Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 maart 2011, 22:07   #571
haarzakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 102
Thumbs up Prima

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
Geen bijwerkingen verder? droge huid,bleek gezicht of slaap problemen etc
neehoor nergens last van met deze dosering 0.040+- misschien minder
__________________
Finasteride van juli 2008-december 2010 gestopt wegens bijwerkingen verminderd libido en brainfog

Nanominox fms sinds november 2009
en sinds 1 Januari ASC-J9 in de nanominox 0,050% 0,5 ml 2x per dag.
haarzakje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2011, 22:08   #572
shavoc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Ik heb ook sterk de indruk dat mijn combinatie werkt. Ik gebruik die ASC- J9 maar 1 keer per dag, 1 ml (in minoxidil, 's avonds). 's Morgens gebruik ik rogaine. Vooral midvoor ziet mijn haar er, na bijna 4 maanden, er nu al beter uit. Of het nu komt door de minoxidil, de ASC- J9 of de finasteride, weet ik naturlijk niet. Slaapproblemen heb ik niet en heb ook geen last van andere bijwerkingen.
Hetzelfde hier, zie ook wat dunne haartjes verschijnen op mijn inhammen, maar of het door de minoxidil of ASC komt weet ik niet (finasteride gebruik ik niet ivm bijwerkingen). Midvoor is het ook bij mij sterk verbeterd, ik herinner me dat ik makkelijk door mijn haren heen m'n hoofdhuid zag en dat m'n haren amper in model te brengen waren, terwijl dat nu wel heel anders is (in de positieve zin).
__________________
Haaruitval nieuws, info en tips
shavoc is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 21:49   #573
PauluZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 55
Dit is eigenlijk heel raar...

Toen ik hoorde over mensen hun ervaringen,nadat ze pas zo kort bezig waren met asc-j9 was ik zeer sceptisch.
Mede omdat de werking van duta (en vroeger fina) pas na de 6e maand bij mij een zichtbare verbetering opleverden.
Ben er nu 2 maanden en een week mee bezig en ik moet zeggen....ik zie nu al resultaat!
Haar is gewoon een stuk dikker aan het worden en langs de haarlijn beginnen kleine haartjes te groeien die er eerst niet zaten. (heb ik gechecked voor ik begon)

Vind het wel een beetje vaag allemaal dat het zo snel werkt,maar als dit pas het begin is.........
PauluZ is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 22:53   #574
shavoc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluZ Bekijk bericht
Dit is eigenlijk heel raar...

Toen ik hoorde over mensen hun ervaringen,nadat ze pas zo kort bezig waren met asc-j9 was ik zeer sceptisch.
Mede omdat de werking van duta (en vroeger fina) pas na de 6e maand bij mij een zichtbare verbetering opleverden.
Ben er nu 2 maanden en een week mee bezig en ik moet zeggen....ik zie nu al resultaat!
Haar is gewoon een stuk dikker aan het worden en langs de haarlijn beginnen kleine haartjes te groeien die er eerst niet zaten. (heb ik gechecked voor ik begon)

Vind het wel een beetje vaag allemaal dat het zo snel werkt,maar als dit pas het begin is.........
Gebruik je momenteel enkel asc? Of nog steeds duta erbij?
__________________
Haaruitval nieuws, info en tips
shavoc is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 10:19   #575
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Ik kwam trouwens op internet tegen dat de verdere trials voor acne begonnen zijn:
http://clinicaltrialsfeeds.org/clini...ow/NCT01289574

Ben benieuwd wat de uitkomsten hiervan zijn. Ik ben zelf van plan binnen een week of twee weer te beginnen met ASC. Ben gestopt met finasteride in verband met libidoproblemen. Heb een jaar of 5 à 6 fina gebruikt, maar de laatste tijd brengt het problemen. Of het door de fina zelf komt of een hersenspinsel is, don't know, maar er is correlatie tussen gebruik en bijwerking (fysisch of psychisch) en daarom is er maar een optie: (voorlopig) stoppen.

Heb me inmiddels aardig ingelezen in ASC en denk dat het risico redelijk beperkt is, vandaar dat ik binnenkort weer wil starten.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 11:59   #576
yanez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Ik kwam trouwens op internet tegen dat de verdere trials voor acne begonnen zijn:
http://clinicaltrialsfeeds.org/clini...ow/NCT01289574

Ben benieuwd wat de uitkomsten hiervan zijn. Ik ben zelf van plan binnen een week of twee weer te beginnen met ASC. Ben gestopt met finasteride in verband met libidoproblemen. Heb een jaar of 5 à 6 fina gebruikt, maar de laatste tijd brengt het problemen. Of het door de fina zelf komt of een hersenspinsel is, don't know, maar er is correlatie tussen gebruik en bijwerking (fysisch of psychisch) en daarom is er maar een optie: (voorlopig) stoppen.

