Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2010, 22:14   #61
ellekebelleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2010
Berichten: 13
Hanna,

Ik snap niet waar jouw negativiteit uit voort komt?Waarom zou men hier op het web geen ervaringen uit kunnen wisselen en daar steun uit kunnen vinden??? Moet dat alleen bij de VAAP???
Ik ben nog steeds heel blij en het blijkt uit de reakties waarom,wij toendertijd de VAAP hebben opgericht.Want hoe klinisch ook,er gaan nog steeds enorm veel emoties mee gepaard,het feit dat vrouwen kaal kunnen worden en niet weten hoe te stoppen.
Dus wat mij betreft ..........de noodzaak dit op te richten wordt nu alleen maar bevestigd!!!!

Sterkte in je strijd.

groetjes Elleke
ellekebelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2010, 23:41   #62
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik begrijp niet waarom je met je probleem niet bij je eigen VAAP terecht kunt. Misschien kun je me dat een keer uitleggen?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 1 september 2010 om 16:01
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2010, 09:33   #63
ellekebelleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2010
Berichten: 13
Hanna,

Pardon??? Zullen we deze discussie maar staken?Ik ken jou niet en jij kent mij niet,en dat laten we maar zo.
Het kan soms fijn zijn meerdere ervaringsdeskundigen te horen om dat weer door te kunnen geven aan de mensen om mij heen,snap je?

maar ik zal hier meer lezen dan reageren denk ik.

succes
ellekebelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2010, 20:55   #64
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
En nu ben ik het echt knetterzat, Hanna. Je moet echt je mond gaan houden over dit onderwerp, want anders lukt het me niet veel langer meer om beleefd te blijven! Het duurt meestal lang voordat ik echt kwaad wordt, maar nu ben ik zover dat ik je wel over het internet heen kan trekken!!!! Je loopt hier altijd maar te verkondigen dat mensen op moeten houden met praten over hun haarverlies omdat dit toch niet helpt, maar daar ga jij toevallig niet over! Als het iemand in de verwerking helpt om hierover te praten of te corresponderen, dan is dat aan hun en dan heb jij daar niets, maar dan ook niets mee te maken. En of ze dat nu hier of bij een vereniging doen of er constant met hun buurvrouw over praten, dat gaat jou ook niks aan! Hoe jij het in je leven aanpakt, mag je uiteraard zelf weten, maar bemoei je alsjeblieft niet met de emotionele beleving van anderen. Die is van henzelf en van niemand anders!

Tip: beperk je in het vervolg maar lekker tot het geven van praktische informatie. Daar ben je absoluut een kei in! Laat het emotionele stuk daarentegen maar aan anderen over en bemoei je er in vredesnaam niet meer mee!!!!!
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2010, 17:24   #65
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
En nu ben ik het echt knetterzat, Hanna. Je moet echt je mond gaan houden over dit onderwerp, want anders lukt het me niet veel langer meer om beleefd te blijven! Het duurt meestal lang voordat ik echt kwaad wordt, maar nu ben ik zover dat ik je wel over het internet heen kan trekken!!!! Je loopt hier altijd maar te verkondigen dat mensen op moeten houden met praten over hun haarverlies omdat dit toch niet helpt, maar daar ga jij toevallig niet over! Als het iemand in de verwerking helpt om hierover te praten of te corresponderen, dan is dat aan hun en dan heb jij daar niets, maar dan ook niets mee te maken. En of ze dat nu hier of bij een vereniging doen of er constant met hun buurvrouw over praten, dat gaat jou ook niks aan! Hoe jij het in je leven aanpakt, mag je uiteraard zelf weten, maar bemoei je alsjeblieft niet met de emotionele beleving van anderen. Die is van henzelf en van niemand anders!

Tip: beperk je in het vervolg maar lekker tot het geven van praktische informatie. Daar ben je absoluut een kei in! Laat het emotionele stuk daarentegen maar aan anderen over en bemoei je er in vredesnaam niet meer mee!!!!!
Is dit de reactie van een psycholoog of psychiater?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2010, 14:49   #66
ellekebelleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2010
Berichten: 13
NEE HANNA.......VAN EEN MENS!!!!

dank je wel sammy voor je reaktie.jij verwoord wat ik dacht.who the hell do she think she is???maar weet je...dit soort types zijn er juist op uit om deze reaktie te uiten.zielig!!
we doen maar gewoon net of ze niet in deze siscussie zit oke?

Volgende vraag:Wie heeft er ervaring bij tophaar in veldhoven?heb daar een intake voor een haarwerk binnenkort.
sterkte iedereen die dit horen wil!!!!
ellekebelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2010, 13:47   #67
Susing
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2005
Berichten: 30
Hoi hoi,

Sinds enkele maanden ben ik gestopt met de yasmin pil en ook ik heb last gekregen van erge haaruitval. Dit had ik al voordat ik met de yasmin pil begon en de yasmin pil heeft het bij echt gestabiliseerd, mss zelfs ietsje meer haar gekregen. Nu kan ik de pil niet meer slikken en valt mijn haar bij bosjes uit. Ik herken de opmerking over haren wassen etc. en heel mijn badkamer ligt vol met haren van mij.
Ik denk nu sterk aan een haarwerkje, alleen voor bovenop over het dunne gedeelte heen. Ik wil mijn eigen haar daaronder niet afscheren, tenzij ik het haarwerkje dag en nacht mag ophouden.
Ik zou graag positieve ervaringen horen en ben haar benieuwd naar tophaar in veldhoven?

Groetjes Susing
Susing is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Is er een relatie tussen AGA en lichaamsbeharing? RICK AGA - Algemeen 73 5 maart 2007 19:22
Seborroïsch eczeem en haaruitval kortkoppie Haarproblemen bij vrouwen 4 1 oktober 2005 00:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.