Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 25 stemmen, 4,96 gemiddeld. Weergave
Oud 30 maart 2004, 23:29   #556
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Henkie21, lees eerst even wat ik heb gepost voordat je random wat begint te krijsen, en Innovate is al te koop sinds OKTOBER 2003, reken maar uit. De mazzel!

En Jaapie: Sorry, je hebt gelijk, ik vroeg om positieve berichten, en heb die ook gekregen. Ik was effe vergeten wat ik had gezegd/gevraagd de vorige keer, en kwam vanavond online en vond dat ik al die positieve berichten moest reflecteren met recentere negatieve berichten om een realistisch beeld over Innovate neer te zetten. Ik ben allesbehalve dom.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 08:19   #557
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Dan vind je het ook niet erg om je bericht even aan te passen?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 10:16   #558
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
........................
En houd verder alsjeblieft je mond, want je kraamt de grootste onzin uit.
Dat is wel een erg goedkope manier om van een lastige vraag af te komen hoor...

Waar zijn de positieve berichten van de Europese sites? Waaronder alopezie.de? En al die andere fora waar je schijnbaar actief bent, gezien het feit dat je wereldwijd emails binnenkrijgt?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 10:24   #559
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Daar ben ik niet actief, mijn duits is niet goed. Als iemand het voor mij op zou willen zoeken, graag.
Ik ben jou gewoon spuugzat, je valt me constant aan met je rare waanideen.
Van mij mag je hier negatieve reacties neerzetten, het zijn immers updates.
Maar je gebruikt het zelf niet, en bent er alleen maar negatief over.
Lolbroek is er ook niet al te positief over, maar die heeft er dan ook een reden voor. Alhoewel hij het naar mijn mening iets te kort gebruikt heeft. Ikzelf zou ook schrikken als mijn haarlijn wat naar achter zou trekken, maargoed.
Maar jij robert18, ben echt een raar mannetje met je altijd negatieve houding en rare verhalen over mij. Je hebt niet eens in de gaten dat meerdere mensen jou raar vinden.
Als je problemen met mij hebt, of wat dan ook. PM me maar ipv mij hier openbaar vals te gaan zitten beschuldigen van dingen die niet waar zijn. Jij hebt het nu flink verbruid bij mij. Dit is dan ook de laatste keer dat ik openbaar op jou reageer.
De groeten.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 14:31   #560
Melvin25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Berichten: 155
nouja het zal tot nu toe ook niet specucalair zijn die haargroei
Ik hoop dat het heel wat wordt...wil mijn haren terug!
Daarvoor was dit forum toch? om elkaar te helpen en zo!
__________________
Minox 5%
alopesan
Melvin25 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 19:27   #561
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Daar ben ik niet actief, mijn duits is niet goed. en blablablablabla

Tja, leuke en makkelijke manier om eronderuit te komen.
Als je Duits niet goed is, hoe kan het dan dat je site ook in een Duitse versie beschikbaar is? En toen ik vroeg hoe het kwam dat mensen wereldwijd jouw website kennen, zei je dat je het promoot etc op buitenlandse fora. Daar is dus niks van waar, blijkt nu. Hieruit valt ook te concluderen dat jij zegt dat je wereldwijd emails krijgt, hoogstwaarschijnlijk niet waar is, of zéér overdreven. Duits lezen kun je wel goed? Want je wist ons wel goed te vertellen dat in o.a. Duitsland mensen positief zijn over Innovate.
Ik ben van mening dat je een zeer onrealistisch beeld schept over Innovate. Daar waren we in het begin allemaal schuldig aan, maar toen was het allemaal door dat gehype.
Ken je FNS? Iedereen was dat ook aan het hypen, iedereen was razend enthousiast en positief. Later bleek dat dat kutmiddel totaal niet werkte.
Datzelfde is nu aan de hand met Innovate. Er kan al zo goed als zeker geconcludeerd worden dat Innovate niks goeds voor je haar kan betekenen, en dat het vele alcohol erin kan zorgen voor een flinke uitdunning van je haardos. Het enige goede resultaat kan misschien verklaard worden door het placebo-effect. Dat had ik zelf ook, met Aminexil. Een paar weken later wist ik ook wel dat het gewoon een nep-middel is.

