Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 maart 2006, 13:30   #1
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Arrow Kies een regime en stick to it! Succesverhaal! Must Read!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Flyehigh1987, ik heb twee jaar geleden op dit forum mijn eerste topic geopend: Topic

Ik heb toen steeds op dit forum en op internet naar van alles en nog wat gezocht en alle onzinontwikkelingen zoals Innovate en RK19 bijgehouden, steeds weer liep iets zogenaamd geweldigs op onzin uit. De meeste mensen op dit topic zijn constant hun perfecte regime aan het samenstellen, geven een hoop geld uit en verwachten dat ze hun mooie haarbos weer terug krijgen. Dat kost je een heleboel tijd van je leven, stress en het belemmert je om leuke dingen te doen in die tijd.
Het lijkt goed te voelen op een plek (dit forum) rond te hangen waar iedereen elkaar helpt om hetzelfde doel te bereiken, maar de realiteit is dat je, je tijd verspilt en met zijn allen aan het mierenneuken bent op alle kleine en grote dingetjes die positieve of negatieve invloed hebben op je haar. Dat je regime met middeltjes een wonderkuur om je haar terug te krijgen is, zit er niet in, hoogstens een klein beetje dun, donzig haar. Je kunt je haar echter wel met een goed regime behouden en dat hoeft niet heel duur te zijn.
Uiteindelijk willen we allemaal aantrekkelijk zijn, andere mensen moeten ons uiterlijk mooi en verzorgd vinden en dat geld vooral voor het andere geslacht. Het is eigenlijk bizar dat om aantrekkelijk te zijn er middelen worden gebruikt die onze mannelijkheid aantasten (finasteride, dutasteride, saw palametto,etc.), het gene wat ons aantrekt tot het andere geslacht en het andere geslacht aantrekt tot ons. De middelen zijn misschien wel goed voor je haar, maar ze tasten wel je mannelijke zelfvertouwen, libido, spiermassa en ego aan. Dat waar vrouwen nou juist voor vallen. Mooi haar is wel een pluspunt maar je krijgt het met duta en fina echt niet terug, je moet blij zijn als je haar kan behouden en dat kan ook met andere regimes.
Kortom, je haar terug krijgen zit er (bijna) niet in. Je kunt je haar wel behouden en mooier maken, door een mooi kapsel te laten knippen en goede shampoos, styling en regelmatig naar de kapper gaan. Vervolgens kun je een simpel regime (later in dit verhaal) nemen, dat je zorgen voor uitval wegneemt en waarmee je, je haar behoudt. Je haar is niet je hele uiterlijk, er zijn genoeg mannen met een mooie bos haar maar die oerlelijk zijn, type maar eens een onwillekeurige naam in google in en zoek op afbeeldingen! Uiterlijk wordt bepaald door: je lichaam, je kleding, je uitstraling en je verzorging. Sporten en gezond leven helpt een hoop, modieuze kleding doet wonderen en het effect van uitsraling en verzorging begrijpen we ook allemaal wel.
Het allerbelangrijkste is dat je gelukkig bent. Als de mensen om je heen je graag mogen en je, jezelf goed vermaakt, gaat het goed met je.

Mijn simpele regime is:
-*(1 x per week)Een klein beetje, haarverdikkende shampoo (ik gebruik nu:
Matrix Amplify), goed inmasseren, uispoelen met lauw water, daarna **Aldi
Shampoo (met ceramiden en vitamine B5)
-*(1 x per week) Rooscure shampoo
-*(1 x per dag) 1ml 5% Kirkland Minoxidil (www.ebay.com)

Mijn haar is nu mooi, vol en gezond. Ik sport ook graag en heb het naar mijn zin met mijn, vrienden, vriendinnen en mijn studie.
Hiermee blijft mijn haar gezond. Verder probeer ik gezond, verzorgd en gelukkig te leven. Het is niet goed om op dit forum rond te blijven hangen en te mierenneuken. Ga bezig met een leuke sport, vrienden, vriendin of een hobby. Als je het socializing op een forum leuk vind en je kan er niet zonder kun je altijd nog naar een forum van je sport of hobby gaan, of er zelf één maken. Ga in iedere geval niet naar dit forum (met alle respect voor iedereen die elkaar helpt) of naar een ander onzin mierenneuk-forum (bijv. penisvergroot of groei forums of wat dan ook). Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door flyehigh1987; 26 maart 2006 om 20:44
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 13:49   #2
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyehigh1987
Ik zal me even voorstellen ik ben Flyehigh1987, ik heb twee jaar geleden op dit forum mijn eerste topic geopend: Topic

