Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 24 april 2005, 08:10   #10
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Vette lol, zouden ze zoiets nou gewoon schrijven uit pure meligheid ofzo :p.
@ haarmannetje :Goede brief!
Is het niet zo dat (juist) als je kaal wordt, je meer moet genieten van alles, omdat minder zorgen = minder stress enzo.
Bedankt . Ik heb de brief wel ietsjes minder fel verstuurd dan dat ik hem hier geplaatst heb. Ik wil nog wel graag een antwoord terug en ik weet niet hoe snel men daar op hun teentjes getrapt is .

Waarom ze het zo schrijven is mij een groot raadsel. Ik vind het in ieder geval echt belachelijk dat ze (en dit doen ze zeer zeker zo) nu op het gevoel van mensen gaan spelen door ze een schuldgevoel aan te praten in relatie tot hun kinderen. Sorry hoor, maar dat schiet mij toch werkelijk in het verkeerde keelgat. Ik zou het me nog wel enigzins voor kunnen stellen als die uitspraak werd onderbouwd met een fatsoenlijk wetenschappelijk artikel over dat onderwerp, maar mijn verwachting is dat ze mij niet zo'n publicatie kunnen geven... maar ben benieuwd uiteraard .

Ja, Another, je moet er juist heel anders mee omgaan. Het is helemaal niet erg om iets te doen tegen je kaalheid want uiteindelijk is het natuurlijk niet leuk. Maar tot zover je er niets aan kunt doen, moet je het gewoon accepteren en je er niet door laten leiden. Kijk om je heen en zie een overvloed aan lotgenoten die zich er ook niet door laten weerhouden. En dat is wat mij zo enorm steekt door zulke klinieken. Die ziekelijke manier van manipuleren "je leven wordt een hel," "je krijgt niet meer zo eenvoudig een baan," "je gezinsleven zal eronder lijden omdat je niet meer zoveel met je partner praat" en natuurlijk "je kinderen zullen zich voor je schamen." Dit zou werkelijk per direct bij de wet verboden moeten worden en ik zit er zelfs aan te denken om een brief te schrijven naar een ministerie die iets dergelijks onder haar paraplu draagt.

Dat dergelike klinieken er zijn, prima! Er is vraag naar en als mensen er gebruik van willen maken, dan is dat hun goed recht. Maar wees als kliniek dan objectief in je communicatie, geef aan wat je te bieden hebt, hoe het werkt, wat het kost enzovoort... maar laat die subjectieve flauwekul per direct achterwege!

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 24 april 2005 om 08:13
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.