BTW, waar zijn de publicaties van het onderzoek, van Lion's Corp?
Wel grappig by the way, een onderzoek naar de resultaten van Innovate door de makers zelf. Lekker betrouwbaar.
Die publicaties zijn ons maaaaanden geleden beloofd door Lion's Corp, en ze zijn er nu nog niet. Zegt mij iig dus al GENOEG.

Maar ja, reageer maar niet dan. Blijf me maar een raar mannetje noemen, als je met niks beters kan komen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 19:40   #562
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
hou eens op met die zinloze kinderachtige discussies met elkaar
__________________
CO FOR PRESIDENT

gebruikt inovate sinds +/- 3e week januari
1 HT bij lasereastatic 1150 stuks.
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 22:39   #563
Noodlesoup
HaarWeb lid
 
Noodlesoup's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 140
Elke keer check ik deze thread om te kijken naar reacties van andere mensen over Innovate, maar elke keer kom ik van die discussies tegen. Robert18, als je wil discussieren, start een nieuwe thread en houd deze schoon. Thnx.
Noodlesoup is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 23:01   #564
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Plaats je commentaar dan ook in een eigen thread, in plaats van deze ermee te 'vervuilen'.

Dankzij mij zijn er wel heel wat berichten over Innovate hier bij gekomen, positief en negatief.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 23:17   #565
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Ontopic blijven graag

Ok, laten we allen bij deze ontopic verder gaan.

Verder eventueel je offtopic post via: Edit > Delete this Message; om de thread clean te houden.

Laatst gewijzigd door ugh; 31 maart 2004 om 23:27
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 10:46   #566
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Waarschuwing.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Henkie21, lees eerst even wat ik heb gepost voordat je random wat begint te krijsen, en Innovate is al te koop sinds OKTOBER 2003, reken maar uit. De mazzel!

En Jaapie: Sorry, je hebt gelijk, ik vroeg om positieve berichten, en heb die ook gekregen. Ik was effe vergeten wat ik had gezegd/gevraagd de vorige keer, en kwam vanavond online en vond dat ik al die positieve berichten moest reflecteren met recentere negatieve berichten om een realistisch beeld over Innovate neer te zetten. Ik ben allesbehalve dom.
Robert18,

De term 'dom' zal ik niet gebruiken... maar het is in ieder geval niet slim om op deze wijze je mede-lotgenoten op HaarWeb tegemoet te treden.

Het is nu al de zoveelste keer dat jij betrokken bent c.q. de aanleiding bent voor wrijvingen/conflicten op ons HaarWeb Forum. En eerlijk gezegd heb ik daar nu genoeg van... het kost mij teveel energie om hier mee geconfronteerd te blijven worden.

In deze threads:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2310
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2144
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1286
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=895

... vind je een overzicht van de eerder ontstane wrijvingen n.a.v. je gedrag. In een aantal van die discussie's ben je daar ook op aangesproken door mij. Ik vind het erg jammer om te zien dat die verzoeken blijkbaar nog geen voldoende invloed op je hebben gehad. Helaas ben ik dan ook genoodzaakt om je nu een waarschuwing te geven : met klem wil ik je verzoeken om ervoor te zorgen dat een verdere waarschuwing niet meer nodig is en dat wij gespaard blijven van dit soort verstoringen op het HaarWeb Forum.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 16:51   #567
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
De term 'dom' zal ik niet gebruiken... maar het is in ieder geval niet slim om op deze wijze je mede-lotgenoten op HaarWeb tegemoet te treden. Het is nu al de zoveelste keer dat jij betrokken bent c.q. de aanleiding bent voor wrijvingen/conflicten op ons HaarWeb Forum. En eerlijk gezegd heb ik daar nu genoeg van... het kost mij teveel energie om hier mee geconfronteerd te blijven worden.