Ik heb toen steeds op dit forum en op internet naar van alles en nog wat gezocht en alle onzinontwikkelingen zoals Innovate en RK19 bijgehouden, steeds weer liep iets zogenaamd geweldigs op onzin uit. De meeste mensen op dit topic zijn constant hun perfecte regime aan het samenstellen, geven een hoop geld uit en verwachten dat ze hun mooie haarbos weer terug krijgen. Dat kost je een heleboel tijd van je leven, stress en het belemmert je om leuke dingen te doen in die tijd.
Het lijkt goed te voelen op een plek (dit forum) rond te hangen waar iedereen elkaar helpt om hetzelfde doel te berijken, maar de realiteit is dat je, je tijd verspilt en met zijn allen aan het mierenneuken bent op alle kleine en grote dingetjes die positieve of negatieve invloed hebben op je haar. Dat je regime met middeltjes een wonderkuur om je haar terug te krijgen is zit er niet in, hoogstens een klein beetje dun, donzig haar. Je kunt je haar echter wel met een goed regime behouden en dat hoeft niet heel duur te zijn.
Uiteindelijk willen we allemaal aantrekkelijk zijn, andere mensen moeten ons uiterlijk mooi en verzorgd vinden en dat geld vooral voor het andere geslacht. Het is eigenlijk bizar dat om aantrekkelijk te zijn er middelen worden gebruikt die onze mannelijkheid aantasten (finasteride, dutasteride, saw palametto,etc.), het gene wat ons aantrekt tot het andere geslacht en het andere geslacht aantrekt tot ons. De middelen zijn misschien wel goed voor je haar, maar ze tasten wel je mannelijke zelfvertouwen, libido, spiermassa en ego aan. Dat waar vrouwen nou juist voor vallen. Mooi haar is wel een pluspunt maar je krijgt het met duta en fina echt niet terug, je moet blij zijn als je haar kan behouden en dat kan ook met andere regimes.
Kortom, je haar terug krijgen zit er (bijna) niet in. Je kunt je haar wel behouden en mooier maken, door een mooi kapsel te laten knippen en goede shampoos, styling en regelmatig naar de kapper gaan. Vervolgens kun je een simpel regime (later in dit verhaal) nemen, dat je zorgen voor uitval wegneemt en waarmee je, je haar behoudt. Je haar is niet je hele uiterlijk, er zijn genoeg mannen met een mooie bos haar maar die oerlelijk zijn, type maar eens een onwillekeurige naam in google in en zoek op afbeeldingen! Uiterlijk wordt bepaald door: je lichaam, je kleding, je uitstraling en je verzorging. Sporten en gezond leven helpt een hoop, modieuze kleding doet wonderen en het effect van uitsraling en verzorging begrijpen we ook allemaal wel.
Het allerbelangrijkste is dat je gellukkig bent. Als de mensen om je heen je graag mogen en je jezelf goed vermaakt, gaat het goed met je.

Mijn simpele regime is:
-*(1 x per week)Een klein beetje, haarverdikkende shampoo (ik gebruik nu:
Matrix Amplify), goed inmasseren, uispoelen met lauw water, daarna **Aldi
Shampoo (met ceramiden en vitamine B5)
-*(1 x per week) Rooscure shampoo
-*(1 x per dag) 1ml 5% Kirkland Minoxidil (www.ebay.com)

Mijn haar is nu mooi vol en gezond. Ik sport ook graag en heb het naar mijn zin met mijn, vrienden, vriendinnen en mijn studie.
Hiermee blijft mijn haar gezond. Verder probeer ik gezond, verzorgd en gelukkig te leven. Het is niet goed om op dit forum rond te blijven hangen en te mierenneuken. Ga bezig met een leuke sport, vrienden, vriendin of een hobby. Als je het socializing op een forum leuk vind en je kan er niet zonder kun je altijd nog naar een forum van je sport of hobby gaan, of er zelf één maken. Ga in iedere geval niet naar dit forum (met alle respect voor iedereen die elkaar helpt) of naar een ander onzin mierenneuk-forum (bijv. penisvergroot of groei forums of wat dan ook). Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!
Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIVE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!Enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!Freedom!!!!!!!!!!!

