Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2009, 11:38   #46
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Dit is ook te verwachten, een HT ziet er altijd beter uit op ooghoogte.
Altijd onthouden dat een volle bos haar van iemand zonder haarverlies meestal rond de 80-100 grafts per cm2 heeft.
Dus als je een dichtheid van 50 grafts plaats dan is dat nog steeds maar de helft of iets meer van de originele dichtheid.

Wat voornamelijk bepalend is is de dikte van de haren. Iemand met zeer dikke haren zal een dichter lijkend resultaat hebben dan iemand met dichtheid 50 gr en fijn haar.
Klopt bverotti . Ik mag tot nu toe anders niet ontevreden zijn ,want kan mijn haar mooi naar achteren kammen, maar met het fijne haar dat ik heb vind ik het toch nog wat te dun ,vooral onder het volle zonlicht bv. Daarom zou ik vooral in het frontale gedeelte iets van een 70 grafts cm2 willen ...dit moet wel voldoende zijn denk ik.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 11:42   #47
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik heb inderdaad ook 50 grafts per cm2 al vreselijk veel als je zoveel stipjes op een cm2 plaatst, en daarbij is elke graft ook nog iets van 2,3 haren...
Ja maar in werkelijkheid toont/is dat niet zoveel. Ik heb dat ook eens gedaan ,zo vierkantje getekent van 1 cm2 en daar 50 puntjes opgezet ,en dat is idd veel ,maar in real is dat echt wel anders ,dan lijken het precies maar 15 puntjes norwood zegt het ook ,en dat is zo....
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 11:46   #48
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
hoeveel mensen hebben die hoge dichtheid en hoeveel mensen behouden die hoge dichtheid door je jaren heen.

ik zie wel eens opaatjes en ouderen met een haarstatus alsof ze 16 zijn (op het grijze na ) maar volgensmij krijgt het merendeel toch wel minder haar na een tijdje ...
Helemaal juist ,we hebben het er deze week nog over gehad ,en vandaar dat je toch ook wel een beetje voorzichtig met je donor moet zijn ...of het zou achteraan wel eens heeeeeel dun kunnen worden laters ...en als je dan met een scar van een FUT zit achteraan op je hoofd.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 19:18   #49
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Sneu, geen enkele kliniek kan dingen beloven. Hoe pijnlijk de situatie ook is, ze willen allemaal dat wij happy de wijde wereld in gaan. Kunnen er dingen fout gaan ? Absoluut. Ik vind het erg opvallend dat het verschil tussen rechts en links zo groot is. Ik weet ook dat er bijgehouden wordt wie van de assistenten, welke kant heeft gedaan. De één kan wat minder nauwkeurig zijn, dan de ander. Gevolg, beschadigde grafts = geen groei. Ik blijf me toch wel verbazen dat zulk precisie werk aan jonge meiden wordt overgelaten.

Moet er wel bij vermelden dat ik zeker er op vooruit ben gegaan hoor (als dit mijn situatie was, VOOR mijn HT dan had ik het denk niet eens gedaan) maar dit moet gewoon beter. Ik heb heel fijn haar en absoluut geen hoge dichtheid per cm2 van nature. Waag echt te betwijfelen of ik wel de minimale 80 grafts per cm2 heb. Des te meer teleurstellend dat het verschil zo groot is.

Geen twijfel over mogelijk dat AC met een goede oplossing gaat komen, mocht het zo blijven. Maar we moeten nog ff.
maar dan had de consulent hier eerlijk over moeten zijn.ik ben niet zomaar naar de eerste beste kliniek gestapt.alleen hun kwamen goed en proffessioneel bij mij over.ik heb zelfs niet direct ja gezegd.maar mocht er een half jaar over nadenken .na 2 maanden weer contact met hem opgenomen.waarin hij dit nogmaals bevestigde .ik heb mijn verhaal gedaan .het werd feu omdat iki altijd een kort kapsel heb.en bovenop wou ik weer stekeltjes zoals ik dat in het verleden ook heb gehad.is dit haalbaar .ja .echt waar en is die aantal grafts dan voldoende / ja dus ik hoef niet no0g een keer ? nee.echt waar ? ja .ZO ging dat dus.
je begrijpt wel dat als dit zo blijft hoe wil ac dit dan compenseren?.
ik ga ook niet meer voor de derde controle maar allleen nog maar na de eindcontrole bij de heer feriduni.waarom? volgens hem is er wel wat te zien en zijn er wel haren bovengekomen .punt is aleen dat je hier wel voor en na foto voor moet gebruiken .dan had hij gewoon openkaart moeten spelen.Voorlopig vind zelfs mijn vriendin het tegenvallen en valt het noiemand in mijn omgeving op.overigen heeft niet de heer feriduni de ht uitgevoerd maar zijn assistenten .hij kwam alleen maar om de deur heen kijken .maar nomaals ik moet de 7 de maand nog in.....mar er zal toch nog wel het een en ander moeten veranderen.en norwood wat betreft de foto ik hou er niet zo van om mijn vfoto zo op het web te publiceren en ik weet ook niet hoe het precies moet .mischien later .maar je zult mij op mijn woord moeten geloven .ik krijg steeds meer de indruk dat als het goed uitpakt dat ze dan blij met je zijn maar als het niet goed uitpakt ze tochm iets minder klantvriendelijker reageren ...(zoals nee hij is nou even niet ter beschikking en dergelijke).Ook is wat betreft de afspraken nogal een
probleem aangezien ik een eind moet rijden doe je dit zomaar niet.zij kunnen wanneer imk niet kan en wanneer ik kan kunnen hun niet ..ik kan niet zomaar een dag vrijnemen onder het motto ...jaik moet voor controle voor mijn ht ....Kijk een iemand op mijn werk weet er wel van en zegt dat hij ook wel wat ziet omdat hij hierop let en weet maar om nu te praten over een kopje met haar en dat voor dat geld? verklaart hij mij nu voor gek
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 19:22   #50
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Klopt bverotti . Ik mag tot nu toe anders niet ontevreden zijn ,want kan mijn haar mooi naar achteren kammen, maar met het fijne haar dat ik heb vind ik het toch nog wat te dun ,vooral onder het volle zonlicht bv. Daarom zou ik vooral in het frontale gedeelte iets van een 70 grafts cm2 willen ...dit moet wel voldoende zijn denk ik.
ja ik heb nog duizend ter beschikking maar met mijn oppervlakte zou ik dan theoretisch ook op 70cm2 kunnen komen .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 20:54   #51
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Hehe, eerlijk antwoord...het zou me zeker aan het twijfelen hebben gebracht, heel erg zelfs.
Kan ik me heel goed voorstellen, maar die dames kunnen ook heel precies snijden.
Zou het eruit boren van de grafts zoveel moeilijker zijn?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 22:02   #52
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Dit is ook te verwachten, een HT ziet er altijd beter uit op ooghoogte.
Altijd onthouden dat een volle bos haar van iemand zonder haarverlies meestal rond de 80-100 grafts per cm2 heeft.
Dus als je een dichtheid van 50 grafts plaats dan is dat nog steeds maar de helft of iets meer van de originele dichtheid.

