Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2009, 12:15   #1
eriko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2009
Berichten: 2
Jullie ervaring!

hallo iedereen,
op de eerste plaats sorry voor mijn nederlands als er fouten tussen in zitten.
ik heb jullie hulp nodig.
ik ben een jongen van 28 jaar oud en ik heb de zelfde probleem als somige van jullie (HAAR VERLIES).ik heb heel lang daarover nagedacht,wat ik moet gaan doen, bij welke klinik , in welke land, de beste resultaat en .....

ik heb vorige wek een afspraak gehad bij v
en onze gesprek ging goed en ik kreeg een fijne gevoel met alle uitleg van mijn adviseur.

hebben jullie oit bij deze kliniek een haartransplantatie gehad?
kunnen jullie mij AUB er mee hulpen?
eriko is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 13:30   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Bij welke kliniek heb je een afspraak gehad?? Ik kan het niet lezen. Ligt wellicht aan mijn laptop...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 13:36   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik kon het ook niet lezen.

Verdiep je eerst zelf goed in de mogelijkheden, Eriko. Dus bijvoorbeeld in stabilisatie door medicatie (minoxidil en finasteride) en kijk ook goed naar voor en nadelen van de verschillende technieken (FUT en FUE) en wat daarbij voor jezelf de beste keuze lijkt. Kijk daarbij ook naar de toekomst.

Over welke technieken hebben jij en je adviseur gesproken, Eriko? Wat is je huidige situatie en wat zijn je verwachtingen van een transplantatie?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 14:06   #4
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
@ Eriko: Misschien is het handig om de naam over te typen uit je mail, in plaats van te kopiëren. Nu je het wel gekopieerd hebt, staat er een beveiliging van de e-mail in, zodat niemand het kan lezen...
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 14:30   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
eriko = exito!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 14:39   #6
eriko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2009
Berichten: 2
sorry

hoi, bedankt voor jullie reactie.
de naam van klinik is : Trans Hair (Kliniek voor haartransplantatie).
dit is de website :http://www.transhair.nl/ we hebben over FUT-Methode gesproken en hij adviseerde mij om Finasteride te gebruiken maar ik heb ook gehoord wat de bijwerkingen daarvan is voor je toekomst!!!
Ik weet echt niet wat ik moet doen! ik heb van mijn huisarts gehoord dat ik Minoxidil OPL 20MG kan gebruiken en hij zei dat ie geen bijwerkingen heeft!





eriko is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 16:48   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Misschien flauw, maar is er überhaupt wel gesproken over de mogelijkheid om een FUE te nemen? Of had je die methode voor jezelf al bij voorbaat afgeschreven? Ik vraag dit omdat klinieken soms wel heel makkelijk doen over een stripje haar en een potlooddun littekentje ...

Finasteride is wel een beetje eng om aan te beginnen misschien, maar het gaat om een kans op bijwerkingen he. En die kans is echt niet zo heel groot. Minoxidil heeft ook bijwerkingen, maar die zijn over het algemeen redelijk mild.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 18:57   #8
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Finasteride eng om aan te beginnen:
FINASTERIDE:

Bijwerkingen:
Vaak (1-10%): met name in de eerste negen maanden van behandeling impotentie en verminderde libido. Verminderd volume van het ejaculaat, ejaculatiestoornis.
Soms (< 1%): hoofdpijn, duizeligheid, diarree, pijn in testes, gynaecomastie, pijnlijke borsten en overgevoeligheidsreacties (waaronder zwelling van de lippen en het gezicht), huiduitslag, pruritus, urticaria.

PARACETAMOL:
In therapeutische dosering treden weinig bijwerkingen op. Overgevoeligheidsreacties, voornamelijk exantheem, urticaria, koorts, agranulocytose (na langdurig gebruik), trombocytopenie en hemolytische anemie kunnen optreden. Na langdurig gebruik van hoge doses zijn nefropathieën (interstitiële nefritis, tubulaire necrose) waargenomen. Leverbeschadiging (leverfalen, acute hepatitis) kan reeds optreden na doses van 6 g (bij kinderen > 140 mg/kg lichaamsgewicht), hogere doses veroorzaken irreversibele levernecrose. Ook is leverbeschadiging gerapporteerd na chronisch gebruik van 3–4 g per dag. Acute gegeneraliseerde exanthemateuze pustulosis, toxische epidermale necrolyse en geneesmiddel geïnduceerde dermatose zijn in enkele gevallen gemeld. De suikervervanger maltitol kan diarree veroorzaken.