__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 16:51   #3
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik vind dat je een beetje gelijk hebt niet teveel tijd insteken enz. maar als je het interresant vind (bepaalde threats) dan kun je daar een berichtje achterlaten of iets zoeken over dat bepaalde middel of probleem en dan wordt je geholpen en/of help je andere mensen.

En dan moet je er heus niet veel tijd insteken.

Kevinme dat weet flyehigh1987 ook wel denk ik. Hij zegt toch dat hij fina enz niet wil gebruiken.
Ik hoop dat hij er geen probleem mee heeft dat hij binnen een bepaalde tijd toch wel al z'n haar kwijt zal zijn. Zoals ik die ook maar minox gebruik.
Tuurlijk raad ik dat laatste ook aan iedereen aan amuseer je gewoon.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 18:39   #4
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Jammer dat mijn topic verplaatsd is, zo leest niemand het!
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 19:29   #5
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyehigh1987
Jammer dat mijn topic verplaatsd is, zo leest niemand het!
Maak een bieuwe threat aan.
Het is ook geen succesverhaal . Het werd anders een discussie op de verkeerde plaats en Tiuri heeft het correct afgesplitst.
Nu blij het staat weer van boven . Iedereen zal het nu lezen.

En waar kan ik dat penisvergroot forum vinden?
groet
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 20:25   #6
joh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 20
iemand heeft me proscar aangeraden voor het haar dikker te maken en tegen uitval.


wie heeft ervaring met proscar??

groeten johan
joh is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 21:54   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joh
iemand heeft me proscar aangeraden voor het haar dikker te maken en tegen uitval.


wie heeft ervaring met proscar??

groeten johan
Heel veel mensen, Johan, proscar is de naam voor tabletten met 5mg finasteride. Omdat het goedkoper is dan het officiele middel tegen haaruitval, propecia dat 1 mg finasteride bevat, nemen veel mensen proscar en delen ieder tablet in vieren.

Je kunt dus hier op het forum zoeken op finasteride als je wil weten hoe de ervaringen ermee zijn
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2006, 09:03   #8
nelis27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Berichten: 44
hoi fly , ik vind dat je gelijk hebt , ik heb zelf een periode gehad toen ik net lid was dat ik de hele dag op dit forum zat te lezen. maar heb nu een regime samengesteld en houd me daaraan . ik kijk nu meestal alleen in het weekend op het haarwebforum en ga dan ff koppensnellen om te kijken of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn. Dit inderdaad om er niet constant mee bezig te zijn.Dit geld tevens voor al mijn internet activiteiten want in plaats dat ik elke dag uren achter de pc zit kan ik ook andere(lees nuttige,leuke) dingen doen.
Ik ben trouwens wel HEEL BLIJ dat dit forum bestaat ,want als ik niet aan de proscar was gegaan ,dan was ik veel meer haar kwijt geweest.

Dus forumleden :KEEP UP THE GOOD WORK
__________________
mijn regime

multivitamine al jaren

sinds november 2004
groene thee 2 mokken daags
omega 3 1 per dag
sinds december 2004
rooscure 2 a 3 keer per week
sinds 24 feb 2005
fina 1 mg 1/5 proscar
SINDS MEI 2006
minox
gezondere levensstijl ( 4 a 5 per week vis en veel fruit)
fitness en conditie verbetering
-----------------------------------------------
Geld stinkt maar ik kan die lucht best verdragen
-----------------------------------------------
nelis27 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2006, 11:34   #9
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik kan het er ook alleen maar mee eens zijn. Als je net een haarprobleem hebt, lees je je helemaal suf. Ook in de hoop dat éne ideale middel te vinden dat er een eind aan maakt. Dat bestaat niet, zoals al gezegd. Het is dus een kwestie van het voor jou zo goed mogelijke middel vinden, en daarmee aan de gang te gaan. En dan de zaak, hoe moeilijk ook, te laten rusten en af te wachten. Hoeveel mensen zijn er hier niet die snel willen overschakelen omdat ze geen resultaat zien binnen een of twee maanden? Of een shedding krijgen en helemaal in paniek raken, ook omdat ze zich toch, in hun onwetendheid, niet goed genoeg geïnformeerd hebben, en denken dat het middel hun haaruitval alleen maar verergert?

