Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2011, 22:59   #1
elisabeth01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 40
alternatief Dr. Lee 6%+

Sinds vorig jaar lente gebruikte ik minox 6% + 1mg finasteride (topical). Het hielp echt fantastisch. Voor het eerst in een paar jaar, bijna geen haaruitval meer en na een half jaar weer volle bos. Dr. Lee is niet meer en ik heb 5% bij Biovea Dld besteld. Gebruik het nu ruim twee maanden en heb weer veel haaruitval. Dat betekent dat:
- of die 1mg finasteride heel goed werkt. In dat geval: wie weet een alternatief of waar finasteride als topical is te verkrijgen?
- of de minox die ik van Biovea heb gekregen is nep (flesjes waren niet geseald, pipet zat al in het flesje). Heeft een van jullie misschien ook dit vermoeden?
Ik hoor graag jullie advies! Alvast heel erg bedankt.
Elisabeth
elisabeth01 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 00:47   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Misschien is dit een goed alternatief, of gewone minoxidil 5% in combinatie met dit
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 10:16   #3
elisabeth01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 40
Hanna, Super bedankt voor deze links! Ik heb de afgelopen dagen al heel wat rond gesurft, maar dit bedrijf kende ik nog niet. Precies wat ik nodig heb. Thanks!!
elisabeth01 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 11:43   #4
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
Kan topical finasteride geen kwaad als je nog een kinderwens hebt? Ik ben 35j maar ik zou graag nog een kind willen. Zelf gebruik ik de spiro 2% van genhair, ik neem aan dat gebruik van topische spiro geen kwaad kan als je nog een kinderwens hebt??
De spiro 2% gebruik ik sinds vorige vrijdag en ik merk eigenlijk nog niet veel, heb nog veel haaruitval, daarom dat ik erover denk om de topical finasteride te gaan bestellen, vandaar mijn vraag of topical finasteride kan gebruikt worden door vrouwen met een kinderwens..
sem is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 11:52   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sem Bekijk bericht
Kan topical finasteride geen kwaad als je nog een kinderwens hebt? Ik ben 35j maar ik zou graag nog een kind willen. Zelf gebruik ik de spiro 2% van genhair, ik neem aan dat gebruik van topische spiro geen kwaad kan als je nog een kinderwens hebt??
De spiro 2% gebruik ik sinds vorige vrijdag en ik merk eigenlijk nog niet veel, heb nog veel haaruitval, daarom dat ik erover denk om de topical finasteride te gaan bestellen, vandaar mijn vraag of topical finasteride kan gebruikt worden door vrouwen met een kinderwens..
Ik zou de vraag ook bij je huisarts leggen en van spiro heb ik geen verstand, maar finasteride is een stof die je als zwangere vrouw zeer zeker niet in je systeem wil! Niet eens aanraken, laat staan in een topical op je hoofd smeren. Je moet er heel ruim vantevoren mee stoppen dus.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 12:52   #6
amabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 25
Ik heb wel eens van mijn huisarts gehoord dat de Minoxidil op het internet vaak nep is. Ik gebruik zelf Minoxidil die ik bestel op Minoxidil-bestellen.com. Denken jullie dat deze wel echt is? Ik merk na 2 maanden 5% nog weinig remming van de haaruitval. De Minoxidil is van UHP geloof ik.
amabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 13:45   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sem Bekijk bericht
De spiro 2% gebruik ik sinds vorige vrijdag en ik merk eigenlijk nog niet veel, heb nog veel haaruitval..
Zo snel kun je ook geen resultaat verwachten, er zullen nog heel wat haren uitvallen die reeds aangetast waren.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 13:49   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amabelle Bekijk bericht
Ik heb wel eens van mijn huisarts gehoord dat de Minoxidil op het internet vaak nep is. Ik gebruik zelf Minoxidil die ik bestel op Minoxidil-bestellen.com. Denken jullie dat deze wel echt is? Ik merk na 2 maanden 5% nog weinig remming van de haaruitval. De Minoxidil is van UHP geloof ik.
Ik kan me niet voorstellen dat Spectral UHP nep zou zijn, maar test anders gewoon een ander merk minoxidil uit, b.v. van genhair.com
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 15:18   #9
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Zo snel kun je ook geen resultaat verwachten, er zullen nog heel wat haren uitvallen die reeds aangetast waren.
ja weet ik, maar ga je mij geloven dat mijn haaruitval sterk verminderde na 2 dagen gebruik van Dr Lee's topical spiro.. gek hé, of toeval mss.. in ieder geval, we zullen zien..
dus topical finasteride is niet goed voor vrouwen die kinderwens hebben? Ben niet zwanger hoor, heb nog niet eens een vriend ...
sem is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 18:48   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je mag als vrouw best finasteride gebruiken, als je er maar goed voor zorgt dat je dan niet zwanger raakt, omdat het gevolgen kan hebben voor de foetus.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2011, 23:38   #11
hey101
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 105
We're very sorry to inform you that Regrowth LLC has to suspend all operations at this time. In an ongoing audit, the U.S. FDA has deemed our medications to be 'unapproved illegal drugs'. The exorbitant cost of new drug development precludes our pursuing New Drug Applications (NDAs).



^^^dr lee zijn website


hmmm....
hey101 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2011, 01:55   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Oud nieuws. Daarom wordt sindsdien volop elders besteld.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2011, 21:39   #13
Juul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2003
Berichten: 86
Spectral UHP

Al 3 weken ben ik met Biovea in de weer om een Minoxidil te vinden die minder vet is dan de Spectral UHP. Helaas krijg ik telkens geen reactie. Hebben jullie een tip voor wat betreft een niet vette minoxidil? Ook ik heb jarenlang de minox van dr Lee gebruikt, maar dat bedrijf is inderdaad ter ziele.
Juul is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 11:55   #14
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Hoi,

Kan iemand vertellen waar dan wel te bestellen? Wie heeft er goede ervaringen met andere minoxidil dan die van dr. Lee? Ik heb geen zin om geld uit te geven voor een nepproduct!

Alvast bedankt! Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 13:00   #15
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Hoi,

Kan iemand vertellen waar dan wel te bestellen? Wie heeft er goede ervaringen met andere minoxidil dan die van dr. Lee? Ik heb geen zin om geld uit te geven voor een nepproduct!

Alvast bedankt! Sammy
Ik kan u alvast zeggen dat de UHP van Biovea niks heeft geholpen bij mij... k heb de Kirkland besteld nu..
sem is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.