Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 april 2007, 19:18   #136
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Heb jij al wat meer te vertellen over je toekomstige ht Mlsbutt?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 00:48   #137
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
ach man


echt hè als ik in spiegel kijk denk ik.... meteen doen

maar dan twijfel ik gewoon weer. Dit forum is een uitkomst om de beslissing makelijker te maken, maar je krijgt ook gewoon nog meer info die het weer moeilijker maken.... lekker dubieus

Ik denk toch nu dat ik het gewoon ga doen. Wordt gewoon gek ervan dat ik al 6 jaar met diepe inhammen rondloop terwijl ik me gewoon nog zo jong voel en och.... ik doe eens gek, we doen wel een HT xD
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 08:23   #138
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Heb jij al wat meer te vertellen over je toekomstige ht Mlsbutt?
Hall Morehair en Makker's,

Na 8 Mei ben ik er uit, moet namelijk nog 1 kliniek bezoeken.(heb ik er 3 gehad waarvan een ''online'') dan heb ik offerte's die ik kan vergelijken.
Daarna laat ik het hier zeker weten, tot dan!

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 09:36   #139
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
ach man


echt hè als ik in spiegel kijk denk ik.... meteen doen

maar dan twijfel ik gewoon weer. Dit forum is een uitkomst om de beslissing makelijker te maken, maar je krijgt ook gewoon nog meer info die het weer moeilijker maken.... lekker dubieus

Ik denk toch nu dat ik het gewoon ga doen. Wordt gewoon gek ervan dat ik al 6 jaar met diepe inhammen rondloop terwijl ik me gewoon nog zo jong voel en och.... ik doe eens gek, we doen wel een HT xD
Gewoon doen dan. Ik heb zelf ook jaren zo rondgelopen en heb er nu spijt van dat ik het niet eerder heb laten doen!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 17:14   #140
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Gewoon doen dan. Ik heb zelf ook jaren zo rondgelopen en heb er nu spijt van dat ik het niet eerder heb laten doen!!
Ik heb ook een jaar of 5 rondgelopen met het idee van een HT. Tussen mijn eerste gesprek bij een kliniek en mijn laatste (waarna ik de knoop definitief doorhakte) zat zelfs ruim 2 jaar. Ik ben heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 22:05   #141
boksertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2006
Berichten: 2
Eerst scheren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Gewoon doen dan. Ik heb zelf ook jaren zo rondgelopen en heb er nu spijt van dat ik het niet eerder heb laten doen!!
Ik heb, net als jou, ook heel lang getwijfeld over een HT en heb onlangs besloten om eerst eens te proberen er de tondeuse over te halen om te kijken hoe dat bevalt...en het bevalt echt geweldig!
Ten eerste staat het (zelfs mij als midden twintiger) de meeste mannen wel goed (omgeving went snel aan je nieuwe look), ben je 's ochtends lekker snel klaar, het is lekker schoon en fris en bovenal het verlost je in een klap van al je (kop)zorgen.

Laat je hier geen complexen aanpraten en probeer op zijn minst eens om te kijken hoe een kaal koppie je staat. Met een beetje goede kleding en een kleurtje van het mooie weer staat dat veel beter dan getransplanteerde haartjes met doorschijn a la barnie of Advocaat.

Want besef wel dat HT je nu duizenden euro's zal kosten en daar zullen in de rest van je leven nog tienduizenden euro's bijkomen + je zal aan de zware medicijnen moeten om verdere uitval te voorkomen + je zal je de rest van je leven over iets heel natuurlijks als verder kaal worden (als medicijnen niet meer aanslaan) onnodig zorgen blijven maken.
boksertje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 10:28   #142
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boksertje Bekijk bericht
Ik heb, net als jou, ook heel lang getwijfeld over een HT en heb onlangs besloten om eerst eens te proberen er de tondeuse over te halen om te kijken hoe dat bevalt...en het bevalt echt geweldig!
Ten eerste staat het (zelfs mij als midden twintiger) de meeste mannen wel goed (omgeving went snel aan je nieuwe look), ben je 's ochtends lekker snel klaar, het is lekker schoon en fris en bovenal het verlost je in een klap van al je (kop)zorgen.

Laat je hier geen complexen aanpraten en probeer op zijn minst eens om te kijken hoe een kaal koppie je staat. Met een beetje goede kleding en een kleurtje van het mooie weer staat dat veel beter dan getransplanteerde haartjes met doorschijn a la barnie of Advocaat.

