Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2012, 20:48   #1
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
nog mensen bekend met laser surgery haarlem??? ivm sluiting van de kliniek

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op haarweb.
Mijn man zou dit jaar een haartransplantatie onder gaan (FUT-behandeling)
bij laser surgery in Haarlem. Aangezien de kliniek opnieuw gesloten is en ik nu bezig ben om mijn geld terug te krijgen, vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn bij de kliniek. En of zij ook de behandeling hebben gestopt bij de kliniek en of hun wel hun geld terug gekregen hebben?
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2012, 16:57   #2
ritchie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op haarweb.
Mijn man zou dit jaar een haartransplantatie onder gaan (FUT-behandeling)
bij laser surgery in Haarlem. Aangezien de kliniek opnieuw gesloten is en ik nu bezig ben om mijn geld terug te krijgen, vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn bij de kliniek. En of zij ook de behandeling hebben gestopt bij de kliniek en of hun wel hun geld terug gekregen hebben?
snap eerlijk niet waarom je voor een fut hebt gekozen, fue is veel beter geen litteken etc. over de klinkiek heb ik geen idee,,
ritchie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2012, 22:13   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ritchie Bekijk bericht
snap eerlijk niet waarom je voor een fut hebt gekozen, fue is veel beter geen litteken etc. over de klinkiek heb ik geen idee,,
8 jaar geleden bestond FUE wel, maar de gevestigde klinieken zaten toen nog in de kramp om het bestaan ervan zoveel mogelijk te negeren of zelfs te verketteren. Pas de laatste jaren begint het blok van die klinieken te breken en wordt FUE de norm (in Duitsland zijn ze nog oppermachtig).

En als je eenmaal een FUT hebt gehad en het beloofde potloodstreepje blijkt (als zo vaak) eerder op een streep van een dunne kwast, dan is een FUT in combinatie met littekenherstel geen gekke keus.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2012, 21:29   #4
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
8 jaar geleden bestond FUE wel, maar de gevestigde klinieken zaten toen nog in de kramp om het bestaan ervan zoveel mogelijk te negeren of zelfs te verketteren. Pas de laatste jaren begint het blok van die klinieken te breken en wordt FUE de norm (in Duitsland zijn ze nog oppermachtig).

En als je eenmaal een FUT hebt gehad en het beloofde potloodstreepje blijkt (als zo vaak) eerder op een streep van een dunne kwast, dan is een FUT in combinatie met littekenherstel geen gekke keus.
Hoi,

AnthonieH je hebt gelijk, toen werd de FUE nog niet echt gedaan, maar deze kliniek raadde het mijn man ook af om de FUE behandeling te ondergaan. Volgens deze kliniek is er ook een nieuwe techniek van hechten waardoor het oude litteken minder te zien zou zijn en minder pijnlijk zou zijn.
ook zou volgens deze kliniek met de FUT meer haren getransplanteerd kunnen worden in 1 keer dan met de FUE. Er zouden 4500 krafts in 1 keer gedaan worden en met de FUE zou dit in 2 tot 3 keer gedaan moeten worden. Dit zou in totaal dan 10 tot 15000 euro gekost hebben.

Of dit allemaal klopt weet ik niet, aangezien de kliniek niet echt betrouwbaar de informatie terugkoppelde naar de klanten
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2012, 07:20   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht
AnthonieH je hebt gelijk, toen werd de FUE nog niet echt gedaan, maar deze kliniek raadde het mijn man ook af om de FUE behandeling te ondergaan. Volgens deze kliniek is er ook een nieuwe techniek van hechten waardoor het oude litteken minder te zien zou zijn en minder pijnlijk zou zijn.
ook zou volgens deze kliniek met de FUT meer haren getransplanteerd kunnen worden in 1 keer dan met de FUE. Er zouden 4500 krafts in 1 keer gedaan worden en met de FUE zou dit in 2 tot 3 keer gedaan moeten worden. Dit zou in totaal dan 10 tot 15000 euro gekost hebben.

Of dit allemaal klopt weet ik niet, aangezien de kliniek niet echt betrouwbaar de informatie terugkoppelde naar de klanten
In 2005 was dit nog een beetje waar voor de echt grote ingrepen. 4500 grafts zou inderdaad toen als snel richting de 15000 euro gekost hebben en veel meer dan 2000 grafts in 1 behandeling (van 2 dagen) zat er toen echt niet in.

Maar behandelingen van 4500 grafts met FUT waren toen ook zeldzaam en ook duur!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2013, 00:00   #6
mrad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2013
Berichten: 6
Heb zelf geen goeie ervaring met deze kliniek. Vorig jaar daar geweest en ze bleven maar drukken dat een FUT beter was dan een FUE, en ik wou absoluut geen smiley op mijn achterhoofd dus had besloten om het niet te doen. Wel werd k de weken erna 3/4 x gebeld om mij toch over te halen.

toevallig vandaag een jaar later weer een telefoontje, nu met t verhaal dat ze nieuwe technieken uitvoeren en de tarieven verlaagd zijn. Haha wat een rare kliniek zeg..
mrad is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2013, 10:28   #7
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrad Bekijk bericht
Heb zelf geen goeie ervaring met deze kliniek. Vorig jaar daar geweest en ze bleven maar drukken dat een FUT beter was dan een FUE, en ik wou absoluut geen smiley op mijn achterhoofd dus had besloten om het niet te doen. Wel werd k de weken erna 3/4 x gebeld om mij toch over te halen.

toevallig vandaag een jaar later weer een telefoontje, nu met t verhaal dat ze nieuwe technieken uitvoeren en de tarieven verlaagd zijn. Haha wat een rare kliniek zeg..
Klinkt er bekend dit verhaal.... helaas
Snap niet dat ze in Nederland steeds door kunnen gaan met hun praktijken!
Ze proberen gewoon weer nieuwe klanten binnen te halen, terwijl ze nog steeds gesloten zijn door het IGZ!
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2013, 21:13   #8
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht

Ze proberen gewoon weer nieuwe klanten binnen te halen, terwijl ze nog steeds gesloten zijn door het IGZ!
hi,
I do not speak Dutch - but does it mean the clinic "has been closed by the IGZ" ?
If yes - why?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2013, 21:20   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
hi,
I do not speak Dutch - but does it mean the clinic "has been closed by the IGZ" ?
If yes - why?
Their facilities for patient care were not up to standards. The inspection has shut them down until they meet the requirements. As far as I know they are still closed at this moment.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.