Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 93 stemmen, 4,87 gemiddeld. Weergave
Oud 29 december 2008, 13:46   #961
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ook de nietrokers zien in dat op deze manier veel horecabedrijven over de kop gaan en dat het verplicht buiten roken veel te veel problemen oplevert. Nu wil de regering ook nog de zojuist aangeschafte dure terrasverwarming gaan verbieden, terwijl de horecabedrijven ook al door de kredietcrisis minder klanten hebben.

In voorgaande jaren moest je eind november al een tafel reserveren voor de kerstdagen; dit jaar kon je overal een week vantevoren nog reserveren en wij hebben ervaren dat de restaurants tijdens de kerstdagen niet volgeboekt waren.
Logisch, als je tussen de gangen door eerst je jas aan moet trekken om buiten een sigaretje te gaan roken in de striemende kou.

Bij de jeugd zie je minder rokers, wat dan trots vermeld wordt in het journaal, maar ze vergeten er bij te vertellen dat de jeugd veel gevaarlijkere zooi is gaan gebruiken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 13:47   #962
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Kouwe r..t van het fietsen en gevoelloze bovenbenen. Kortom lekker effe met de hond naar het bos geweest. Werelds weer. Zometeen wat boeken kopen op internet en een startje maken met wat misschien ooit een bedrijfje gaat worden. Kortom, de dip is voorbij en Agatha is back in business.
Nou, welkom terug dan maar weer. En probeer die dip zolang mogelijk buiten de deur te houden!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 13:48   #963
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Ik vind het ook een stuk ongezelliger, dat niet roken. Ik vind het ook hypocriet. Dat roken slecht is weten we wel, dat je ook moet voorkomen dat niet-rokers meeroken is ook geen enkel probleem. Binnen die randvoorwaarden moet toch meer mogelijk zijn dan een absoluut rookverbod!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:25   #964
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
En even echt klagen. Iemand gelezen dat er minder gestopt word sinds het rookverbod en dat 73 % van de nietrokers terug wil naar de oude situatie!!!!!! Die gasten weten ook niet wat ze willen.
Heel onwaarschijnlijk, het zal wel een halfwas enquete geweest zijn, uitgevoerd door een belangengroep van rokers onder een klein segment van het publiek en met een conclusie getrokken uit een vage vraag ... 'vind u het gezelliger of minder gezellig sinds het rookverbod' ... 73% van de mensen zei 'minder' ... waarom? Vanwege die chagerijnige koppen van de verstokte peukenbazen, waarschijnlijk

Ik heb net mijn schaatsen ingeleverd bij de slijper. Vanmorgen wel lekker geschaatst, maar de ijzers waren bot ... en nou kan ik dus pas morgenochtend weer. Wachtrijen!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:29   #965
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Jaaaaaa, ik wist het wel. Antonie altijd goed voor een wrede mening over de rokers. Ik vind het terecht dat je in restaurants niet mag roken, da's ook echt smerig als je niet rookt. Wel vind ik dat cafe's zelf mogen bepalen of ze wel of niet rokers cafe zijn. Zo mag iedereen kiezen!
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:30   #966
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Heb jij schaatsen Antonie? Ik ben helemaal jaloers. Ik ga desnoods friesche doorlopers kopen maar geschaatst moet er worden maar om nu 120 euries te betalen voor nieuwe en die dan weer 13 jaar in de kast liggen
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:30   #967
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik vind het ook een stuk ongezelliger, dat niet roken. Ik vind het ook hypocriet. Dat roken slecht is weten we wel, dat je ook moet voorkomen dat niet-rokers meeroken is ook geen enkel probleem. Binnen die randvoorwaarden moet toch meer mogelijk zijn dan een absoluut rookverbod!!
Wat ik zo raar vind is dat iedereen denkt dat het is om rokers te pesten. Het is juist een maatregel om de werkplek rookvrij te houden. Dus niet voor het publiek, maar voor de bediening.

