Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juli 2008, 18:01   #31
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
... Kortom, mensen kunnen ook resultaat verwachten ondanks een beperkte donor.
AGA-vrouwen hebben meestal diffuus haarverlies over het hele hoofd; dus niet zoals bij de mannen waar de kalende regio's beperkt zijn en blijven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
zulke kwetstende posting kan ik eerlijk gezegd niet terugvinden in deze discussie. Mensen geven hun mening waarom zij voor een HT kiezen en juist niet voor een HW, meer niet. En inderdaad voor mensen met AA heeft een HT geen zin, dus is een haarwerk het allerlaatste redmiddel. Ik kan begrijpen dat deze groep wel erg blij met een HW is.
Niet alleen de mensen met AA; het geldt ook voor FPB en SLE en nog veel meer voor AU en AT.

Ook moet deze topic over Haarwerken gaan en niet over Haartransplantaties, want daarover zijn al voldoende topics.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 18:06   #32
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
AGA-vrouwen hebben meestal diffuus haarverlies over het hele hoofd; dus niet zoals bij de mannen waar de kalende regio's beperkt zijn en blijven.
ook AGA vrouwen houden een haarkrans over!



Citaat:
Ook moet deze topic over Haarwerken gaan en niet over Haartransplantaties, want daarover zijn al voldoende topics.
De vraagstelling is notabene ''waarom nog een transplantatie....'' Ik zie dan ook totaal niet in waarom we het daar dan maar niet over moeten hebben in deze discussie!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 20:51   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
ook AGA vrouwen houden een haarkrans over!
Als je die Ludwig-scale wilt geloven, ja.

In de praktijk zie je wel anders en in de fora noemen ze 't blow-away-hair, spinnewebhaar, suikerspinhaar: ragdunne haartjes die soms wel op een ½cm afstand van elkaar groeien. Geen eerlijke chirurg die daaraan begint.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2008, 11:41   #34
dario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2004
Berichten: 6
Ik heb in het verleden ooit eens mijn ogen laten laseren maar voor ik de stap durfde te zetten keek ik op diverse sites wat me te wachten stond. Wat me op viel was de hoge aantallen negatieve berichten, toch heb ik de stap gezet en met succes. Later realiseerde ik me dat de meeste mensen die op de site reageren veelal mensen waren die het om welke redenen dan ook slecht hadden getroffen, ik keek immers na mijn perfecte ooglaserbehandeling net als de overige 90% van de succesvolle behandelden niet meer op deze sites..waarom nog?
Momenteel kan men volgens berichten met de nieuwste technieken perfecte resultaten bereiken oa. met de moderne Hair Integration waarvan menig ster gebruikt maakt zowel voor meer perfectie te creëren of voor het dunner wordende haar te verdoezelen.
Of het ideaal is kan ik niet zeggen want niets gaat boven de natuur maar voor ik mijn ogen had laten laseren droeg ik lenzen die ook eens een keer uitgevallen waren en me bij tijd en wijlen droge ogen bezorgden maar ik was best happy met mijn lenzen
Ik kan me dus best voorstellen dat er genoeg mensen (en dan met name artiesten zijn die nu eenmaal meer in de schijnwerpers staan) rondlopen met perfecte haar aanvullingen waarvan niemand weet dat hij of zij iets draagt alleen die lopen er niet zo mee te koop.

Laatst gewijzigd door dario; 26 juli 2008 om 11:49
dario is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2008, 22:50   #35
echo
HaarWeb lid
 
echo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 163
Een haarwerk dragen is niet altijd een makkie... en k kan het weten want k ben pas terug uit het stikhete Portugal. Het warme weer zorgde ervoor dat ik de hechting om de drie dagen moest verversen.

Maar k heb wel het gevoel dat ik dichter en dichter bij het perfecte haar(werk) kom en dat onderhoud sneller en sneller gaat. Dus zolang er geen betaalbaar, waterdicht alternatief is, blijf ik bij deze oplossing !
echo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2008, 09:18   #36
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door echo Bekijk bericht
Een haarwerk dragen is niet altijd een makkie... en k kan het weten want k ben pas terug uit het stikhete Portugal. Het warme weer zorgde ervoor dat ik de hechting om de drie dagen moest verversen.

Maar k heb wel het gevoel dat ik dichter en dichter bij het perfecte haar(werk) kom en dat onderhoud sneller en sneller gaat. Dus zolang er geen betaalbaar, waterdicht alternatief is, blijf ik bij deze oplossing !
Het lijkt me dat je met transplantaten minder last hebt van de hitte. Maar ik denk dat je pas echt een streepje voor hebt wanneer je de pot Toppik thuis kunt laten.

Hoe gaat dat eigenlijk: met een getransplanteerde coupe na een duik in het zwembad? En met een haarwerk?
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Tibetaan; 27 juli 2008 om 09:20
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2008, 10:08   #37
Noord Hollander
Noord Hollander
 
Geregistreerd: 27 augustus 2005
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 154
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Het lijkt me dat je met transplantaten minder last hebt van de hitte. Maar ik denk dat je pas echt een streepje voor hebt wanneer je de pot Toppik thuis kunt laten.

