Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2013, 22:42   #1
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 75
Een paar Fina vragen

Ik heb helemaal aan het begin van mijn regime al gezegd: zeg nooit nooit. Door de mogelijke bijwerkingen wilde ik niet beginnen aan finasteride. Nu ben ik al ongeveer 7 maanden bezig met wat te zien is in mijn handtekening. Zeker vooruitgang geboekt en daar ben ik al blij mee. Maar aan de andere kant dringt het toch ook door dat ik de strijd niet zal winnen met alleen minox + supplementen. Goed spul minox, maar geen wondermiddel, helaas.

In de toekomst is een HT onvermijdelijk als ik kijk naar mijn situatie. Maar de mogelijkheden van finasteride blijven me toch bezig houden en daarom heb ik besloten om binnenkort ermee te beginnen. Omdat het goedkoper zal zijn gaat het waarschijnlijk propecia 5mg worden.

Ik moet zeggen, van Saw Palmetto heb ik tot nu toe totaal geen bijwerkingen gehad. Of het wat doet is ook maar de vraag.. Dit moedigt me ook aan om eens fina te proberen.

Ik weet wat minox heeft gedaan met mijn haar. Ik kreeg pas na 4 maanden een shedding en dat viel ook mee. Mijn haren zijn dikker en ik kan ook zien dat er minder haren in de rustfase zijn. Dus lichte toename in volume. Ik heb echter alsnog veel dunne haren op mijn hoofd en ook veel dat maar niet wil groeien, maar er wel als donkere puntjes uitziet. Ik hoop dat fina effectief kan zijn om deze langer en dikker te laten worden. Beetje wishfull thinking he )

Nu heb ik een paar vragen:

Hoe groot is de kans volgens de gebruikers onder jullie dat ik van fina ook een shedding ga krijgen? Ik bedoel, de meesten beginnen toch met allebei tegelijk en dan weet je ook niet altijd waar je shedding van krijgt. Alle resultaat die ik zal hebben nadat ik ga beginnen met fina, zal door fina zijn.

Over de bijwerkingen heb ik een paar interessante dingen gelezen. Wat me positief leek was het volgende: Er wordt gezegd dat mensen met een diffuse uitdunning, die al eind 20 zijn en niet helemaal kaal en ook veel lichaamshaar hebben, een hoge DHT niveau hebben in hun lichaam. Fina zou bij deze mensen het beste werken en de bijwerkingen zouden minimaal zijn omdat de DHT niveaus naar een normale peil worden getrokken door fina. Nu val ik dus onder deze groep. Weet iemand hier iets over?

Als laatste. Ik heb hier volgens mij nog nooit over een succesverhaal op het gebied van echte hergroei gelezen. Zijn er mensen die het hebben meegemaakt?
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2013, 22:45   #2
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.clean Bekijk bericht
Ik heb helemaal aan het begin van mijn regime al gezegd: zeg nooit nooit. Door de mogelijke bijwerkingen wilde ik niet beginnen aan finasteride. Nu ben ik al ongeveer 7 maanden bezig met wat te zien is in mijn handtekening. Zeker vooruitgang geboekt en daar ben ik al blij mee. Maar aan de andere kant dringt het toch ook door dat ik de strijd niet zal winnen met alleen minox + supplementen. Goed spul minox, maar geen wondermiddel, helaas.

In de toekomst is een HT onvermijdelijk als ik kijk naar mijn situatie. Maar de mogelijkheden van finasteride blijven me toch bezig houden en daarom heb ik besloten om binnenkort ermee te beginnen. Omdat het goedkoper zal zijn gaat het waarschijnlijk propecia 5mg worden.

Ik moet zeggen, van Saw Palmetto heb ik tot nu toe totaal geen bijwerkingen gehad. Of het wat doet is ook maar de vraag.. Dit moedigt me ook aan om eens fina te proberen.

Ik weet wat minox heeft gedaan met mijn haar. Ik kreeg pas na 4 maanden een shedding en dat viel ook mee. Mijn haren zijn dikker en ik kan ook zien dat er minder haren in de rustfase zijn. Dus lichte toename in volume. Ik heb echter alsnog veel dunne haren op mijn hoofd en ook veel dat maar niet wil groeien, maar er wel als donkere puntjes uitziet. Ik hoop dat fina effectief kan zijn om deze langer en dikker te laten worden. Beetje wishfull thinking he )

Nu heb ik een paar vragen:

Hoe groot is de kans volgens de gebruikers onder jullie dat ik van fina ook een shedding ga krijgen? Ik bedoel, de meesten beginnen toch met allebei tegelijk en dan weet je ook niet altijd waar je shedding van krijgt. Alle resultaat die ik zal hebben nadat ik ga beginnen met fina, zal door fina zijn.

