Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 november 2009, 12:13   #1
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Unhappy New hair revolution

Zag op Tommyteleshopping oftewel gewoon Tellsell (kuch kuch)die met een revolutionaire ontwikkeling komt de haarborstel met infrarode straling je zal hem vast kennen van Tellsell,alleen ziet deze er weer net iets anders uit.
Na een mooi slijmend verhaal dat pillen niet werken,shampoo's de oorzaak niet stoppen doet uiteraard de haarborstel met infraroodstralingen alle problemen stoppen dikker haar,stoppen van haaruitval(kuch kuch walg walg)
Ben ik hier de enige die hier van walgt dat men zulke troep mag aansmeren?
Graag jullie meningen
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 13:05   #2
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Zag op Tommyteleshopping oftewel gewoon Tellsell (kuch kuch)die met een revolutionaire ontwikkeling komt de haarborstel met infrarode straling je zal hem vast kennen van Tellsell,alleen ziet deze er weer net iets anders uit.
Na een mooi slijmend verhaal dat pillen niet werken,shampoo's de oorzaak niet stoppen doet uiteraard de haarborstel met infraroodstralingen alle problemen stoppen dikker haar,stoppen van haaruitval(kuch kuch walg walg)
Ben ik hier de enige die hier van walgt dat men zulke troep mag aansmeren?
Graag jullie meningen
Is dat niet gewoon die laserkam? Geloof dat het wel een bewezen middel is tegen haarverlies. Ik zap meestal weg als het me niet interesseert. Erger je er ook niet aan.
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 15:47   #3
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Hey ja alleen is die iets vernieuwd kwa uiterlijk en niet van Tellsell maar nu van Tommyteleshop gewoon hetzelfde volgens mij maar idd ik zap volgende keer wel weg kan best dat het bewezen is maar wat hun beloven klopt geen hout van
Foto's van een nw3 naar nw 1.5 gok ik 1 van de mooie beloofde dingen nah
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 17:04   #4
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Volgens Wesley, die zich erin verdiept had, zijn die kammen veel te zwak om te kunnen helpen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 18:57   #5
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

@ Ambo o daar ging me het eigenlijk niet eens om,maar vooral dat bedrijven zulke grote verhalen en beloftes mogen waarmaken met een product,blijkbaar mag dat in deze soms verotte wereld
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 20:58   #6
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
@ Ambo o daar ging me het eigenlijk niet eens om,maar vooral dat bedrijven zulke grote verhalen en beloftes mogen waarmaken met een product,blijkbaar mag dat in deze soms verotte wereld
Ik reageerde meer op Kiran, omdat hij schreef dat het een bewezen middel tegen haaruitval is....

En ja, ook ik heb twintig jaar geleden kwakzalversmiddelen geprobeerd tegen mijn haaruitval en het mag blijkbaar nog steeds...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:10   #7
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Ambo;229494]Ik reageerde meer op Kiran, omdat hij schreef dat het een bewezen middel tegen haaruitval is....
Die laserkam is toch FdA nog wat dus goed gekeurd als een werkend middel tegen haaruitval? sorrie ben niet zo'n haar goeroe die er veel vanaf weet Lees meestal kort wat stukjes door en dacht zoiets te hebben gelezen ergens namelijk.

Citaat:
En ja, ook ik heb twintig jaar geleden kwakzalversmiddelen geprobeerd tegen mijn haaruitval en het mag blijkbaar nog steeds...
Wat heb jij eigenlijk allemaal geprobeert Ambo tegen je haaruitval
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:13   #8
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Die laserkam is toch FdA nog wat dus goed gekeurd als een werkend middel tegen haaruitval? sorrie ben niet zo'n haar goeroe die er veel vanaf weet Lees meestal kort wat stukjes door en dacht zoiets te hebben gelezen ergens namelijk.
Klopt dat die is goedgekeurd, maar volgens Wesley kwam dat enkel omdat die veilig is..... Tsja, das mijn broodrooster ook...

Maar heb er hier nog weinig lovende kritieken over gelezen ook.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:17   #9
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Wat heb jij eigenlijk allemaal geprobeert Ambo tegen je haaruitval
Als je belooft niet te gaan lachen....

Ik heb nog eens de tip van Klazien uit Zalk uitgeprobeerd. Uienwater op je hoofd smeren. Heb dat maar één dag volgehouden, stonk een uur in de wind.

Verder toch wel een klein jaar een nepmiddel gebruikt, weet de naam niet eens meer. Hoorde ook een shampoo bij.

Toen in 1993 en 1994 twee HT's laten doen. Maar dat was dweilen met de kraan open. Enkel die haren die toen getransplanteerd zijn, zitten er nu nog.

Het was waarschijnlijk niet zover gekomen als ze me toen op fina en minox hadden gewezen...

