Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Jouw resultaat met dutasteride? [LUKT STEMMEN BIJ JOU NIET? STUUR PM NAAR TIURI]
A) Stabilisatie van kaalwordingsproces en hergroei van haren 33 30,84%
B) Alleen stabilisatie van kaalwordingsproces, geen hergroei 37 34,58%
C) Kaalheid zet door na langer dan 1 jaar gebruik 37 34,58%
Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 4,71 gemiddeld. Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 9 april 2003, 14:22   #9
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Mathijs

Ik begrijp je frustratie ! Maar je gebruikt 0.5 mg per dag, het heeft tijd nodig. 0.5 mg per dag heeft iets meer dan 110 dagen nodig om de steady state te bereiken. Dit is een toestand waarin de DHT continu op eenzelfde waarde wordt geblokt.

Het is bewezen dat mensen die kalen, meer DHT in hun hoofdhuid hebben dan mensen die niet kalen. Het wordt wereldwijd geaccepteerd dat DHT de boosdoener is. Hieruit valt te concluderen dat, hoe meer DHT je stopt des te beter de resultaten zullen zijn. Dit blijkt ook wel als je naar de Phase 2 resultaten van Duta kijkt, bij een verhoging van de dosis nam de hoeveelheid teruggegroeide haren toe.

5 mg Finasteride hergroeit gemmideld 72 haren per cm²

0.5 mg Dutasteride 96 haren per cm²

2.5 mg Dutasteride 108 haren per cm²


Bron :http://www.dutasteride.org/dutasteri...de_results.htm

Het is bewezen dat Duta effectiever is dan Fina. Je moet geduld hebben Mathijs. Maar ik ben geen arts noch ben ik een vertegenwoordiger van een medicijn, ik lees enkel wetenschappelijk bewezen resultaten en ik accepteer deze resultaten. Nog iets, Na 2 jaar is de DHT zelfs nog met +-93% geblockt bij gebruik van 0.5 mg Duta, dit is niet het geval bij Finasteride.

Of er naast DHT nog andere boosdoeners zijn, weet ik niet, zolang er geen bewijzen zijn, blijft DHT de boosdoener.

Maar Duta is effectiever dan Fina, daar zijn de bewijzen al voor geleverd.


Veel sterkte Mathijs, ik begrijp je situatie heel goed, maar probeer het echt nog een tijdje vol te houden met Duta. Mijn haren begonnen ook pas wat beter aan te voelen na 4 maanden en voor die 4 maanden was het ook een chaos.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 18:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.