Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

 
 
Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 april 2005, 09:50   #7
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Er zijn straks nl. 2 mogelijkheden om deze aanpassing aan ons Forum te bereiken:

1. We verlagen de minimale search-lengte van 4 naar 3 (of 2). Het voordeel hiervan is dat je dan altijd kan zoeken op elk woord wat bestaat uit minder dan 4 tekens. Het nadeel hiervan is dat dit op termijn (als HaarWeb groter groeit) ten koste gaat van de performance van het HaarWeb Forum.

2. We voegen handmatig de door jullie opgegeven woorden toe aan de lijst van woorden die gezocht kunnen worden, ookal voldoen ze niet aan de minimale search-lengte. Dit heeft als voordeel dat wij de search-index niet hoeven aan te passen (betere performance), maar heeft als nadeel dat alleen die woorden uit deze lijst zoekbaar zijn.
Beste Webmaster,

Ik schop deze oude discussie weer even omhoog, omdat ik meer dan eens problemen ervaar met onze searchfunctie. Ik heb het heel vaak dat ik niet kan zoeken op drieletterwoorden (die in de haarwereld nogal veel voorkomen door de vele afkortingen etc.). Zoals nu ook weer op: HGH.

Ik vroeg me af of het al mogelijk is om het searchcriterium te verlagen van vier naar drie karakters? Dat zou mij erg goed uitkomen. Een lijst maken van alle drieletterwoorden is ook mogelijk, maar erg omslachtig. Bovendien zou ik ze nu zo 1-2-3 niet meer allemaal weten. Het handigste zou ik dus vinden om het criterium te verlagen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 27 april 2005 om 09:53
Tiuri is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.