Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 juni 2010, 14:46   #1231
bouman239
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 24
Kees mogen wij dit zien!!!!

Kees can we see this!!!!!
bouman239 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2010, 16:14   #1232
kees55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2008
Berichten: 6
Eerste foto is na 6 dagen, tweede na 13 dagen.
Ik hoop dat ze na downloaden nog goed te vergroten zijn, anders zal ik ze via priveberichten naar liefhebbers sturen. Wel opvoorwaarde dat ze verder niet op internet geplaatst worden.
Oorspronkelijke foto's zijn meer dan 1 mb, maar ik zie dat ze na uploaden slechts 150kb zijn.

Ik zie her en der kleine haartjes...
Met 1mb en dan de afbeelding flink opblazen zie je (als ik me niet vergis) beter dat waar op enkele plaatsen na 6 dagen geen haartjes stonden, na 13 dagen wel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg hascidag6_5.jpg‎ (146,1 KB, 1433x gelezen)
Bestandstype: jpg hascidag13_9.jpg‎ (146,8 KB, 1512x gelezen)

Laatst gewijzigd door kees55; 15 juni 2010 om 19:16
kees55 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2010, 17:40   #1233
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Goed te zien. Ziet er goed uit!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2010, 19:52   #1234
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik wil niet zeurderig doen, maar als er één haar terug zou groeien in je donorgebied, kan het toch ook zo zijn dat er vroeger twee of meerdere haren stonden?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2010, 00:45   #1235
Michaelangelo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 6
English:
Thanks for the picture Kees, although it is hard to tell. What do you think? Do you think there is regrowth? Do you have the pictures before surgery any chance? Anyway, thanks again for posting your pictures up and I wish you all the best with your recovery!

Dutch (via Google Translate):
Bedankt voor de foto van Kees, maar het is moeilijk te zeggen. Wat denk je? Denkt u dat er hergroei? Heeft u de foto's voor de operatie een kans? Anyway, nogmaals dank voor het plaatsen van uw foto's up en ik wens u allen het beste met je herstel!
Michaelangelo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2010, 19:31   #1236
kees55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2008
Berichten: 6
Heb ook foto van voor de operatie, maar is niet scherp. Het vergleijken van foto's vind ik erg lastig.

Ik denk dat tellen van de haren in donorgebied en het gebied er net boven, het beste is. Zo heb je een vergelijk tussen 2 gebieden. Wie komt bij mij tellen?
kees55 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2010, 22:11   #1237
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik wil niet zeurderig doen, maar als er één haar terug zou groeien in je donorgebied, kan het toch ook zo zijn dat er vroeger twee of meerdere haren stonden?
Ja, maar bij een normale FUE komt er geen enkele haar meer terug, alleen een littekentje, als ik 't allemaal goed begrepen heb.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2010, 22:16   #1238
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja, maar bij een normale FUE komt er geen enkele haar meer terug, alleen een littekentje, als ik 't allemaal goed begrepen heb.
Stel: je hebt een graft van drie haren.

Twee worden er verplaatst en eentje blijft (per ongeluk of met opzet) staan.

Dan lijkt het onterecht dat je hergroei in je donorgebied hebt.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2010, 00:08   #1239
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
inderdaad, dat zou die hergroei wel kunnen verklaren...
de hoofdvraag is : is bij 3 haren grafts bij de hergroei er ook nog 3 haren hergroei ? of slechts 1 haartjes ? want dan zit je nog met een dunnere donor , aangezien 1 haartje veel minder dekkingskracht heeft dan 3 haartjes...
is het daarom dat de donor nog steeds gelimiteerd is ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 01:41   #1240
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
HSI Amsterdam

Hoi,

Ik lees al wel een tijdje op dit forum, maar heb nog niet eerder gepost. Nu ik zelf wat ervaring heb, en al aardig wat reacties heb gelezen, voel ik me geroepen wat ervaringen uit te wisselen. Hopelijk hebben mede lotgenoten er iets aan.