In deze threads:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2310
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2144
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1286
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=895

... vind je een overzicht van de eerder ontstane wrijvingen n.a.v. je gedrag. In een aantal van die discussie's ben je daar ook op aangesproken door mij. Ik vind het erg jammer om te zien dat die verzoeken blijkbaar nog geen voldoende invloed op je hebben gehad. Helaas ben ik dan ook genoodzaakt om je nu een waarschuwing te geven : met klem wil ik je verzoeken om ervoor te zorgen dat een verdere waarschuwing niet meer nodig is en dat wij gespaard blijven van dit soort verstoringen op het HaarWeb Forum.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Webmaster, je zegt het zelf al. `discussie`s` Dus dat wil niet zeggen dat iedereen maar één kant op moet wuiven. Natuurlijk kan iemands gedrag bij anderen in het verkeerde keelgat schieten, maar dat komt mede ook door het feit dat Robert de andere kant (dus in dit geval de negatieve kant van innovate) beschrijft. En dan kan het nog wel eens uit de hand lopen...
Maar om nou gelijk waarschuwingen te gaan geven....

p.s. die links slaan ook nergens op, op een forum zijn nu eenmaal mensen die anders denken over bepaalde dingen.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 17:11   #568
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Webmaster, je zegt het zelf al. `discussie`s` Dus dat wil niet zeggen dat iedereen maar één kant op moet wuiven. Natuurlijk kan iemands gedrag bij anderen in het verkeerde keelgat schieten, maar dat komt mede ook door het feit dat Robert de andere kant (dus in dit geval de negatieve kant van innovate) beschrijft. En dan kan het nog wel eens uit de hand lopen...
Maar om nou gelijk waarschuwingen te gaan geven....

p.s. die links slaan ook nergens op, op een forum zijn nu eenmaal mensen die anders denken over bepaalde dingen.
Beste Pindakaas,

Wat je hierboven aanhaalt is helaas niet het punt. Het gaat er niet om dat leden wel of niet één kant opwuiven. Het gaat erom hoe wij hier met elkaar omgaan. Ik spreek Robert18 niet aan op zijn negatieve mening t.o.v. een bepaald produkt, ik spreek Robert18 aan op zijn negatieve benaderingswijze naar leden toe. Hierin ben ik duidelijk in mijn postings.

Daarnaast geef ik onze leden niet 'gelijk waarschuwingen' zoals jij het omschrijft : die links die jij overbodig vindt staan er nl. niet voor niets. De links zijn herinneringen aan eerdere verzoeken van mij richting Robert18. Als je niet begrijpt waarom Robert18 is aangesproken op zijn gedrag in die betreffende links, dan mis je een belangrijk inzicht in de wijze waarop wij vinden dat je hier op HaarWeb met elkaar omspringt.

Het is héél simpel : als leden ondanks eerdere -vriendelijke- verzoeken géén rekeningen wensen te houden met de gedragsnormen op HaarWeb, dan volgt er vroeg of laat een waarschuwing. Wij zijn hier bij elkaar om elkaar te helpen en niet om de discussie's steevast te verstoren. Helderder kan ik het niet maken.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 april 2004 om 17:18
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2004, 17:47   #569
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Bump!!

Retteteket...hoe gaat tie nou?? Nog aan de Innovate...en wordt het al beter of nog slechter....wat denk je??
Heb nog Innovate staan hier en ik wacht er nog steeds mee...heb je nog goed nieuws??


Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2004, 18:13   #570
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russel
Bump!!

Retteteket...hoe gaat tie nou?? Nog aan de Innovate...en wordt het al beter of nog slechter....wat denk je??
Heb nog Innovate staan hier en ik wacht er nog steeds mee...heb je nog goed nieuws??


Russell
Ik ben er nog steeds mee bezig ja, op het begin had ik een erge shedding, maar dat is inmiddels gestabeliseerd..haaruitval wordt minder, maar nog geen hergroei
__________________
CO FOR PRESIDENT

gebruikt inovate sinds +/- 3e week januari
1 HT bij lasereastatic 1150 stuks.
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan 6 bap / Innovate gebruikers (ex)gebruikers Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 16 september 2012 23:12
Innovate scalp shampoo & innovate massage scalp conditioner Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 28 16 juni 2004 22:41
Innovate resultaten forumgebruikers. Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 17 28 februari 2004 20:02
Innovate Instructions Frans K Medicijnen/haargroeimiddelen 0 1 december 2003 23:46
Innovate 6-bap instructies... pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 24 9 november 2003 11:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.