Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 42 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 16 mei 2006, 20:27   #166
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs2
Ik denk dat het ook al langzaam wat meer begin de accepteren. Ik kom minder op dit forum en zit niet elke dag meer te kijken of er een oplossing hier wordt gepost. Ik blijf gewoon mn regiem volhouden en maak me er niet meer zo druk om (omdat ik denk ik het id heb dat ik meer niet kan doen dat ik nu doe...), ook sta ik steeds minder voor de spiegel
Wat is jou huidige regime?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 21:59   #167
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Laat me raden: minox ?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 22:14   #168
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Laat me raden: minox ?
Om minox goed aan te brengen moet je toch de spiegel gebruiken?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 23:11   #169
laurens7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas6562
Vrouwelijke vriendin?
heb dat ook al eens heel uitgebreid gedaan, na verloop van tijd verandert is haar kijk erop ook verandert. En daar ben ik ook blij om, is een heel goeie vriendin.

Van mij mag het opvallen,ik ga het zeker niet verbergen,het hoort bij mij.


Toen ik op dit forum kwam had ik iets van "nu ga ik het eens oplossen", mss is het beter om een sticky aan te maken met de melding in de meeste gevallen kan het niet-nauwelijks bestreden worden,maar u kan altijd proberen natuurlijk(maar reken er niet op).

Greetz
__________________
dé oplossing!
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...4432#post94432
laurens7 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 23:19   #170
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens7
heb dat ook al eens heel uitgebreid gedaan, na verloop van tijd verandert is haar kijk erop ook verandert. En daar ben ik ook blij om, is een heel goeie vriendin.

Van mij mag het opvallen,ik ga het zeker niet verbergen,het hoort bij mij.


Toen ik op dit forum kwam had ik iets van "nu ga ik het eens oplossen", mss is het beter om een sticky aan te maken met de melding in de meeste gevallen kan het niet-nauwelijks bestreden worden,maar u kan altijd proberen natuurlijk(maar reken er niet op).

Greetz
extreme hergroei kun je momenteel met de medicatie nog niet echt verwachten (uitzonderingen daargelaten).
ik probeer wat ik heb in stand te houden en natuurlijk hoop je een beetje op hergroei.
misschien dat binnen 5 jaar er iets is wat ons een volle haarbos weer kan geven maar over 5 jaar hoop ik er niet zo mee bezig te zijn.

ja, ik heb inhammen maar ik heb ook dingen waarvan andere delen of het geheel ontbreekt bij harige mensen

ik moet alleen mijn zelfvertrouwen weer een beetje opbouwen, vroeger was ik dat figuur die altijd het hoogste woord had, vrolijk irritant was en iniatiefrijk, vooral dat laatste heeft een flinke deuk opgelopen.

maar ja, ik moet wat meer kijken naar mijn vader. begonnen als zoon in een groot arm gezin, hele wereld rongereist om vervolgens een van de mooiste meisjes te versieren , en dat terwijl die inhammen had.
nu renteniert mijn ouwe en zit mij lastig te vallen dat ik niet zo moet piekeren en zo
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 23:59   #171
laurens7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
misschien dat binnen 5 jaar er iets is wat ons een volle haarbos weer kan geven maar over 5 jaar hoop ik er niet zo mee bezig te zijn.

ja, ik heb inhammen maar ik heb ook dingen waarvan andere delen of het geheel ontbreekt bij harige mensen

ik moet alleen mijn zelfvertrouwen weer een beetje opbouwen, vroeger was ik dat figuur die altijd het hoogste woord had, vrolijk irritant was en iniatiefrijk, vooral dat laatste heeft een flinke deuk opgelopen.

maar ja, ik moet wat meer kijken naar mijn vader. begonnen als zoon in een groot arm gezin, hele wereld rongereist om vervolgens een van de mooiste meisjes te versieren , en dat terwijl die inhammen had.
nu renteniert mijn ouwe en zit mij lastig te vallen dat ik niet zo moet piekeren en zo
Jup compenseren is ook een goeie oplossing,ik heb bvb een zeer sterk dierlijk instinkt en heel goeie conditie en voldoende spiermassa om sommige matcho's direct te vloeren,...
Meiskes versieren wordt steeds makkelijker, ma dat is mss omdat ik er dagelijks tussen zit. Ik neem altijd de leiding,zet het merendeel naar mijn hand, ben niet te vaak serieus (alleen spijtig dat niet iedereen mijn (sarcastische) grappen door heeft.Ik kan uren in trance zijn.

Tip: vrouwen letten enkel (onbewust) op de feromonen die je vrijgeeft en reageren daar positief/negatief/neutraal op.ale kort samengevat dan toch.

Heb de indruk dat het kaler worden op zich totaal geen probleem is, maar de aandacht die je eraan geeft het probleem is.

