Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2013, 18:56   #1
kenzo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2013
Berichten: 2
2800 grafts bij Noa

Hallo vrienden


Ik ben nieuw op deze site en ik wil mijn eigen ervaring meedelen met jullie. Want ik ben er erg content mee. Misschien kan het ook voor jullie een hulpmiddel zijn. Voor dat ik verder ging met mijn haren was ik niet zeker, daarna heb ik contact gehad met Mr. Vural van NOA. Ik had een gesprek gehad waarvan hij zei dat gezondheid één van de belangrijkste was. Hij heeft me alles zo goed mogelijk en duidelijk vertelt. En ook liet hij mij foto's van mensen zien die HT hebben gedaan. Mr. Vural zei ook dat ik met die mensen in contact kon komen i.v.m. de tevredenheid. Daarna heb ik zelf wat onderzoek gedaan en ik kwam altijd positieve woorden tegen over NOA. En heb ik beslist om hier haar transplantatie te doen. Ik ben vorig jaar gegaan en ze hebben 2800 grafts haren getransplanteerd. Na het transplantatie hebben ze 6 maanden lang met mij in contact gebleven. Ze hebben informatie en foto's van mij gevraagd om te zien hoe het vooruit ging. Ze waren erg vriendelijk. Toen mensen van mijn omgeving het zagen zijn ze ook naar NOA gegaan en waren ook heel erg tevreden. Nu is het al één jaar dat ik HT heb gedaan. Ik ga ook een paar foto's meedelen. Als jullie willen kan ik het e-mail adres en het telefoonnummer van Mr. Vural geven. Hij kan Nederlands spreken.Hij helpt mensen die graag HT willen doen. Nog een fijne dag iedereen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg dag 1.jpg‎ (137,9 KB, 116x gelezen)
Bestandstype: jpg dag 15.jpg‎ (147,1 KB, 121x gelezen)
Bestandstype: jpg dag 30.jpg‎ (138,5 KB, 103x gelezen)
Bestandstype: jpg dag 90.jpg‎ (134,3 KB, 108x gelezen)
Bestandstype: jpg dag 180.jpg‎ (140,6 KB, 108x gelezen)
kenzo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2013, 20:36   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Mooi resultaat voor een half jaar, Kenzo! Al weet ik natuurlijk niet precies hoe het voor de behandeling eruit zag. Zou je misschien iets meer kunnen vertellen over jezelf en hoe je uiteindelijk in Turkije terecht bent gekomen voor je HT?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2013, 20:19   #3
kenzo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2013
Berichten: 2
Bedankt AnthonieH .Ja, ik ben heel erg tevreden. Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Ahmet en ik ben 32 jaar. Ik woon in België.
Juist 5 jaar geleden begonnen mijn haren uit te vallen. Laatste 2 jaren was het het erger en ik voelde me heel slecht
telkens als ik in de spiegel keek, en daarom heb ik besloten om haar transplantatie te doen. Maar eerlijk gezegd had ik
het moed niet om HT te doen. Ik twijfelde veel. Vorig jaar ben ik een oude vriend tegen gekomen en hij had HT gedaan.
Het resultaat vond ik echt super goed. Ik heb gevraagd van ' waar heb je haar transplantatie gedaan..' En hij zei bij NOA.
Mr. Vural is ook een kennis van mij zei mijn vriend. Zo ben ik terecht gekomen bij NOA. Het eerste reden waarom ik
Turkije heb gekozen is, dat het goedkoper is. Als tweede heb ik mezelf gerust gesteld en ik vertrouwde mijn vriend omdat
hij Mr. Vural kende. En omdat zijn haren perfect waren als resultaat.

Zij hebben mij van het vluchthaven opgenomen, 2 dagen verblijf, de medicamenten, shampoo's, alles inclusief heb ik
2000 euro betaald.

Als jullie nog andere vragen hebben kan ik jullie verder helpen.
Nog een fijne dag.
kenzo33 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.