Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2004, 16:56   #31
Andastra
HaarWeb lid
 
Andastra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: Kortrijk, België
Berichten: 439
Zal voorlopig nog ff wachten, over maandje mag 'k naar dermatoloog en zal die eerst raad vragen, jeuk valt voor 't moment redelijk mee, is vooral de 3e dag nadat 'k het gewassen heb dat 't jeukt, naja, da's maar 1 dag op 3, valt dus mee maar zou toch leuker zijn zonder jeuk...

Btw, Cloud, heb je 'n vraag gesteld onder "jeuk"
__________________
's Morgens en 's avonds 1ml Minoxidil 2% sinds 16.04.'04
Nizoral om de 3 dagen sinds 18.06.'04
Diane35 sinds 22.09.'04
Andastra is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2004, 20:19   #32
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Gevoellens delen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay
Leuke vrolijke plaatjes mag niet worden geplaatst(die alleen maar bedoeld waren om de boel hier wat op te vrolijken)maar dit soort gevoelens van Andastra doet de mensen hier goed,nou dus echt niet!
Dan kun je net zo goed een psychiatrischeforum van maken ipv Haarweb
Als iedereen zijn gevoelens hier maar neerzet,kom je ook niet echt verder naar mij inzien,maar ik zie dat zij hier behoefte aan hebt.
En als kritiek was het niet bedoelt tegenover Andastra al kwam dat misschien zo over.
Kay,

- De vergelijking met 'leuke vrolijke plaatjes' gaat in zijn geheel niet op. Die 'leuke vrolijke plaatjes' waar je naar verwijst zijn verboden op HaarWeb, aangezien het sexueel-getinte afbeeldingen betrof.

- HaarWeb vervult voor een groot deel van onze leden inderdaad de rol van 'psychiatrisch forum', zoals jij het omschrijft. Wij hechten een zeer groot belang aan de gevoellens waar onze lotgenoten mee kampen en wij bieden hierin dan ook de mogelijkheid om deze te uitten. Hetzij op het forum, hetzij via PM, hetzij via mail, via de telefoon of lotgenotenbijeenkomsten. Dit is juist één van de belangrijkste doelstellingen van HaarWeb.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2004, 20:46   #33
Kay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Kay,

- De vergelijking met 'leuke vrolijke plaatjes' gaat in zijn geheel niet op. Die 'leuke vrolijke plaatjes' waar je naar verwijst zijn verboden op HaarWeb, aangezien het sexueel-getinte afbeeldingen betrof.

- HaarWeb vervult voor een groot deel van onze leden inderdaad de rol van 'psychiatrisch forum', zoals jij het omschrijft. Wij hechten een zeer groot belang aan de gevoellens waar onze lotgenoten mee kampen en wij bieden hierin dan ook de mogelijkheid om deze te uitten. Hetzij op het forum, hetzij via PM, hetzij via <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=mail&v=56">mail</a>, via de telefoon of lotgenotenbijeenkomsten. Dit is juist één van de belangrijkste doelstellingen van HaarWeb.
Ik wist niet dat emoties uiten hier op dit forum zo hoog in het vaandel stond,alhoewel het nauw met elkaar te maken heeft.Het zou vast en zeker ergens in het regelement hebben gestaan van Haarweb,waar ik uiteraard overheen hebt gelezen.
En waarom gaat de vergelijking met"leuke vrolijke plaatjes"niet op?
Ik zie het namelijk zo,de mensen(vele)hebben het al moeilijk genoeg met hun haarprobleem,komt er eens een leuke post binnen wat je opfleurt moet ie meteen verwijdert worden,daar tegenover als je je emoties gaat uiten wordt je niet vrolijker van.Maar het is me allemaal duidelijk iig op dit gebied.
Kay is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2004, 09:34   #34
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay
Ik wist niet dat emoties uiten hier op dit forum zo hoog in het vaandel stond,alhoewel het nauw met elkaar te maken heeft.Het zou vast en zeker ergens in het regelement hebben gestaan van Haarweb,waar ik uiteraard overheen hebt gelezen.
En waarom gaat de vergelijking met"leuke vrolijke plaatjes"niet op?
Ik zie het namelijk zo,de mensen(vele)hebben het al moeilijk genoeg met hun haarprobleem,komt er eens een leuke post binnen wat je opfleurt moet ie meteen verwijdert worden,daar tegenover als je je emoties gaat uiten wordt je niet vrolijker van.Maar het is me allemaal duidelijk iig op dit gebied.
Beste Kay,

Fijn om te horen dat je onze doelstellingen begrijpt. Over de bewuste plaatjes wil ik geen nieuwe discussie meer aangaan. Het ontgaat mij overigens geheel waarom 'leuke postings die je opfleuren' sexueel-getint zouden moeten zijn. Er zijn genoeg andere niet-sexueel getinte manieren op tot opfleurende postings te komen. Het belangrijkste voor ons is dat onze lotgenoten zich thuis voelen op HaarWeb. Wij zullen er alles aan doen dit te waarborgen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.