Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 februari 2008, 01:55   #16
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ole Bekijk bericht
mijn vraag is wie heeft er na een paar jaar na dat hij een HT (striptechniek) heeft gehad zijn hoofd kaal geschoren omdat hij geen zin had in nog een HT of omdat hij ontevreden was.
Ik heb het 3 weken geleden gedaan. Wilde wel is weten hoe me dit stond. Het stond me wel goed aan de voorkant, maar aan de achterkant is het 1 grote verschrikking, want ik heb er echt een enorm litteken aan over gehouden. Laat het nu toch maar weer groeien.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2008, 08:32   #17
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ik heb eergisteren na 4 kleine fut's een fue behandeling gehad, hierdoor moest al mijn haar eraf, je ziet de lidtekens erg goed, dus laat mijn haar weer groeien.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2009, 10:15   #18
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Ik zag gisteren op straat een man met haren van ongeveer 1 centimeter lopen, maar met een enorme kale jaap van oor tot oor, en boven midden op zn hoofd een eiland met haar...
Zag er raar uit, laat het dan groeien of scheer het helemaal af zou ik zeggen..
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2009, 23:46   #19
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink benieuwd

ik ben ook benieuwd hoe mijn hoofd er zal uitzien na geschoren te zijn voor FUE , met mijn FUT lidteken van oor tot oor , vanaf 6mm zie je niks van een lidteken , op 4 a 5 mm zie je een lijntje in mijn haar , een schijn , maar voor FUE moet het nog korter tot 2mm ofzo ? dusja ik zal de eerste 2 weken niet veel buitenkomen denk ik
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 23:34   #20
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik zag gisteren op straat een man met haren van ongeveer 1 centimeter lopen, maar met een enorme kale jaap van oor tot oor, en boven midden op zn hoofd een eiland met haar...
Zag er raar uit, laat het dan groeien of scheer het helemaal af zou ik zeggen..

Was ik dat niet ??
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 23:45   #21
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik ben ook benieuwd hoe mijn hoofd er zal uitzien na geschoren te zijn voor FUE , met mijn FUT lidteken van oor tot oor , vanaf 6mm zie je niks van een lidteken , op 4 a 5 mm zie je een lijntje in mijn haar , een schijn , maar voor FUE moet het nog korter tot 2mm ofzo ? dusja ik zal de eerste 2 weken niet veel buitenkomen denk ik
Je zal ook heel goed je dichtheid kunnen waarnemen van de transplantatieharen.

Elke keer als ik mijn hoofd millimeter, kan ik het beste zien of er de afgelopen weer wat is bijgekomen. Tegelijkertijd merk ik ook steeds op, dat ik toch best nog een eindje te gaan heb.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2009, 20:37   #22
qwerty2008
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Berichten: 28
Zou graag de tijd willen terug draaien... nu durf ik niet mn kop kaal scheren ivm lidteken.
hoop dat er snel wat goeds komt om dat te bedekken
qwerty2008 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2009, 20:37   #23
qwerty2008
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Berichten: 28
het is litteken hehehe
qwerty2008 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2009, 20:56   #24
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qwerty2008 Bekijk bericht
Zou graag de tijd willen terug draaien... nu durf ik niet mn kop kaal scheren ivm lidteken.
hoop dat er snel wat goeds komt om dat te bedekken
Je kunt een littekencorrectie overwegen, enig idee hoe breed en lang je litteken(s) is/zijn?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 20:24   #25
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink dat is het probleem juist , dat lidtekenweefsel....

ok er is die haircloning en follica in de maak , ook histogen
het zal er komen alleen is de vraag : werkt dit op lidtekens ?
aangezien ht in een lidteken ook totaal geen garantie geeft op succesvol aanslaan van de grafts....

in lidtekenweefsel is de structuur en doorbloeding anders

het is totaal niet zeker dat die cloning aanslaat op lidtekens , ook follica geeft geen garantie , en die histogen verbeterd die vellushaartjes , welke ook niet meer aanwezig zijn in lidtekens....

best is zo weinig mogelijk lidtekenweefsel hebben , die nieuwste middelen zullen goed aanslaan op kale plaatsen zonder lidtekens

voor deze reden zou ik ook pro fue zijn...
maar ik heb ook al een fut gehad hoor , dusja ik zit in hetzelfde schuitje , maar mijn lidteken is niet groot qua diameter dan , wel heel lang, van boven ene oor zo in wijde boog naar beneden door tot boven het andere oor , ze hebben toen een maximum fut gedaan , meer konden ze er niet uithalen in een ht

ik hoop dat ik mis ben hoor, echt waar, maar ik heb er geen goed idee van
mischien cloning waarbij men cellen inspuit dat nieuw haartjes aanmaakt , maar garanties zijn er niet

die dermografting die verbergt het lidteken meer, maar volgens een kennis zou er geen haar meer ingeplant kunnen worden op dat gebied erna , dus beter passen hierop

mischien bodyhair inplanten in het lidteken ? als dat dan aanslaat natuurlijk
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 4 juli 2009 om 20:27
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 21:05   #26
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ok er is die haircloning en follica in de maak , ook histogen
het zal er komen alleen is de vraag : werkt dit op lidtekens ?
aangezien ht in een lidteken ook totaal geen garantie geeft op succesvol aanslaan van de grafts....

in lidtekenweefsel is de structuur en doorbloeding anders

het is totaal niet zeker dat die cloning aanslaat op lidtekens , ook follica geeft geen garantie , en die histogen verbeterd die vellushaartjes , welke ook niet meer aanwezig zijn in lidtekens....

