Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 oktober 2005, 23:48   #1
Erik J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2005
Berichten: 22
Flinke haaruitval - op zoek naar een middel

Hallo allemaal,

Mijn naam is Erik, ik heb me vandaag geregistreerd hier nadat ik al enige dagen het forum wat heb door gekeken.

Ik ben 20 jaar en heb al behoorlijk veel haaruitval. 1 Jaar geleden zei een vriend van me dat ik inhammen kreeg, en dat was idd ook zo, 't viel mij toen ook al op dat ik bij me kruin wat haartje had die ver van de haarlijn afstonden (dus al omhoog aan het trekken). Ik ben nu 1 jaar verder en me haar is er behoorlijk op achteruit gegaan.

Mijn inhammen zijn meerdere cm terug getrokken vergeleken met de periode dat ik nog vol haar had. Mijn kruin is ook een aantal cm terug getrokken. Het haar op mijn kruin (van bovenkant voorhoofd tot bovenkant achterhoofd) zal zeker uitvallen. De kwaliteit is al afgenomen, het verliest pigment, het wordt dunner en ik verlies haar over het algemeen. Bij mijn kruin vooraan is het helemaal erg gesteld, er zit echt weinig pigment in en met de allereerste haartjes is niets meer mee te doen. Die liggen gewoon plat totdat ze uitvallen. De haren daar achter zijn gewoon van slecht kwaliteit maar daar kan ik nog wel wat mee doen met gel.

Mijn haar is van nature dun, ik ken geen mensen met net zulk dun haar als ik heb eigenlijk. Ik heb dus ook gehoord dat dun haar gevoeliger is voor uitval dan dikker haar.

Ik ben al bij Laser Asteatics geweest, maar achteraf begin ik daar (op dit moment) niet mee. Ik ben nog veel te jong en het is ontiegelijk duur. Hiernaast kan het resultaat ook niet erg bijzonder zijn.

Ik zoek dus een middel dat mijn haaruitval stop zet. Ik weet het, dat kan nooit gegarandeerd worden. Ik zoek dus iets dat gewoon goed helpt. Iets waardoor ik nog een paar jaar met het haar kan rondlopen wat ik nu heb.

Ik heb al wat dingen bekeken. Finasteride en Dutateride en Minoxil blijken hier populair.

Ik geef echter de voorkeur aan een middel ZONDER bijwerking. Mijn haar is me veel waard maar het risico lopen borstvorming te krijgen o.i.d. gaat mij te ver. Bijwerkingen op mijn sexuele gesteldheid voorkom ik liever ook.

Mijn vader had al naar wat informatie gezocht en kwam bij Alopsesan 400 uit. Een natuurlijke vervanger voor finasteride en dutasteride naar wat ik begrepen heb.

Kan ik van dit middel het zelfde resultaat verwachten als van finasteride, minoxidil etc?

Graag zou ik van jullie advies horen over wat ik (op mijn jonge leeftijd met dun haar) het beste kan doen.

Ps: Ik merk de laatste paar weken dat ik mijn hoofd begint te jeuken, m.n. bovenop het hoofd. Ik las dat dit door uitval kan komen, maar ik het is me nooit eerder opgevallen eigenlijk.

Pss: Mijn vader is nu kaal, zat vroeger met hetzelfde probleem als ikzelf. Echter had hij iets dikker haar dacht ik.
Erik J is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 09:13   #2
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Duta is een middel dat oud fina users vaak nemen als fina niet meer goed aanslaat aanslaat.

alopesan is een natuurlijke variant van fina. nadeel daarvan is echter dat het wetenschappelijk niet is aangetoond dat het werkt.

bij fina is dat wel het geval. het is een wetenschappelijk bewezen middel en veel mensen die het gebruiken krijgen iig stabilisatie en misschien hergroei.

