Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 maart 2008, 23:33   #16
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Downloaden duurt bij mij overigens een eeuwigheid. Ik zit na 35 minuten pas op anderhalve minuut. Die coupe van Geert heb ik nog niet gezien. Zeker veel belangstelling.
Whoooooow! heb jij ''windows 87''

Ya was bij mij ook, wilde ik um later gaan kijken drukte ik um per ongeluk weg Suffe.. dat ik kan zijn! lompe halve T#rk!

Kijk een zondag wel tijdens een leazy easy sunday morning

Btw, GeerT Wilders is toch ook een Limb<
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2008, 23:36   #17
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Wat een kutfilm.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2008, 23:49   #18
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Whoooooow! heb jij ''windows 87''

Ya was bij mij ook, wilde ik um later gaan kijken drukte ik um per ongeluk weg Suffe.. dat ik kan zijn! lompe halve T#rk!

Kijk een zondag wel tijdens een leazy easy sunday morning

Btw, GeerT Wilders is toch ook een Limb<
Was bij mij ook zo traag. ..zenuwslopend ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 10:58   #19
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Was bij mij ook zo traag. ..zenuwslopend ..

Nu ''buffert'' hij als een ''tierelier'' was binnen een minuutje voldaan!
Zo maar even kijken dan!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 12:11   #20
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ik kijk prinicipieel niet. Het idee dat die mafkees zometeen weer helemaal blij is als blijkt dat miljoenen mensen zijn filmpje hebben gedownload vind ik echt te veel eer voor iemand die inhoudelijk bijna zwakbegaafd is en het niet doet voor de maatschappij maar om ons internationaal volledig voor schut te zetten en alle moeite ongedaan wil maken die veel mensen hebben genomen om deze samenleving leuker te maken.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 12:32   #21
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Volgens mij hebben er helemaal geen miljoenen mensen gekeken. Wel hebben velen het geprobeerd, maar door de belachelijk lange wachttijd, na een tijdje gewoon afgehaakt; de teller heeft er dan wel steeds een geïnteresseerde bijgeteld.

Indonesië is eeuwenlang een gematigd moslimland geweest, echter sinds de fundamentalisten daar de baas zijn, wordt 't leven daar met de dag griezeliger, net als in veel andere landen. Wat dat betreft, snap ik de angst wel.

De ervaring heeft geleerd dat iedere moslim-thread op dit forum uitloopt in ruzie, dus ik ga d'r maar verder niet op in.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:06   #22
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Het gaat me meer om het feit dat je een groep mensen niet tot op het bot kunt blijven beledigen. Meerendeel van de Nederlanders zijn niet praktizerende christenen of niet gelovig maar ik durf er om te wedden dat als wij constant te horen krijgen dat wij christenen, terroristen, criminelen, vrouwen onderdrukkers zijn enz. en dat jaar in jaar uit dat zelfs de ongelovigsten onder ons zich scharen achter het christendom.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:21   #23
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik ga morgen hetzelfde film maken, maar dan vervang ik alles.

Moslims=joden
Islam=Jodendom

Wie gaat mijn film financieren?

Laten we nou eens eerlijk zijn. Iemand die de Tora kent, weet dat in Tora heeel veeel geweldadige teksten staan en dat niet alleen tegenover moslims, maar ook tegen christenen.

Elke niet jood is een varken en dat staat in Tora.

Geert Wilders is teveel beinvloed door de joden in Israel, want hij heeft daar een tijdje gewoond en daarna heeft hij in afgelopen 25 jaar, 40 x Israel bezocht.

Alle geweldadige filmpjes die je ziet in Iraq, Afghanistan en Palestina. Zijn allemaal gebeurd NA de inval van Amerika daar. Voor de oorlog was dat niet gebeurd, dat wat je ziet in Wilders film.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:26   #24
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
De ervaring heeft geleerd dat iedere moslim-thread op dit forum uitloopt in ruzie, dus ik ga d'r maar verder niet op in.
Als je ontopic blijft komt er geen ruzie. Indonesië of bijvoorbeeld de rode brigades in Italië die verantwoordelijk zij voor genoeg onschuldige doden moet je niet erbij halen. Dan wordt de topic onmiddellijk gesloten.