ASPIRINE:
Frequent: maag-darmstoornissen zoals maagpijn, misselijkheid, braken, zuurbranden en dyspepsie. Bloedverlies in het maag-darmkanaal (meestal occult); bij langdurig of veelvuldig gebruik kan dit leiden tot bloedarmoede. Gastro-intestinale ulcera, (soms fatale) perforaties of bloedingen kunnen (vooral bij ouderen) voorkomen. Soms overgevoeligheidsverschijnselen (urticaria, huiduitslag, angio-oedeem, rhinitis, bronchospasmen en anafylactische shock), voornamelijk door acetylsalicylzuur en vooral bij chronische urticaria en astma. Bloedbeeldafwijkingen: trombocytopenie, aplastische anemie, agranulocytose (zelden), macrocytaire anemie. Longoedeem kan optreden bij chronisch gebruik door ouderen, vooral rokers. Nier- en leverfunctiestoornissen (zelden hepatitis), vooral na hoge doses. Oedeem, hypertensie en hartfalen zijn gemeld bij behandeling met prostaglandinesynthetaseremmers. Zelden (gewoonlijk reversibel) gehoorverlies en oorsuizen bij jonge kinderen of bestaande gehoorstoornissen, purpura, erythema nodosum of multiforme, hemorragische vasculitis, Stevens-Johnson-syndroom, Lyell-syndroom. Bij langdurig gebruik van hoge doses kunnen symptomen van salicylisme optreden: tinnitus, gehoorverlies, hoofdpijn, visusstoornissen, duizeligheid, verwardheid, zweten, tachycardie, misselijkheid en braken, soms diarree. In het bijzonder bij kinderen: verstoring zuur/base-evenwicht, hyperventilatie en sufheid.

Puur om even aan te geven wat nou eigenlijk de waarde van een bijwerking is
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 21:40   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Allemachtig! Blij dat ik neurofen slik
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 22:11   #10
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
:p

Bij ons zeggen ze wel eens, dat geen enkele patiënt meer pillen durft te slikken als ze wisten wat je met de paracetamolletjes en aspirientjes kunt krijgen.
Werkt ook altijd heel handig als iemand twijfels heeft bij medicatie en bijwerkingen, door mensen deze medicatie met bijwerkingen te laten zien.

Nurofen is trouwens gewoon een ander merk voor ibuprofen:
mocht je daar de bijwerkingen nog van willen weten(A)
Bijwerkingen Maag-darmstoornissen zoals misselijkheid, anorexie, dyspeptische klachten, zuurbranden; zelden braken, obstipatie of diarree, flatulentie; zeer zelden maag-darmulcera, (soms fatale) bloeding en perforatie (vooral bij ouderen). Allergische huidreacties (pruritus, 'rash', exantheem, urticaria, fotosensibiliteit; zelden Stevens-Johnson-syndroom, epidermale necrolyse en erythema multiforme); meestal optredend in de eerste maand van de behandeling. Reversibele alopecia bij vrouwen van het negroïde ras is beschreven. Nierfunctiestoornissen, o.a. dysurie, acute interstitiële nefritis, nefrotisch syndroom. Verder: duizeligheid, tinnitus, hoofdpijn, nervositeit, slapeloosheid; oedeem; bronchospasmen; visusstoornissen (wazig zien, veranderingen in kleurperceptie, oogzenuwontsteking en reversibele toxische amblyopie), ulceratieve stomatitis, gastritis, stoornissen in menstruatiecyclus, verhoogde serumconcentratie urinezuur. Zelden: gegeneraliseerde overgevoeligheidsreacties, bloedbeeldafwijkingen (m.n. na langdurig gebruik van hoge doses) zoals granulocytopenie, agranulocytose, trombocytopenie, neutropenie en aplastische anemie; gestoorde leverfunctiewaarden, geelzucht en hepatitis; aseptische meningitis (m.n. bij SLE of andere collageenziekten); depressie, psychotische reacties; verergering van psoriasis. Oedeem, hypertensie en hartfalen zijn gemeld bij behandeling met prostaglandinesynthetaseremmers. Na rectale toediening kan irritatie van het rectumslijmvlies optreden, zich uitend in brandend gevoel, proctitis, hyperemie van de mucosa en diarree.
__________________
Regime:
noks

Laatst gewijzigd door another; 14 januari 2009 om 22:14
another is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2009, 11:27   #11
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Misschien flauw, maar is er überhaupt wel gesproken over de mogelijkheid om een FUE te nemen? Of had je die methode voor jezelf al bij voorbaat afgeschreven? Ik vraag dit omdat klinieken soms wel heel makkelijk doen over een stripje haar en een potlooddun littekentje ...