Er kunnen bijwerkingen ontstaan maar een heel klein deel van de gebruikers krijgt er last van en bij sommigen verdwijnt het ook weer
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...&postcount=173

je zou fina kunnen proberen en als je last zou krijgen van bijwerkingen dan stop je gewoon weer.

minox is een topisch middel wat je dus elke dag 2 keer op je hoofd moet smeren. dit middel is de werking ook wetenschappelijk van bewezen maar werkt minder goed dan fina
daarnaast is het tijdrovender dan fina. er zijn ook mensen die fina en minox gebruiken.dat is wel de beste combo zo'n beetje die er is...

voor dat dunner wordende haar zou je rooscure kunnen nemen. als je je haar zo'n 2 a 3 keer per week wast hiermee (en andere dagen gewoon water gebruikt) dan word je haar na een paar maand 10% dikker.
Rooscure is bij elke drogist te koop. kost ongeveer 8 a 9 euro.

voor fina heb je een doktersrecept nodig. nadeel van huisartsen en dermatologen die het middel niet kennen is dat ze het snel afraden omdat ze het waarschijnlijk vaak onzin vinden dat je medicatie slikt voor een natuurlijk niet gevaarlijk proces. wanneer ze je niet willen helpen kun je online een recept krijgen en fina kopen...
voor minox geld dat de 2% versie zo te koop is en de 5% (of 15%) kun je via recept krijgen of via internet (dr. lee Xandrox---> meest gebruikt, gebruiksvriendelijkst en beste ervaringen van de minox gebruikers).

als je echt wat wil doen aan je AGA dan zou ik kiezen voor fina of minox, of een combo en rooscure zou ik zeker kopen!
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 12:18   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Juist goed gezegd Darkster. Ik reageerde maar niet meteen op deze post omdat ik inmiddels bekend sta als de fina promoter van dit forum. Wat betreft die bijwerkingen van fina zou ik idd niet zo bang zijn. De meeste mensen krijgen ze niet eens en als je ze wel krijgt dan verdwijnen de meeste na een aantal weken. Als ze dan nog niet verdwenen zijn dan kan je gewoon stoppen en dan gaan ze sowiezo weg. Als je angst op bijwerkingen de reden is dat je niet aan de fina wilt beginnen zou ik nog maar eens twee keer nadenken voordat je aan onbewezen middelen als Alopesan 400 gaat beginnen. Ik ken die site waarop ze dat promoten en ze maken misbruik van de gevallen waar je bij fina bijwerkingen krijgt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 20:22   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Erik een middel zonder enige kans op bijwerkingen zul je niet vinden. Ook die zogenaamde natuurlijke middelen kunnen andere effecten hebben dan alleen maar haargroei ... in feite kun je stellen dat bij alle bekende middelen haargroei juist de bijwerking μs!

Het zal voor jou net als voor ieder ander een afweging worden of je het risico op andere bijwerkingen wil nemen ... en blaas de kans op bijwerkingen niet al te veel op, ga uit van objectieve gegevens en niet van paniekverhalen of indrukken op fora zoals deze. Lees je in!

Voor zover ik het kan bezien zijn van de bewezen middelen de topicals (zoals minoxidil) het veiligst als het gaat om bijwerkingen. Van de inwendige middelen is finasteride de meest veilige keus. De kans op bijwerkingen is minder dan bij dutasteride en finasteride is heel snel weer uit je bloed als je stopt wanneer er toch bijwerkingen mochten zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2005, 14:08   #5
Erik J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2005
Berichten: 22
Bedankt voor jullie reacties! Weet iemand of er ook risicopercentages bekent zijn van de bijwerkingen van finasteride? Ik begrijp dat deze per uitgever wat kunnen verschillen (zoals Dr. Lee die negatief over fina is).

Is er ook de garantie dat bijwerkingen vanzelf weer verdwijnen als iemand stopt met fina? Leidt deze stop in het gebruik van fina ook niet tot extra haaruitval?

Ik zit te overwegen fina en minoxidel aan te schaffen. Over rooscure twijfel ik nog, een versteviging van 10% vindt ik niet erg veel. Ik weet niet of het effect van veel invloed is op mijn haar. Weet iemand hier nog meer over?

Alvast bedankt!

Ps: Is het handig als ik een foto (bovenkant) van mijn kapsel hier neerzet?
Erik J is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2005, 15:34   #6
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Nou ik weet geen cijfers van hoeveel procent van de mensen bijwerkingen krijgt met fina. Maar als je stopt met fina stoppen de eventuele bijwerkingen ook sowiezo. Vaak verdwijnen de bijwerkingen ook gewoon vanzelf tijdens het gebruiken. Ik had zelf wat rare dingen qua erecties enzo. De eerste paar weken te weinig of moeite ermee, daarna een aantal weken dat het niet meer grappig was hoe makkelijk het ging en nu is het weer normaal.