Over de bijwerkingen heb ik een paar interessante dingen gelezen. Wat me positief leek was het volgende: Er wordt gezegd dat mensen met een diffuse uitdunning, die al eind 20 zijn en niet helemaal kaal en ook veel lichaamshaar hebben, een hoge DHT niveau hebben in hun lichaam. Fina zou bij deze mensen het beste werken en de bijwerkingen zouden minimaal zijn omdat de DHT niveaus naar een normale peil worden getrokken door fina. Nu val ik dus onder deze groep. Weet iemand hier iets over?

Als laatste. Ik heb hier volgens mij nog nooit over een succesverhaal op het gebied van echte hergroei gelezen. Zijn er mensen die het hebben meegemaakt?
Is het niet zo dat niet alleen DHT levels uitmaken maar bovenal de genetische gevoeligheid van de receptoren? Even voor de echte kenners?
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 22:55   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.clean Bekijk bericht
Hoe groot is de kans volgens de gebruikers onder jullie dat ik van fina ook een shedding ga krijgen? Ik bedoel, de meesten beginnen toch met allebei tegelijk en dan weet je ook niet altijd waar je shedding van krijgt. Alle resultaat die ik zal hebben nadat ik ga beginnen met fina, zal door fina zijn.

Over de bijwerkingen heb ik een paar interessante dingen gelezen. Wat me positief leek was het volgende: Er wordt gezegd dat mensen met een diffuse uitdunning, die al eind 20 zijn en niet helemaal kaal en ook veel lichaamshaar hebben, een hoge DHT niveau hebben in hun lichaam. Fina zou bij deze mensen het beste werken en de bijwerkingen zouden minimaal zijn omdat de DHT niveaus naar een normale peil worden getrokken door fina. Nu val ik dus onder deze groep. Weet iemand hier iets over?

Als laatste. Ik heb hier volgens mij nog nooit over een succesverhaal op het gebied van echte hergroei gelezen. Zijn er mensen die het hebben meegemaakt?
Hoe groot je kans op een shedding is, daar valt weinig over te zeggen. Behalve dan dat je haren kennelijk wel gevoelig zijn voor veranderingen en dat je dus niet raar moet opkijken als ze ook zo reageren op fina. Maar wellicht ook zijn je haren nu sterker dankzij minox en gebeurt er helemaal niks.

In de dagelijkse praktijk spelen DHT-niveau's niet echt een rol. Die verschillen van persoon tot persoon en van dag tot dag. Zelfs van uur tot uur. Hoeveel haaruitval dat veroorzaakt is vooral afhankelijk van de persoonlijke (erfelijke) situatie. Misschien ben jij iemand van wie de haren maar matig gevoelig zijn voor DHT, maar zijn je persoonlijke DHT-waarden zo hoog dat de schade toch groot is. Finasteride is nogal drastisch in het verlagen van DHT, je lichaam wordt op een soort DHT-hongerdieet gezet ...

Echt dramatische hergroei is zelfzaam. Ik herinner me wel gevallen, maar meestal ging dat om mensen die toch de dertig al heel ruim voorbij waren en bij wie de uitval laat op gang kwam en heel traag verliep.

Ikzelf neigde 12 jaar geleden naar een kalende kruin, maar als je me nu ziet, dan zie je er niks mis mee. Voor mijn gevoel zou ik -voor de kruin- zo'n succesverhaal kunnen zijn. Maar ik was destijds niet bezig met het opbouwen van 'bewijsmateriaal'. Sterker nog, ik deed na het zien van één confronterende foto mijn best om uit de buurt van cameralenzen te blijven. Mijn ervaring is dus subjectief. Ik zou die foto eigenlijk weer eens moeten opzoeken, maar iets remt me
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 00:11   #4
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hoe groot je kans op een shedding is, daar valt weinig over te zeggen. Behalve dan dat je haren kennelijk wel gevoelig zijn voor veranderingen en dat je dus niet raar moet opkijken als ze ook zo reageren op fina. Maar wellicht ook zijn je haren nu sterker dankzij minox en gebeurt er helemaal niks.

In de dagelijkse praktijk spelen DHT-niveau's niet echt een rol. Die verschillen van persoon tot persoon en van dag tot dag. Zelfs van uur tot uur. Hoeveel haaruitval dat veroorzaakt is vooral afhankelijk van de persoonlijke (erfelijke) situatie. Misschien ben jij iemand van wie de haren maar matig gevoelig zijn voor DHT, maar zijn je persoonlijke DHT-waarden zo hoog dat de schade toch groot is. Finasteride is nogal drastisch in het verlagen van DHT, je lichaam wordt op een soort DHT-hongerdieet gezet ...

