Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 maart 2013, 19:21   #1366
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Interessant, maar lastig lezen. Wat zie ik bijvoorbeeld bij het 7e bericht? Dat plaatje kan nooit kloppen. Hergroeiende haren die op dag 15 net zo lang zijn als niet uitgenomen haren?

Maaruh, erg goed werk van JJJJrS!
Ik heb ergens gelezen wanneer hij het precies voor 't eerst geschoren had en dat was rond deze datum, ik denk dat deze foto precies na de 1e keer scheren is.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:22   #1367
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Toen hij in Istanbul uit het vliegtuig kwam kon je duidelijk zien hoe kalend hij was.

Geen idee hoeveel grafts Bauer en Van Der Vorst hebben gehad.
Bauer kun je de voor foto's zien op de site van Hasci. Hoe hij er nu uitziet kun je op tv zien.
Wat van der vorst betreft: Hasci heeft hem van hun site gehaald.
En dan heb je nog Jan de Hoop. Ook geen enkele verbetering na zijn behandeling.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 11 maart 2013 om 13:57
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:26   #1368
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Toen hij in Istanbul uit het vliegtuig kwam kon je duidelijk zien hoe kalend hij was.

Geen idee hoeveel grafts Bauer en Van Der Vorst hebben gehad.
Bauer kun je de voor foto's zien op de sitre van Hasci. Hoe hij er nu uitziet kun je op tv zien.
Wat van der vorst betreft: Hasci heeft hem van hun site gehaald.
Ik ga 't eens even uitzoeken. Ik lees net dat Bauer 6 jaar geleden een transplant heeft gehad (niet bij HASCI, maar bij een andere kliniek) en in December 2010 heeft hij 1600 grafts bij HASCI gehad. Nu nog effe goede voor-na foto's zoeken ..
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:34   #1369
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hmmm ik kan nog niet makkelijk voor-na foto's vinden. Ze staan niet op de HASCI site (alleen links naar wat artikelen over hem). Op zijn facebook site staat wel een foto op de meest onvoordelige manier voor hem, met het licht vol op zijn voorhoofd gericht: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Maar ik kan nog niet zo snel vinden waar hij die 1600 grafts precies heeft gehad en hoe 't er dan eind 2010, vlak voor de ingreep uitzag, dus ik kan er momenteel nog niks zinnigs over zeggen. Maar jij vindt de operatie blijkbaar mislukt, dus dan ben ik wel benieuwd waar je dat op baseert en waarom ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:35   #1370
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Dit is trouwens denk ik wel de meest realistische na foto: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Je ziet duidelijk dat het haar helemaal droog is, zonder wat er in en in een (meer dan) gemiddeld licht. Maar het is lastig beoordelen zonder voor-foto's en zonder te weten waar hij die 1600 grafts heeft gehad.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:38   #1371
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht

Verder, hoeveel grafts hebben Bauer en van der Vorst gehad en heb je links naar voor-na foto's ?
Why should Kruger find good after photos from Bauer and van der Vorst, when he can't find any good photos from his HST result and all his claims?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:47   #1372
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hier een foto van september 2010 (2 maanden voor de 1600 HASCI grafts)
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...er_%281%29.jpg
Hier een foto van november 2011 (11 maanden na de transplant)
http://belgianconcerts.blogspot.com/...tto-arena.html

Volgens mij gebruikt hij in beide foto's concealer.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 19:52   #1373
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hoe dan ook, feit blijft dat 1 sessie van 1600 grafts niet overdreven veel is, plus dat we niet weten waar hij precies de grafts heeft gehad (misschien bijvoorbeeld een deel in de kruin), plus dat onduidelijk is hoe snel hij zijn (oorspronkelijke) haren aan het verliezen is. Dat zijn toch wel essentiele dingen om te weten voordat je kan spreken van een 'tegenvallend resultaat', vind je niet, Kruger ?