Maar als ik jou was zou ik even het haarwoordenboekje lezen wat betreft finasteride. Ook moet je even de bijsluiter van propecia downloaden van internet.

Wat betreft rooscure....... Waarom wil je dat niet doen? Het kost echt bijna niks (8 euro voor vele maanden). En het is samen met fina en minox een van de weinig bewezen medicijnen tegen AGA. Iemand had het over de fina, minox, keto driehoek. Dat dit een behoorlijk effectieve combi van medicijnen is. Rooscure was voor mij het eerste wat ik kocht tegen AGA! Definitely doen!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2005, 17:15   #7
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
fina schijnt goede resultaten te boeken vooral op de kruin, ideaal voor jouw situatie. met een beetje geluk krijg je ook hergroei op de inhammen.


wassen met rooscure en je haar word beter en voller.

fina gaan slikken is een grote stap, maar het enigste waar ik spijt van heb is dat ik fina niet een jaar eerder ben gaan slikken!
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2005, 14:58   #8
Erik J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2005
Berichten: 22
Ok, ik ben van plan over te gaan op Finateride, Minoxidil en Rooscure.

Rooscure zal ik eens bij de drogist kopen.

Echter weet ik niet precies hoe ik de aanschaf van Finasteride en Minoxidil het beste kan aanpakken.

Ik denk dat ik voor Fina maar het beste Proscar aan kan schaffen? Echter vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen via welke wegen ik zowel fina als mino het beste kan aanschaffen. Voor minoxidil vroeg ik me ook af welk % het meest geschikt is. Ik las dat 5% erg populair scheen te zijn.

Is het ook aan te raden via de huisarts deze middellen te regelen??
Erik J is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2005, 15:28   #9
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik J
Ok, ik ben van plan over te gaan op Finateride, Minoxidil en Rooscure.

Rooscure zal ik eens bij de drogist kopen.

Echter weet ik niet precies hoe ik de aanschaf van Finasteride en Minoxidil het beste kan aanpakken.

Ik denk dat ik voor Fina maar het beste Proscar aan kan schaffen? Echter vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen via welke wegen ik zowel fina als mino het beste kan aanschaffen. Voor minoxidil vroeg ik me ook af welk % het meest geschikt is. Ik las dat 5% erg populair scheen te zijn.

Is het ook aan te raden via de huisarts deze middellen te regelen??
Minox --> www.xandrox.com. gewoonweg de goedkoopste en prima spul.
Proscar --> huisarts of www.goedkope-medicijnen.nl (krijg je vergoed in tegestelling tot propecia, dus ik zou zeggen probeer proscar te regelen)
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2005, 15:38   #10
Erik J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2005
Berichten: 22
Ik heb gisteren Minoxidil 5% bij Cheapregaine gekocht en Alopesan 400 via een nederlandse website. Echter las ik na het bestellen van de minoxidil opeens allerlei negatieve berichten over de Cheapregaine website. Geen levering van bestelling, onterechte afschrijvingen, fraude, politieonderzoek etc etc.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik mijn minoxidil nog verwachten binnen een week denk je?

Kan ik van deze 2 middelen trouwens een periode verwachten waarin mijn haar extra hard uitvalt? In dat geval, groeien deze wel allemaal terug????? Als dat niet het geval is zit ik dus zeker weten met een kale kop tot over de oren.

Is er eigenlijk sowieso ervaring met mensen van ong 18 die binnen 5 jaar helemaal kaal worden? Ik behoor waarschijnlijk tot deze groep en was benieuwd of er voor deze mensen een betere combinatie middelen aan te raden is.

Bedankt voor de hulpzame reacties!
__________________
Recept:
- Rooscure - 5 nov '05
- Minoxidil 5% via Cheapregaine - Jan ΄06
- Alopesan 400 - 5 nov '05
Erik J is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2005, 15:42   #11
Erik J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2005
Berichten: 22
Ik heb trouwens sinds een aantal weken last van jeuk op mijn hoofd. M.n. op de kruin. Ik probeer zo min mogelijk te krabben en meer te wrijven en masseren van de hoofdhuid. Kan dit betekenen dat mij een periode van grote haaruitval te wachten staat?? Zoveel jeuk op mijn hoofd heb ik nooit meegemaakt, zit het op dit moment ook al weer te negeren.
__________________
Recept:
- Rooscure - 5 nov '05
- Minoxidil 5% via Cheapregaine - Jan ΄06
- Alopesan 400 - 5 nov '05
Erik J is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2005, 17:14   #12
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
[QUOTE=Erik J]

