Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2003, 18:49   #1
Harenhouder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 11
opzoek na finasteride!!

Hallo allemaal,

Ben nu 1,5 maanden bezig met finasteride (propecia). Ik slik 0,5 Mg per dag omdat ik eerst af wou zien of ik last van bij werkingen kreeg. Ik heb geen last van bijwerkingen maar mijn uitval is er ook nog niet op achteruit gegaan.
Ik moet nu dus nu weer nieuwe finas hebben maar die van MSD zijn wel zo schraperig duur ten opzichte van die aangeboden worden bij online apotheken. Nu las ik al enkele keren dat er wel eens verschil in de finas kunnen zitten, kwa werking tegen de uitval, en dat mensen bijwerkingen kregen van deze andere finas.
Mijn vraag is of dat er iemand propecia heeft gebruikt en ook over gestapt is op een goedkopere finasteride (het mag ook proscar 5Mg. zijn) die net zo goed is en waar hij die heeft besteld.
Ik hoop dat iemand me met deze vraag kan helpen.

BVD
Harenhouder is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2003, 22:04   #2
VinDiesel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 117
http://www.dru-online.com/

ben ooit overgestapt van "echte" propecia naar dit no-name merk en ik merkte geen verschil. Er is wel een kleine groep die verschil schijnt te merken. Maar het geld is het niet dus ik zou het proberen als ik jou was
VinDiesel is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2003, 14:32   #3
Harenhouder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 11
Bedankt voor je reactie, maar ik heb nog een vraagje ik heb me bij dru-online aangemeld en heb een bestelling klaar gemaakt voor te verzenden. Ik moet alleen mijn creditkaartnr. invullen en 3 of 4 nr. die op de achterkant van staan van mijn creditcard. Mijn creditcardnr. is geen probleem alleen die 3 of 4 nr. die op de achterkant zouden moeten staan heb ik niet.
Kan het zo zijn dat je alleen met bepaalde creditcards kan betalen? Zoals Amercain Express?
Mijn creditcard is een VISA card van de ANWB.

Alvast bedankt.
Harenhouder is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2003, 18:22   #4
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik heb eventueel nog wel finasteride van dru-online voor je liggen.Nog niet gebruikt want ik heb zelf nog genoeg van een andere voorraad.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2003, 19:40   #5
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
als er nog iemand intresse heeft in 3 maanden propecia hoor ik t graag, ik ben gestopt wegens bijwerkingen namelijk, maar heb nog een flinke lading.......ik verkoop het voor 100 euro
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg gobo.jpg‎ (4,3 KB, 180x gelezen)
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2003, 19:40   #6
Harenhouder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 11
Als ik zelf geen fina kan bestellen bij dru-online wil ik dat wel van je overnemen. Maar ik hoop er eigenlijk op dat iemand me nog kan vertellen of ik met mijn creditcard bij dru-online kan bestellen.
Hoeveel heb je nog over voor me?

gr.
Harenhouder is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2003, 21:47   #7
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
ik heb nog 3 volle doosjes, en volgens mij nog wat losse pillen in een strip.........1 doosje is 30 pillen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg gobo.jpg‎ (4,3 KB, 163x gelezen)
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2003, 12:14   #8
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Harenhouder
Bedankt voor je reactie, maar ik heb nog een vraagje ik heb me bij dru-online aangemeld en heb een bestelling klaar gemaakt voor te verzenden. Ik moet alleen mijn creditkaartnr. invullen en 3 of 4 nr. die op de achterkant van staan van mijn creditcard. Mijn creditcardnr. is geen probleem alleen die 3 of 4 nr. die op de achterkant zouden moeten staan heb ik niet.
Kan het zo zijn dat je alleen met bepaalde creditcards kan betalen? Zoals Amercain Express?
Mijn creditcard is een VISA card van de ANWB.

Alvast bedankt.
Op de achterkant waar je je handtekening hoort te plaatsen staan eerst 4 nummers (dit zijn de laatste nummers van je creditcardno.) en daarachter staan 3 andere nummers, ik denk dat ze bedoelen dat je die moet invullen.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2003, 14:59   #9
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik heb 16 tabletten 5 mg voor je dus dat is goed voor 64 dagen. voor 20 euro mag je ze hebben.
wboy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.