Finasteride is wel een beetje eng om aan te beginnen misschien, maar het gaat om een kans op bijwerkingen he. En die kans is echt niet zo heel groot. Minoxidil heeft ook bijwerkingen, maar die zijn over het algemeen redelijk mild.
Dag Anthonie,

Ik heb even getwijfeld of ik op dit bericht zal reageren, maar ik doe het toch.
Volgende week hebben we weer twee FUE klanten. 1 daarvan is 1800 grafts.


Vooral bij jonge mensen is het belangrijk een inschatting te maken hoe de kaalheid verder zal gaan als hij/ zij ouder wordt. Wij adviseren altijd Finasteride, maar als de persoon daar niet aan wil is dat zijn keuze. Deze keuze nemen wij mee in onze besluitvorming naar de toekomst.

Wij adviseren een klant een FUT behandeling als hij levenslang meer dan 3500 grafts nodig heeft. Dit is natuurlijk erg cliëntafhankelijk. Hoe ziet zijn donorsituatie eruit? Hoe draagt de persoon zijn haar? en het belangrijkste hoe kaal gaat iemand worden?
FUE wordt in onze ogen te positief benaderd, maar heeft wel degelijk zijn beperkingen. Bij iedere graft die weggenomen wordt ontstaat er een klein littekentje. Dit litteken wordt gecamoufleerd door de omliggende donorharen. Maar als je al duizenden littekentjes heb van een eerste FUE behandeling en je moet er weer 1 ondergaan dan moet de arts op een gegeven moment naast het oude litteken en nieuw litteken maken. Dit gaat allemaal goed zolang je donorkrans maar toerijkend is. Nu worden er al bij jonge mensen hoog boven in de donorkrans grafts geponst die vrijwel zeker niet immune zijn voor haaruitval.

Met een Fut behandeling neem je uitsluitend grafts weg uit de onderste helft van de haarkrans en daardoor ben je verzekerd van de juiste grafts. Er zijn klinieken die misschien wat makkelijk zijn over het stripje, maar er zijn ook klinieken die alleen maar FUE doen en dit als zaligmakend verklaren. Deze klinieken kunnen geen FUT en hebben geen 8 zusters die grafts kunnen snijden onder microscoop.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2009, 12:01   #12
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Graft, waarom suggereer je dat men bij FUE in donorgebied werkt dat niet immuun zou zijn tegen haarverlies terwijl bij FUT dat niet gebeurd ?

Net als je met beperkte donor te maken hebt bij FUE is dat bij FUT niet anders. Je wekt de indruk dat vanwege beperkte donor men bij FUE boven de haarkrans zou moeten gaan werken. Dat is geen reden om FUT te adviseren, ook al zou je 3500 grafts of meer nodig hebben.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2009, 12:24   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Een heel duidelijke reactie, Graft! Ik vind zelf altijd het belangrijkst dat de client gewoon duidelijkheid heeft over de mogelijkheden. Dat een kliniek die mogelijkheden 'kleurt' naar eigen inzichten en ervaringen lijkt me daarbij niet meer dan logisch. Je geeft ook een heel duidelijke 'beleidslijn' aan die goed uit te leggen zal zijn aan clienten.

Waar ik alleen soms bang voor ben is dat men vooral adviseert met de eigen mogelijkheden in het achterhoofd. Je wijst er terecht op dat dat met klinieken die alleen FUE aanbieden ook een heel groot gevaar is, maar ik zie zelf dat gevaar vooral heel duidelijk bij gevestigde klinieken die nog niet goed ingewerkt zijn op het leveren van een nieuwe dienst.

Ik krijg eerlijk gezegd niet het gevoel dat Transhair in die categorie valt, gezien het feit dat jullie nu al behandelingen van 1800 grafts doen. Maar het kan natuurlijk altijd dat een adviseur nog niet met die nieuwe situatie weet om te gaan.

Dat hoge uitnemen van grafts bij FUE is voor mij ook wel een punt van zorg, misschien gaan sommige linieken daar op termijn op een vervelende manier mee geconfronteerd worden. De zorg voor wat betreft die littekentjes is bij mij klein. In mijn ervaring verdwijnen littekentjes volledig als ze maar klein genoeg zijn. Die ervaring heb ik tenminste met acné littekentjes en die waren vaak echt groter. Als ik nog eens voor een behandeling ga, dan zal ik ook zeker vragen om gedetailleerde foto's van mijn donorgebied, zodat ik voor mezelf kan zien hoe het er met de littekentjes van mijn vorige behandeling voor staat.