Kzou zot worden als ik nog 10jaar minoxidil zou gebruiken en af en toe de resultaten zou bekijken.wanhoop drijft ons soms verder dan goed voor ons is.

Langs de ene kant ben ik blij dat ik het heb geaccepteerd, langs de andere kant is het zo onnozel geweest om er (zoveel)tijd aan te besteden/verspillen.

Het ga je goed, ik heb 1,5maand examens/blok.
__________________
dé oplossing!
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...4432#post94432
laurens7 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 01:10   #172
laurens7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Haha, leuk dat je dat zegt Mariav! Maar Laurens7 is weer alive en kickin' op dit forum hoor. Het is ook zo verslavend! Hij is welliswaar nog steeds gestopt met medicatie wat ik bewonderingswaardig vind! Leuk dat je zegt dat je kale mannen ook aantrekkelijk vindt. Dat vind ik leuk om te horen omdat ik echt het gevoel heb dat meisjes alleen maar jongens willen met een grote bos haar en mede daardoor probeer ik met medicatie/zalven en pillen m'n haar te behouden. Maar hopelijk vallen vrouwen in de praktijk niet alleen maar op jongens met een grote bos en een strakke haarlijn. Op mijn beurt vind ik het soms overdreven hoe op vrouwenfora iedere vrouw bang is voor hoe de buitenwereld op haar uiterlijk zal reageren. Persoonlijk maakt het me geen ene hol uit of vrouwen hun benen, oksels, vagina scheren, maar vrouwen zijn er als de dood voor hoe mannen op hun lichaam reageren. Ik heb niet enorm veel ervaring met meisjes, maar als ik dan een vriendinnetje had merkte ik vaak dat ze hun buik strak inhielden of hun excuses gingen aanbieden als ze niet volledig glad geschren waren, wat ik altijd wel jammer vond. Over kale meisjes zou ik niet echt weten hoe ik daar op zou reageren. Om eerlijk te zeggen ken ik geen enkel kaal meisje en wist ik niet eens dat meisjes/vrouwen haarproblemen konden hebben totdat ik op dit forum kwam. Ik let niet echt op meisjes hun haar moet ik zeggen. Maar misschien wel onderbewust. Ik heb geen idee. Ik zou een meisje dat ik leuk zou vinden denk ik niet beoordelen op de kwaliteit of kwantiteit van haar haar. Maar zoals ik al eerder zei ken ik eigenlijk geen meisjes met haarproblemen. Misschien wel, maar dan valt het me gewoon niet op!
Wou toch ff reageren,want er worden toch zoveel onjuistheden verteld en als ik kan helpen dan wil ik dat wel.

Mja bij vrouwen ligt dat anders he.Bij mannen wordt het merendeel kaal,bij vrouwen is dat eerder een uitzondering(mss 2%? en meestal op vergevorderde leeftijd). Vrouwen zijn ook meer met hun uiterlijk bezig he, de tijdschriften die ze lezen,bestellingen,shoppen,...
Kvind het enerzijds tijdverspilling,anderzijds merk je toch wel verschil vind ik.

@darkster Dan is het nu de moment,haar groeit nu nl. een pak sneller dan in de winter.Ga dan eens shoppen en ga paar keer uit,dan ben je het wel gewoon.En hoelang is 3maand nu? dat is zo voorbij (aan >1cm maand).Nu (ex)kennis van mij zijn schedelbotten zijn opnieuw aaneen gezet,en waar ze de incisie gemaakt hebben gaat nooit meer haar groeien en het haar was 0.5cm lang en dat zag er al niet meer kaal uit.

Nu je het zegt in mn jaar zitten er toch een paar (6 van de 30mannen) die een kaalgeschoren kop hebben,een paar met heel kort haar, 2man met lang haar(ik en de metalfreak).Alleen als je ermee bezig bent valt het bij iemand op en staat er iemand ook daadwerkelijk bij stil.

Ik vind mijn haar nog veel te mooi om het al af te doen (en nu dat de festivals eraan komen).Blond haar hebben heeft zo zijn voordelen.Het is alweer op headbang niveau ,nuja is maar een detail ze.
__________________
dé oplossing!
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...4432#post94432
laurens7 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 06:32   #173
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens7
Dat sommigen finasteride willen gebruiken kan er bij mij niet in, het is geen onschuldig product,verre van (ontwikkeld tegen prostaatkanker=> mag dan ook erge bijwerkingen hebben als het de kanker maar voorkomt), dat is het echt niet waard!
Even een correctie: Finasteride is een medicijn ter behandeling van een goedaardige prostaatvergroting en AGA.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 13:48   #174
noaky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
mariav