Wil nu geen medicijnen meer gebruiken. Ga volgende week wel voor een behandeling om mijn FUT-litteken te laten camoufleren.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:26   #10
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Als je belooft niet te gaan lachen....

Ik heb nog eens de tip van Klazien uit Zalk uitgeprobeerd. Uienwater op je hoofd smeren. Heb dat maar één dag volgehouden, stonk een uur in de wind.

Verder toch wel een klein jaar een nepmiddel gebruikt, weet de naam niet eens meer. Hoorde ook een shampoo bij.

Toen in 1993 en 1994 twee HT's laten doen. Maar dat was dweilen met de kraan open. Enkel die haren die toen getransplanteerd zijn, zitten er nu nog.

Het was waarschijnlijk niet zover gekomen als ze me toen op fina en minox hadden gewezen...

Wil nu geen medicijnen meer gebruiken. Ga volgende week wel voor een behandeling om mijn FUT-litteken te laten camoufleren.
Ambo,

Ik heb best veel respect voor je weet je dat, niet om je ass nu te kussen ofzo.. Maar ik heb in het begin jouw stukken beetje gevolgd met name de topic over wat voor psychische problematiek het met zich meeneemt,. Misschien moet ik daar ook eens wat over typen Het blijft een lijdens weg is dit een woord, anyway als ik jou nu zo vrolijk op HW ziet, doet het me goed op de 1 of andere manier. Je hebt een stuk van ´rouw´ al goed verwerkt al heb je pas een HT laten doen en de verdere acties wat je eraan wilt doen, vindt ik dat je er heel goed mee overweg bent gegaan tot op de dag van vandaag. Voor mij persoonlijk ben je een goed voorbeeld naar de weg van acceptatie en denk ook nog voor vele andere hier op HW.
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:39   #11
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Ambo,

Ik heb best veel respect voor je weet je dat, niet om je ass nu te kussen ofzo.. Maar ik heb in het begin jouw stukken beetje gevolgd met name de topic over wat voor psychische problematiek het met zich meeneemt,. Misschien moet ik daar ook eens wat over typen Het blijft een lijdens weg is dit een woord, anyway als ik jou nu zo vrolijk op HW ziet, doet het me goed op de 1 of andere manier. Je hebt een stuk van ´rouw´ al goed verwerkt al heb je pas een HT laten doen en de verdere acties wat je eraan wilt doen, vindt ik dat je er heel goed mee overweg bent gegaan tot op de dag van vandaag. Voor mij persoonlijk ben je een goed voorbeeld naar de weg van acceptatie en denk ook nog voor vele andere hier op HW.
Dank je, Kiran!

Ik heb ook een lijdenweg ondergaan, mijn humeur is zo vaak verpest als ik in de spiegel keek of als ze een grapje maakten over mijn kalende kop.

Met de jaren gingen de scherpe kantjes er wel vanaf (net als een hoop haren van me), maar de grootste ommekeer kwam bij mij toen ik een tondeuse had aangeschaft, ergens in juli dit jaar.

Kreeg veel complimenten en vond het mezelf ook prima staan. Tuurlijk wil ik nog dat mijn laatste HT aanslaat, maar kijk niet meer elke dag met spanning in de spiegel of ze nu alsjeblieft op willen komen.

Ik kan nu zeggen dat het me echt geen zeer meer doet als ze me 'kale' noemen!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 21:52   #12
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Ik kan nu zeggen dat het me echt geen zeer meer doet als ze me 'kale' noemen!
En hier gaat het o.a. om als het JOU niets meer uitmaakt en JIJ er lekker-goed bij voelt. Als je dat punt ergens hebt bereikt zal je ook niet meer zo snel tegen dingen aanschoppen frusteren.
__________________
Een kiwi verliest ook zijn haar!
Kiran is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 22:00   #13
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Klopt dat die is goedgekeurd, maar volgens Wesley kwam dat enkel omdat die veilig is..... Tsja, das mijn broodrooster ook...
Maar heb er hier nog weinig lovende kritieken over gelezen ook.
't Gaat ook om allerlei technische specificaties waaraan zo'n ding moet voldoen om goed te kunnen werken, dus niet ieder kammetje met rode lampjes is goed genoeg.
Verder kon menigeen het dagelijks ritueel om een kwartier lang met zo'n ding over je bolletje te aaien, niet volhouden.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 22:04   #14
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
En hier gaat het o.a. om als het JOU niets meer uitmaakt en JIJ er lekker-goed bij voelt. Als je dat punt ergens hebt bereikt zal je ook niet meer zo snel tegen dingen aanschoppen frusteren.
Precies, als je jezelf er niet veel druk meer overmaakt, dan heb je de 'rouw' aardig verwerkt!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Haarwerken FAQ (verouderde versie) - Feedback en suggesties Webmaster Haarwerken 28 24 april 2009 14:00
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.