Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 juli 2011, 22:15   #1
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Hair Science Institute

Hoi allemaal, zijn er hier ook mensen op het form die al eens een behandeling heeft ondergaan bij Hair Science Institute, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ben ook opzoek naar mensen die behoorlijk kaal waren voor een behandeling bij HSI, en zou graag foto's zijn van voor en na de behandeling.

Ik heb s'morgens 11 Juli een mail gestuurd naar de kliniek met een link naar mijn foto's en gevraagd of het zin heeft om op consult te komen.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.

Laatst gewijzigd door Gotty; 13 juli 2011 om 15:28 Reden: vanwege een vraag wat duidelijker gemaakt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 08:57   #2
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
januari

Gotty,

Ik ga begin januari, ik zal hier mijn ervaringen zeker delen.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 09:12   #3
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Gotty,

Ik ga begin januari, ik zal hier mijn ervaringen zeker delen.
Hoe kaal ben je als ik vragen mag? Toevallig zin om foto's van je hoofdhuid in je album te zetten?

Je hebt al een intakegesprek gehad? kwamen ze professioneel over? Op hoeveel grafts wordt je geschat? Je begint in Januari, is dat omdat je op een wachtlijst bent komen te staan? Wil je een indicatie geven van de prijs die je ervoor betaald hebt?

Misschien schiet jezelf ook nog iets te binnen wat relevant kan zijn.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.

Laatst gewijzigd door Gotty; 11 juli 2011 om 10:33 Reden: extra vraag bijgezet
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 20:43   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
roloff!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 22:30   #5
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Gotty,

Ik heb altijd al een hoge haarlijn en de welving van inhammen gehad. Vanaf mijn negentiende kreeg ik echt inhammen, daarna begon het middenstuk uit te dunnen. Ik ben nu 31 en het middenstuk is erg dun geworden. Het trekt nu nog maar erg langzaam achteruit. Daardoor wil ik er nu aan beginnen.

Ik wil niet aan mijn hele leven aan de medicijnen. Daar ik altijd een hoge haarlijn heb gehad, kies ik nu ook voor een conservatieve haarlijn, zelfs met inhammen. Het zou gek zijn als ik dat ineens niet meer zou hebben. De belangrijkste reden om dit te doen is omdat het je aangezicht verandert. Ik wil dus weer een stevig middenstuk en ondiepere inhammen. Ik realiseer me dat de kaalheid verder naar achteren trekt en dat ik de komende tien jaar nog een of twee keer terug moet. Dat is een keuze die ik gelukkig kan maken.

Ik weet dat er aardig wat commentaar is op de HASCI kliniek. Ze hebben idd een prachtig marketing plaatje en ze halen er foto's van behandelde Volendam brand slachtoffers bij om hun hergroei techniek te demonstreren. Tja je kunt een ethische discussie starten, maar dat was ik hier nu niet van plan.

Ik kies voor ze omdat:
* Ze een kleiner boortje gebruiken dan de meeste anderen, daardoor kleinere gaatjes en kleinere littekens.
* Ze een soort pokon ontwikkeld hebben waardoor de kans groter is dat vanaf dag een op zijn minst een deel van de grafts blijft staan
* Het ondanks alles een gerenommeerde kliniek is die geen prutswerk aflevert
* Omdat er een kans bestaat dat er meer hergroei plaatsvindt dan bij een standaard FUE. (hoop doet leven of hoop is uitgestelde teleurstelling)
* Ik een goed gevoel had na het consult

Ik krijg zo'n 1400 grafts, ik heb een drukke baan en de kliniek zit vol, dus het kon van beide kanten niet eerder en ik heb de standaard prijs ervoor betaald.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 23:05   #6
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Die pokon is inderdaad wel een leuk gegeven. Zeker voor diegene die graag meteen resultaat zien. En je kan de haren beter maar alvast hebben dan dat ze nog moeten gaan groeien.

Die boortjes maken weinig verschil, denk ik. Je gaat geen verschil zien tussen littekens van boortjes met punch 0.6/0.7 of 0.5. Dat is allemaal zo minuscuul. Als je al gevoelig bent voor littekens dan vervalt dit gegeven al helemaal.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 15:29   #7
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
Ik heb s'morgens 11 Juli een mail gestuurd naar de kliniek met een link naar mijn foto's en gevraagd of het zin heeft om op consult te komen.
Zojuist gebeld met de kliniek en ze hadden nog geen tijd gehad om de foto's te bekijken, we zullen zien.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 15:54   #8
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ze hebben het erg druk bij Hasci schijnt het. Zijn volgeboekt tot eind eerste kwartaal 2012 heb ik gehoord.
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 17:28   #9
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Lijkt me een heerlijk gevoel. Ik zou meteen de prijs verhogen als er toch zoveel klandizie is.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 17:44   #10
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Mwah, die vind ik hoog zat moet ik zeggen:-)
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 09:38   #11
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Zijn inderdaad heel stuk duurder dan bijv Prohair.
Al die marketing moet ook betaald worden. Volgens mij zie je ze iedere zondag bij zo'n beauty programma op rtl
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2011, 00:41   #12
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Ik heb het er toendertijd ook wel eens met Feriduni over Gho gehad,
en hij was er toen zeker niet van overtuigd dat Gho waar kon/kan maken wat hij beweerd.

