Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 september 2012, 22:07   #1
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Diffuus haarverlies en toch graag een HT

ik ben echt als een debiel aan het oriënteren op een oplossing voor mn haaruitval, aangezien het met de dag slechter lijkt te worden.

Minoxidil gebruik ik al 2 jaar bijna, maar ik vrees dat ik er mee moet stoppen ivm hartkloppingen. Finasteride wil ik niet ivm mogelijke bijwerkingen, met name gezien ik mijn gevoelens nu al nauwelijks goed sturen kan en makkelijk depressief kan raken.

het enige wat er dan echt overblijft is een HT, hoewel ik eigenlijk niet meer dan 6000 wil betalen, terwijl het ws meer dan dat gaat zijn.

Nu heb ik zelf diffuus haarverlies, met name voorop. Daarom zocht ik daar op en vond deze discussie.

Wat me opvalt is dat jullie hier zeggen dat met diffuus haarverlies een HT niet aan te raden is, terwijl ik dacht dat het juist eenvoudiger zou zijn. Aangezien je het patroon veel beter kan zien (zeker als het goed dun is, zoals bij mij wel denk ik).

Verder vind ik kalend bij veel mannen nog best prima staan, zeker als er alleen inhammen zijn. Bij diffuus haarverlies blijft eigenlijk alleen de monikkenkrans of volledig kaal over en beide vind ik eigenlijk n verschrikkelijk vooruitzicht. Dus een volle kop haar hoop ik niet perse op, maar meer niet helemaaal kaal... Misschien heb ik wanneer de tijd daar is, niet eens zoveel grafts nodig, maar ik kom er maar niet uit wat ik moet verwachten enzo.

Vandaar dus mijn vraag, wat moet ik doen?

Alvast heel erg bedankt voor elke input!
Rayton is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.