Heb me inmiddels aardig ingelezen in ASC en denk dat het risico redelijk beperkt is, vandaar dat ik binnenkort weer wil starten.

Het lijkt interessant
Bedankt voor de post
yanez is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 22:25   #577
PauluZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 55
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shavoc Bekijk bericht
Gebruik je momenteel enkel asc? Of nog steeds duta erbij?
Enkel asc op dit moment!
PauluZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 00:33   #578
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
Asc incl minox beter?

Pauluz. Je gebruikt dus asc met glycerin en alcohol.

Ik gebruik op dit moment geen minox, maar ik lees hier dat. Veel mensen asc in hun minox gooien.. Als ik dan zo een paar posts lees valt me op dat veel "vooruitgangen" met de minox is..
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 18:23   #579
PauluZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 55
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door testo Bekijk bericht
Pauluz. Je gebruikt dus asc met glycerin en alcohol.

Ik gebruik op dit moment geen minox, maar ik lees hier dat. Veel mensen asc in hun minox gooien.. Als ik dan zo een paar posts lees valt me op dat veel "vooruitgangen" met de minox is..
Ja dat viel mij ook al op.
De reden dat ik ervoor gekozen heb om het niet op te lossen in minox ,is dat ik veel verhalen las dat mensen wat problemen hadden om de asc-j9 volledig op te lossen in minox. (deeltjes die op de bodem bleven liggen..)
Daarom heb ik het opgelost in een 96% alcohol oplossing met glycerine.
Op deze manier kan ik er dus ook zeker van zijn dat de asc-j9 in zn eentje het werk doet.
Maar het zou natuurlijk best kunnen dat minoxidil de werking van asc-j9 versterkt....
Bij mij gaat het in ieder geval boven verwachting!
PauluZ is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 08:38   #580
dun haartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2010
Berichten: 29
Sedert vanmorgen het gebruik van asc-j9 voorlopig gestaakt! kreeg enorme last van rode gloeiende kaken na het sporten, bij warme temperaturen... ermee naar dermatoloog geweest en die kwam met couperose op de proppen(goedaardige huidziekte) Natuurlijk heb ik haar niet verteld over mijn asc gebruik maar wil nu effe zelf testen of de asc dit mss veroorzaakt kan hebben!
vind het echt zonde want ik had veel baat bij dit product en is nu wel effe balen!
Ik ben nu ook in behandeling voor die couperose met antibiotica en zalf...
dun haartje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 11:22   #581
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dun haartje Bekijk bericht
Sedert vanmorgen het gebruik van asc-j9 voorlopig gestaakt! kreeg enorme last van rode gloeiende kaken na het sporten, bij warme temperaturen... ermee naar dermatoloog geweest en die kwam met couperose op de proppen(goedaardige huidziekte) Natuurlijk heb ik haar niet verteld over mijn asc gebruik maar wil nu effe zelf testen of de asc dit mss veroorzaakt kan hebben!
vind het echt zonde want ik had veel baat bij dit product en is nu wel effe balen!
Ik ben nu ook in behandeling voor die couperose met antibiotica en zalf...
Ik weet dat het niet mee had gevallen om over je ASC-j9 gebruik te praten, maar aan de andere kant vind ik het ook heel dom van je.

Wie weet krijg je nu wel een verkeerd soort medicijn daardoor.

Ze zal je heus niet in de houtgreep nemen en naar de politie brengen als je het haar vertelt...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 12:10   #582
Jkkezh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 148
Minoxidil werkt zeer goed op de korte termijn, dus het is lastig in te schatten of ASC werkt als je Minox er bij gebruikt...
__________________
regime:
status:
nw3

Jkkezh is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 12:45   #583
dun haartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2010
Berichten: 29
Wie weet krijg je nu wel een verkeerd soort medicijn daardoor.

Ze zal je heus niet in de houtgreep nemen en naar de politie brengen als je het haar vertelt... [/QUOTE]

99 procent van de medici weten geeneens wat asc-j9 is dus ik hoorde haar preek al afkomen! ik denk er meer en meer aan om als oplossing te gaan voor tatoopuntjes en mijn hele voorraadje minox en asc-j9 weg te doen... Al bij al is het toch een race tegen de klok... accepteren en doorgaan met het leven :-)
dun haartje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 13:04   #584
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dun haartje Bekijk bericht
99 procent van de medici weten geeneens wat asc-j9 is dus ik hoorde haar preek al afkomen!
Dat snap ik ook wel, maar al die medicijnen (minox, finas, asc) zijn toch serieus spul en kunnen je gezondheid schade doen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 13:31   #585
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Couperose behandelen met antibiotica of een zalfje? Ik denk eerder dat het rosacea is.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruikerservaringen lastig terug te vinden. LaVie Suggesties en feedback 3 12 januari 2009 17:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.