Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 mei 2011, 23:56   #16
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik denk wel dat het op hetzelfde neerkomt hoor , als hij eerst 2000 voor de voorkant laat inplanten, en erna pas nog eens 2000 in de kruin , kom je ook uit op een totaal van 4000 grafts...
Tja, daar heb je waarschijnlijk wel gelijk.

Overigens geloof ik er niet zo in, dat een FUE echt niet zou kunnen vanwege je werk, Cay. Als je eerlijk bent, dan ben je gewoon bang voor de reacties en kies je voor wat je nu de makkelijkste weg lijkt. Ik vrees dat je daardoor de consequenties op langere termijn negeert en dat je spijt gaat krijgen.

Ik heb ook een functie waarbij persoonlijke presentatie heel belangrijk is. En ik had het er ook enorm zwaar mee. Maar ik heb geen seconde serieus overwogen om een lap huid uit mijn achterhoofd te laten snijden. Je kunt mijn ervaringen lezen in mijn blog. Misschien kan het je helpen relativeren.

Laat je oren in ieder geval niet te veel hangen naar consulenten die alleen over FUT spreken als dé methode. Ze vertellen je over littekens zo dun als potloodstreepjes en over dat je heel snel alweer toonbaar bent en aan het werk kunt. Maar ze vertellen niet dat potloodstreepjes echt niet gegarandeerd zijn, dat ze bij minstens 2 op de 5 mensen toch al snel uitrekken tot 7 mm dik of meer. Dat het 'potloodstreepje' sowieso bijna van oor tot oor loopt, dat er een week nazorg aan zit met hechtingen en zo. En dat je een paar maanden beperkt bent in de dingen die je kunt doen om te voorkomen dat dat litteken te ver uitrekt. En dat je zoals bij ieder litteken het risico loopt op blijvende pijn, pijn bij weersveranderingen of langdurige of zelfs permanente gevoelloosheid.

En dat je met een FUT meer haren zou kunnen verplaatsen is achterhaald. Ik durf zelfs te stellen dat je met zorgvuldige planning en bij een goede kliniek uiteindelijk met FUE meer haren kunt oogsten en een natuurlijker resultaat kunt halen, zelfs met een hoge NW.

Ook met een FUT kun je trouwens niet verborgen houden dat je iets hebt laten doen. Het implantgebied gaat echt wel tekenen van de ingreep vertonen, je kaalheid is te ver gevorderd om dat verborgen te houden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2011, 10:35   #17
Sebastien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 131
Sowieso eerst een jaar minox ja, ooit op hairlosstalk was er ook een wat oudere man die ook een regime begon en die kreeg zoveel nog terug. Ik zou dan zeker kijken naar een minox met een wat hoger percentage dan 5%.
Sebastien is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2011, 12:07   #18
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
10 en/of 15%
eventueel met dermaroller...

doe ik ook
ik ga even mijn regime onderaan men posts aanpassen...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 28 mei 2011 om 12:22
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2011, 18:24   #19
filou
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2009
Berichten: 28
aan medicatie doe ik op mijn ouderdom (60) niet meer mee,moet al genoeg andere noodzakelijke rommel slikken.En ik heb ook de indruk dat hier veel verschillende gedachten zijn,van volplakken tot licht bijwerken van de kale plekken.Wees toch is realistisch en aanvaard met de ouderdom ook de haaruitval,wat ik ook niet wil zeggen geen HT maar een haarverdeling die past bij uw kop=>er zijn knappe kalende koppen genoeg als voorbeeld.
Ikzelf zou met mijn HT op 25 jarige leeftijd niet tevreden zijn geweest met dit resultaat,maar nu vind ik ze volledig geslaagd
filou is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2011, 20:32   #20
Cay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2011
Berichten: 3
N.a.v. jullie reacties ben ik verder op onderzoek uitgegaan. Door verschillende klinieken te bezoeken ben ik tot een conclusie gekomen.
Het wordt een FUE. Medicijnen zie ik nog steeds niet zo zitten.
Maar mijn besluit is mede door jullie tot stand gekomen, dus bedankt voor de reacties!
Cay is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.