Want besef wel dat HT je nu duizenden euro's zal kosten en daar zullen in de rest van je leven nog tienduizenden euro's bijkomen + je zal aan de zware medicijnen moeten om verdere uitval te voorkomen + je zal je de rest van je leven over iets heel natuurlijks als verder kaal worden (als medicijnen niet meer aanslaan) onnodig zorgen blijven maken.
Ieder zijn eigen mening. Maar niet iedereen heeft een NW als Van Barneveld of Advocaat. En je laatste alinea is zwaar overdreven; tienduizenden euro's extra??, zware medicijnen?

Maar als jij tevreden bent met een "kaal koppie" dan heb je idd veel geld bespaart. Vraag me wel af of je er over 10 jaar nog zo over denkt!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 10:42   #143
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
ach man


echt hè als ik in spiegel kijk denk ik.... meteen doen

maar dan twijfel ik gewoon weer. Dit forum is een uitkomst om de beslissing makelijker te maken, maar je krijgt ook gewoon nog meer info die het weer moeilijker maken.... lekker dubieus

Ik denk toch nu dat ik het gewoon ga doen. Wordt gewoon gek ervan dat ik al 6 jaar met diepe inhammen rondloop terwijl ik me gewoon nog zo jong voel en och.... ik doe eens gek, we doen wel een HT xD
Ik zou het ook gewoon laten doen. Ikzelf ben ook 25 en ik heb ook de stap genomen in november 2006. Tot op heden heb ik daar zeker geen spijt van!!

Ik had net als jij forse inhammen, die op dit moment heel aardig aan het dichtgroeien zijn. En dan te bedenken dat mijn eindresultaat nog een paar maanden op zich laat wachten!!

Wat de strijd tegen voortschrijdende haaruitval betreft: je kunt je Proscar volledig vergoed krijgen van je zorgverzekeraar. Daarnaast gebruik ik het al ruim een half jaar geheel zonder bijwerkingen. Zo een zwaar middel is Finasteride in mijn ogen nu ook weer niet.

Kortom, ik ben heel erg blij dat ik met mijn regimes tot op heden dit resultaat heb bereikt.

Mijn advies is dan ook om gewoon ergens op consult tegaan. Dan kun je daarover je eigen mening vormen om uiteindelijk wel of niet de stap te nemen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 29 april 2007 om 11:07
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 11:05   #144
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Een medicijn dat je je hele leven "moet" nemen is wel degelijk een zwaar medicijn.

En boksertje heeft gelijk. Als je tevreden bent met een kale kop dan moet je nooit aan een ht beginnen.

En niet iedereen heeft de NW als van Barneveld, maar iedereen kan die wel krijgen. Dus daar moet wel rekening mee gehouden worden als je een ht overweegt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 11:51   #145
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
En niet iedereen heeft de NW als van Barneveld, maar iedereen kan die wel krijgen. Dus daar moet wel rekening mee gehouden worden als je een ht overweegt.
Ja, tuurlijk. Zo ken ik er nog een paar!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 11:53   #146
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja, tuurlijk. Zo ken ik er nog een paar!!
Welke dan?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 17:44   #147
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Welke dan?
Niet naar de tandarts gaan want mss heb je over 10 jaar wel een gebit
Geen hartoperatie doen want mss heb je over 5 jaar wel een ongeneeslijke ziekte

Tsjonge, wat ben ik op dreef vandaag. Ik overdrijf natuurlijk, maar als je alles van de negatieve kant gaat bekijken stop er dan maar mee!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 18:13   #148
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Je moet idd niet alles van de negatieve kant bekijken, maar je moet wel realistisch blijven.

Er zijn ondertussen al genoeg ht-slachtoffers door onjuiste voorlichting.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 19:55   #149
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Ja, dat klopt ook weer!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 22:02   #150
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
mooie discussie.

Wel lekker offtopic, maar daar houd ik van

Ik ben maand geleden al bij Koen geweest voor consult en was op zich goed bevallen.

28-04-1982 (proficiat nog)
Hoe is dat grijs gebied waar je in terecht komt, want ik vraag me nog steeds af hoe het dan terugkomt, als haar, als dons?
En komt het over de hele oppervlakte verdeeld gelijk terug? Ik zie namelijk het meeste tegen het grijze gebied op. Je haar kan weer uitvallen en weer terug komen... dat maakt dat het toch een rare en onzekere haartijd is.
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.