Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 juli 2012, 16:26   #16
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Ik heb foto's van de kliniek ontvangen en heb deze in het fotoalbum geplaatst.

Foto's van de huidige situatie volgt later. Ik zit momenteel in Turkije met een waardeloze internetverbinding...

Donorgebied is genezen, korstjes zijn weg en er is geen roodheid. De haren groeien zelfs mee en heb tot nu toe maximaal 50 haartjes verloren.

Ik kan het niet voorstellen dat het haar gaat uitvallen...
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2012, 18:42   #17
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slckaer Bekijk bericht
Ik kan het niet voorstellen dat het haar gaat uitvallen...
Dat dacht ik de eerste keer op dag 11 ook. Op dag 13 waren ze vrijwel allemaal weg

Ik hoop dat je mazzel hebt en dat ze meteen doorgroeien!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2012, 21:25   #18
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Het is nu 15 dagen geleden sinds de behandeling. De haartjes zitten er nog op en zijn ook gegroeid. Wat ik me afvraag is: tot hoeveel dagen/weken na de behandeling kunnen de haren uitvallen?

Het lijkt me namelijk logisch wanneer de haren later uitvallen het eindresultaat ook langer op zich laat wachten. Hier zit ik niet op te wachten

Ik heb momenteel geen pc/laptop dus kan helaas geen foto's plaatsen. Aanstaande donderdag ben ik terug in Nederland en kan dan foto's plaatsen.
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2012, 22:08   #19
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
van wat ik lees, hangt dit af van persoon tot persoon.zit op 1 maand, er is een hoop afgevallen maar er staat er nog op ... bij mij begon het beetje per beetje uit te vallen na 10 dagen ongeveer
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2012, 22:11   #20
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slckaer Bekijk bericht
Het is nu 15 dagen geleden sinds de behandeling. De haartjes zitten er nog op en zijn ook gegroeid. Wat ik me afvraag is: tot hoeveel dagen/weken na de behandeling kunnen de haren uitvallen?

Het lijkt me namelijk logisch wanneer de haren later uitvallen het eindresultaat ook langer op zich laat wachten. Hier zit ik niet op te wachten

Ik heb momenteel geen pc/laptop dus kan helaas geen foto's plaatsen. Aanstaande donderdag ben ik terug in Nederland en kan dan foto's plaatsen.
Meestal is het binnen drie weken wel klaar met uitvallen. Na die tijd zijn er 2 soorten haren die blijven zitten. De soort die goed geworteld is en die doorgroeit. En de soort die gewoon dood is, maar die vastgekleefd zit in de huid. Die laatste groeit niet of nauwelijks (hij wordt misschien een millimetertje extra de huid nog uit geduwd).

Die laatste haren heb ik zelf met een pincet verwijderd. Ze doen niks, ze irriteren hooguit de huid. Je voelt niks bij het uittrekken, ze bieden geen weerstand. Maar ook als je niets doet dan verdwijnen ze op een gegeven moment wel.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2012, 22:23   #21
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
heb ik ook gedaan! kon er niet afblijven.. af en toe een plukje vastnemen en heel zachtjes aan trekken, als er ineens haren meekwamen, waren die al zo goed als dood maar nu blijf ik van alles af.
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 00:03   #22
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Ik zit op dag 19 van de HT, heb 3 foto's in het album geplaatst.

Ik mag echt niet klagen wanneer ik de foto's bekijk
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2012, 09:28   #23
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Dag 39, ik heb 2 foto's toegevoegd.

Het mag duidelijk zijn dat er best veel haartjes zijn uitgevallen. De haartjes die uitvallen zijn aan 1 kant "gekreukeld", het lijkt alsof de haartjes vastgekleefd zitten in de huid en willen doorgroeien, maar dat lukt niet.

Daarnaast heb ik ontzettend veel jeuk op het hoofd. Zou dit komen omdat de haartjes willen groeien?
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2012, 22:20   #24
Milas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2012
Berichten: 3
Hoi,

Letten bij esteworld net als bij Feriduni ook op inzetrichting van je geimplanteerd haar zodat je een natuurlijker look krijgt?
Milas is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2012, 00:20   #25
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milas Bekijk bericht
Hoi,

Letten bij esteworld net als bij Feriduni ook op inzetrichting van je geimplanteerd haar zodat je een natuurlijker look krijgt?
Dubbele vraag; dubbel topic. Graag bij 1 topic houden...

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...924#post312265
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 17:57   #26
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Eergisteren zat ik op 2 maanden en heb toen 3 foto's gemaakt. Deze heb ik inmiddels in het foto album geplaatst.

Ik denk dat bijna alle getransplanteerde haartjes nu zijn uitgevallen en toch heb ik het idee dat ik nu al meer haar heb op het hoofd me tante bevestigde dit vanochtend.

Verder heb ik nog steeds ontzettend veel jeuk
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2012, 19:48   #27
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Even een update na 3 maanden, foto's heb ik toegevoegd aan het album.

Bij de inhammen heb ik nu tenminste haar dus ik ben er in elk geval al vooruit op gegaan
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2012, 20:57   #28
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
mooimooi

Congratz met je HT

Ik heb je album ff bekeken, maar ik zie nergens die foto met die bakjes van 250/bakje...?

Mag je ons ook vertellen hoeveel je dit zo kost?

Veel suc6 gewenst in de toekomst nog
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 13:21   #29
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Ik ben gister gebeld door de kliniek en er werd me gevraagd hoe het ging met de haargroei. Ik heb aangegeven dat er haar zit op de inhammen waar eerst helemaal geen haar meer was, maar dat dit nog niet volledig gedekt is.

Mevrouw aan de telefoon zei dat ze over 3 maanden weer zou bellen en dat dan de inhammen wel gedekt moesten zijn.

Ik heb een foto toegevoegd van het bakje met de grafts er in. Zelf geteld kom ik uit op 231 grafts en dus niet de volledige 250 grafts

Daarnaast ook een foto van de bovenaanzicht toegevoegd. Hierbij is te zien dat de kruin nog flink kaal oogt. Wel groeien de haren op de kruin langzaam. Dit weet ik door er aan te voelen en korte 'stugge' haartjes te voelen.

Tot slot nog een foto van de achterzijde. Ondanks dat de haren vrij kort zijn is mijn donorgebied goed gedekt. Wel vind ik het jammer dat er geen haartjes zijn geplant net boven het donorgebied. Uiteraard zal dit gedeelte wel gedekt worden met langer haar maar toch...

Ondanks dat ik nog ver weg ben van het eindresultaat overweeg ik nu al om nog een HT te doen (niet nu, maar 1 jaar na de operatie ). Dit komt omdat ik vind dat ik een groot voorhoofd heb. Met mijn oorspronkelijke haarlijn is geen sprake van een groot voorhoofd. Daarnaast zijn aan de zijkanten ook haren weg en ook dunner. Ik zie weinig HT met mensen die de zijkanten naar voren laten halen.

Ik schat zelf dat ik aan voorzijde 2000 grafts nodig heb en het gebied net boven de donor 500. Vraag me natuurlijk af of mijn donor dit zal toelaten.

@Interest3d prijzen maak ik liever niet openbaar, mocht je dit alsnog weten stuur dan even een PM.
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 15:46   #30
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
je resultaat van vlak na je ht uit je album ziet er veelbelovend uit qua dichtheid. Jij en ik zitten (zaten) indezelfde situatie qua haarstatus. Veel groei toegewenst en houd ons op de hoogte!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.