Die oude slogan 'Roken? We komen er samen wel uit' werkte gewoon niet. Met een roker kom je er nooit uit. Die heeft geen boodschap aan het recht van anderen om schone lucht in te ademen, die wil alleen maar roken. En ieder compromis leidt toch echt tot vieze lucht.

Maar van mij mogen ze wel weer gaan roken in de horeca hoor. Ik ben nog nooit zo vaak uit eten gegaan als de laatste maanden. Heel slecht voor mijn portemonnee
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:34   #968
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat ik zo raar vind is dat iedereen denkt dat het is om rokers te pesten. Het is juist een maatregel om de werkplek rookvrij te houden. Dus niet voor het publiek, maar voor de bediening.

Die oude slogan 'Roken? We komen er samen wel uit' werkte gewoon niet. Met een roker kom je er nooit uit. Die heeft geen boodschap aan het recht van anderen om schone lucht in te ademen, die wil alleen maar roken. En ieder compromis leidt toch echt tot vieze lucht.

Maar van mij mogen ze wel weer gaan roken in de horeca hoor. Ik ben nog nooit zo vaak uit eten gegaan als de laatste maanden. Heel slecht voor mijn portemonnee

dan kunnen ze ook een regel invoeren dat je op 3 meter van de bar niet mag roken en goede afzuiging installaties installeren.

en roken in een restaurant vind ik als roker ook niet echt wat.... maak dan naast de wc een gezellig rokershoekje
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:34   #969
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
@ Ray en Stifter,

Hier nog zo'n mannetje die plotseling de deur is gewezen (al een tijdje geleden). Uiteraard hebben we het allemaal wel eens meegemaakt, maar gezien jullie verhalen was het ineens zo onverwacht. Dat herken ik en veel meer. Dat ze je niet verteld wat haar dwars zit, Ray, vind ik kolder. Dit is nog veel ondragelijker. Daar ben je je toch wel van bewust ? Mijn ex zat ook zo te brallen, uiteindelijk deelde mevrouw gewoon doodleuk het bed met een ander...

Ik heb altijd gezegd, je kan het niemand kwalijk nemen als hij of zij verliefd of gevoelens krijgt voor een ander, maar dan moet je er inderdaad een punt achter zetten. Ik hoop voor je dat ze niet eens de vleugels wilt uitslaan, om dan vervolgens bij je terug te keren. Echt, hoeveel je ook van haar houdt, laat je niet piepelen. Ook ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik zou hier van het balkon afgesprongen zijn als zij gekke dingen zou doen en toch wordt je besodemieterd.

Ik wil niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Hier lopen toch alleen maar goede vrouwen rond op dit forum. Maar ook in vrienden -en kennissenkring is het gewoon niet normaal meer hoeveel vrouwen de hort opgaan. Mannen hadden er altijd een handje van, maar ik krijg het idee dat het inmiddels omgekeerd is. Ik weet niet wat het is, msn, chatten, groeiend emancipatiegevoel, nieuwe ingredienten in de pil ?

En nogmaals het kan gebeuren dat je gek wordt op iemand anders, maar dan moet je eerlijk zijn er een punt achter zetten. Niet je vriend/vriendin aan een touwtje houden en gewoon als konijnen tekeergaan.

In jouw geval Ray, speelt natuurlijk ook de dood van je moeder mee. Normaliter kan je je ex (hoewel jullie natuurlijk nog niet uit elkaar zijn) vergeten, maar als je aan die ellende van je moeder denkt, denk je ook meteen aan haar.

Ook 't plotselinge/onverwachte is idd moeilijk te verkroppen. Daar kan je je stuk over piekeren, maar antwoorden krijg je nooit. Mijn ex heeft geen idee wat een schade zij heeft aangericht. Ze had zogenaamd het beste met me voor en wist van hoever ik gekomen was. Ik ben nog steeds als de dood aan iets nieuws te beginnen, terwijl zij de ene vent na de andere vent aan de naald reeg.