Is er eigenlijk sowieso ervaring met mensen van ong 18 die binnen 5 jaar helemaal kaal worden? Ik behoor waarschijnlijk tot deze groep en was benieuwd of er voor deze mensen een betere combinatie middelen aan te raden is.
QUOTE]

Beste Erik J., er zijn wel degelijjk binnen van rond de 18 die binnen vijf jaar snel kaal worden. Niet helemaal kaal natuurlijk (dat proces neemt doorgaans meer jaren in beslag), maar binnen vijf jaar kan je veel haar verliezen. Ik zou finasteride aan je regime toevoegen, met dit middel is de kans aanwezig dat je haarsituatie zich stabiliseert.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2005, 15:58   #13
EEC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2005
Berichten: 25
als ik helemaal kaal wordt dan niet ik een pruik op mijn hoofd vast

en jongen 25, hoe gaat het met uw haarproblemen? ik zie dat u al lang bezig bent het te verhelpen. hoe was de situatie toen u begon en is die nu>?
EEC is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2005, 16:47   #14
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Hoe het gaat? Ups en downs.. Toen ik begon had ik nog aardig wat haar, en waarschijnlijk heb ik dat relatief gezien nog steeds.
Het begon bij mij met diffuse uitdunning rondom de kruin en vertex. Dat probleem speelt nog steeds, maar de situatie lijkt zich enigszins te stabiliseren. In ieder geval gaat het bovenop niet zo hard meer als voordat ik met fina begon - en daar was het mij in eerste instantie om te doen!
Wel heb ik bij de inhammen behoorlijk veel verloren, ben van NW 1 en beetje naar duidelijke NW 2 (met name linkerinham) gegaan. Maar ik ben 26, dus dat ik wel accepteren. Heb nu al een tijdje relatief weinig uitval, na een verschrikkelijke maand augustus (veeel stress). Beatle-coup zit er voor mij gezien de dunne kruin niet meer in, maar na een goede kapperbeurt valt er van mijn haar nog heel wat te maken. Sluit echter niet uit dat ik begin 2006 een topical toevoeg.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2005, 00:28   #15
yakisikli032
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2005
Berichten: 2
je hebt flinke haaruitval: ik denk niet dat fina of minoxidil en al die producten zullen helpen. Ik ben 23 en heb beginnende haaruitval en gebruik al 1,5 jaar finasteride. Heeft het geholpen? Neen! Althans niet naar behoren. Laat staan dat mijn haren in aantal toenemen, ik heb de bestaande haren zels niet behouden. Mijn haargrens is in deze 1,5 jaar vervaagd en de haren op mn kruin zijn ook verzwakt. Ik heb vandaag mn laatste finasteride ingeslikt en ga binnenkort met dutasteride beginnen. Kijken of dat helpt? Waarschijnlijk ook niet hoewel ik nog hoop heb. Dus ik raad je aan gelijk met dutasteride te beginnen.
Wat betreft haartransplantatie: dit is echt iets voor mensen bij wie de haaruitval heel traag loopt en alleen maar inhammen hebben op hun 40. of zo. Voor de rest zijn de resultaten zeker niet bevredigend. Maar als je t toch overweegt, raad ik het je aan in Turkije te laten doen. Omdat t daar gewoon veel goedkoper is. De duurste behandeling(voor vergevorderde kaalheid) in TR is hooguit 3.000 euro terwijl dat hier rond de 15.000 euro is. Een goede site is: www.transmed-haar.nl . je wordt onderzocht in Nederland maar behandeling vindt in Turkije plaats.
yakisikli032 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roaccutane en haaruitval zucht Medicijnen/haargroeimiddelen 62 17 juni 2013 21:10
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
19 en serieuze haaruitval :( Bert Medicijnen/haargroeimiddelen 14 10 februari 2006 02:00
Mijn ervaringen met haarspecialisten en hun haarwerken. Chris Haarwerken 12 26 juni 2005 23:24
Onderzoeken naar de oorzaak van JOUW haaruitval. Jaapie AGA - Algemeen 1 12 mei 2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.