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariav
Ws heb je gelijk .Zelf vind ik een man zonder haar ook aantrekkelijk.....sommige mannen zijn zelfs aantrekkelijker zonder haar dan met haar.Helaas heb ik nog nooit een man dat horen beweren van een vrouw. Het zou prettig zijn als dat voor vrouwen ook zou kunnen gelden!
Ik ben het helemaal met je eens!
Mijn vriendje is van Antiliaanse afkomst en heeft dus ontzettend kroeshaar, wat voor hem onmogelijk is bij te houden en dus scheert hij zijn koppie altijd kaal.
Ik ben sowieso een meisje dat mannen met gemillimeterd haar en kale koppies veel sexier vind en mijn blik zal dan ook eerder afdwalen naar iemand met een kaal hoofd dan naar iemand met een gigantische krullenbol.
Maar ook mannen met veel en mooi haar zijn erg aantrekkelijk, maar niet echt mijn smaak, maar goed dat smaken verschillen he!
Maar tis inderdaad wel zo dat als ik mijn haar echt zou verliezen ik doodsbang zou zijn voor de reactie van de buitenwereld.
Ik denk dat dat voor vrouwen echt heel anders ligt.. Vooral ook door het modebeeld wat ons dagelijks wordt voorgeschoteld, allemaal mooie dames met mooie volle bossen haar, daar kun je gewoon niet omheen.. En dan nog, hoevaak hoor je niet van mannen, dat ze de voorkeur geven aan meisjes/vrouwen met veel en lang haar, ipv: "nou doe mij maar een kort koppie!"
Ik heb t in ieder geval nog nooit gehoord...Jammer genoeg...

Noaky.
noaky is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 14:04   #175
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
als ik heel eerlijk ben vind ik een vrouw met een kaal hoofd vaak niet mooi, gi jane, v for vendetta. mooie dames die het kopje kaalscheren, sommigen vinden het sexy en anderen niet, bij die laatste groep hoor ik dus.
(maar ik sluit ook niet uit dat ik niet gek op word op een dame met een kaal hoofd). ik viel vroeger ook nooit op roodharige dames

daarnaast lijkt het mij voor een vrouw makkelijker om een pruik te dragen dan een man aangezien een vrouw vaak lang haar heeft en het me dan lijkt dat het minder opvalt dan bij een man met vaak een kort kapsel.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 16:47   #176
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Thumbs up Acceptatie

Ik belandde zo rond een uur of half elf op een doordeweekse dag op RTL5.
Het programma van Jensen was gaande, een luchtig BN-ers praatprogramma met veel humor. Jensen kondigde Herman Bergmans aan. Herman is bekend van Idols.
Het succes van Idols heeft meerdere kanten, zoals het laten zien van mensen die beslist niet kunnen zingen. Een opvallend figuur is Herman, die meerdere malen heeft meegedaan en op een hele foute manier in een soort Idols "special" is neergezet waarbij alle "vals-zingers" met liefst een lachwekkende performance nog een maal de revue passeerden.
Herman's hobby is dansen en geeft hierbij een spetterende performance weg met zijn zelfgebreide song: "I'm a dancer".
De mensen die hem gezien hebben weten nu vast wel wie ik bedoel.
Deze link geeft je een foto:



Jensen, altijd in om mensen een beetje naar het belachelijke toe te trekken, gebruikt Herman nu als terugkerende act omdat hij op zoek is naar een meisje voor Herman.
Gelukkig buit Herman zijn TV appearances goed uit. Hij treed regelmatig op in Nederland en vangt daar een mooie snabbel mee.
Herman heeft het gemaakt in zijn jonge leven, maar mist nog een leuke vriendin. Hij vertelde dat ie goed op de hoogte is betreffende zijn uiterlijk, wat niet voldoet aan de maatstaven gesteld door de Idols jury. En reken erop dat dergelijke maatstaven als regel gehanteerd worden.
Maar hij heeft er geen probleem mee: "Want ik ben zoals ik ben. En ze nemen me maar zoals ik ben".
Ik voldeed toen ik de leeftijd van Herman had misschien een klein beetje beter aan de maatstaven van de Idols jury, maar Herman is een stuk verder op het gebied van acceptatie.
Ik hoop dat Herman snel een leuke vriendin vind, iemand die het niet uitmaakt hoe je eruit ziet of dat je misschien wel kaal bent.

Herman is OK!

