Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 januari 2009, 13:40   #46
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariettesnoeren Bekijk bericht
Hi Kevin,

Heb jij slechte ervaringen met Viviscal? Jouw reactie komt op mij namelijk nogal heftig over; hoezo zou Cloud niet in Viviscal mogen 'geloven'? (Klinkt alsof je denkt dat het een religie is). En jij was ook al zo snel met je conclusie dat mijn haaruitval dan niet genetisch kon zijn.

Ik probeer je echt niks wijs te maken. Ik heb geen belangen bij Viviscal en ik ben ook geen familie van Yvonne van Gennip.
Enfin, je hoeft mij niet te 'geloven' hoor, maar met een open mind kom je toch verder.

Succes,
Mariëtte
Wie is Yvonne .

Vreemd dat je verhaal aardig overeenkomt met dit:

Citaat:
In the present study, Viviscal® proved to be highly effective in the treatment of androgenic alopecia of short duration in young males, with 19 of the 20 patients being completely cured as shown by non-vellus hair count and histological examination. The only treatment failure occurred in a subject who had the longest duration of alopecia in this group. This subject had severe psychological problems associated with his condition and had attempted suicide. He had earlier tried a variety of treatments including topical minoxidil and tretinoin as well as hair transplants, but without success. This patient may not be suitable for treatment with such preparations as Viviscal®, and possibly no treatment would be effective for this subject.
Het kost teveel geld, de studies zijn dubieus en het zijn vooral vitamines die erin zitten. In geen 1000 jaar dat dit gaat werken tegen de genetische vorm van haarverlies.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 23 januari 2009 om 13:59
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 14:23   #47
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Je gaat mij toch niet echt vertellen dat je gelooft in Viviscal Cloud?
Viviscal heeft altijd al een aantrekkingskracht op mij uitgeoefend maar ik vond het altijd belachelijk duur. Met de promotie van Lifes2Good dacht, ik what the heck, ik probeer het gewoon eens een half jaar.

Ik wou denk ik ook compenseren voor het feit dat ik al bijna een jaar de discipline voor het laseren niet meer kan opbrengen. Met als gevolg dat ik de laatste maanden veel last heb van een jeukende hoofdhuid.

Ik herinner mij dat Viviscal het in het Follicle Five programma ook niet al te slecht deed (het stopte de haaruitval).
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...light=follicle
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 14:43   #48
hamaabhi
Mariëtte
 
Geregistreerd: 15 oktober 2004
Berichten: 5
Hi kevin,

Nou ben ik in de war...voor die ene persoon uit het citaat zou helemaal geen oplossing bestaan, maar voor de rest werkte Viviscal wel? Waar komt dat citaat vandaan?

De dermatoloog kon geen uitspraak doen over de oorzaak van mijn haaruitval. Ik heb op deze site gezien dat jij veel over dit onderwerp hebt gelezen, dus je hebt er waarschijnlijk meer verstand van dan ik. Maar -los van welk wetenschappelijk onderzoek dan ook- ik kan genieten van een aanzienlijk vollere haardos dan voorheen.

O ja, Yvonne van Gennip maakt reclame voor Viviscal. Vroeger kon ze aardig schaatsen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yvonne_van_Gennip.

Groetjes,
Mariëtte
hamaabhi is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 20:02   #49
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Waarschijnlijk heb je dus gewoon een tekort van een bepaalde stof? Waarom laat je je niet eenmalig testen bij de huisarts? Scheelt je een hoop geld.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 22:44   #50
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hoihoi

vandaag weer bij dermatoloog geweest (had eigenlijk een afspraak in augustus, maar op de huidige tempo zou ik dan al kaal zijn, dus vervroegd afspraak gemaakt). hij gaf me folder mee van visical. maar ja ik weet niet wat ik er van moet denken. dacht dat ik uit mn twijfels verlost zou worden als ik jullie meningen zou horen, maar ik ben nog niet overtuigd.
hij heeft wel een formulier ingevuld voor mij om laser vergoed te krijgen. hoop dat dat doorgaat. misschien daarnaast straks visical gebruiken? ik geloof niet dat het de oplossing is, maar wel als ondersteuning voor de nieuwe haartjes?

ik hoop dat ik straks kan zeggen dat het heeft geholpen!

liefs
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2009, 00:17   #51
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
fina is wss beter.
Maar volgens mij uit dat filmpje op youtube kwam geloof ik viviscal niet zo heel slecht uit toch?
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2012, 16:02   #52
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Viviscal Extra Strenght!

Ik kwam dit product tegen op bij dokteronline en zag dat het ontzettend duur was. Ze zeggen dat het een alternatief is voor minoxidil.

Als ik dan de ervaring op deze site lees:
http://www.walgreens.com/store/c/viv...103174-product

Iedereen is er positief over?

Wie heeft ooit van dit product gehoord?

Alleen voor rijke mensen? 60 euro per maand = wtf? Wel een aanbieding op een andere site.3 maanden voor 100 euro maar dan nog!!

http://www.youtube.com/watch?v=367LxK7ydGI

Is dit gewoon gedrocht?

Laatst gewijzigd door Memeber; 1 november 2012 om 16:08
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2012, 16:33   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Viviscal bestaat al een poosje, maar je hoort er bijna nooit over ... Het zal dus in ieder geval geen wondermiddel zijn en mensen zijn nooit massaal overgeschakeld van minoxidil op viviscal.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Viviscal Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 0 14 november 2003 23:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.