Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2010, 16:03   #1
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
RU58841 ( wie heeft interesse ? )

dit produkt kost 40 dollar / gram..... (daarbij komen ook nog eens zendingkosten...)

per toepassing heb je 50 - 80 mg nodig van dit spul....
dus het is goedkoper dan asc-j9 en beter te verkrijgen

de bedoeling zou zijn dat we met een hele groep bestellen, zodat de leverancier de prijzen doet verlagen als het om een grote bestelling gaat , wie zou er willen meedoen ?

dit gaat zich om een topisch product , dat dht en testo blocked bij de haarfollikels... zonder sides....

bij 10 gram , dat is 10.000mg / 80mg per toepassing = 125 toepassingen...
bij 1x smeren per dag kan je dus 4 maand verder met dit spul , doseer je iets lager (kan als je al iets van andere middelen gebruikt) dan kan je dit nog verdubbelen.... ik denk dat 50mg/toepassing wel goed is als je dit zou toevoegen aan al een stevig regime , en 80mg het beste is als je aga enkel wil aangaan met ru...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2010, 19:03   #2
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ru

Werkt het goed?Ik heb mezelf er niet echt in verdiept maar mocht het goed werken dan wil ik het overwegen.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2010, 19:19   #3
ThinkVision
HaarWeb lid
 
ThinkVision's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2007
Berichten: 94
Dit goedje is af en toe besproken op wat fora hier en daar. Er is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing, aangezien het nooit onderzocht is, dat het ook maar iets doet. De enige persoon die ik kon vonden op een forum die er erg enthousiast over is, slikt fluridil en finasteride. Hij weet toevallig ook altijd aan iedereen te vertellen waar je het moet kopen. Het is ook nog eens een wondermiddel, want er is geen enkele bijwerking.

Dit doet me een beetje denken aan RK19. Het wondermiddel. In een poll zegt maar liefst 1 op de 3 dat het hun haar goed heeft gedaan. Terwijl er niets inzat dat haargroei kon bevorderen. Toen zijn er ook heel veel mensen ingestonken.
ThinkVision is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2010, 22:09   #4
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Zijn er onderzoeken voor dit middel?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2010, 11:40   #5
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ru is de beste topical die je kunt krijgen. Het probleem is alleen dat dit spul moeilijk te verkrijgen is en lastig stabiel te houden. Hoe wil je dit gaan doen Wesley?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2010, 20:06   #6
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik ga mij er zondag met bezighouden want ik heb het de laatste dagen echt druk....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2010, 20:42   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de toepasbaarheid en naar bewijzen van werkzaamheid. Wat ik bijvoorbeeld graag zou willen weten is of het zich laat opmengen met minoxidil-lotion.

Maar hoe oud is dat middel eigenlijk? Het heet al jaren PSK3841, bij mijn weten.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2010, 21:39   #8
luciano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Berichten: 13
Ik heb in principe wel interesse voor dit middel, alleen zou ik wel willen weten of het blijvend verkrijgbaar is, dus niet dat het na paar maanden gebruik niet meer leverbaar is of iets dergelijks.

Het is verder natuurlijk nog steeds best prijzig spul terwijl de werkbaarheid niet echt bewezen is. Zou iemand hier meer informatie over kunnen verstrekken? Werkt het in de praktijk beter dan finasteride zonder de bijwerkingen? Zo ja dan ben ik bereid dit aan te schaffen.

groeten, luciano
luciano is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2010, 23:24   #9
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Intresse, maar geen geld.

Tot waarneer heb je dit product ongeveer? Kan het zijn dat je het volgend jaar nog steeds zo makkelijk kan verkrijgen als nu?
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2010, 14:57   #10
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
Ik ben er zeker voor te vinden , pm me maar

Ik heb de totale oorlog verklaard met aga , hij heeft de veldslag gewonnen maar ng niet de oorlog

Groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2010, 17:03   #11
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Kan jij iets meer vertellen over de werking hiervan? Wordt het bv systematisch opgenomen? Verder vertrouw ik jou kennis op het gebied van haargroei. Als jij het een meerwaarde vind ben ik zeker geïnteresseerd!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2010, 17:22   #12
Diogenes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Berichten: 12
Ik heb ook wel interesse in dit middel.

