Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

 
 
Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 31 december 2006, 11:39   #1
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Mods grijpen niet snel genoeg in bij beledigingen

(de onderstaande postings komen oorspronkelijk uit : Waar vallen mannen op uit het Van Alles en Nog Wat - Forum en zijn naar het Suggesties en Feedback - Forum verplaatst. ~ Webmaster)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Nou, ik ben een vrouw, en val niet op mannen die zeuren. Kan me hier hooglijk verbazen over het eindeloze geëmmer over bijvoorbeeld religie. Hou zelf echt van een goede discussie, maar het moet wel interessant blijven, en niet verzanden in oeverloos gehakketak en beschuldigingen.


Eens, ik ook maar het begint er steeds vaker op te lijken op dit forum dat het een sport wordt voor sommige figuren om nieuwelingen die hier een vraag posten zo grof mogelijk te bejegenen waardoor die het wel laten om nog vaker te posten (...wie de schoen past trekt hem aan ...)
Of, om op zo lomp mogelijke wijze gelijk menen te moeten halen, met argumenten die echt kant noch wal raken. (daar is overigens deze thread ook weer een fijn voorbeeld van). Ik kan me niet voorstellen dat de oprichters van dit forum het ooit zo bedoeld hebben en vind ook echt dat op Tiuri na, waarvoor ik groot respect heb, de meeste moderaters hier te weinig op reageren en dit behoorlijk uit de hand loopt sinds een tijdje al. Vrijheid van meningsuiting, prima! Maar dit forum wordt misbruikt in mijn ogen om eigen, heel andere frustraties dan het haar, te dumpen.
Ignore-list is derhalve toch handig als je wel met sommigen mensen op normaal niveau wilt communiceren.... ja dht-killer, jij staat erop hoor dus laat jouw fijne reactie maar achterwege.
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door Webmaster; 4 januari 2007 om 20:37
kas is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
[Oproep] : Nieuw onderzoek/behandeling trichotillomanie door KUN Nijmegen. Webmaster TTM - Algemeen 58 17 juli 2005 22:30
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.