Blijf ontopic.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:34   #25
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Sterker nog, orthodox joden mogen vrouwen geen hand geven want ze zou wel eens onrein kunnen zijn op dat moment. Alsof we varkens zijn (en dat zijn zulke leuke intelligente beesten. En de onsmakelijke uitspraken van de katholieke kerk liegen er ook niet om. De ellende is dat we de religie de schuld geven terwijl het toch echt de mensen zijn die het doen. waarom heb je altijd mensen die de religie of overtuiging tot in het uiterste willen doorvoeren. Wat dat betreft is Wilders geen haar beter dan welke moslim extremist.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:43   #26
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Persoonlijk vind ik dit(de film, niet agatha's reactie) toch al te erg. De manier waarop hij de groep afschildert, de vooroordelen verergert, en in feite een beeld schetst van zogenaamde "moslims" (alsof die onder een noemer te vatten zijn), hun gewelddadigheid en zongenaamde gevaar in de kijker zet, en daarmee exact doet wat hij de mensen uit zijn film verwijt, nl zelf een gevaar vormen en zelf een gevaar creëren door vooroordelen te versterken en spanningen uit te buiten. Precies het Vlaams Blok. En het ergste is ook nog dat er waarschijnlijk toch een aantal mensen hier met open ogen gaan intuinen.

En daarbij, in de Bijbel staan evengoed zeer veel gewelddadige elementen, het zijn beide boeken die metaforisch zijn, niet concreet.

Van verdraagzaamheid heeft dit ventje blijkbaar nog nooit gehoord. Zolang het maar kijkcijfers en aandacht oplevert?? Eigenlijk is zijn poging ronduit zielig, ware het niet dat het effect, de uitwerking, helaas een tikkeltje! gevaarlijk is.

Hopen maar!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:47   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Gaat 't over de islam, dan is Simbah prompt weer terug. Zometeen komt Zimza ook.

Indonesië is het grootste moslimland waar bovendien nooit een Amerikaanse inval is geweest. Hartstikke on-topic.

Maar we stranden weer in herhaling van de vele vorige islam- en GW-threads.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:50   #28
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Volgens mij gaat het hier vooral om de rol van Wilders. Dat er in veel landen geen persvrijheid, democratie en recht van vrije mening is niet alleen voorbehouden aan islamitische landen. Ik zou nu niet graag een Tibetaanse monnik willen zijn b.v.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 13:59   #29
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah Bekijk bericht
Als je ontopic blijft komt er geen ruzie. Indonesië of bijvoorbeeld de rode brigades in Italië die verantwoordelijk zij voor genoeg onschuldige doden moet je niet erbij halen. Dan wordt de topic onmiddellijk gesloten.

Blijf ontopic.
Dit deel van Haarweb is bedoeld om over van alles en nog wat te kunnen praten. Discussies worden niet zomaar gesloten. Een belangrijk moment om een discussie te sluiten is het moment waarop de mensen hier geen respect meer tonen voor elkaar of voor andere mensen. Jullie zijn volwassen mensen, laat het gewoon zo ver niet komen.

Bij voorbaat al insinueren dat 'wij' van Haarweb wrede dictatoren met een eigen agenda zijn en de eerlijke vrije posters 'onze' onschuldige slachtoffers, dat is heel erg flauw en manipulatief. Het beperkt de vrijheid van handelen en dwingt mensen in een hokje waar ze zich niet prettig in voelen.

Je mag bij een discussie wat mij betreft de meest vergezochte argumenten erbij slepen en de meest onzinnige theehuispraat, zolang je de persoon die daarop een berg veronderstellingen, halfbakken borrelpraat of onderbuikgevoelens jouw kant op schuift maar in zijn of haar waarde laat.

Zelf ga ik doen wat Hanna doet, me niet in deze discussie mengen, omdat ervaringen uit het verleden mij geleerd hebben dat ieder zinnig punt een groot risico loopt om snel verloren te gaan tussen op emoties gebaseerde argumenten, kennis uit de vijfde hand en vooral tussen beledigingen die wederbeledigingen opvolgen.

Zie mijn verdere zwijgen dus niet als zwakte, maar als uiting van mijn persoonlijke gevoel van morele en intellectuele superioriteit
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 28 maart 2008 om 14:15 Reden: Opmerking van Agatha ter harte genomen
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2008, 14:07   #30
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Zelf ga ik doen wat Hanna doet, me niet in deze discussie mengen, omdat ik weet dat ieder zinnig punt snel verloren zal gaan tussen op emoties gebaseerde argumenten, kennis uit de vijfde hand en vooral tussen beledigingen die wederbeledigingen opvolgen.
Ik vind dit al niet echt van respect getuigen. je doet net alsof de haarwebbers als ongecontroleerde projectiele maar er oplos spuien.
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.