De oplosbaarheid van RU is misschien wel een probleem. Ik lees op hairlosshelp dat het niet goed oplost in minox omdat daar ook water in zit. Ze gebruiken daar 'everclear', bijna pure alcohol.. is zoiets in Nederland ook te krijgen?
Diogenes is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2010, 21:08   #13
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anais anais Bekijk bericht
Ik ben er zeker voor te vinden , pm me maar

Ik heb de totale oorlog verklaard met aga , hij heeft de veldslag gewonnen maar ng niet de oorlog

Groetjes
Hahah ik mag jou nu al

Nou, genoeg mensen hebben interese Wesley. Ben nu echt wel benieuwd naar hoe lang je dit product verkrijgbaar hebt. Of in ieder geval een verwachting.
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 07:32   #14
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ru is normaal gezien altijd beschikbaar hoor
voor zijn stabiliteit te behouden moet het poeder bewaard worden in een diepvries....
de gemaakte topical is best niet teveel in een keer maken, mischien max 2 weken topical bereiden en deze bewaren in de frigo...

welke keuzes zijn er , ik dacht aan ieder zijn deel van de ru , natuurlijk zal het iets goedkoper zijn als we met heel veel samen bestellen, maar je moet er wel ook de dubbele verzendkosten bijrekenen , eerst moet het met icepack verzonden worden uit china, dan moet het de douane nog voorbij geraken, en dan zou ik nog iedereen zijn deel moeten verdelen en afzenden terug in een icepack , dit is dan ook al iets zwaardere zending naar bv nederland , dus de prijzen kunnen wel iets hoger komen hierdoor....

dan kan ik wel eventueel in capsules de dosissen verdelen voor elke keer 2 weken topical van te maken, als dit van een bepaald aantal personen is kruipt hier ook veel werk in van mij : risicos van ontvangen ( douaneproblemen) dan elk zijn deel verdelen met mijn superweegschaaltje , en daarna 2 weken dosissen verdelen per persoon , zodat die dan enkel de 3 bestanddelen moeten mengen ( alcohol + glycerine + ru) op deze manier kan je de overige capsules wel goed bewaren in je diepvries en heb je snel je topical klaar zonder veel rommelen met weegschaaltjes , natuurlijk mag je het ook zelf verdelen als je een degelijk superfijn weegschaaltje liggen hebt ... ( het moet wegen in mg , niet in gram...)

ik kan wel een set verzenden : capsules ru voorverdeelt + fles alcohol + glycerine , enige dat men dan moet doen is de alcohol optrekken met een pipet en in een mengflesje doen , dan die capsule ru open doen en goed laten oplossen , en erna nog je glycerine erbij doen en je hebt 2 weken ru topical

eerst wil ik wel nog even wachten om te kijken of er douaneproblemen met dit zijn ofniet, binnen een paar dagen weet ik al iets meer....

de normale prijs voor ru is : 40 dollar per gram
met dit in je gedachten , mag je al eens nadenken hoeveel gram je wil bestellen, normaal zal de prijs wel iets zakken , maar de icepackzending was wel een 50 dollar of meer extra , en dan moet ik hier nog alles regelen en verdelen en opsturen naar iedereen (aangetekende zending) dusja reken voor dit laatste er wel ook nog 70 euro bij , iets voor het werk en zending , want iets wat gewicht bevat naar nederland sturen, dat is wel nog redelijk duur hier in belgie... ik schat toch wel rond een 35- 40 euro per aangetekende prior zending... ( ik spreek uit ervaring, heb in het verleden al paar keer iets verzonden naar nederland en het is wel erg duur)

afhankelijk of je er ook alcohol en glycerine bijwil kan het iets schelen in prijs ,dan bereken ik wel hoeveel dit kost in de gevraagde hoeveelheid (hangt dus af van hoeveel ru je besteld)

dit is een voorstel , je mag natuurlijk ook op eigen houtje er gaan bestellen , ik hou niemand tegen
ik probeer gewoon voor de meeste leden een gemakkelijke manier te bezorgen om hun eigen ru-topical te maken en gebruiken zonder iets van kennis van topical te moeten hebben

weet dat ru niet goedkoop is... het kan gerust tippen aan asc-j9 , het is gewoon wel altijd te bestellen , waar asc-j9 normaal nergens te bestellen is
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 21 juni 2010 om 07:37
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 12:58   #15
Diogenes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Berichten: 12
Wesley,

Ik lees dat je als 'vehicle' voor de RU ook glycerine wilt gebruiken? Ik dacht zelf aan ethanol en ppg (net zoals bij minox, maar dan zonder water) maar is glycerine beter denk je?
Diogenes is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PSK3841 (voorheen: RU58841) Viper Medicijnen/haargroeimiddelen 105 12 november 2011 00:37
Wie heeft dit haarprobleem? Cleo Haarproblemen bij vrouwen 5 18 februari 2007 10:16
Wat heeft zij aan haar hoofd? Annewil AA - Algemeen 23 4 oktober 2006 02:46
Een nieuweling die hulp nodig heeft .. kara AGA - Algemeen 1 5 augustus 2006 08:58
Heeft sex invloed op je haaruitval ??? Emilio AGA - Algemeen 1 24 april 2002 23:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.