Gletscher.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 21 mei 2006 om 20:59
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 14:36   #177
hoi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 126
Ik denk dat het voor Herman makkelijker accepeteren is omdat hij waarschijnlijk heel zijn leven al niet moeders mooiste is geweest om het maar recht door de bocht te zeggen.
Mensen die kaal aan het worden zijn zeker ronde de leeftijd van 18 en als je dan merkt dat je kaal wordt en (waarschijnlijk) daardoor minder mooi is dat veel moeilijker te accepteren. Ik zelf heb precies het zelfde dus mee gemaakt en heb er nog steeds eigelijk best last van ben nu 20 jaar.. het is begonnen toen ik 16/17 was. Ik heb wel alleen last van inhammen en ze zeggen dat dat niet zo'n groot probleem is. Maar voor mij dus wel. Een vriendin van mij zegt dat heeft iedereen wel een beetje dat het misschien wat verder is bij jou is niet erg. Op zo'n moment denk ik wel je hebt misschien wel gelijk en misschien valt het allemaal voor mij veel meer op. Maar ik krijg soms er ook opmerkingen over en dan denk ik weer dat het allemaal niet mee valt.

Maar goed hoe het precies zit weet ik ook niet, als ik in de spiegel kijk en ik zie voor me hoe mijn haren eerst waren en hoe ik er uit zou zien als ik hier geen last van had denk ik toch dat het allemaal een stuk fijner zou zijn. Dan zou ik voor mij gewoon perfect zijn en nu dus niet. Ok nobody is perfect er zijn ook wel meer dingen maar als ik dit probleem niet had, had ik zeker niks te klagen betreft mijn uiterlijk!
__________________
Intern:
25-09-08: 1mg fina p/d
hoi is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 15:46   #178
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
herman is nou niet bepaald een goed voorbeeld.
die gast is gewoon heel erg lelijk, mist uitstraling en is volgensmij ook niet helemaal 100.

niet dat ik een don guan ben maar toen ik nog geen inhammen had zag ik er gewoon beter uit.

als ik er zo uitzag als herman dan had ik de hoop ook al opgegeven hoor
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2006, 00:18   #179
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoi
Ik denk dat het voor Herman makkelijker accepeteren is omdat hij waarschijnlijk heel zijn leven al niet moeders mooiste is geweest om het maar recht door de bocht te zeggen.

Een vriendin van mij zegt dat heeft iedereen wel een beetje dat het misschien wat verder is bij jou is niet erg. Op zo'n moment denk ik wel je hebt misschien wel gelijk en misschien valt het allemaal voor mij veel meer op. Maar ik krijg soms er ook opmerkingen over en dan denk ik weer dat het allemaal niet mee valt.
Hoi Hoi.

Acceptatie valt niet mee. Ook niet als je heel je leven niet moeders mooiste bent. Raar gezegde overigens. Moeders hebben alleen maar mooiste(n).
Mensen maken opmerkingen over je uiterlijk, en je laat direct je stemming beïnvloeden. Ik heb dat jaren ook over me heen laten gaan. Bekijk je haarprobleem ook eens van de positieve kant.
Juist jou inhammen geven je direct indicaties over de personen in je leven. Als je opmerkingen krijgt over die paar haartjes die je mist, dan heb jij het voorrecht om, op zo'n eenvoudige manier die mensen eruit te pikken, die je weinig gaan brengen in de toekomst. Ik zou daar persoonlijk niet te veel energie in stoppen. Daarintegen zou ik veel energie steken in die ene hele speciale vriendin die je hebt. Ze zegt: "dat heeft iedereen wel een beetje dat het misschien wat verder is bij jou is niet erg."
Zo'n vriendin willen we allemaal.
Ik zou haar een leuke kaart sturen, een mooi cadeautje geven, of uitnodigen voor een leuk uitstapje.

Groeten
Gletscher.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2006, 00:20   #180
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
die gast is gewoon heel erg lelijk, mist uitstraling en is volgensmij ook niet helemaal 100.
als ik er zo uitzag als herman dan had ik de hoop ook al opgegeven hoor

Hallo Darkster,

Emotioneel gaat ie wel. Maar zag je eruit als Herman, dan zou je wat anders vermelden bij "Emotioneel" namelijk: de hoop opgegeven.
Herman mag naar jou mening dan niet helemaal 100 zijn, maar ik vind hem meer dan 100. Ooit iemand gezien die precies 100% is? Ik niet, gelukkig niet.
Herman laat zich beslist niet tegenhouden door de maatschappelijk ingegeven idiote schoonheidsstandaarden.
Wanneer jij en Herman ruilen van uiterlijk, heb jij een probleem en Herman maakte het niet uit.
Als we allemaal deden wat Herman doet, doen wat je het liefste doet zonder schade te berokkenen aan wie of wat dan ook, en je niet laten tegenhouden door iets wat je niet (meer) hebt, dan zou de wereld er een stuk interessanter uitzien. Denk je niet?

Groeten
Gletscher.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Testosteron als oplossing? Dude22 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 26 maart 2007 00:42
beste oplossing tegen haaruitval!!!! cicco AGA - Algemeen 2 2 januari 2007 14:18
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Oplossing gevonden voor littekenweefsel Jaytje Chirurgische behandelingen 0 9 januari 2005 14:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.