Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 2 november 2009, 11:37   #2551
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Tennis blijft een technische sport en naar wat ik begreep was het meer drugs dan doping wat hij gebruikte gedurende één enkel jaar...
Klopt. Stond in de krant: verbetering van zijn eigenwaarde, geen doping!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 14:13   #2552
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Tennis blijft een technische sport
Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.

Verder moet hij alles natuurlijk helemaal zelf weten, maar een topsporter die tijdens een grandslam-finale zich meer druk maakt om zijn haar dan om de finale zelf doet voor mij af. Hij had het gewoon kaal kunnen scheren en tegen de media kunnen zeggen dat hij een weddenschap met vrienden had verloren. En dan lekker tennissen.

Overigens vond ik hem er zowel met als zonder pruik niet uitzien, maargoed, als tennisliefhebber boeit dat natuurlijk weinig.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 16:45   #2553
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.

Verder moet hij alles natuurlijk helemaal zelf weten, maar een topsporter die tijdens een grandslam-finale zich meer druk maakt om zijn haar dan om de finale zelf doet voor mij af. Hij had het gewoon kaal kunnen scheren en tegen de media kunnen zeggen dat hij een weddenschap met vrienden had verloren. En dan lekker tennissen.

Overigens vond ik hem er zowel met als zonder pruik niet uitzien, maargoed, als tennisliefhebber boeit dat natuurlijk weinig.
Die boksers schijnen ook vaak doping te gebruiken. Is Suarez wel eens getest?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 16:59   #2554
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ach jongens, doe niet zo naïef. Alle topsporters gebruiken doping. Alleen is de ene slimmer dan de ander in het niet betrapt worden.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 17:54   #2555
RdN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2008
Berichten: 171
Is toch algemeen bekend dat er in voetbal ook doping wordt gebruikt. Vooral nandrolon komt veel voor.

Alleen er wordt haast niet gecontroleerd bij deze tak van sport. Kijk na Davids, de Boer en Stam. Zijn ook betrapt op doping.
RdN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 18:50   #2556
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Welke kwaliteiten heeft iemand die doping gebruikt?
Wat voor verboden middel was het eigenlijk? Fina?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 19:32   #2557
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat voor verboden middel was het eigenlijk? Fina?
Crystal meth, een versie van speed.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 19:55   #2558
RdN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2008
Berichten: 171
is wel het zwaarste en de meest verslavende drugs die er is!
RdN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2009, 23:23   #2559
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RdN Bekijk bericht
Is toch algemeen bekend dat er in voetbal ook doping wordt gebruikt. Vooral nandrolon komt veel voor.

Alleen er wordt haast niet gecontroleerd bij deze tak van sport. Kijk na Davids, de Boer en Stam. Zijn ook betrapt op doping.

Allemaal gasten met een Ajax-verleden...

Ik vond het al verdacht dat ze gister zo fit waren...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 11:01   #2560
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.
Klopt, zal zeker voordeel bij komen kijken. Je hebt gelijk. Toch wat ik bedoel te zeggen, het is en blijft toch een technische sport. Als je geen bal kan slaan, dan houdt het ook op.

Ik heb wedstrijden gefietst en tennis nu recreatief....dus de vergelijking gaat niet helemaal op. Maar tennis blijft wat dat betreft een mietesport. Beetje kinderen de bal op laten rapen en om de 2 games gaan zitten...

Nee, het mag uiteraard niet....maar moet wel altijd lachen met doping bij tennis. Bij wielrennen kan doping pas echt verschil maken. Goed dopinggebruik kan je een wereldtopper maken. Als je hard kan rennen, wordt je geen toptenniser. Nadal heeft een uitstekend fysiek, maar is technisch evenzo wereldklasse.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 11:41   #2561
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Volgens mij zijn er ook weleens schakers op doping betrapt...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 12:18   #2562
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tuurlijk. Geldt voor iedereen die bovenmenselijke prestaties wil verrichten.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 13:15   #2563
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Klopt, zal zeker voordeel bij komen kijken. Je hebt gelijk. Toch wat ik bedoel te zeggen, het is en blijft toch een technische sport. Als je geen bal kan slaan, dan houdt het ook op.
Dat Agassi een meer dan fatsoenlijke bal kon slaan staat uiteraard buiten kijf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik heb wedstrijden gefietst en tennis nu recreatief....dus de vergelijking gaat niet helemaal op. Maar tennis blijft wat dat betreft een mietesport. Beetje kinderen de bal op laten rapen en om de 2 games gaan zitten...
Is puur om de kwaliteit van de wedstrijden hoog te houden. Je kan de spelers best langer achter elkaar laten spelen, maar dan raken ze vermoeider en wordt het spel slechter. Daar staat niemand op te wachten lijkt mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nee, het mag uiteraard niet....maar moet wel altijd lachen met doping bij tennis. Bij wielrennen kan doping pas echt verschil maken. Goed dopinggebruik kan je een wereldtopper maken. Als je hard kan rennen, wordt je geen toptenniser. Nadal heeft een uitstekend fysiek, maar is technisch evenzo wereldklasse.
Een mindere fysiek kan de techniek beinvloeden. Ben je al na een half uur moe dan zal je techniek ook niet meer uit de verf komen. Verder heb je natuurlijk gelijk dat bij sporten als wielrennen, hardlopen, schaatsen e.d. doping nog meer het verschil kan maken dan bij sporten als tennis en voetbal.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 15:02   #2564
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Een mindere fysiek kan de techniek beinvloeden. Ben je al na een half uur moe dan zal je techniek ook niet meer uit de verf komen. Verder heb je natuurlijk gelijk dat bij sporten als wielrennen, hardlopen, schaatsen e.d. doping nog meer het verschil kan maken dan bij sporten als tennis en voetbal.
Zijn er ook wetenschappelijke onderzoeken gedaan of de techniek ook minder wordt als het lichamelijk zwaar wordt? Ik heb het dan natuurlijk over seks...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2009, 17:13   #2565
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Zijn er ook wetenschappelijke onderzoeken gedaan of de techniek ook minder wordt als het lichamelijk zwaar wordt? Ik heb het dan natuurlijk over seks...
Het lijkt me evident dat ook tijdens de sex de techniek minder wordt indien je het allemaal fysiek niet meer kan bijbenen. Lijkt me een abc'tje
Tato is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.