Kaal worden is ontzetten klote. Ik ben 36 jaar en heb (had) een Wim Kieft kapsel; blond en behoorlijk dik haar. De laatste jaren werd het echter wat dunner en dat irriteerde me. Ik had nog geen lelijke, kale plekken, maar her en der werd het haar te dun vond ik. Iedere keer als ik in de spiegel keek baalde ik ervan. Het leek over 10 jaar een Leo Beenhakker kapsel te gaan worden.

Kieft.jpg


Na een aantal bezoeken bij diverse artsen en door dit forum regelmatig gelezen te hebben, is er 1 conclusie die we helaas moeten trekken: je haar wordt nooit meer zo mooi als het ooit was. Behandelingen, Finistride, Haarstamcel, noem maar op. Het helpt allemaal, maar je haar wordt nooit meer zoals het in je pubertijd was. Klote maar waar. Ik denk, door dit te beseffen, dat er al wat verwachtingen getemperd kunnen worden.

Ik krijg echter wel eens de indruk hier op het forum, dat er enkel naar behandelende partijen wordt gewezen als het resultaat niet is wat men ervan verwacht had. Ik denk niet dat altijd terecht is. Want als je verwacht dat je je haar terugkrijgt zoals het ooit was, dan is het verwachtingspatroon niet reëel. Een behandeling kan zeker tot een positief resultaat leiden, maar je volle tienerbos ben je voor eeuwig kwijt. Wen er maar aan, hoe K. dat ook is.

Mijn ervaringen met praktijken:


Ooit bij Plienk in Rotterdam geweest. Wat een engerd, NIET DOEN! ONBETROUWBARE KWAKZALVER.

Ooit op concult geweest bij Transhair in Vlijmen. Toen gekozen om er toch van af te zien, vond het te vroeg nog (was in 2006). Dit bedrijf gaf me een redelijk positieve indruk, iets te commercieel misschien.

Vandaag ben ik voor de tweede keer bij HSI in Amsterdam geweest. Ik ben beide keren geholpen door Freek Broekhuijse.

HSI maakte op mij een professionele indruk. Ik lees hier veelvuldig dat het duurder is dan andere instituten. Ik ben zelf ondernemer en prijs is een ontzettend relatief begrip. Bij HSI kreeg ik een goed gevoel, ik ben er altijd welkom voor consult zonder kosten, extra tabletten e.d. zijn geen probleem en het is een mooi, fris pand met vriendelijk en bekwame medewerkers. Ik heb het budget, en vind het geen probleem als ik wat meer betaal en zeker weet dat het goed zit. Niet iedere auto is dezelfde!

De eerste behandeling was in mei 2009, ca. 600 grafts, deze zijn geplaatst in de inhammen. Behandeling ging prima, geen pijn, volledige hergroei van het donorgebied, geen enkel litteken. Resultaat was redelijk tot goed, ik had er misschien iets meer van verwacht, maar (zie het begin van dit verhaal), misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen.

Vandaag heb ik een Gerard Joling achtige behandeling ondergaan. Ik had een aardige bos haar, en vond het ontzettend eng, de tondeuse ging er vol overheen. Daarna zijn er 1200 grafts geplaatst, voornamelijk bovenop en op de voorkant. Achter is mijn haar gelukkig nog dik genoeg.

Ik kan nog niet over het eindresultaat oordelen natuurlijk, maar wel over de behandeling. Ook deze keer is dat uitstekend verlopen. Het is een lange zit (lig), een uur of 8 in die stoel, maar alles is perfect geregeld bij HSI. Nette ontvangst, prima lunch, alles is schoon, aardige mensen die met je meedenken/voelen enz. Ik ben erg blij nu, want gemillimeterd haar staat me eigenlijk beter dan ik vooraf gedacht had, het is nu een soort Johnny Heiginga coup(en gelukkig heb ik een normaal gebit...), en het valt me niet tegen. Over een paar dagen is het al ietsje langer en zijn de korstjes weg en volgens mij ziet het er dan heel behoorlijk uit.

