Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2005, 20:32   #46
joeser
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 74
Laurensj,

Ik was er inmiddels terechtgekomen. Ik ben me helemaal te pletter geschrokken, echt...
Toch, nog steeds, vind ik sommige dingen vaag. Ik ken gewoonweg niet alle feiten, dus het is mij niet helemaal duidelijk of alles goed is verlopen. Maar ik stel mijn vertrouwen in het oordeel van de moderators en hoop later iets meer details te horen.
Wat een ontzettend schokkend verhaal.
__________________
24 jaar

proscar
Minoxidil 5%
joeser is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:35   #47
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Dat is het probleem denk ik Haarmannetje, wij geloven snel bepaalde mensen en stoppen al onze hoop erin. Ik niet meer na innovate. Dus ik neem dit niet echt hoop op. Als sonofsam de boel oplicht, boeien...zolang hij mij maar niet met geld oplicht. Als die pil komt zie ik het wel. Tot die tijd zit ik aan mn fluridil
Jij gebruikt ook Fluridil ? Best veel tegenwoordig hier . Maar inderdaad, ik heb hetzelfde als jij, maar er zijn veeeeel meer gebruikers hier. En veel laten zich er wel helemaal door meeslepen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:36   #48
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Luister mensen, mij maakt het niet uit wie jullie geloven.

Het management heeft wel z'n conclusies getrokken, doen jullie dat maar allemaal voorzich. Wij kunnen niemand dwingen ons te geloven. Je zou kunnen overwegen zelf te bellen als je me niet gelooft.

Ik voelde mij echter wel genoodzaakt iedereen te waarschuwen, want ik weet niet wat de motieven van Osama zijn. Wie weet wil hij wel mensen vergiftigen met nep-pillen. Dat wilde ik dus voor zijn. Dat mag paranoia klinken, maar iemand die zo hard kan liegen is vast tot meer in staat.

Deze discussie is voor mij dus zinloos: wij hebben onze conclusies getrokken op grond van keiharde bewijzen. Doen jullie dat voor jezelf, maar pas op met wat je aanneemt. Er lopen een hoop gekken rond op deze aardbol!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:37   #49
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Jij gebruikt ook Fluridil ? Best veel tegenwoordig hier . Maar inderdaad, ik heb hetzelfde als jij, maar er zijn veeeeel meer gebruikers hier. En veel laten zich er wel helemaal door meeslepen.

Jep dag 2 van fluridil Prima SPUL!!!!
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:44   #50
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Laurens: blijkbaar is er geen enkele manier om jou te overtuigen of de rest.

Als later zal blijken dat ik gelijk heb, dan zul je wel anders naar de wereld gaan kijken.

Niettemin leg ik me neer bij jullie oordeel.

Moet ik nu het haarweb verlaten?

Son of Sam

PS jullie hoeven me niet te bannen: als jullie me weg willen hebben, zal ik gaan
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:44   #51
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
PS jullie hoeven me niet te bannen: als jullie me weg willen hebben, zal ik gaan
aahhh zielig

De accounts sonofsam en Ephrapha worden sowieso verbannen. Je mag natuurlijk ook nu al weggaan: hoe sneller hoe beter.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:49   #52
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Wanneer gaat de ban er op? Hoelang krijg ik nog om mijn gelijk te bewijzen?

PS je hoeft niet zo cynisch te doen, ook al zul je wel voor 100% in je gelijk geloven
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:52   #53
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Wanneer gaat de ban er op? Hoelang krijg ik nog om mijn gelijk te bewijzen?

PS je hoeft niet zo cynisch te doen, ook al zul je wel voor 100% in je gelijk geloven
MORGEN word je van de site verbannen. En je hebt geen tijd meer om je gelijk te bewijzen, aangezien je ongelijk al keihard is vastgesteld.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:04   #54
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:06   #55
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
En dan even een gepaste songtekst van Pink Floyd, The Wall, Goodbye Cruel World:

Citaat:
Goodbye cruel world,
I'm leaving you today.
Goodbye,
Goodbye,
Goodbye.

Goodbye, all you people,
There's nothing you can say
To make me change my mind.
Goodbye.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:07   #56
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.
Er valt niets te bespreken! Je gaat weg en je blijft weg.

