Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2011, 02:21   #46
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Het is beter om de hele topic te lezen, 'Dennis'.
Dat geldt ook voor jou rene...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Voor het ontbinden van een koopovereenkomst zijn slechts de zakelijke feiten van belang. Uiteraard moet er wel een inleidend verhaal bij. Pietje kwam bij winkel X en kocht product Y. En die zakelijk weergegeven samenvatting is toch juist opgemaakt a.d.h.v. de inbreng van Latitia.

René
Daarom zeg ik.. lees de berichten eerst goed door.. dan heb je antwoord op al je vragen.
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 02:29   #47
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
Dat geldt ook voor jou rene...




Daarom zeg ik.. lees de berichten eerst goed door.. dan heb je antwoord op al je vragen.

Als ik dit zo allemaal lees, dan hoop ik dat de 'gelukkige' confrère die deze zaak op zich gaat nemen, een eindeloos geduld heeft.
Rene38 is offline  
Oud 3 oktober 2011, 02:41   #48
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
type haarwerk: lacefront monotop handgeknoopt voorzien van a kwaliteit indian remy hair staat er.. prijs is 845 euro en ik kreeg hem voor 422.50
Reden korting is gegeven ivm monotop die niet 100% naar wens is staat erbij.
Dus voor de 1e pruik €800 en voor een 2e pruik die wéér niet helemaal deugt €422,50. Tesamen zou dat €1222,50 zijn geworden voor 2 pruiken die allebei niet naar wens zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
Ook staat er bij reden van dragen haarwerk: alopecia androgenetica.. is dat het zelfde als alopecia areata?
Nee, natuurlijk niet. Alopecia areata (AA) is een autoimmuunziekte.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline  
Oud 3 oktober 2011, 02:45   #49
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Als ik dit zo allemaal lees, dan hoop ik dat de 'gelukkige' confrère die deze zaak op zich gaat nemen, een eindeloos geduld heeft.
Ik kan me voorstellen wanneer de andere partij zijn verhaal hier ook doet het een warboel wordt op het forum.

Maar maak je daar maar geen zorgen om. Mijn verhaal is op papier duidelijk genoeg. Met alle bewijs erbij. Zij hadden geen probleem het verhaal te bevatten.
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 02:47   #50
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dus voor de 1e pruik €800 en voor een 2e pruik die wéér niet helemaal deugt €422,50. Tesamen zou dat €1222,50 zijn geworden voor 2 pruiken die allebei niet naar wens zijn...


Nee, natuurlijk niet. Alopecia areata (AA) is een autoimmuunziekte.

Een tweede pruik heb ik nooit ontvangen. Die was besteld voor mij in india.. maar werd ingetrokken na dit alles.

En ik begrijp niet waarom ze dat dan hebben ingevuld.. Komt dan ook lekker raar over bij mijn zorgverzekeraar.
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 03:05   #51
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
Een tweede pruik heb ik nooit ontvangen.
Dat had ik ook al begrepen, maar 't ging mij even om de totaalprijs van 2 niet-deugende pruiken.
Op één van jouw foto's zag ik trouwens ook dat de top van jouw pruik niet geïnjecteerd is, maar gewoon geknoopt in enkelvoudig monofilament en voor zoiets is €800 te duur.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline  
Oud 3 oktober 2011, 03:10   #52
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Een pleidooi? Het gaat om de zakelijke feiten.
Jaja, uitingen als "Bij de haarsalon staat service hoog in het vaandel" zijn heel erg zakelijk en volledig objectief.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
..Ik reageer op berichten waarin onzin wordt verkondigd, op berichten waaraan ik een positieve bijdrage kan leveren of op berichten waarin een bepaalde wijsheid wordt geuit die pertinent onjuist is. Met die berichten worden namelijk andere forummers op het verkeerde been gezet.
Daar ben je zelf kampioen in, door te doen alsof je ervaring hebt met haarwerken, terwijl je er nog niet eens ééntje in bezit hebt, en te doen alsof iedere AGA-patiënt eerst een verklaring van psychisch leed moet overleggen alvorens in aanmerking te komen voor vergoeding van een haarwerk.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline  
Oud 3 oktober 2011, 03:33   #53
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat had ik ook al begrepen, maar 't ging mij even om de totaalprijs van 2 niet-deugende pruiken.
Op één van jouw foto's zag ik trouwens ook dat de top van jouw pruik niet geïnjecteerd is, maar gewoon geknoopt in enkelvoudig monofilament en voor zoiets is €800 te duur.
Dan klopt het hanna je berekening bij elkaar 1222.50 euro. Inderdaad een dure grap en dat voor een leekje die net komt kijken..
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:03   #54
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jaja, uitingen als "Bij de haarsalon staat service hoog in het vaandel" zijn heel erg zakelijk en volledig objectief.

Daar ben je zelf kampioen in, door te doen alsof je ervaring hebt met haarwerken, terwijl je er nog niet eens ééntje in bezit hebt, en te doen alsof iedere AGA-patiënt eerst een verklaring van psychisch leed moet overleggen alvorens in aanmerking te komen voor vergoeding van een haarwerk.
1. Dat stelt de haarsalon, niet de samenvatter.
2. Beter lezen in de andere topic, Hanna. Je verdraait de zaken keer op keer. De voorwaarden waaronder mannen die lijden aan AGA recht hebben op een vergoeding voor een haarwerk uit de basisverzekering anno 2011 (niet vorig jaar of in de vorige eeuw, Hanna) zijn bij iedere zorgverzekeraar hetzelfde. Neem contact op met je zorgverzekeraar, bezoek de website van jouw zorgverzekeraar, bezoek de website van het College van zorgverzekeringen. Van belang zijn de Algemene en Specifieke voorwaarden die behoren bij de Basisverzekering. Dit staat dus los van het Reglement Hulpmiddelen waarnaar aanvullende verzekeringen verwijzen!

