Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 januari 2003, 10:50   #31
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Weet iemand een plaats en welk voorstel voor een geschikt plekje?
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2003, 11:27   #32
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Threads samengevoegd.

Beste lezers,

Er liepen 2 threads over de bijeenkomst : ik heb deze 2 threads samengevoegd tot 1 thread: dat maakt het allemaal wat overzichtelijker.

Verder schreef ik in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=7300#post7300 het volgende:

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Do
P.S. heb de webmaster al gevraagd of hij bovenaan de rubriek een oproep voor jullie wil zetten. Is wat overzichtelijker
--------------------------------------------------------------------------------

Dat klopt. Met alle plezier wil ik een mededeling hiervoor plaatsen in de Mededelingen-rubriek. Maar voordat ik dat kan doen, wil ik eerst graag weten wie de contactpersoon hierin wordt. En dan wil ik graag van haar horen wat er in de oproep gezet kan worden (doel van de bijeenkomst, wie, waar, wanneer...enz).

Laat maar iets horen!
Dus nogmaals: graag hoorde ik van iemand informatie over het bovenstaande, zodat ik een algemene aankondiging kan doen in de Mededelingen-rubriek.

__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 21 januari 2003 om 11:32
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2003, 10:47   #33
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Ik woon in het midden van het land

Het kan wellicht bij mij gehouden worden. Of bij iemand anders die in het midden des lands woont. Wie woont er ook centraal.


groeten van Boes.
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2003, 10:58   #34
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Boes,

in welke plaats woon jij? kunnen we het niet bij jou houden? als het bij iemand thuis wordt gehouden is het misschien prettiger om je adres via een "private message" naar iedereen te mailen om je privacy te behouden.

Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2003, 12:03   #35
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Hello allemaal,

SorrY sorry sorry,

Ik ben wat te voorbarig geweest. Het kan dan helemaal niet bij mij thuis. Mijn vriend heeft dan afgesproken met 2 vrienden bij ons thuis. Dat komt onze privacy niet ten goede natuurlijk. Wie biedt voor plaats voor bijeenkomst????


Desnoods toch een algemene rustige plaats?
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2003, 14:30   #36
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Ik denk dat bij iemand thuis toch het beste is, een van jullie had het over het laten zien van de haarwerken, dan lijkt mij een publieke lokatie niet zo geschikt.
Het kan best bij mij, ik denk alleen dat dat met reistijden voor de meesten niet makkelijk uitkomt. Den Haag is niet echt het midden of centrum van ons landje.

Iemand anders een voorstel?

groet Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2003, 19:48   #37
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Als een adres een probleem is

Hallo meiden,

Ik heb ondertussen ook al het een en ander gereageerd.
Ik had aan Astrid (als ik alles goed gedaan heb) ook al doorgegeven dat het wel bij mij zou kunnen.
Ik woon in Zwijndrecht (licht onder Rotterdam) dus naar mijn idee redelijk centraal. Heb niet echt een groot huis, maar welkom zijn jullie wel. Hoor graag een reactie i.v.m. het daadwerkelijk vastzetten van 15-2.

Groetjes,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 09:04   #38
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: Als een adres een probleem is

Citaat:
Originally posted by mooswindhoos
Hallo meiden,

Ik heb ondertussen ook al het een en ander gereageerd.
Ik had aan Astrid (als ik alles goed gedaan heb) ook al doorgegeven dat het wel bij mij zou kunnen.
Ik woon in Zwijndrecht (licht onder Rotterdam) dus naar mijn idee redelijk centraal. Heb niet echt een groot huis, maar welkom zijn jullie wel. Hoor graag een reactie i.v.m. het daadwerkelijk vastzetten van 15-2.

Groetjes,

Monique
Wat mij betreft prima. Ben dan alleen benieuwd of ik het kan vinden. Ik ben nl. een topografisch wrak.


En wat vind de rest?
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 09:35   #39
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Talking Bij mooswindhoos

Dames, helemaal te gek! Ik vind het goed als we in Zwijndrecht bij Moosje terecht kunnen.


