Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: ik kom op 29 maart op de TTM bijeenkomst!
Ja zeker! Eindelijk.. 1 50,00%
Misschien, hangt er vanaf 0 0%
Weet niet, goed idee maar wel eng 1 50,00%
nee, geen behoefte aan 0 0%
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2011, 15:05   #1
Marijepije
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2011
Berichten: 5
Exclamation TTM-lotgenoten bijeenkomst 29 maart 2011

op 29 maart 2011 van 20.00 tot 21.30 organiseer ik een TTM-lotgenoten bijeenkomst in Overvecht Centraal (het stationsgebouw van Station Utrecht Overvecht) Adres:
Tiberdreef 28
3561GG Utrecht


Kom allemaal en maak kennis met elkaar, we kunnen veel betekenen voor elkaar. Ik zorg voor koffie, thee en koekjes!
Het thema voor de avond is KENNISMAKEN. Met elkaar, TTM en er is de mogelijkheid om informatie en ervaringen met elkaar uit te wisselen.
Al jaren heb ik de behoefte om lotgenoten te ontmoeten. Onze aandoening is zo onbegrijpelijk voor wie het niet heeft dat het fijn is om elkaar te steunen. Ik organiseer deze avond voor iedereen die maar komen wil, iedereen is welkom! Geef het door en zet je schaamte aan de kant. Haar of geen haar!
liefs Marije
Marijepije is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 16:11   #2
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
Hallo Marije,

Top dat je een meeting gaat organiseren zo ´out of the blue´

Al zag ik dat 29 maart 2011 op een dinsdag valt en dat kan voor sommige mensen (zeker op zo´n korte termijn) lastig zijn i.v.m. werk/kinderen etc.

Groeten,
Stephan
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2011, 21:59   #3
Marijepije
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2011
Berichten: 5
korte termijn

Hallo Stefke,
Ik ben me ervan bewust dat het op korte termijn voor sommige mensen lastig is maar dit weerhoud mij er niet van het toch te organiseren. En als er meer mensen niet kunnen die er toch behoefte aan hebben dan hoor ik het heel graag want dan organiseer ik het gewoon nog een keer!
Misschien tot volgende week!
groetjes, Marije
Marijepije is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2011, 10:25   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up

Hoi Marijepije,

Super dit idee van je! Bedankt voor het willen opzetten hiervan: lotgenoten contact (buiten het internet) kan zó waardevol zijn.

Jammer dat er na 10 dagen nog niemand heeft gereageerd op je enquete/deze discussie.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2011, 12:36   #5
Luna02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2011
Berichten: 2
Hoi Marije
Ik kom in ieder geval vanavond (maar dat wist je al). Ik ben Luna (37) en ik lees al lang mee op haarweb. Binnenkort zal ik me ook even voorstellen op de voorstel-pagina. Ik hoop dat er nog meer mensen komen vandaag. Zo niet dan ook oke.
Tot vanavond!
Luna02 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2011, 00:58   #6
Zonnestraaltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Locatie: Randstad
Berichten: 29
Beste Marije,

Wat een geweldig initiatief. Jammer dat ik het niet eerder wist, sinds lange tijd bezoek ik sinds vandaag het forum weer. Anders was ik zeker gekomen. Ik ben heel benieuwd hoe de bijeenkomst is geweest. Zoiets zou ik best voor de regio Den Haag willen organiseren.

Ik kijk uit naar je reactie!

Lieve groetjes,
Zonnestraaltje (worstelt al 20 jaar met TTM (wimpers/wenkbrauwen)
Zonnestraaltje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2011, 12:14   #7
Luna02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2011
Berichten: 2
Hoi zonnestraaltje,
Jammer dat je het te laat gelezen had, want we hadden je er graag bij gehad! Al waren we met z'n tweeen, het was wat mij betreft een geslaagde avond. Het was heel spannend, maar ook fijn om eens met een lotgenoot te praten. Voor we het wisten was het ineens 1,5 uur later! Het was ook een fijne locatie. Een soort neutraal
terrein, maar wel prive zodat je vrijuit kon praten.
Leuk dat jij ook een bijeenkomst wil organiseren. Wij vroegen ons wel af waarom er zo weinig gereageerd was. Toch te eng? Te kort dag? Of geen bekende haarwebnamen?
Of...?
Dus ik hoop dat jij reacties krijgt voor je plan als je het in Den Haag wil organiseren, want het is wel echt de moeite waard om er i.r.l. over te praten!!!
Succes en groetjes
Luna (die ook haar 20 jarige TTM 'jubileum' viert dit jaar (hoofdhaar)
Luna02 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2011, 10:42   #8
Marijepije
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2011
Berichten: 5
Hallo allemaal!

het was een erg geslaagde bijeenkomst afgelopen dinsdag! Luna en ik waren er met z'n tweeën maar we vonden het allebei niet erg want we hadden nog nooit een TTM-er gezien of gesproken.
Het was echt bijzonder om te merken hoe vrij uit je ineens praat als je niet de schaamte voelt die je normaal hebt als je een 'buitenstaander' tegenover je hebt.
We vonden het in eerste instantie zo spannend dat we dachten er maar een kwartier te zijn maar voor we het wisten was het half tien! Het mooie was dat we ook best veel gelachen hebben om onze bizarre gewoonte.
Persoonlijk heb ik achteraf twee woorden voor de avond: spannend en leuk.
Ik wil graag nog eens zo'n avond organiseren. Maar vind het ook een idee om naar Den Haag te komen.
Zelf zou ik over een maand of twee wel weer eens willen. Dus ladies and gents, laat het maar weten via Haarweb!
groetjes Marije
Marijepije is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2011, 12:51   #9
Zonnestraaltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Locatie: Randstad
Berichten: 29
Thumbs up Samen staan we sterk!

Hoi Luna en Marije,

Dank jullie voor jullie reactie. Ik hoop dat er meer lotgenoten zich over hun schaamte heen gaan zetten en op een zaterdag of zondagmiddag in mei in de regio Den Haag bijeen willen komen.

Volgens mij kan het ons helpen. Het vinden van steun bij elkaar, tips delen. Maar ook gewoon gezellig een middagje praten over alles & nog wat.

Lieve ALLEMAAL, laat graag weten hoe je hierover denkt via het forum!!!

Ik kijk erg uit naar jullie reactie,
Zonnestraaltje
Zonnestraaltje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 01:13   #10
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
hallo marije, utrecht lijkt me een mooie centrale plek om af te spreken maar den haag lijkt me ook prima, ik houd me aanbevolen weer es naar een bijeenkomst te gaan. voor mij ik het zeker wel 5 jaar geleden dat ik 1x bij een bijeenkomst ben geweest in Den Bosch. Het voelde zeer goed om met mensen/lotgenoten te zijn die hetzelfde probleem hebben in meer of mindere mate. In mijn eigen omgeving voel ik me soms net een alien! mensen vinden het maar raar dat je dat doet je eigen haar plukken ! groetjes sannetje
__________________
Je kracht gaat uit naar waar je je aandacht op richt
sannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.