Ik ben heel blij met de hier gegeven informatie en steun.
Ik kom elke dag nog even op Haarweb, maar lees er geen hele dagen meer. Ik ben tevreden met het regimen dat ik heb, en ik ga er gewoon mee door. Maar het is wel een kwestie van een lange adem hebben. Instant-resultaat is er helaas niet.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2006, 15:18   #10
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Flyehigh1987

Mooie mail!
Mooie levensvisie!
Gelijk heb je...laat je leven niet overheersen door wat haren meer of minder.
Zonde van de kostbare tijd.

Geniet van het leven!!!
Stel niets uit tot een "speciale gelegenheid".
Elke dag van ons leven is een "speciale gelegenheid".
Iedere dag, ieder uur, iedere minuut is "speciaal".
En je kunt nooit weten of het niet je laatste ogenblik kan zijn.

We kunnen "doorgaan" of "doorslaan"....
die keuze is aan ons.

Vriendelijke groetjes,
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 16:35   #11
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
klinkt allemaal leuk.. ''je leeft maar een keer maak er wat van'' kreten
Tuurlijk moet je het allemaal positief proberen te bekijken, maar shit happens nou eenmaal. En ik vind het knap als mensen egt zo kunnen leven, maar de meeste mensen zeggen het alleen maar...

En ik denk dat een hoop mensen gwoon hoop halen uit dit forum. Ik ben blij dat dit forum bestaat, en zie er niks negatiefs in. En zoals je zegt '' Mijn haar is nu mooi vol en gezond'' dan is het zowiezo wel makkelijk praten.

''De middelen zijn misschien wel goed voor je haar, maar ze tasten wel je mannelijke zelfvertouwen, libido, spiermassa en ego aan. Dat waar vrouwen nou juist voor vallen''
------
je mannelijke zelfvertrouwen... wat moet ik me daarbij voorstellen. Ik denk noujuist dat het je zelfvertrouwen omhoog brengt..
En je word er niet op slag een vrouw van hoor. Dit zijn bijwerkingen die je opnoemt. mijn libido is normaal(ik snap ook niet hoe een vrouw voor je libido kan vallen ma goed) spiermasse is meer dan gemiddeld(fitness).

Ik denk gwoon dat dit forum je kan helpen met je haarproblemen..en je kan genieten van het leven en toch deze middellen gebruiken hoor, mischien geniet je er dan zelfs meer van..
Als je zo erg van het leven wil genieten, wrom zoek je dan naar dit soort fora, om vervolgens te zeggen dat je gwoon moet genieten van het leven, terwijl je in die tijd ook fijn andere leukere dingen had kunnen doen
je kan gwoon niet voor iemand anders bepalen wat ie moet doen om gelukkig te worden


btw:
Ik heb sinds een paar maanden geen witte bolletjes meer aan het uiteinde van mijn haren, die er op normale wijze uitvallen. Ik gebruik nu denk ik 9 maanden fina.. Weet er iemand waarom dit is?

Laatst gewijzigd door Vertig; 30 maart 2006 om 16:39
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2006, 22:19   #12
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Citaat:
je mannelijke zelfvertrouwen... wat moet ik me daarbij voorstellen. Ik denk noujuist dat het je zelfvertrouwen omhoog brengt..
Door je mannelijke hormonen krijg je: extra zelfvertrouwen en meer libido (hetgene waardoor je op vrouwen valt (voor vrouwen hetgenen waardoor ze op mannen vallen).

Wat ik vooral bedoel is dat je niet eeuwig te veel moet blijven rondhangen op dit forum. Ik kom ook nog steeds af en toe en dit stuk heb ik geschreven voor de mensen die echt te veel op het forum rondhangen en steeds (wanneer het nog niet nodig/tijd is) hun regime aanpassen.
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.