dat levensvatbare deel dan werd (terug-) gezet, daar dacht ik niet eens over na. Dit is wat ik ervan begreep door destijds naar het programma 'Nieuwslicht' te kijken, waarin een mevrouw (stamcelonderzoekster Christine Mummery, heb ik net opgezocht) beweerde dat, ach nou ja, lees zelf maar:

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz...eer-kaal.dhtml

"HILVERSUM - Stamcelonderzoeker Christine Mummery voorspelt dat Gerard Joling ondanks zijn haartransplantatie weer kaal wordt. In het televisieprogramma Nieuwslicht, legt zij uit dat de artiest binnen een jaar tijd de eerste kale plekken tegemoet kan zien."

Ik vraag me dus af of bovenstaand verhaal te maken heeft met de vermeende oververmoeidheid van Gerard Joling.
Ik snap nu wat je bedoelt.

Die Mummery denkt dat Joling's transplantaten weer zullen uitvallen omdat bij het splitsen van het haarzakje, er dus idd maar 1 deel levensvatbaar zou kunnen zijn. Die conclusie trek ik eruit. Dat zou dus betekenen dat je nooit een haarzakje kan splitsen (misschien vanwege beschadiging), dat denkt zij.

Als dat waar is, dan valt dus ofwel 't transplantaat uit ofwel de andere helft van dat transplantaat die achtergebleven is in het donor gebied (die helft blijft gewoon staan hoor, niet zoals je dacht dat er weer een deel wordt teruggezet in je donorgebied). In dat geval zou iedereen die bij Gho behandelt is geld over de balk gegooid hebben. Echter eerst ging dat nog puur vanwege het feit dat velen dachten dat er nooit nieuwe haren zouden gaan groeien in het donor gebied, maar dit zou natuurlijk nog veel dramatischer worden. Als er ook nog een kans zou bestaan dat de transplantaten zouden uitvallen ivm met het splitsen hiervan.

Dat laatste geloof ik zelfs niet.

Laatst gewijzigd door norwood2; 28 november 2010 om 13:05
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 13:24   #3039
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Is dit tegenwoordig ene gay forum/topic ofzo?
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 13:25   #3040
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht

.......... als er ook nog een kans zou bestaan dat de transplantaten zouden uitvallen ivm met het splitsen hiervan.

Dat laatste geloof ik zelfs niet.
Is ook niet zo [dat de getransplanteerde grafts weer zouden uitvallen].

Dan zou niemand - ik ook niet - als tevreden klant nog eens terugkomen bij Gho.

Maar ik zit/lig er 23 december a.s. weer [voor 600 - 650 grafts ter verdichting].

Dat is een geplande afspraak die ik in 2009 - na mijn vorige HST - heb gemaakt.

Groet
Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 28 november 2010 om 13:30
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 13:33   #3041
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Ik heb er inhoudelijk geen enkel verstand van. Ik merk alleen op dat 's lands bekendste uithangbord voor een nieuwe en omstreden transplantatiemethode al drieënhalve maand niet meer in het openbaar verschenen is, precies in de periode waarover Coen Gho in het filmpje nog zei: "Nou, we zullen het zien over een jaar." (16:49)
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 14:51   #3042
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht
Ik heb er inhoudelijk geen enkel verstand van. Ik merk alleen op dat 's lands bekendste uithangbord voor een nieuwe en omstreden transplantatiemethode al drieënhalve maand niet meer in het openbaar verschenen is, precies in de periode waarover Coen Gho in het filmpje nog zei: "Nou, we zullen het zien over een jaar." (16:49)

Beste DCF,

Met alle respect, maar denk je nu echt dat mijn getransplanteerde haar [grafts] al 3 jaar achter elkaar is uitgevallen en van de andere klanten van Gho ook ? Nee dus.

Norwood en ik hebben je [a.d.h.v. het DHT-verhaal en de haarkrans] ook uitgelegd waarom niet. Of begreep je dat niet ......

(16:49) ..... Psalm 16:49 ??? [Grapje !]

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 28 november 2010 om 15:12
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 15:14   #3043
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik hou me nooit bezig met het privéleven van de sterren, maar krijg de indruk dat Gerard Joling gewoon even een tijdje rust nodig had. Inmiddels schijnt hij al weer opgetreden te hebben:

http://twitter.com/gerardjoling/status/6648734213472256
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 15:39   #3044
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Dank je Hanna, voor het leven van de sterren ...... we maakten ons al zorgen om Gerard ..... [niet echt].

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 15:49   #3045
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ach, Geer is -geloof ik- ook maar gewoon een mens met misschien een vervelende ziekte of een verbroken relatie of een sterfgeval in de familie.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.