René
Rene38 is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:13   #55
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
1. Dat stelt de haarsalon, niet de samenvatter.

René
Dat had je in je eerste bericht niet staan, dit heb je er later nog 's bijgevoegd... Want zoals ik al zei had ik je bericht al gecopy'd en daar stond dit nog niet bij.. Wel typisch dat je dat nog wilde benadrukken.

En wil je de rest van je verhaal voor je houden aub? En je houden aan waar deze topic over gaat? Want daar liep je net ook over te mauwen op jouw eigen forum bericht dat het niet meer over het onderwerp ging.. Doe dat hier dan ook niet.. of moet ik martijn nu ook roepen?
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:20   #56
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
1. Dat stelt de haarsalon, niet de samenvatter.
De 'samenvatter' vond dit een zeer terzake doende uiting die beslist niet weggelaten kon worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
2. Beter lezen in de andere topic, Hanna. Je verdraait de zaken keer op keer. De voorwaarden waaronder mannen die lijden aan AGA recht hebben op een vergoeding voor een haarwerk uit de basisverzekering anno 2011 (niet vorig jaar of in de vorige eeuw, Hanna) zijn bij iedere zorgverzekeraar hetzelfde. Neem contact op met je zorgverzekeraar, bezoek de website van jouw zorgverzekeraar, bezoek de website van het College van zorgverzekeringen. Van belang zijn de Algemene en Specifieke voorwaarden die behoren bij de Basisverzekering. Dit staat dus los van het Reglement Hulpmiddelen waarnaar aanvullende verzekeringen verwijzen!
Ik verdraai niets, maar jij schijnt 't gewoon niet te willen of kunnen begrijpen. Je vertelt niet nieuws, dit weten we allemaal, maar jou ontgaat de rest.
En dat ga ik nu niet allemaal voor de zoveelste keer uiteeenzetten.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:24   #57
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door latitia Bekijk bericht
Dat had je in je eerste bericht niet staan, dit heb je er later nog 's bijgevoegd... Want zoals ik al zei had ik je bericht al gecopy'd en daar stond dit nog niet bij.. Wel typisch dat je dat nog wilde benadrukken.

En wil je de rest van je verhaal voor je houden aub? En je houden aan waar deze topic over gaat? Want daar liep je net ook over te mauwen op jouw eigen forum bericht dat het niet meer over het onderwerp ging.. Doe dat hier dan ook niet.. of moet ik martijn nu ook roepen?
Beste Latitia,

Op jouw verzoek zal ik heel graag ingaan. Er is jou veel hulp geboden vandaag, maar de ondankbaarheid straalt er vanaf. En zo zal je ook wel met Tophaar zijn omgegaan. De aap komt al snel uit de mouw.

Ik wens je nog veel post- en leesplezier op dit forum.

René
Rene38 is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:29   #58
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Beste Latitia,

Op jouw verzoek zal ik heel graag ingaan. Er is jou veel hulp geboden vandaag, maar de ondankbaarheid straalt er vanaf. En zo zal je ook wel met Tophaar zijn omgegaan. De aap komt al snel uit de mouw.

Ik wens je nog veel post- en leesplezier op dit forum.

René
Jij ziet zeker spoken? Dat er veel hulp is geboden. Je bent heel de tijd al bezig tophaar te dekken in deze situatie. Terwijl je er niks tot weinig van snapt. Ondankbaarheid is ontstaan nadat afspraken niet nagekomen werden. En als ik jou was zou ik mezelf bezig houden met mijn eigen probleem ipv op andere forums jezelf te mengen en tophaar te promoten. Ik geloof niet dat ik jou om advies had gevraagd? En als je nou een lid was geweest met veel ervaringen op haarwerk gebied dan was het nog anders geweest.
latitia is offline  
Oud 3 oktober 2011, 04:34   #59
dennis199
Banned user
 
Geregistreerd: 2 oktober 2011
Berichten: 6
hanna is vanaf het begin neutraal en objectief geweest en ze zal niet anders reageren als het over tongeren gaat bv.
en zijj heeft nog nooit iemand persoonlijk angevallen , zij reageert alleen op feiten. en dat deed jij dus niet.
ik snap ook niet waarom de moderater zegt dat zij respectloos schreef.

bericht van rene 38
Vrouwelijke dermatoloog? Je maakt me wel aan het lachen! Wat een rare vragen en opmerkingen stel je dan als dermatoloog. Voor mij ben je allang door de mand gevallen hoor, dame. Maar houd vooral de foto van die jonge meid op je profiel als 65+-er, blijf verbitterd en wijdt je leven aan het posten van berichten op het forum.

jij valt haar persoonlijk aan.

ik snap je nog steeds niet...waarom je druk maak om iets wat niets met jou te maken heeft??? en je blijft maar doorgaan ...ik snap wel dat je mee wil praten...maar hoe kan je mee praten als je nog geen haarwerk heb ontvangen??
dennis199 is offline  
Oud 3 oktober 2011, 05:01   #60
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoria Bekijk bericht
Jaaaah, Henna is de beste, de beste, de beste,

Henna is de beste maar ze heeft leikijke pruik

Hanne pruikenbol
Moderator deze kan wel verwijderd worden dacht ik zo? Gaat nergens over?
latitia is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.