Oh ja, en check nog ff deze site.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 16 februari 2005 om 01:10
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:08   #57
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.
Nuttige info? Iedereen kan die informatie voor zichzelf opzoeken. Jij hebt die info gebruikt als dekmantel voor je praktijken. Waarom hou je nu niet gewoon op?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:10   #58
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Tja .. eigenlijk toch geen slecht idee: de afbraak van DHT stimuleren, ware het dat DHT zelf een afbraakproduct is. Ik weet niet wie gelijk heeft in deze discussie, maar die SoS-topic (en alle wondermiddel-topics in het algemeen) zinde me vanaf dag 1 al niet. Ben dan toch wel het type dat eerst de kat uit de boom kijkt.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:27   #59
schimpie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2005
Berichten: 1
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Beste mensen,

Ik ben nog 4 uur terug of ik kom er achter dat het Haarweb compleet over me heen gevallen is.

Naar het schijnt gelooft opeens niemand meer in de "Son of Sam". Aanleiding? Blijkbaar zit ene Ephrapha met eenzelfde IP-adres als ik op het Haarweb te chatten.

Er zijn 2 verklaringen mogelijk:
1. Ik ben een oplichter
2. Ephrapha gebruikt hetzelfe IP-adres als ik

Ik ben geen oplichter. Dus moet punt 2 wel op gaan. De afdeling waar ik zit heeft ongeveer 40 computers, allen met dezelfde IP-adres. Hoe het verder in het AMC is, kan ik niet zeggen, misschien hebben de overige computers ook eenzelfde adres. Waar ik naartoe wil: iemand gebruikt die computers en chat hier op het forum. Doch Ephrapha en ik zijn niet hetzelfde!

Laurens heeft daarnaast blijkbaar lopen bellen met het AMC om te vragen of het onderzoek naar de SOS-pil loopt. Hij heeft daarbij te horen gekregen dat dit onderzoek niet loopt. Het onderzoek wat ik doe gaat 1. niet gebukt onder de naam SOS, 2. is een particulier onderzoek dat gesubsidieerd wordt door het AMC, maar waarbij het protocol en het patent op mijn naam staan. Als je iemand in het AMC zou vragen naar de SOS-pil, kunnen ze dit ALLEEN weten als ze in het onderzoeksteam zitten.

Ik vind het spijtig dat ik blijkbaar mijn krediet bij jullie heb verspeelt, maar ik vind het nog spijtiger dat Laurens, Haarmannetje en Jaapie in mijn personal stuff lopen te zitten. Dat KAN simpelweg NIET. Temeer omdat ik in deze niet fout zit, ook al denken jullie dat klaarblijkelijk wel.

Wat Ephrapha betreft: ik weet simpelweg niet wie die is. Misschien iemand uit mijn team, al geloof ik daar niet in. Misschien 1 van de 10000 mensen die elke dag het AMC binnenwandelen. Iedereen kan hier de computers gebruiken!

Voor dat jullie een foutief oordeel over mijn vellen:
Heb ik ooit iemand fout advies gegeven op dit web?
Heb ik ooit een PM niet juist beantwoord?
Heb ik ooit GELD voor de SOS-pil gevraagd?
Heb ik ooit om ROEM of RECLAME gevraagd op dit web?

Als ik echt onbetrouwbaar ben en leugenachtig, dan moet er op TENMINSTE 1 van deze punten met "ja" geantwoord worden.

Laurensj, Haarmannetje en Jaapie: bedenk ZEER goed wat voor fout jullie kunnen maken door mij TEN ONRECHTE af te schilderen als een bedrieger!

Laurens: was het niet IK die jou onlangs een baan aanbood?

Groet,
Son of Sam
schimpie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:28   #60
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schimpie
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.
Wat bedoel je daarmee? Dat deze site tijdverspilling is?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen wenkbrauwen en geen wimpers hoe kan ik dit verbergen? tinny Camouflage 75 16 juli 2012 09:28
geen shed simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 13 7 maart 2005 20:13
Sorry, maar ik vind geen titeltje karin_68 TTM - Algemeen 25 25 februari 2005 18:17
absoluut geen weerstand! herman AGA - Algemeen 3 28 augustus 2004 21:30
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 16:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.