Echt dramatische hergroei is zelfzaam. Ik herinner me wel gevallen, maar meestal ging dat om mensen die toch de dertig al heel ruim voorbij waren en bij wie de uitval laat op gang kwam en heel traag verliep.

Ikzelf neigde 12 jaar geleden naar een kalende kruin, maar als je me nu ziet, dan zie je er niks mis mee. Voor mijn gevoel zou ik -voor de kruin- zo'n succesverhaal kunnen zijn. Maar ik was destijds niet bezig met het opbouwen van 'bewijsmateriaal'. Sterker nog, ik deed na het zien van één confronterende foto mijn best om uit de buurt van cameralenzen te blijven. Mijn ervaring is dus subjectief. Ik zou die foto eigenlijk weer eens moeten opzoeken, maar iets remt me

Die kans is natuurlijk niet in te schatten. Achteraf wel een stomme vraag. Niemand kan dit weten eigenlijk.

Ja als ik naar mijn vader kijk had hij op mijn leeftijd nog een flinke bos. En absoluut geen diffuus haar. Hetzelfde geldt voor beide opa's. Pas na hun 40ste kregen ze er last van. Ik heb ook gewoon pech denk ik. Wel hoop ik dat ik me in de situatie bevindt die jij aangeeft, namelijk dat mijn DHT waarden te hoog zijn.

Als ik de geminiaturiseerde haartjes nieuw leven kan inblazen en de dunne haren kan verdikken zal ik al heel blij zijn. Niet makkelijk natuurlijk en ik mag er ook niet van uit gaan, maar ja we hopen maar het beste

Als alleen mijn kruin ervan dichtgroeit ben ik ook blij. Want ook dat is diffuus. Een HT moet gewoon ooit gebeuren. Misschien volgend jaar of het jaar daarna. Eerst even de resultaten met fina afwachten. En hopelijk krijg ik geen bijwerkingen.

Tja ik kijk ook niet graag naar foto's die slechte herinneringen opbrengen. Begrijp je wel wat dat betreft
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 11:33   #5
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Ik heb alleen (zeer zware) shedding gehad toen ik ermee stopte. Dat was echt afschuwelijk. Na ruim een maand shedding en een steeds kalere scheiding hield ik het niet meer uit en toen ben ik er weer mee begonnen. Na enkele weken hield het shedden op en nu, weer na enkele maanden, is mijn haar veel voller geworden. Kennelijk vallen niet alle haren uit maar overleven vele het fina-loze tijdperk en groeien door. Behalve dat je kan zien dat ik voller haar heb is het ook te merken bij het knippen: de uiteinden zijn voller dus je vindt meer knipsel op de grond.

Ik gebruik fina topisch; oraal verdraag ik het niet. Bij mij werkt dat uitstekend. Ik ben een vrouw dus misschien heb ik van nature minder DHT wat bestreden moet worden. Misschien dat de topische methode bij mannen minder succes zou hebben.

Je vraag was over je inplant bij je voorhoofdshaargrens. Sorry, maar bij mij had fina daarop geen spectaculair effect, maar het haar daar vlak boven is wel veel dikker en ik heb een behoorlijk dikke pony. Misschien kan je een andere haarstijl nemen? Succes!
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 12:08   #6
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Het lijkt mij aannemelijk dat in jouw geval alleen haar dat al in de rustfase verkeerde plaats heeft moeten maken voor de veel harder groeiende nieuwe haren, ze werden dus en masse uit de porie weggedrukt door de nieuwe minox-haren en dan krijg je dus een versnelde uitval (die anders ook plaats had gehad maar geleidelijker).

In mijn geval, dus na het stoppen met Fina, gingen veel haren meteen in de rustfase om na weer drie weken en masse uit te vallen.

Dat lijkt mij het verschil maar ik ben geen expert.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo


Laatst gewijzigd door Cory; 27 juni 2013 om 12:11
Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 12:30   #7
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Als je pas met Fina begint dan zie je het effect veel geleidelijker dan met Minox. Ik kan me herinneren dat mijn hele kruin vol met nieuwe stoppels zat, binnen enkele dagen al na de eerste toepassingen met Minox.