Niemand is er van overtuigd, en bijna iedereen (hier) weet ook dat het onzin is. Maar hoop doet leven. Zeker in het ht wereldje....

Ik snap dan ook niet waarom feriduni zo'n excuusbrief ondertekend heeft.
(Geschreven heeft hij m zelf niet, dat kun je wel zien)
Toeval wil dat ik er ook met Feriduni enkele woorden over gesproken heb...2x zelfs. Hij vertelde tegen mij hetzelfde.

Om antwoord te geven op je laatste vraag en volgens mij mag ik dit best zeggen. Ik weet niet zo goed meer of ik hem er direct naar gevraagd hebt of dat het gewoon ter sprake kwam, maar over dat laatste zei hij gewoon dat hij verder gewoon geen problemen wilt met Gho. En ik kreeg niet het idee dat hij daarmee een rechtszaak bedoelde, maar meer persoonlijk. Hoewel beide natuurlijk wel met elkaar in het verlengde liggen.

Hoewel hij er volgens MIJ nog steeds geen zak van gelooft, zei hij wel dat hij zich verkeken had op de gevolgen die voortkwamen uit die ondertekening van die brief. Een paar grote klinieken hadden toch publiekelijk vraagtekens gezet over de betrouwbaarheid van Gho ? Vandaar die dreigende rechtszaak. Daar had hij gewoon geen zin in. Maar ik weet bijna wel zeker dat hij het nog steeds een dubieuze toko vind betreffende die stamcel techniek. Die transplantaties zelf zijn zo slecht nog niet.

Feriduni is gewoon een goede/vriendelijke kerel en denk dat hij dit nooit verwacht had. Ik vind dat die 'excuus' brief of rectificatie, hoe je het noemen wilt, toch best wel een afgang voor hem. Ook wel zijn eigen schuld, had die het maar door moeten zetten. Het valt me nog mee, dat die rectificatie niet nog steeds op de voorpagina van de site van HASCI staat ! Niet te geloven, wat hebben ze daar sier mee gemaakt.

Daarom hadden ze die Gho wat mij betreft jaren geleden de toegang tot het land moeten weigeren, toen hij met de koffers voor de landgrenzen stond. Ik mag zulke mensen niet, die bij het minste of geringste met rechtzaken dreigen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2011, 00:59   #13
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
idd, die rectificatie had hij nooit moeten doen.
Ik ken de gevolgen natuurlijk niet, maar een leuke rechtzaak zou in dit geval zeker geen kwaad kunnen.

En Feriduni komt idd leuk en zachtaardig over, maar blijft natuurlijk gewoon een (keiharde?) zakenman.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2011, 10:17   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Ik ken de gevolgen natuurlijk niet, maar een leuke rechtzaak zou in dit geval zeker geen kwaad kunnen.
Ik weet niet of er ook daadwerkelijk met een rechtzaak gedreigd is. Het was eerder een aanname van mijn kant om te kunnen verklaren waarom die rectificatie er ineens kwam. Er was trouwens nog een tweede rectificatie ook, als ik me niet vergis, in vrijwel dezelfde bewoordingen, waardoor het leek als er een soort format was opgestuurd

edit: inderdaad, nog twee zelfs, Boersma en Verdonschot.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 17 juli 2011 om 10:22
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2011, 14:06   #15
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Exclamation gutless attack

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Niet te geloven, wat hebben ze daar sier mee gemaakt.
Yes, it’s really unbelievable - what THEY did!

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/01/22/G002.htm

I mean, HOW the whole story actually started - and WHO, in fact, started this absolutely ridiculous campaign?

In fact, it would be completely the same if some freaky universities in Europe ALL OF A SUDDEN warn the public with slogans like …

“Universities waarschuwen voor het dubieuze Erasmus MC“

… just because some other universities feel pissed about the fact, that the Erasmus MC ranks, indeed, as THE top European institution in clinical medicine:

http://en.wikipedia.org/wiki/Erasmus...sity_Rotterdam

And yeah, the BOSS of one of their faculties/departments of this “top European institution in clinical medicine” is Dr. Gho’s mentor and co-author Prof. Dr. Martino Neumann:

http://www.erasmusmc.nl/dermatologie...erm001/497800/

In simple words, if someone ALL OF A SUDDEN attacks Dr. Gho’s science, attacks practically at the same time THE top European institution in clinical medicine!

The first step someone can do against such an extremely gutless attack is this …

http://www.blenheim.nl/nl/mediarecht/index.html

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 17 juli 2011 om 14:12
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.