Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 januari 2011, 23:29   #136
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Voor ik hieraan zou beginnen, zou ik helemaal zeker moeten zijn, denk ik. Beeld je maar eens in dat het resultaat tegenvalt en dat het enorm opvalt. Dan loop je er mooi bij... .
Bij mij viel het resultaat na twee behandelingen bij de tattoo shop ook vies tegen, maar toch kon ik daar meer mee leven dan voor die twee behandelingen.

Als je het moeilijk vindt om overstag te gaan, dan kan je altijd eerst een proefstukje doen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2011, 23:30   #137
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
En inderdaad was ik niet blij met het resultaat van de tattoo shop, maar kon mezelf ook wel voor de kop slaan dat ik daarheen was gegaan...
Had je niet eerst gevraagd of ze ook met dunne naalden werken en verschillende kleuren?
Jammer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
En als Isabelle hier niet reageert, kan je haar misschien beter een privé-berichtje sturen.
Ik vermoed dat Isabelle nu weinig puf heeft door de chemo.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2011, 23:38   #138
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Had je niet eerst gevraagd of ze ook met dunne naalden werken en verschillende kleuren?
Jammer.
Ik heb er eerst een consult gehad en hij was er van overtuigd dat hij een prima resultaat af zou kunnen leveren. Hij zei al jarenlange ervaring te hebben met wenkbrauwen en tepelhoven reconstrueren.

Dus daardoor was ik overtuigd. Ook had hij na een paar cm2 te hebben getatoeëerd foto's gemaakt en die me laten zien en dat zag er toen heel goed uit. Maar uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat opgeleverd...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2011, 23:55   #139
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zwaar pech, heet dat geloof ik in net Nederlands...

Hopelijk heeft 't niet veel geld gekost en kan Isabelle 't straks vervagen met een beetje wasbenzine, alcohol, thinner, of wat dan ook.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2011, 23:58   #140
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Iedereen die kaal is, zou ik ook altijd aanraden af en toe een zonnebankje te pakken.
Ik dacht dat je niet meer in de zonnebank mocht na zo'n micro hair tattoo behandeling, omdat de kleur dan veel sneller eruit zou gaan. Klopt dit?
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 00:13   #141
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Zwaar pech, heet dat geloof ik in net Nederlands...

Hopelijk heeft 't niet veel geld gekost en kan Isabelle 't straks vervagen met een beetje wasbenzine, alcohol, thinner, of wat dan ook.
Huppeldepup tattoo remover heet het geloof ik, of mag ik daar geen reclame voor maken?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 00:14   #142
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Ik dacht dat je niet meer in de zonnebank mocht na zo'n micro hair tattoo behandeling, omdat de kleur dan veel sneller eruit zou gaan. Klopt dit?
Dat klopt op zich wel.

Maar als je je goed insmeert vervaagt het niet of nauwelijks.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 01:11   #143
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Huppeldepup tattoo remover heet het geloof ik, of mag ik daar geen reclame voor maken?
Is misschien wel hetzelfde als nagellakremover zonder aceton. Werkt ietsje trager dan gewone nagellakremover, maar is veel minder agressief; je kunt er zelfs plastic mee schoonmaken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 02:29   #144
mve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 2
Heb 8jaar geleden een ht ondergaan bij la in Hasselt waar ik zeer tevreden over ben geweest. Tot ik deze zomer mijn haar liet scheren. Mijn litteken valt goed mee maar ik zit met een onregelmatige haargroei en klein kale plekjes rondom mijn scar. Nu zou ik dit graag laten wegwerken. Ik heb daarom vandaag contact opgenomen met kliniek dr Gho. Men heeft mij daar uitgelegd dat ze een speciale behandeling hebben om dit soort problemen op te lossen. Iemand hier ervaring mee? Keuze voor dr Gho om de volgende redenen pijnloos en kwalitatief hoogstaande inplantingstechniek. Micro tattoos ben ik bang van geen mogelijkheid om hier nog een ht op te doen en verschil in kleur in de zomer.
mve is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 15:12   #145
john1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2010
Berichten: 5
Ben inmiddels ook bezig om met de nederlandse vestiging van HEADSTYL een afspraak te maken. Om heel eerlijk te zijn vind ik de resultaten op hun website aan de magere kant maar goed, misschien dat ze veel goede voor-en-na foto's hebben van klanten die niet op de website willen. Dit hoop ik in ieder geval.