Hoe gaat dat eigenlijk: met een getransplanteerde coupe na een duik in het zwembad? En met een haarwerk?
Ik draag mijn haarwerk vier a vijf weken achteréén. Ik zwem, sport, doe van alles. Het dragen van een haarwerk belemmerd mij eigenlijk in niets.
Noord Hollander is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2008, 21:21   #38
echo
HaarWeb lid
 
echo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 163
staf! hoe bevestig jij dan ?
echo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2008, 09:59   #39
Noord Hollander
Noord Hollander
 
Geregistreerd: 27 augustus 2005
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 154
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door echo Bekijk bericht
staf! hoe bevestig jij dan ?
Met ultra-hold glue. Even wat werk (met afhalen, schoonmaken en bevestigen) ben ik zo'n 2u bezig. Nu, met het warme weer, begint het na drie weken wel wat te jeuken en dan vervang ik het.

In beginsle kostte het mij veel meer werk, maar al doende is het steeds gemakkelijker geworden. Ik denk dat ieder middel, zowel een haartransplantatie of een haarwerk altijd een hulpmiddel blijft. Voor mij was een haartransplantatie geen optie. Te dun en te weinig haar.

Laatst gewijzigd door Noord Hollander; 28 juli 2008 om 11:52
Noord Hollander is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2008, 23:46   #40
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
geef mij maar een HT is mijns inziens helemaal niet duurder en je bent meteen voor tijdje gerust. indien oppervlak echter te groot is of te weinig donor dan moet je wel voor een haarwerk kiezen en dat kan er best fantastisch uitzien.



maar als ik hoor wat haarwerken smedts en dergelijke allemaal uitvreten....dan ben je snel gepluimd.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 21:21   #41
echo
HaarWeb lid
 
echo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 163
Van een HT weet je niet wat het resultaat zal zijn. Van een haarwerk, als je wat ervaring hebt, wel.

In ieder geval is een mislukte HT voor de portemonne wel héél zuur, niet. En ken enkele mensen die het al hebben meegemaakt...
echo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2008, 16:17   #42
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Het zit allemaal tussen je oren, volgens mij! Een haartransplantatie is mijns inziens net zo nep als een haarwerk, want in het echt zie je er gewoon niet zo uit. En als je gewoon de oplossing die je gekozen hebt, weet te accepteren, kun je je hiermee net zo zelfverzekerd voelen als met een eigen weelderige haardos. Kom op zeg, alsof je je ongelukkig en onzeker moet voelen om iets waar je zelf helemaal niks aan kunt doen?!?! Kaal, inhammen, dun haar, haartransplantatie, haarwerk, superhaar; je bent er als mens niks beter, maar ook niks minder door!
Dat is wel waar en ik zou veel respect hebben voor iemand die zo zelfverzekerd zou kunnen blijven. Hopelijk kan ik ook zover komen. Op dit moment lees ik veel boeken over zelfverzekerd worden en hoop het ook echt te worden. Iig beter dan mijn huidige staat. Als je tips hebt hoor ik ze graag
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 01:48   #43
KHAN
HaarWeb lid
 
KHAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 4
Help

Hallo Mensen Even Aandacht Aub. Ik Ben Ook Zo Een Rot Ding Drager En Al Bijna 22 Jaar En Zelfs Inplantatie Gehad Maar Was Niet Voldoende Dus Er Waren Toch Kale Plekken En Daarom Viel Ik Terug Naar Die Toepetje. Maar Nu Wil Ik Die Doorzichtige Haar Gaan Aanschaven Maar Ik Weet Het Niet Hoe Ik Ze Moet Breiken Want Ze Nemen Niet Op. Ik Krijg Antwoordaparaat En Er Word Gezegd Datmen Geen 06 Nummer Moet Hebben Anders Bellenze Niet Terug. Dus Ik Heb Geen Vaste Nummer En Nu? Wie Weet Er Eenweg? Help Aub. Stuur Mail Naar khantje@msn.com Als Je Me Wilt Helpen Dan He/ Mvg Khan
KHAN is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 09:22   #44
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KHAN Bekijk bericht
Hallo Mensen Even Aandacht Aub. Ik Ben Ook Zo Een Rot Ding Drager En Al Bijna 22 Jaar En Zelfs Inplantatie Gehad Maar Was Niet Voldoende Dus Er Waren Toch Kale Plekken En Daarom Viel Ik Terug Naar Die Toepetje. Maar Nu Wil Ik Die Doorzichtige Haar Gaan Aanschaven Maar Ik Weet Het Niet Hoe Ik Ze Moet Breiken Want Ze Nemen Niet Op. Ik Krijg Antwoordaparaat En Er Word Gezegd Datmen Geen 06 Nummer Moet Hebben Anders Bellenze Niet Terug. Dus Ik Heb Geen Vaste Nummer En Nu? Wie Weet Er Eenweg? Help Aub. Stuur Mail Naar khantje@msn.com Als Je Me Wilt Helpen Dan He/ Mvg Khan
Beste Khan,

Zoals ik je eerder verzocht zou je a.u.b. je postings willen plaatsen op de gebruikelijke manier? Continue gebruik van hoofdletters maakt ook de bovenstaande posting lastig leesbaar.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2008, 14:45   #45
Tinniemans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2006
Locatie: België
Berichten: 64
ik ken echt niets van een HT. Ik vraag mij af hoe dat in zijn werk gaat? Want jouw haar groeit toch steeds weer terug na een tijdje... Hoe kunnen ze dat dan inplanten?

en ivm een haarwerk: kan je dat ook dragen wanneer je nog haar op je hoofd hebt staan? (wel dun verspreid)


Groetjes
Tinniemans is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32
waarom marjo TTM - Algemeen 5 22 november 2002 15:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.