IMG00068-20100721-0127.jpg

Ik heb alle discussies over of de techniek van HSI wel echt is gevolgd op dit forum, en eigenlijk begrijp ik niet eens meer hoe het nu werkelijk zit. Volgens mij is wat HSI doet (stamcel techniek) een uitgebreide FUE, maar volgens hen ontstaat vanuit 1 geplaatste haar weer meerdere haren. Of dat laatste waar is, daar twijfel ik eerlijk gezegd ook aan. Wel kreeg ik uit de gesprekken met Freek Broekhuijse echt de indruk dat HSI voorop loopt qua ontwikkeling en onderzoek. Ik voel jullie al denken, dat ieder bedrijf een mooi verkooppraatje heeft, maar ik ben niet dom en heb me er redelijk in verdiept. Wat me ook wel bevalt aan HSI is dat ze het niet mooier maken dan het is en dus geen valse verwachtingen scheppen. En bij mij is er absoluut volledige hergroei van het donorgebied geweest,en geen enkel litteken.

Conclusie: als je genoeg te besteden hebt, dan is HSI het in mijn ogen zeker waard en koop je geen kat in de zak. Zorg, nogmaals, wel dat je een juist verwachtingspatroon hebt.

Ik ga nog even over mijn nieuwe kapsel wrijven en dan naar bed.

Succes allen!

Martin Haar.
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 07:32   #1241
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Hallo JaJaJa Martin Haar,

Mooi dat je tevreden bent over je behandeling bij Gho / Freek Broekhuijse.

Inderdaad, van [je eerste] 600 grafts moet je niet al te veel verwachten.

Je verwachtingen zijn daarbij heel belangrijk.

Je hebt er nu 1.200 grafts bij, maar - zoals je zelf ook al zegt - daarmee heb je niet je dichte dos haar terug van vroeger, voordat de AGA begon.

Zelfs met een dichtheid van 60 - 70 grafts/cm2 bereik je die volledig volle en dicht aangeplante dos van vroeger niet.

Wel dat de aanblik enorm verandert.

Je zit dan nu op 1.800 grafts, ben benieuwd naar het resultaat over een half jaar tot een jaar.

Groet
Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 21 juli 2010 om 07:34
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 10:12   #1242
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
En bij mij is er absoluut volledige hergroei van het donorgebied geweest...
Het ziet er netjes uit en je zult er vast van opknappen!

Maar hoe weet je zo zeker dat je donorgebied volledig hergroeid is?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 10:19   #1243
jajaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Het ziet er netjes uit en je zult er vast van opknappen!

Maar hoe weet je zo zeker dat je donorgebied volledig hergroeid is?

De vorige keer was het volledig hersteld en na een week of 4 zag je totaal niet dat het ooit een donorgebied was geweest. Nu ziet het er ook utstekend uit, maar over een paar weken weet ik het pas zeker natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat dat goed gaat komen.
jajaja is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 11:04   #1244
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaja Bekijk bericht
De vorige keer was het volledig hersteld en na een week of 4 zag je totaal niet dat het ooit een donorgebied was geweest. Nu ziet het er ook utstekend uit, maar over een paar weken weet ik het pas zeker natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat dat goed gaat komen.
Tussen herstel en hergroei zit natuurlijk een wezenlijk verschil.

Doordat de eerste keer er 'maar' 600 grafts zijn verwijderd uit je donorgebied, zal je het verschil niet zien of ze nu wel of niet hergroeid zijn...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2010, 12:34   #1245
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Tussen herstel en hergroei zit natuurlijk een wezenlijk verschil.

Doordat de eerste keer er 'maar' 600 grafts zijn verwijderd uit je donorgebied, zal je het verschil niet zien of ze nu wel of niet hergroeid zijn...
Ik ben het met Ambo eens.

De conclusie "volledige hergroei donorgebied" is niet zo eenvoudig te trekken.

Gr. Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.