Die gasten van Artistry concepts hebben het niet zo op HIS lijkt het, lijkt wel oorlog zeg.... Ze hebben er een volledige pagina aan gewijd. Volgens mij is het verschil ook dat de ene een permanente pigmentatie doet en de andere eentje die na de jaren vager wordt. Enige wat ik kan zeggen is dat ik ook mijn twijfels had maar overtuigd ben nadat ik de resultaten bij HIS hairclinic live bekeken heb. Tijdens mijn consult heb ik verder tientallen goed gelukte voor-en-na foto's gezien van personen die niet op de website staan maar wel van bv een NW 5-7 vandaan kwamen of door een vroegere FUT transplantatie flink verminkt waren. Echt indrukwekkend. Hoop dat HEADSTYL dit ook heeft. Houd jullie op de hoogte.

Bij dat glimmen van de huid heb ik trouwens ook mijn bedenkingen maar ja, het pigmenteren of tattoeeren van je huid, gaat nu eenmaal de olie- en talgproductie van je huid niet tegen. Wanneer je dus al last hebt van een glimmende huid, blijf je hier denk ik, met welke behandeling dan ook last van houden. Heb zelf in de zomer snel last van een glimmende kop en hier heb je trouwens prima kleurloze matterende cremes voor hoor maar dat terzijde.
john1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 18:32   #146
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1978 Bekijk bericht
Ben inmiddels ook bezig om met de nederlandse vestiging van HEADSTYL een afspraak te maken.
Waar zit die dan?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 20:30   #147
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Denk dat de meeste foto's op de site van de haarcenters zijn bewerkt hoor. Er is bijna nergens roodheid te zien.
Kan mij niet voorstellen dat de klanten na een week of 2 nog eens terug komen om een foto te maken.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2011, 20:32   #148
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Bij dat glimmen van de huid heb ik trouwens ook mijn bedenkingen maar ja, het pigmenteren of tattoeeren van je huid, gaat nu eenmaal de olie- en talgproductie van je huid niet tegen. Wanneer je dus al last hebt van een glimmende huid, blijf je hier denk ik, met welke behandeling dan ook last van houden. Heb zelf in de zomer snel last van een glimmende kop en hier heb je trouwens prima kleurloze matterende cremes voor hoor maar dat terzijde.[/QUOTE]

Ik merk bij mijzelf dat ik toch een stuk minder glim dan zonder die tattoo.
Vroeger smeerde ik er een matterende cremé op en nu doe ik dat niet meer.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2011, 18:55   #149
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Nelson,

Ik heb jouw filmpje nog even bekeken en zie bij 4.17 duidelijk het verschil tussen jouw krans en de rest.

http://www.youtube.com/watch?v=5m-nnh42kec

Dat vind ik dan weer jammer om te zien. Ik heb interesse in een MHT maar denk dat je voor de behandeling mensen live moet zien en niet via foto's of video's want dat geeft altijd een vertekend beeld.

Ook zie ik nauwelijk uitvergrote foto's op de sites. Gek genoeg krijg je van forumleden die de behandeling hebben ondergaan ook geen uitvergrote foto's. Net alsof ze iets te verbergen hebben.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2011, 21:50   #150
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Nelson,

Ik heb jouw filmpje nog even bekeken en zie bij 4.17 duidelijk het verschil tussen jouw krans en de rest.

http://www.youtube.com/watch?v=5m-nnh42kec

Dat vind ik dan weer jammer om te zien. Ik heb interesse in een MHT maar denk dat je voor de behandeling mensen live moet zien en niet via foto's of video's want dat geeft altijd een vertekend beeld.

Ook zie ik nauwelijk uitvergrote foto's op de sites. Gek genoeg krijg je van forumleden die de behandeling hebben ondergaan ook geen uitvergrote foto's. Net alsof ze iets te verbergen hebben.
Misschien kan je daaruit concluderen dat het allemaal niet perfect is. Ik vind het ook een mooi alternatief, maar vind het nog niet geperfectioneerd. Ik hoop er sowieso nooit aan te hoeven.

85% hier surft een beetje anoniem mee, laat nooit wat van zich horen, laat staan foto's. Kan je moeilijk diegene die wel open zijn, en foto's plaatsen, gaan verwijten dat ze iets te verbergen hebben. Is misschien vervelend, maar tis niet anders.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.