Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 10 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 17 juni 2009, 15:19   #106
MarMar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Berichten: 11
Hoi Allemaal,
Ik had onder het kopje betrouwbare chinezen remyhairhere.com gevonden. Ik heb daar vorige maand een pruik besteld met mijn hoofdmaten die vandaag is binnengekomen. Waarschijnljk is het nog te vroeg om om een goede mening te geven, maar mijn eerste reaktie is fantastisch.
20 inch krullend haar:het komt tot bijna aan mijn kont, ik lijk wel een zeemeermin!
Achter stretch en voor lace: is vederlicht en zit als gegoten, terwijl ik alleen de maten heb doorgegeven en geen mal heb gemaakt.
Silk base hidden knots: Net een echte hoofdhuid.
Remy virgin indian hair: Of het werkelijk virgin is, kan ik niet beoordelen. Het heeft precies de krullen die ik wilde, dus het moet denk ik gepermanent zijn. Ik heb kleur #2 besteld, dus mogelijk dat het ongeverfd is. Het ziet er iniedergeval mooi uit.
Alleen drie minpunten, heb het net gewassen en er komt veel haar los.
De haargrens van het voorhoofd is heel anders dan bijmezelf, veel breder. Waardoor je onder het lace platgedrukte haren ziet....
En de overgang van de silk base naar het lace met de baby haren is ietwat zichtbaar.
Maar alles bijelkaar opgeteld zeer tevreden en dat voor maar 280,- inclusief verzenden.
MarMar is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 23:00   #107
eeveken
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Berichten: 5
haarwerken

hoi allemaal!!!

een hele goede is haarateljee in moerbeke waas belgie!!
heb al vriendinnen die er zijn geweest en allemaal vonden ze hun haarwerkje top!!!
ook hele moderne haarwerkjes vind ik!!
info@haarateljee.be
eeveken is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 23:27   #108
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Marmar,
Dat vind ik een hele goede prestatie van hun, omdat ze immers geen mal hadden.
Bij de haargrens valt er misschien wel een mouw aan te passen door de eigen haren strak naar achteren te kammen en/of de pruik iets verder naar voren vast te plakken? Anders zou je een beetje van je eigen haren moeten afscheren.
Dat er na de eerste was- en kambeurt veel haren loskomen, is vrij normaal.
De overgang van silk naar lace kun je zelf camoufleren door daar haren op aan te brengen; je hebt immers haren genoeg van 20 inch.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 23:30   #109
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Eeveken,
Wat bedoel je ermee dat jouw vriendinnen er zijn geweest? Hebben die vriendinnen allemaal een haarprobleem?
En wat bedoel je met een "haarwerkje"?
Een stukje dat met klemmetjes moet worden vastgezet of zo'n stuk gaas waar je je eigen haren doorheen moet trekken? Of een volledige pruik? Synthetisch of mensenhaar?
Op hun website wordt er geen woord over gezegd.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2009, 15:06   #110
kel123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 12
Dit zijn een aantal leveranciers waar mensen op het Black hair media forum erg goede ervaringen mee hebben:

www.mywigsandweaves.com
www.allaboutmyhair.com
www.sassysecret.com
www.ruthsbeautyshop.com
www.californialacewigs.com
www.bellagirllacewigs.com
www.zarawigs.com
www.fixinheads.com
www.divaluxlace.com
www.mytresses.com
www.forgirlslikeus.com
www.bargainlacewigs.co.uk
www.xquizitehair.com

Deze Amerikaanse verkopers zijn dan wel wat duurder dan de Chinese en de meeste laten gewoon de lace wigs in China maken, maar de communicatie en service schijnt veel beter te zijn en ze zijn kritischer, controleren de haarwerken en als er iets aan scheelt regelen zij het.
Met de Chinese verkopers hebben mensen heel verschillende ervaringen.
Dan denk ik maar: better to be safe, than sorry!

Laatst gewijzigd door kel123; 17 juli 2009 om 15:08
kel123 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2009, 21:44   #111
eeveken
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Eeveken,
Wat bedoel je ermee dat jouw vriendinnen er zijn geweest? Hebben die vriendinnen allemaal een haarprobleem?
En wat bedoel je met een "haarwerkje"?
Een stukje dat met klemmetjes moet worden vastgezet of zo'n stuk gaas waar je je eigen haren doorheen moet trekken? Of een volledige pruik? Synthetisch of mensenhaar?
Op hun website wordt er geen woord over gezegd.

ik heb 2 vriendinnen met een haarprobleem
en de èèn heeft een stukje met klemmen en waar je je haar kan doorhalen,de ander heeft alopecia en die heeft zo'n speciaal pruikje
waar er net een hoofdhuid onder zit( je ziet daar helemaal niets van!!!)
echt mooi!!of het echt of synthetisch is bij hun weet ik niet maar denk echt

groetjes
eeveken is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2009, 21:53   #112
eeveken
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eeveken Bekijk bericht
ik heb 2 vriendinnen met een haarprobleem
en de èèn heeft een stukje met klemmen en waar je je haar kan doorhalen,de ander heeft alopecia en die heeft zo'n speciaal pruikje
waar er net een hoofdhuid onder zit( je ziet daar helemaal niets van!!!)
echt mooi!!of het echt of synthetisch is bij hun weet ik niet maar denk echt

groetjes

http://www.pruiken.be/ dit is de website van haarateljee (kamo)
eeveken is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2009, 02:12   #113
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eeveken Bekijk bericht
http://www.pruiken.be/ dit is de website van haarateljee (kamo)
Op die website staat:

wat kost het? Dit is afhankelijk van de grootte,lengte v/h haar enz...
maar een normaal haarstukje is al verkrijgbaar vanaf 625 euro.




Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2010, 15:04   #114
flawlesshair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2007
Berichten: 101
jeetje, er zijn inderdaad heel wat leveranciers, soms zie je door de bomen het bos niet meer!
Een paar van de amrikaanse sites die kel123 hier neer heeft gezet ken ik inderdaad en wel eens mee gemaild.
maar mijn ervaring met pruiken uit amerika is niet zo geweldig, dus dat durf ik niet meer aan

lacewigs.nl ken ik ook, maar inderdaad geen spoor van klantvriendelijkheid. in mijn geval dan

mijn laatste 2 lace heb ik via [Reclame]
en dusver geen klachten! ik heb 1 met braziliaans virgin haar (krullend) en 1 met slag dat is dan weer indiaans virgin en ben er zeer tevreden over!
heb ze nu ongeveer zo'n 5 maanden en het haar is nog steeds goed.
dus voor mij geen syntetisch haar meer, je betaald wel wat meer voor echt haar en vooral virgin haar of maagden haar letterlijk vertaald haha maar je krijgt er wel kwaliteit voor!

Laatst gewijzigd door Henk; 26 oktober 2010 om 23:51 Reden: Reclame
flawlesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2010, 18:36   #115
toplacewigs
toplacewigs
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Berichten: 2
suggestion

Aandeel enkele suggestie van mij.



Hoe maak je een betrouwbare leverancier te kiezen?

1.Indien geld is genoeg, denk dat ik voor het eerst moeten de lokale leverancier zijn, omdat van dezelfde lanuage, vervolgens communiceren geen problem.Local verkoper kan over het algemeen meer garantie en slijtage van dienstverlening, maar ook niet elke lokale leverancier is als deze, pls kiezen van de juiste door uw ogen.

Als je Engels goed is, hebben veel tijd en wil je een meer worthable pruik, kunt u China vendor.The grootste adventage overwegen is goedkoper kosten, beacuase afstand is niet in de buurt en lanuage probleem, dan weer van voren bestellen, pls Zorg ervoor dat alles is te bevestigen OK.

2.Ask vriend die hebben goede ervaringen van dit bedrijf, of voor de aankoop, vraag meer van deze leverancier,

1) zien zij als professioneel, is een professionele basis kunt u een goede kwaliteit pruik te krijgen;

2) zien zij als de patiënt, dan kan een perfecte after-sales service te krijgen.

3.Controleer hun website, wanneer veel van hun eigen foto's, niet kopiëren van anderen, van foto's, kan je gewoon gokken wat je krijgt.
toplacewigs is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2010, 00:42   #116
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Hoi, ik zou graag willen weten of er ook haarwerk sites voor mannen zijn? Hairlacer vond ik wel een goede maar is geloof ik van internet verdwenen, bedankt
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2010, 03:30   #117
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja natuurlijk, leveranciers genoeg, maar lees s.v.p. eerst de Haarwerken FAQ (er staat een link onder mijn bericht)
en hier is een zeer uitgebreide en leerzame website, ook met video's gemaakt door lotgenoten zelf:
http://www.hairdirect.com/hair/default.aspx
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 22:24   #118
Klaartje Boom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2011
Berichten: 9
Omdat ik op zoek ben naar een haarwerk, oriënteer ik me nu wat er allemaal te verkrijgen is en wat de mogelijkheden zijn. Op deze site heb ik het één en ander gelezen over internetleveranciers in het buitenland. Graag zou ik willen weten of er internetleveranciers in Nederland zijn. Eén website ben ik al tegengekomen: www.fresh-hair.nl. Heeft iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt voor reacties.
Klaartje Boom is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2011, 22:09   #119
Charifa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2011
Berichten: 4
Ik heb goede ervaring met Ronnies Quality lace wigs (www.qualitylacewigs.nl). Mijn juiste front lace is vandaag binnen en deze is precies wat ik wilde. Ze zijn erg behulpzaam en deden niet moeilijk over ruilen. Ze hadden een fout gemaakt en dus betaalden ze de heen en weer verzendkosten.
Charifa is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 12:33   #120
marec
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2012
Berichten: 2
Wink Haarwerk bestellen

Hallo,

Ik wil graag eens , voor de eerste keer in mijn leven een haarwerk uitproberen , ik opteer om er een te bestellen via internet , kan iemand mij de stappen uitleggen , moet ik een afdruk nemen van mijn schedel en een haarlok meesturen voor de afmetingen en kleurbepaling . ik geef de voorkeur aan een synthetish werk

Er heeft hier waarschijnlijk wel iemand weet van een betrouwbare leverancier


Wat is de kostprijs daarvan en eenmaal ik het werkje ontvangen heb dient het volgens mij nog bijgeknipt te worden.

Ik ben dus een man met volledige kaalheid vanboven enkel de zijkanten en vanachter heb ik nog haar.

Ik hoop dat iemand hier een goed adres weet , ik wil beginnen met ( 1 )één stukje en zien wat het geeft , daarna evt bijbestellen


Alvast dank bij uw evt reactie.


Grt,


Bart
marec is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.