We hebben hier in het verleden regelmatig behoorlijk heftige FUT vs. FUE discussies gehad. Ik wil die niet dunnetjes over doen. Ik wil met mijn vragen aan nieuwelingen hier vooral boven water krijgen of ze wel zo volledig mogelijk zijn geïnformeerd, zodat ze werkelijk hun eigen keuzes kunnen maken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2009, 12:57   #14
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Graft, waarom suggereer je dat men bij FUE in donorgebied werkt dat niet immuun zou zijn tegen haarverlies terwijl bij FUT dat niet gebeurd ?

Net als je met beperkte donor te maken hebt bij FUE is dat bij FUT niet anders. Je wekt de indruk dat vanwege beperkte donor men bij FUE boven de haarkrans zou moeten gaan werken. Dat is geen reden om FUT te adviseren, ook al zou je 3500 grafts of meer nodig hebben.
Absoluut niet met je eens Noorwood. Bij een FUT behandeling haal je uit 1 gebied veel grafts weg. Bij FUE moet je over een groot oppervlak de grafts weg nemen daar je niet deze hoeveelheid grafts op 1 plaats weg kunt nemen. De vraag is dus hoeveel grafts kun je wegnemen per cm2 bij een FUE behandeling zonder dat het zichtbaar wordt. Bij een FUT behandeling heb je dit probleem niet!
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2009, 13:05   #15
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Een heel duidelijke reactie, Graft! Ik vind zelf altijd het belangrijkst dat de client gewoon duidelijkheid heeft over de mogelijkheden. Dat een kliniek die mogelijkheden 'kleurt' naar eigen inzichten en ervaringen lijkt me daarbij niet meer dan logisch. Je geeft ook een heel duidelijke 'beleidslijn' aan die goed uit te leggen zal zijn aan clienten.

Waar ik alleen soms bang voor ben is dat men vooral adviseert met de eigen mogelijkheden in het achterhoofd. Je wijst er terecht op dat dat met klinieken die alleen FUE aanbieden ook een heel groot gevaar is, maar ik zie zelf dat gevaar vooral heel duidelijk bij gevestigde klinieken die nog niet goed ingewerkt zijn op het leveren van een nieuwe dienst.

Ik krijg eerlijk gezegd niet het gevoel dat Transhair in die categorie valt, gezien het feit dat jullie nu al behandelingen van 1800 grafts doen. Maar het kan natuurlijk altijd dat een adviseur nog niet met die nieuwe situatie weet om te gaan.

Dat hoge uitnemen van grafts bij FUE is voor mij ook wel een punt van zorg, misschien gaan sommige linieken daar op termijn op een vervelende manier mee geconfronteerd worden. De zorg voor wat betreft die littekentjes is bij mij klein. In mijn ervaring verdwijnen littekentjes volledig als ze maar klein genoeg zijn. Die ervaring heb ik tenminste met acné littekentjes en die waren vaak echt groter. Als ik nog eens voor een behandeling ga, dan zal ik ook zeker vragen om gedetailleerde foto's van mijn donorgebied, zodat ik voor mezelf kan zien hoe het er met de littekentjes van mijn vorige behandeling voor staat.

We hebben hier in het verleden regelmatig behoorlijk heftige FUT vs. FUE discussies gehad. Ik wil die niet dunnetjes over doen. Ik wil met mijn vragen aan nieuwelingen hier vooral boven water krijgen of ze wel zo volledig mogelijk zijn geïnformeerd, zodat ze werkelijk hun eigen keuzes kunnen maken.
Absoluut! Ik ben ook blij met je antwoord en wil geen discussie over FUE of FUT. Wat ik wil is dat de mensen begrijpen wat zo'n behandeling inhoudt. Ze mogen weten dat een FUE behandeling niet littekenvrij is, zoals ook een FUT dat niet is. Ze hebben beide voor en nadelen.
Geloof me als mensen de overtreffende trap in FUE gaan doen dan zul je zien dat we gelijk krijgen. Ik zit te wachten op dit soort reacties. Ik heb foto's die ik niet zal plaatsen, maar daar wordt je niet blij van.

Bij ons komen mensen op consult die ontevreden zijn over een collega's( klinieken) van ons en deze vragen wij netjes om contact op te nemen met deze collega en zijn of haar klacht voor te leggen. Wij maken het mee dat de collega's niet zo netjes zijn en aangeven dat ze een reactie op dit haarweb moeten geven. Het is jammer dat te moeten vernemen. Zodoende blijft een topic over ons die in 2002 gestart is nog steeds levend. Maar kwaliteit zal overleven!
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn FUT ervaring, mijn FUE ervaring bertman Chirurgische behandelingen 53 9 juli 2008 09:23
even jullie mening a.u.b! lies TTM - Algemeen 25 13 augustus 2005 15:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.