Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: jeuk en alopecia androgenetica
Ik heb AGA en ervaar WEL een jeukend/stekend gevoel op mijn hoofdhuid. 163 75,81%
Ik heb AGA en ervaar NIET een jeukend/stekend gevoel op mijn hoofdhuid. 52 24,19%
Aantal stemmers: 215. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 juli 2009, 22:40   #136
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Hoi Agatha,

Mijn nagels zijn supersterk, altijd geweest. Scheuren eigenlijk niet zoals bij de meeste mensen maar er breekt wel eens een stukje af. Zo groeien als kool en kan ze altijd mooi lang houden.. Heb dit altijd merkwaardig gevonden omdat mijn haar zo slecht is.. Wat ik heb sinds mijn haar uitvalt zijn op mijn duimen horizontale deuken (en zag ze nu ook al op de nagels van mijn grote teen.) Dr. Pasch heeft gezocht of hij iets kon vinden wat het zou kunnen zijn en vond niets.. Een half jaar geleden ben ik begonnen met het slikken van Huid, haar en nagels van de kruidvat (is MSM zo'n zelfde iets?) en extra vitamine B en je gelooft het niet.. De deuken waren na een paar maanden weg.
De afgelopen paar weken heb ik de pillen niet genomen om eens te kijken wat er dan gebeurde en voilá de deuken in de nagels van mijn duimen zijn terug! Ben nu weer 2 dagen aan het slikken en ben benieuwd of ze nu weer vlug weg zijn!

Gek dat jij puistjes krijgt van de Dianapil, ik dacht dat mensen die met acné juist daarvoor voorgeschreven krijgen.. Bij mij is het anders, ik had nooit puistjes en heb ze pas gekregen toen ik stopte met de Dianapil en daarna de Yasminpil.. Ben nu sinds 6 maanden aan de prikpil dus denk dat het daarmee te maken heeft maar gek blijft het dat ze nu ineens opduiken. Het erge is dat ik ze ook echt op mijn hoofdhuid heb, iedere dag wel één erbij en zeer joh.. Het zijn geen gewone puistjes maar meer van die onderhuidse onstekingen, je kent ze wel denk ik.
Dr. Pasch is nu op vakantie dus kan het hem niet vragen maar zodra hij terug is ga ik het hem laten zien en kijken wat hij ervan vindt. Hopelijk heeft hij een oplossing! Misschien toch wéér een andere pil. Moet hem nu dinsdag wel weer halen dus zit er weer voor 3 maanden aan vast helaas. Ik houd je op de hoogte!
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!
Myllie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2009, 23:49   #137
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hee, herkenning! Ik heb ook al jarenlang horizontale deuken in de duimnagels, maar niet in de andere nagels. Toch heeft het slikken van allerlei supplementen, inclusief MSM (nee, dat is niet hetzelfde als Huid/Haar/Nagels) niet geholpen. Ik vijl de deuken nu dan maar zo goed mogelijk glad.
Wel vreemd hè? dat een supplement of medicijn bij een lotgenoot een heel ander effect heeft. Cyproteronacetaat is ook inderdaad juist anti-acné.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2009, 05:15   #138
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool voor zulke tiet-achtige dingen moet een man wel jaren trainen

dus dan gaan alle mannen onnodig naar de fitness ?
wij moeten jaren ons in het zweet trainen om zulke tietachtige dingen te kunnen hebben...

vindiesel is er een van

er is nog een verschil tussen hangtieten van gyno bij een man , welk vet is
tegen spiermassa , dat rotshard is
voor vele is het zelfs niet mogelijk om dit te bereiken en ze blijven een platte plank zelfs na veel te trainen met de gewichten...

