Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2003, 13:32   #61
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Re: wie komen er nog meer

Hallo allemaal,

Ik heb Marloes een pm gestuurd. Zij wilde destijds ook komen, misschien nog steeds. En Justme heeft weliswaar geen klachten meer van AA, maar wilde ook wel komen om haar ervaringen te delen. Ik zal haar ook nog eens mailen. Als het goed is hebben we dan een aardig clubje bij elkaar.

Moosje heeft mijn meeladres al.
Ik lees weer verder!

groetjes Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2003, 20:09   #62
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Bijeenkomst 15-2

Hallo meiden,

Ik heb een lijst met namen van degene die zich opgegeven hebben voor de 15e gezet onder mededelingen.
Natuurlijk kunnen mensen zich nog steeds opgeven.
Eind van deze week ontvangen jullie een mailtje van mij
m.b.t. de routebeschrijving.

Groetjes,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2003, 10:33   #63
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Re: Bijeenkomst 15-2

Citaat:
Originally posted by mooswindhoos
Hallo meiden,

Ik heb een lijst met namen van degene die zich opgegeven hebben voor de 15e gezet onder mededelingen.
Natuurlijk kunnen mensen zich nog steeds opgeven.
Eind van deze week ontvangen jullie een mailtje van mij
m.b.t. de routebeschrijving.

Groetjes,

Monique
Heel goed Monique! Ik ben erg blij dat je het op deze goede manier in banen leidt. Ik heb in ieder geval je lijst aangepast op alfabetische volgorde: zie de Mededeling.

Bedankt voor je hulp!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2003, 19:10   #64
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Exclamation Lijst 15-2

Hallo meiden,

Ik heb zojuist een lijst met mensen die ik een e mail heb gestuurd onder mededelingen gezet. Natuurlijk kunnen mensen zich nog steeds opgeven (stuur mij dan even een mailtje).

Groetjes en tot de 15e,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2003, 20:50   #65
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
Hoi mooswindhoos,

Ik heb je mail, waar je adres en routebeschrijving niet goed ontvangen. Als ik hem open, komt er niets te staan!!!
Kun je hem alsnog mailen? Dank je wel alvast.
Oja ik kan nog steeds niet zeggen of ik zeker kom, maar als ik het weet, laat ik het zo snel mogelijk weten. De situatie is namelijk nog niet veranderd.
Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2003, 18:54   #66
jose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Locatie: noord-brabant
Berichten: 84
Hoi Allemaal

Harstikke leuk dat het gelukt is om a.s. zaterdag bij elkaar te komen.
Ik vindt het jammer dat ik niet kan komen, maar.. misschien de volgende keer.
Ik heb zaterdag een jarige zoon, maar zal zeker aan jullie denken.
Ik hoop dat jullie veel aan elkaars ervaringen zullen hebben, en wens jullie ook vooraal een hele fijne bijeenkomst.

GROETJES,
JOSE
jose is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2003, 23:03   #67
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Mail niet goed aangekomen

Hallo meiden,

Ik weet niet wat er mis is gegaan met de mail, maar hij is niet bij iedereen goed aangekomen. Willen degenen die hem niet goed ontvangen hebben mij een prive mailtje sturen zodat ik een nieuwe mail naar die personen kan sturen. Doe dit a.u.b. zo spoedig mogelijk i.v.m. de naderende datum

Groetjes en alvast bedankt,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2003, 11:05   #68
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
mailtje

Moos,

Mail is nu wel goed aangekomen bij mij! Dank en ik hoop dat ik het vind.

groetje tot dan!
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2003, 23:04   #69
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Exclamation LAATSTE OPROEP

Hallo meiden,

Ik wilde voor alle zekerheid toch nog even nagaan of iedereen de routebeschrijving goed heeft ontvangen. Als je hem hebt hoef je niet meer te reageren (of het moet gewoon voor de gezelligheid zijn dat is natuurlijk altijd goed).

DUS:
WIE NOG GEEN ROUTEBESCHRIJVING HEEFT ONTVANGEN
(OF EEN LEGE BIJLAGE HAHAHA) MIJ EVEN EEN MAILTJE STUREN.

Meiden alvast bedankt, ik zal zorgen dat zaterdag de koffie en broodjes klaar staan en kijk erg uit naar jullie komst.

Groetjes,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2003, 14:50   #70
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hey meiden,

Ik wens jullie zaterdag heel veel plezier met elkaar en vind het fantastisch dat jullie er op deze manier voor elkaar zijn.

Heel veel sucses en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Do
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2003, 17:24   #71
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: Re

Dank je Do, zal wel lukken. Alleen jammer dat ik ergens als reactie van jou heb gelezen dat de bijeenkomst morgen niet zo veel voor jou toevoegd. Immers, zoiets kan je niet voorspellen. gezellig zal het zeker zijn.

Maar je bent natuurlijk vrij om je mening te geven. wilde dit toch even van het hart.