Wat voornamelijk bepalend is is de dikte van de haren. Iemand met zeer dikke haren zal een dichter lijkend resultaat hebben dan iemand met dichtheid 50 gr en fijn haar.
\
ja maar bij de feu methode word jouw donorgebied ook minder dus na een ht met de feu van 50grafts per cm2 moet dit eigenlijk toch redelijk dicht bij de dichtheid komen van de zijkanten.want die is na de ht natuurlijk geen 80cm2 meer en zo past dit toch weer mooi bij elkaar
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 22:15   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Het is FUE, Snue
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 22:26   #54
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is FUE, Snue

Wat ben jij toch een fuestneus!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 00:08   #55
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ja ik heb nog duizend ter beschikking maar met mijn oppervlakte zou ik dan theoretisch ook op 70cm2 kunnen komen .
Met 1000 grafts doe je niet echt veel hoor. Als je 70 grafts per cm2 wil ,is dit amper een lapje van 7 cm lang op 2 cm breed dat je hiermee bedekt . Dat is 14 cm2 x 70 grafts = 980 grafts.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 09:21   #56
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
1000 is niks. 2 kleinere inhammen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 21:31   #57
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Met 1000 grafts doe je niet echt veel hoor. Als je 70 grafts per cm2 wil ,is dit amper een lapje van 7 cm lang op 2 cm breed dat je hiermee bedekt . Dat is 14 cm2 x 70 grafts = 980 grafts.
ik bedoel ook als opvulling van de 3000 die ik er al heb.deze dichtheid zou nu rond de 50 cm/2 .wil ik dus 70 of 65 cm/2 hebben over 55 cm/2 dan is dat dus 20 x 55cm/2 is= ......................
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 21:34   #58
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is FUE, Snue
dank u voor de correctie
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 23:40   #59
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ik bedoel ook als opvulling van de 3000 die ik er al heb.deze dichtheid zou nu rond de 50 cm/2 .wil ik dus 70 of 65 cm/2 hebben over 55 cm/2 dan is dat dus 20 x 55cm/2 is= ......................

Tja, lekker verstandig; je laatste 1000 grafts spenderen om van een dichtheid van 50 naar 65 te gaan.
Als je met 50 grafts/cm2 niet tevreden bent, zul je dat met 65 ook niet zijn.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2009, 00:00   #60
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ik bedoel ook als opvulling van de 3000 die ik er al heb.deze dichtheid zou nu rond de 50 cm/2 .wil ik dus 70 of 65 cm/2 hebben over 55 cm/2 dan is dat dus 20 x 55cm/2 is= ......................
sneu ,ik zou absoluut eerst het resultaat afwachten . Als er een zone is waar minder grafts aangeslaan zijn ,kan je de boel met het donor dat je nog hebt, mooi laten verdichten. Bij mij is mijn linker inham trouwens ook wat minder dan mijn rechter ,en dat word nu opgelost bij de volgende HT. Wat donor betreft heb ik geen probleem ,kunnen er terug 3000 uithalen.

Ik weet ook niet welk gebied er behandeld is bij je . Als het vooral het frontale gedeelte is ,denk er dan aan dat je bovenaan plus je vertex (kruin) ook nog kan kaal worden in de toekomst. Als je donor dan opgebruikt is ,heb je pech.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 3 juli 2009 om 00:03
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jullie ervaring! eriko Chirurgische behandelingen 72 8 februari 2009 16:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.