Laatst gewijzigd door Arashi; 10 maart 2013 om 19:55
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 21:09   #1374
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ik heb ergens gelezen wanneer hij het precies voor 't eerst geschoren had en dat was rond deze datum, ik denk dat deze foto precies na de 1e keer scheren is.
Maar 15 dagen? Zelfs als de haar meteen begint te groeien (tjakka doormidden gehakt, geen rust, meteen een groeispurt), dan nog is ie alleen bij mensen met snelle haargroei net boven de huid. Een haar moet eerst zeker 7 mm groeien (2 á 3 weken) om zijn kop uit de haarschacht te kunnen laten steken. Die haar kan onmogelijk net zo lang zijn als de bestaande haren. Niet op dag 15. Ben ik dan de enige die dat soort onmogelijkheden ziet?

Het riekt naar manipulatie en daardoor blijf ik heel sceptisch. Want als iets waar is, waar is manipulatie dan voor nodig?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 21:46   #1375
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar 15 dagen? Zelfs als de haar meteen begint te groeien (tjakka doormidden gehakt, geen rust, meteen een groeispurt), dan nog is ie alleen bij mensen met snelle haargroei net boven de huid. Een haar moet eerst zeker 7 mm groeien (2 á 3 weken) om zijn kop uit de haarschacht te kunnen laten steken. Die haar kan onmogelijk net zo lang zijn als de bestaande haren. Niet op dag 15. Ben ik dan de enige die dat soort onmogelijkheden ziet?

Het riekt naar manipulatie en daardoor blijf ik heel sceptisch. Want als iets waar is, waar is manipulatie dan voor nodig?
Hehe, het lijkt me nog geen makkelijke klus om die foto's te photoshoppen, daar moet iemand echt HEEL veel tijd ingestoken hebben Bovendien zijn er inmiddels genoeg andere patienten die ik heb gezien van HASCI, waarbij hergroei na 2 weken al goed zichtbaar was. Ik zag bij mezelf overigens ook de eerste haartjes na een week al teruggroeien.

Verder staan er van die gast (gck83uk) inmiddels heel veel foto's op het net, in verschillende threads. Als dat allemaal fake is (je kan de foto's met elkaar vergelijken en diegene die faked moet dan vanuit alle camera standen elke keer weer dezelfde haartjes bij elkaar faken), dan mag deze man echt een medaille krijgen voor dat photoshop werk
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 21:49   #1376
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hier overigens mijn eigen haargroei na 7 dagen: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=31602

Qua analyse geef ik grif toe dat 't niet de meest sterke is, maar je kan wel heel goed zien hoe snel het haar in slechts 7 dagen groeit.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 21:51   #1377
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
En van die Gc83uk staan overigens van ELKE dag foto's op het net, je kan dan precies zien wanneer hij zijn haren scheert, was inderdaad rond 15 dagen. Ben zelf effe te lui om te zoeken, maar als 't je interesseert, de thread staat op baldtruthtalk ergens.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 22:14   #1378
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ga het allemaal eens goed bekijken. Maar doordat die ene foto gewoon niet klopt ben ik bij voorbaat sceptisch. En kloppen doet ie gewoon echt niet. Op jouw eigen foto zie je tenminste duidelijk lengteverschil.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 22:24   #1379
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ga het allemaal eens goed bekijken. Maar doordat die ene foto gewoon niet klopt ben ik bij voorbaat sceptisch. En kloppen doet ie gewoon echt niet. Op jouw eigen foto zie je tenminste duidelijk lengteverschil.
Mijn foto is na 1 week. Stel dat ik mijn haren op 2 weken had geschoren, dan had het er toch net zo als die andere foto uitgezien ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 22:49   #1380
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Mijn foto is na 1 week. Stel dat ik mijn haren op 2 weken had geschoren, dan had het er toch net zo als die andere foto uitgezien ?
Ja, maar eerlijk gezegd kan ik jouw foto's ook niet verklaren. Hasci neemt de FU uit en uit de cellen die zijn achtergebleven groeit een nieuwe haar, toch?

Ik kan niet begrijpen hoe het mogelijk is om binnen 7 dagen uit een paar cellen een haar tot uit de huid te laten groeien. Maar een sluitende verklaring voor die korte haartjes op je foto heb ik ook niet. Tenzij het haren zijn die bij het uitnemen zijn blijven zitten en die door de beschadiging zijn gestopt met groeien.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.