Toch over haar ben ik heen, net als Stifter. Dat zal jouw ook lukken Ray. Ik hoop voor je dat je krijgt wat je verdient.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:34   #970
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Heb jij schaatsen Antonie? Ik ben helemaal jaloers. Ik ga desnoods friesche doorlopers kopen maar geschaatst moet er worden maar om nu 120 euries te betalen voor nieuwe en die dan weer 13 jaar in de kast liggen
Ja joh, echte Vikings, lage Noren ... model 1987 of daaromtrent ... iedere keer na gebruik weer dik in het vet teruggelegd.

Ik stond net wel even te watertanden bij de nieuwe modellen overigens. Het zijn inderdaad flinke kosten. Maar als de weermodellen een langere vorstperiode laten zien, dan denk ik dat ik toch in de verleiding kom.

Maar om toch weer klagerig te eindigen ... het zal wel weer een ouderwetse kwakkelwinter worden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:48   #971
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Heb net even naar de 14 daagse gekeken en het wordt alleen maar......kouder. Damn, ben eigenlijk blut (sta dus gewoon snoeirood voor de komende maanden) maar ga waarschijnlijk toch een investerinkie doen morgen. Aan de andere kant komt de klaagmuur wel mooi vol als ik elke dag zeur dat ik niet kan schaatsen. Mmmmmmmmmmm, wat te doen
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:49   #972
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat ik zo raar vind is dat iedereen denkt dat het is om rokers te pesten. Het is juist een maatregel om de werkplek rookvrij te houden. Dus niet voor het publiek, maar voor de bediening
Kennelijk heb je al die programma's gemist waarin horeca-eigenaars steen en been hebben geklaagd over het leeg blijven van hun tent. Waar zijn al die nietrokers? Nu kunnen ze naar de kroeg, maar blijven weg! En de kroeg gaat over de kop.
De meeste kroeglopers zijn rokers, terwijl de meeste nietrokers gezondheidsfreaks zijn die in hun vrije tijd liever gaan fitnessen en zelden in een kroeg komen.

Vooral in kleine café's zijn helemaal geen nietrokende personeelsleden!
En grotere café's nemen geen nietrokende personeelsleden in dienst.

Zelfs op perrons mag in de buitenlucht niet gerookt worden, alsof 't NS-personeel daar last van heeft!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:49   #973
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat ik zo raar vind is dat iedereen denkt dat het is om rokers te pesten. Het is juist een maatregel om de werkplek rookvrij te houden. Dus niet voor het publiek, maar voor de bediening.

Die oude slogan 'Roken? We komen er samen wel uit' werkte gewoon niet. Met een roker kom je er nooit uit. Die heeft geen boodschap aan het recht van anderen om schone lucht in te ademen, die wil alleen maar roken. En ieder compromis leidt toch echt tot vieze lucht.

Maar van mij mogen ze wel weer gaan roken in de horeca hoor. Ik ben nog nooit zo vaak uit eten gegaan als de laatste maanden. Heel slecht voor mijn portemonnee
Dat snap ik ook en is ook terecht. Als men nu werknemers in dienst neemt die zelf roken of geen probleem hebben met meeroken, dan is er toch geen probleem??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:50   #974
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Heb net even naar de 14 daagse gekeken en het wordt alleen maar......kouder. Damn, ben eigenlijk blut (sta dus gewoon snoeirood voor de komende maanden) maar ga waarschijnlijk toch een investerinkie doen morgen. Aan de andere kant komt de klaagmuur wel mooi vol als ik elke dag zeur dat ik niet kan schaatsen. Mmmmmmmmmmm, wat te doen
Ja, die dooiperiode is ook al weer naar de achtergrond verdrongen. dat wordt dadelijk nog een Elfstedentocht!
Ik zou ze niet kopen, want ze zijn er toch al niet meer. Iedereen is je voor geweest!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 14:53   #975
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tja, Agaatje, was dan eerder naar een kringloopwinkel gegaan om schaatsen uit te zoeken voor een prikkie!

Ik heb 2 paar schaatsen, maar de allereerste exemplaren die ik altijd bewaard heb, zitten nog steeds 't lekkerste; die zijn goed ingereden.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.