Met Fina zag ik geen explosie van haargroei. Bestaande haren in de groeifase werden door de Fina in staat gesteld om langer door te groeien, waardoor ik tegenwoordig ook wat langere kapsels kan dragen. Er moeten wel wat nieuwe haartjes bij zijn gekomen (want de hoofdhuid is bij mijn scheiding niet wit meer), maar dat was zeker niet opvallend.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes iig!
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2013, 09:10   #8
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Uit eigen ervaring kan ik het volgende zeggen:
Als je nog flink wat (sterk) haar hebt, zal de shedding enorm meevallen; Je zal alleen merken dat het allemaal wat voller wordt.
Bij minder haar en al wat kalend, zal de shedding flink zijn.
Bij mij:
1e maand: niet veel verandering.
2-5e maand: enorme shedding. Zo'n 20% van mijn haar verloren.
6-7e maand: enige stabilisatie.
8-9e maand: Heel veel terug-groei. Ik voelde enorm veel mini-haartjes opkomen.
10e maand en verder: Mini-haartjes groeiden uit tot echte sterke haren.

Destijds zat mijn collega er met verwondering naar te kijken. Hij zij dat ie eerst mijn hoofdhuid door mijn haren kon zien, maar na die maanden totaal niet meer.

Ben nu ruim 8 jaar aan de finasteride (Propecia) en de hoeveelheid haar is in die tijd maar een heel klein beetje afgenomen. Al wijt ik dat meer aan het verminderde gebruik van Minoxidil, dat ik steeds vergeet te gebruiken.
__________________
Regime:
- finasteride (propecia) 1x per dag.
- Minoxidil (Kirkland) 2x per dag 0,75 ml.
- p5p: 1x per week.
- Rooscure 1x per 2 weken.
- Rozemarijn shampoo 2x per week.
- Groene thee 5x per week.
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2013, 12:17   #9
napalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2013
Berichten: 17
waarschuwing

Hallo beste lezers in deze post. Ik wil iedereen op een eerlijke manier waarschuwen over Saw Palmetto/Duta/Fina. Zonder mijn visie op jullie te forceren of iemand onnodig bang te maken hoop ik dat ik mensen kan behoeden voor het probleem waar ik nu mee zit. Dit omdat er blijvende bijwerkingen kunnen optreden na het stoppen van DHT blockers (bijwerkingen die je voorheen niet had en die tot op heden weinig onderzoek hebben gekregen)

Zie dit niet als heilig, het is slechts mijn ervaring: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32454

Hopelijk kan ik iemand behoeden voor dezelfde fout die ik heb gemaakt.
napalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2013, 01:48   #10
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colm Bekijk bericht
Uit eigen ervaring kan ik het volgende zeggen:
Als je nog flink wat (sterk) haar hebt, zal de shedding enorm meevallen; Je zal alleen merken dat het allemaal wat voller wordt.
Bij minder haar en al wat kalend, zal de shedding flink zijn.
Bij mij:
1e maand: niet veel verandering.
2-5e maand: enorme shedding. Zo'n 20% van mijn haar verloren.
6-7e maand: enige stabilisatie.
8-9e maand: Heel veel terug-groei. Ik voelde enorm veel mini-haartjes opkomen.
10e maand en verder: Mini-haartjes groeiden uit tot echte sterke haren.

Destijds zat mijn collega er met verwondering naar te kijken. Hij zij dat ie eerst mijn hoofdhuid door mijn haren kon zien, maar na die maanden totaal niet meer.

Ben nu ruim 8 jaar aan de finasteride (Propecia) en de hoeveelheid haar is in die tijd maar een heel klein beetje afgenomen. Al wijt ik dat meer aan het verminderde gebruik van Minoxidil, dat ik steeds vergeet te gebruiken.

Ik heb denk ik veel zwakke haartjes, dus verwacht wel het ergste. Maar goed, dat valt nog te bezien.

Volgens mij heb ik ook veel seizoensgebonden haarverlies gehad de afgelopen maanden terwijl ik toch met dezelfde regime door ben blijven gaan.

Jij hebt dus geen ernstige bijwerkingen gehad van fina, dat je het al 8 jaar gebruikt.
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2013, 19:01   #11
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.clean Bekijk bericht
Jij hebt dus geen ernstige bijwerkingen gehad van fina, dat je het al 8 jaar gebruikt.
Nee. Ik heb trouwens een hekel aan medicijnen. Ben meer van het homeopatische ding. Als ik enge klachten had gehad, dan was ik er al lang mee gestopt.
__________________
Regime:
- finasteride (propecia) 1x per dag.
- Minoxidil (Kirkland) 2x per dag 0,75 ml.
- p5p: 1x per week.
- Rooscure 1x per 2 weken.
- Rozemarijn shampoo 2x per week.
- Groene thee 5x per week.
Colm is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.