Citaat:
Originally posted by Do
Hey meiden,

Ik wens jullie zaterdag heel veel plezier met elkaar en vind het fantastisch dat jullie er op deze manier voor elkaar zijn.

Heel veel sucses en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Do
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2003, 18:40   #72
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hallo Boes,

Met de uitspraak dat het voor mij persoonlijk niet veel kan toevoegen bedoel ik dat er voor mij niet veel nieuws zal zijn op het gebied van haarwerken en dat het voor mij niets kan toevoegen om te praten over mijn haarprobleem met lotgenoten.

Zoals je inmiddels al wel hebt gemerkt ben ik zeer goed op de hoogte van hetgeen er in de haarwerkbranche te krijgen is en
ook het acceptatieproces is voor mij al lang geleden volledig voltooid en heb daardoor dus niet zoveel behoefte aan lotgenotencontakt in tegenstelling tot anderen hier op het forum.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik dit onnodig vind want het tegenovergestelde is waar, maar voor mij persoonlijk dus niet.
En als ik het goed heb begrepen is dit de insteek van deze ontmoeting, vandaar dus deze uitspraak.

Hoop dat het hiermee wat duidelijker is, dat moest mij even van het hart. En ja ik ben er van overtuigd dat jullie een hele gezellige dag hebben met elkaar maar dat spreekt eigenlijk vanzelf.

Nogmaals heel veel plezier.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2003, 09:21   #73
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: Re

thanks voor de uitleg. vanmiddag zal mij goed doen. gisteren nl. nog veel stress gehad met wassen van mijn pruik. deed het voor de eerste keer zelf. het ding zat helemaal in de knoop. wel redelijk goed gekomen. maar ben er helemaal bekaf van. mijn vriend racen naar zijn moeder voor een fohn, etc. het was verschri\kkelijk. ontzettend hard gehuild. maar ik zal hier later verder over doorgaan onder haarwerken.

Citaat:
Originally posted by Do
Hallo Boes,

Met de uitspraak dat het voor mij persoonlijk niet veel kan toevoegen bedoel ik dat er voor mij niet veel nieuws zal zijn op het gebied van haarwerken en dat het voor mij niets kan toevoegen om te praten over mijn haarprobleem met lotgenoten.

Zoals je inmiddels al wel hebt gemerkt ben ik zeer goed op de hoogte van hetgeen er in de haarwerkbranche te krijgen is en
ook het acceptatieproces is voor mij al lang geleden volledig voltooid en heb daardoor dus niet zoveel behoefte aan lotgenotencontakt in tegenstelling tot anderen hier op het forum.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik dit onnodig vind want het tegenovergestelde is waar, maar voor mij persoonlijk dus niet.
En als ik het goed heb begrepen is dit de insteek van deze ontmoeting, vandaar dus deze uitspraak.

Hoop dat het hiermee wat duidelijker is, dat moest mij even van het hart. En ja ik ben er van overtuigd dat jullie een hele gezellige dag hebben met elkaar maar dat spreekt eigenlijk vanzelf.

Nogmaals heel veel plezier.

Groetjes Do.
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2003, 11:28   #74
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Boes,

Heeee getverdemme, ik begrijp precies wat je bedoelt. Heb zelf wel eens meer dan 5 uur (!!!!!!!) mijn haar moeten ontklitten en kan je vertellen dat dit heel wat stress op heeft geleverd.

Maar goed ik denk dat ik wel weet waar het aan ligt (kunnen 2 dingen zijn) maar daar komen we wel uit en zal ik je uitgebreid uitleggen zodat dit niet meer voorkomt. Want ik weet dat het op zijn zachtst gezegd VERSCHRIKKELIJK is.

Meid geniet in ieder geval lekker van vandaag, gooi die stress aan de kant en we zien elkaar hier wel weer.


Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2003, 13:00   #75
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
verslagje van mijn kant

Hallo allen,

Ik ben bij de bijeenkomst geweest op 15-2 en het was erg gezellig en informatief. Ik ben blij dat ik geweest ben, ik heb er leuke mensen ontmoet. We zijn vreselijk gastvrij ontvangen, we mochten zelf in de koelkast drinken pakken! Hihihi.
Ik vond het alleen jammer dat ik de enige was met een synth. haarwerk, maar goed. Ik denk dat ik er ook een van echt haar koop, het voelt zo natuurlijk aan. Ik heb van een ieder kunnen horen wat ze precies hebben, hoe lang en hoe ze ermee omgaan. Iedereen zag er naar mijn idee goed uit en kon er redelijk goed mee uit de voeten. Ik was blij dat ik iedereen persoonlijk heb gesproken en gezien. Het heeft mij heel goed gedaan, je hebt even niet het idee dat je alleen bent. Maar dat heb ik gelukkig ook niet als ik op het forum ben!

groetjes Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.