Ik kan het naar alle waarschijnlijkheid ook niet vinden, maar dat komt wel goed. Ik ben voor.

tot horens,
Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 12:00   #40
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Talking Tot nu toe 6 pers. voor bijeenkomst 15-2

Hallo lieve mensen,

Als het goed is zijn er nu totaal 6 mensen die naar de bijeenkomst op de 15e komen. Als er nog meer mensen zijn die willen deelnemen, dan horen wij dat graag! Hoe meer hoe beter. Ik hoop echt dat er nog meer aanmeldingen komen, we kunnen op die manier toch veel van elkaar leren en het is sowieso toch fijn als je met elkaar, behalve dan op de site, ervaringen kunt delen.

OK groetjes, Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 14:27   #41
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Astrid,

Als je er prijs op zou stellen dat er MEER mensen zouden komen, waarom wordt er dan niet ingegaan op het feit dat de webmaster voor jullie een aankondiging wil plaatsen onder mededelingen? Dit is 2 keer aangeboden en hier wordt niet op ingegaan.
De mededelingen worden meer gelezen dan alleen de rubriek Haarproblemen bij vrouwen o.a. door mensen die veel op het TTM-forum zitten en waarvan velen een haarwerk dragen.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 14:40   #42
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
aan Do

Hoi Do,

Mijn vergissing, ik dacht eigenlijk dat hij daar al stond! Ik weet soms zelf niet meer waar ik af en toe kijk! Ik vind het prima als hij onder de mededelingen komt te staan.

groetjes Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 15:02   #43
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Re: aan Do

Citaat:
Originally posted by astrid
Hoi Do,

Mijn vergissing, ik dacht eigenlijk dat hij daar al stond! Ik weet soms zelf niet meer waar ik af en toe kijk! Ik vind het prima als hij onder de mededelingen komt te staan.

groetjes Astrid
Bedankt Do, voor het wijzen op mijn eerdere opmerkingen! Als je zo doorgaat dan mag je binnenkort Moderatores worden....

Verder Astrid, heb ik je posting 'Tot nu toe 6 pers. voor bijeenkomst 15-2' bij deze thread gevoegd, aangezien je er een nieuw onderwerp [new thread] van had gemaakt. Een [new thread] is alleen zinvol als je een nieuw onderwerp wilt aansnijden.

En verder wil ik (zoals gezegd) met alle plezier een algemene Mededeling plaatsen, maar dan heb ik méér informatie nodig (zoals ik hierboven al 2 maal had aangegeven). Ik wacht dus op jullie initiatief....
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 15:20   #44
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Exclamation aan alle deelne(e)m(st)ers

Mensen,

Vinden jullie het goed als de Webmaster onze bijeenkomst bij de mededelingenrubriek plaatst?

We weten in ieder geval dat het 15-2 is, plaats waarschijnlijk Zwijndrecht bij Moosjewindhoosje (moet nog bevestigd worden) en welk tijdstip??? Middag of avond???
Laat effe wat weten, ik kan haast niet wachten!

groeten Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 16:40   #45
JustMe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Berichten: 8
Bijeenkomst

Hoi meiden/dames!!

Ik heb een mailtje van Astrid gehad, omdat ik nog niet had gereageerd. Ik heb geen Alopecia meer dus keek ik hier ook niet meer. Maar het lijkt me wel leuk om ervaringen te delen met jullie. Ik ben bijna 17, dus dan horen jullie het eens van een jong meisje. Ik weet verder niet hoe oud jullie zijn. Nou is er 1 probleem, ik moet altijd op zaterdag werken. Ik kan best vrij nemen. Maar dan heb ik wel wat meer feitjes nodig zeg maar. Ik weet eigenlijk niet waar Zwijndrecht ligt, ik woon zelf in omgeving Rotterdam. En voornamelijk het tijdstip. Willen jullie het overdag of 's avonds, een etentje ofzo?!
Ik lees nog meer van jullie,
Kus van Tineke

(ooh eerste keer dat ik m'n naam hier zet... goed van mij)
JustMe is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.