ik beschouw het dan ook een eer om na 3 jaar fitness ook bij die tietclub te zijn en bij mij zit erook geen vet onder hoor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2009, 10:32   #139
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik beschouw het dan ook een eer om na 3 jaar fitness ook bij die tietclub te zijn en bij mij zit erook geen vet onder hoor
Maar als je voorover zit, volledig ontspannen met lichtjes hangende schouders, dan ziet het er niet zo indrukwekkend meer uit hoor. Ik ben ook eens in zo'n houding betrapt en die foto is dus subiet de prullenbak in verdwenen

Altijd zorgen dat er een beetje spanning op staat, schouders lichtjes naar achteren ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2009, 21:26   #140
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dus dan gaan alle mannen onnodig naar de fitness ?
wij moeten jaren ons in het zweet trainen om zulke tietachtige dingen te kunnen hebben...

vindiesel is er een van

er is nog een verschil tussen hangtieten van gyno bij een man , welk vet is
tegen spiermassa , dat rotshard is
voor vele is het zelfs niet mogelijk om dit te bereiken en ze blijven een platte plank zelfs na veel te trainen met de gewichten...

ik beschouw het dan ook een eer om na 3 jaar fitness ook bij die tietclub te zijn en bij mij zit erook geen vet onder hoor
+1 maar die foto van diesel is ook echt niet charmant
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2009, 00:52   #141
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Ik geloof dat ik me vwb de discussie over mannen maar terugtrek.. Al die tietachtige dingen enzo..

Maar Hanna, heb je dan al Huid Haar en Nagels van de Kruidvat geprobeerd? Misschien helpt het bij jou ook? Want je lijkt inderdaad hetzelfde te hebben als ik heb. Verder slik ik nog: Multivitamine van de Kruidvat, Davitamon B Complex forte, Omega 3 - 6- 9 van de Kruidvat en Huid Haar en Nagels dan. Het lijkt echt te helpen!
En als je die deuken vijlt, houd je dan nog wel nagel over? Bij mij zaten ze namelijk ook soms echt erg diep, zo diep dat het pijn deed! Of valt dat mee bij jou?