best is zo weinig mogelijk lidtekenweefsel hebben , die nieuwste middelen zullen goed aanslaan op kale plaatsen zonder lidtekens

voor deze reden zou ik ook pro fue zijn...
maar ik heb ook al een fut gehad hoor , dusja ik zit in hetzelfde schuitje , maar mijn lidteken is niet groot qua diameter dan , wel heel lang, van boven ene oor zo in wijde boog naar beneden door tot boven het andere oor , ze hebben toen een maximum fut gedaan , meer konden ze er niet uithalen in een ht

ik hoop dat ik mis ben hoor, echt waar, maar ik heb er geen goed idee van
mischien cloning waarbij men cellen inspuit dat nieuw haartjes aanmaakt , maar garanties zijn er niet

die dermografting die verbergt het lidteken meer, maar volgens een kennis zou er geen haar meer ingeplant kunnen worden op dat gebied erna , dus beter passen hierop

mischien bodyhair inplanten in het lidteken ? als dat dan aanslaat natuurlijk
Ik heb zelf ook littekens van oor tot oor, maar punt bij mij is dat ze erg breed zijn, dus dat het gauw opvalt als ik mijn haar kort heb. Maar laat het wel kort knippen en heb wel eens opmerkingen daarover gehad.

Ik heb ook littekens van een FUT gezien die ik amper kon ontdekken... dus heb er goede hoop op dat bij mijn volgende FUT de littekens flink verkleind worden!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 22:12   #27
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool ik hoop dit natuurlijk ten sterkste voor jouw

wel ik heb ook geen volgende fut meer gekozen vanwege stretching van de huid , ik dacht eens gelezen te hebben dat huid een bepaald % kan meerekken , en eens daar voorbij dat de lidtekens redelijk groot kunnen zijn

mischien is bij die persoon dat het nauwelijks te zien is wel een hele kleine fut geweest (niet te brede strook) en ook zijn eerste en enige fut...

ik heb wel al mooie verbeteringen gezien van grote fut lidtekens dat men dan weggehaald heeft via die trico... eum closure trico dingens

dusja goede hoop voor jouw , goed uitgevoerd kunnen je lidtekens wel veel minder zichtbaar worden , mijn enige vraag is : steeds rekken van je hoofdhuid moet toch gevolgen hebben ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 22:23   #28
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel ik heb ook geen volgende fut meer gekozen vanwege stretching van de huid , ik dacht eens gelezen te hebben dat huid een bepaald % kan meerekken , en eens daar voorbij dat de lidtekens redelijk groot kunnen zijn

mischien is bij die persoon dat het nauwelijks te zien is wel een hele kleine fut geweest (niet te brede strook) en ook zijn eerste en enige fut...

ik heb wel al mooie verbeteringen gezien van grote fut lidtekens dat men dan weggehaald heeft via die trico... eum closure trico dingens

dusja goede hoop voor jouw , goed uitgevoerd kunnen je lidtekens wel veel minder zichtbaar worden , mijn enige vraag is : steeds rekken van je hoofdhuid moet toch gevolgen hebben ?
De mensen van Transhair, waar ik de ingrepen laat doen, beweren dat het goed kan. Ik ben er ondertussen diverse malen geweest (ga er vrijdag weer heen), en ik heb ze ervaren als behoudende mensen, waarmee ik bedoel dat ze geen risico's zullen nemen en de te behalen resultaten naar beneden schatten. Dit in tegenstelling tot elders waar me gouden bergen werden beloofd....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 22:24   #29
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dusja goede hoop voor jouw , goed uitgevoerd kunnen je lidtekens wel veel minder zichtbaar worden , mijn enige vraag is : steeds rekken van je hoofdhuid moet toch gevolgen hebben ?
Huid is enorm rekbaar. Kijk maar eens bij mensen die 200 kilo wegen of bij die stammen die hun oorlellen of lippen oprekken. Ik vraag me dus af hoeveel zorgen je daadwerkelijk moet hebben over de rekbaarheid van je huid bij een tweede ingreep (aangenomen dat er wel wat jaren overheen zijn gegaan).

Je kunt zelf bedenken wat er gebeurt als je een stuk huid weghaalt. De omgeving zal moeten rekken om het ontstane gat aan te vullen. Als die omgeving behaard is, dan zal de afstand tussen de haren ook ietsjes groter worden. In de nabijheid van het litteken zal je haardichtheid dus afgenomen zijn.

Wat je wel zal zien bij een tweede ingreep is dat er voor een even grote ingreep een bredere reep huid nodig zal zijn; naast het oude litteken dat geen haren opbrengt moet er ook meer huid worden weggesneden om evenveel haren te kunnen oogsten. Misschien dat daardoor het risico op rek dus wel groter wordt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 22:24   #30
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dusja goede hoop voor jouw , goed uitgevoerd kunnen je lidtekens wel veel minder zichtbaar worden , mijn enige vraag is : steeds rekken van je hoofdhuid moet toch gevolgen hebben ?
En ach, er groeien dan toch haren overheen
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Heeft therapie voor mij nog zin? Dino TTM - Algemeen 3 15 mei 2005 12:38
toch maar even marla TTM - Algemeen 7 27 oktober 2002 18:59
Heeft er iemand wel eens van klitwortel gehoord michel73 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 13 oktober 2002 18:28
Heeft sex invloed op je haaruitval ??? Emilio AGA - Algemeen 1 24 april 2002 23:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.