Groetjes Mylène

P.S. Je hebt van Herome trouwens ook een potje nagellak wat oneffenheden opvult, bij de diepe deuken hielp het niet maar bij de rest wel. Ben alleen even de naam kwijt hoe het precies heet.
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!
Myllie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2009, 02:32   #142
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb al allerlei supplementen geslikt, Huid/Haar/Nagels, MSM, Multivitaminen, Antioxidanten, Omega's en nog veel meer, maar 't helpt niks, niet voor mijn haren en ook niet voor mijn nagels.
De duimnagels vijl ik een beetje, dan smeer ik er secondenlijm op, vijl 't daarna glad en smeer er dan een dekkende nagellak overheen.
Dergelijke nagellak zoals van Herôme lost namelijk weer op als je er een dekkende laag nagellak overheen smeert en secondenlijm niet.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2009, 11:16   #143
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mylène Bekijk bericht
We dwalen trouwens wel een beetje af van het onderwerp...
Hoezo dwalen we af? Volgens mij kreeg je juist wat jeuk van Vin
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2009, 11:23   #144
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar als je voorover zit, volledig ontspannen met lichtjes hangende schouders, dan ziet het er niet zo indrukwekkend meer uit hoor. Ik ben ook eens in zo'n houding betrapt en die foto is dus subiet de prullenbak in verdwenen
Te gewaagd decolleté?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2009, 16:27   #145
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Hmmmmm, de MSM is ook voor haar en nagels en ga ook maar is een B-complexje erbij slikken (de Tuinen heeft nu aanbieding). Met mijn nagels gaat het nu goed maar de haartjes helemaal niet Begin vandaag met de Minox op aanraden van de dokter en hoewel de Diane nu niet lijkt te werken adviseert hij me om hem toch door te slikken. Tja die puistjes, vooral die langs de haarlijn en op mijn decolete(gut hoe schrijf je dat ook al weer) zijn jakkie maar absoluut de least of my problems zullen wemaar zeggen. Na de menstruatie zijn ze ook weer weg. Heb laatst al mijn keuken messen laten slijpen als verwoed koker maar snij nog wel eens in mijn nagels maar ik heb eens zitten kijken en in mijn duimnagels zitten inderdaad horizontale deuken en in de rest niet. Mijn teen nagels zijn helemaal in orde dus misschien kun je er wat mee bij je volgende bezoekje.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2009, 16:29   #146
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Niet te geloven, die mannen slikken hier van alles om hun testosteron naar beneden te krijgen en nog praten we zelfs hier over tietenZullen wel de mannen met de hardnekkigste problemen zijn, en niet alleen op haar gebied, of juist welLOL
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 21:55   #147
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Hoezo dwalen we af? Volgens mij kreeg je juist wat jeuk van Vin
Ja, maar het ging hier toch ook over jeuk alleen dan om een ander soort...
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!
Myllie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 22:19   #148
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Niet te geloven, die mannen slikken hier van alles om hun testosteron naar beneden te krijgen en nog praten we zelfs hier over tietenZullen wel de mannen met de hardnekkigste problemen zijn, en niet alleen op haar gebied, of juist welLOL
Hahaha, je zou wel eens gelijk kunnen hebben Agatha.. Toch maar 2 klaagmuurtjes dan..
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!
Myllie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 22:26   #149
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Hmmmmm, de MSM is ook voor haar en nagels en ga ook maar is een B-complexje erbij slikken (de Tuinen heeft nu aanbieding). Met mijn nagels gaat het nu goed maar de haartjes helemaal niet Begin vandaag met de Minox op aanraden van de dokter en hoewel de Diane nu niet lijkt te werken adviseert hij me om hem toch door te slikken. Tja die puistjes, vooral die langs de haarlijn en op mijn decolete(gut hoe schrijf je dat ook al weer) zijn jakkie maar absoluut de least of my problems zullen wemaar zeggen. Na de menstruatie zijn ze ook weer weg. Heb laatst al mijn keuken messen laten slijpen als verwoed koker maar snij nog wel eens in mijn nagels maar ik heb eens zitten kijken en in mijn duimnagels zitten inderdaad horizontale deuken en in de rest niet. Mijn teen nagels zijn helemaal in orde dus misschien kun je er wat mee bij je volgende bezoekje.
Frappant dat jij ook die horizontale lijnen hebt, dat zijn er dus al 3. Ik denk dat ik maar eens een topic ga openen over wie dit nog meer heeft, ben ik wel erg benieuwd naar. Misschien kunnen we er inderdaad wat mee. De 20ste spreek ik dr. Pasch dan ga ik het hem nogmaals voorleggen.
Ik slik trouwens vanaf maandag ook ijzertabletten, want mijn ijzer was 4 januari 2008 nog 30 en Ferritine 28 en nu is er uit de bloedonderzoeken gekomen dat mijn ijzer nog maar 9 is en mijn Ferritine 18. (Ben de uitslagen alvast bij mijn huisarts gaan halen) Allemaal te laag dus begrijp ik uit de draadjes hier op Haarweb. Gek dat de dokter daar nooit iets van gezegd heeft. De 20ste spreek ik dokter Pasch dus over deze bloeduitslagen, ben erg benieuwd wat hij hiervan zegt.
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!
Myllie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 22:33   #150
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dan krijg ik de indruk dat je niet voldoende ijzer binnenkrijgt via het voedsel. Meer vlees eten met verse vitamine C erbij, dus verse groene bladgroenten of broccoli of een glas versgeperst sinaasappelsap.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
Haarproblemen, haaruitval, proscar adviesnodig Medicijnen/haargroeimiddelen 5 29 mei 2007 00:08
Haaruitval gepaard met jeuk en tintelling ? Haarem AGA - Algemeen 4 21 april 2007 14:10
Roos, jeuk en haaruitval, brede scheidingen michelangelo AGA - Algemeen 1 28 september 2006 22:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.